jammer ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef InverHouse het volgende:
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.
Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhh
andere kruiden doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.quote:
Wie weetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..
Eitje idd en beschuit...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doen
Dat doe ik allemaal 😂quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doen
Collega van mij doet dat ook ja. Moet ik eens proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik deed wit brood in melk dopen dat wat uitlekken en gebruikte dat
Idd, een echte cafebal noem ik dat. Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik deed wit brood in melk dopen dat wat uitlekken en gebruikte dat
Al maak ik toch liever hamburgers zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, een echte cafebal noem ik dat. Ook lekker.
Ja, is ff werk. Maar eigen roem stinkt niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al maak ik toch liever hamburgers zelf
misschien heb je wel hele lekkere ballen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.
Misschien werkt hetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij doet dat ook ja. Moet ik eens proberen.
Zijn zoveel keuzes in, ieder zijn eigen recept. Was die van sky ff vergeten met dat brood erdoor, best lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien heb je wel hele lekkere ballen.
klopt iedereen kan dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn zoveel keuzes in, ieder zijn eigen recept. Was die van sky ff vergeten met dat brood erdoor, best lekker
Ik hoorde het. Misschien is bondage ermee bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is de stand van 15.50 (uit mijn hoofd) niet de actuele stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |