Is een optie, maar mijn vader heeft "gekookt" dus dat zou beetje een belediging zijn voor hem.quote:
gedoe om niksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje wel he. Maar zo'n heisa is ook weer wat overdreven.
[..]
Van Laarhoven. Ken haar niet maar speelt wel in Oranje las ik.
https://www.nu.nl/sport-o(...)-mogelijk-straf.html
Doet het weer toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
Toch apart dat je je stand niet kan checken
Dan hoop ik maar dat het lekker isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een optie, maar mijn vader heeft "gekookt" dus dat zou beetje een belediging zijn voor hem.
Gebakken krieltjes met varkensshnitzel (kotsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Dan hoop ik maar dat het lekker is
Wat heeft ie gekookt
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.quote:
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.
idd jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |