Ik ook niet.quote:
quote:
Nee man, spoelt toch gelijk wegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pissen onder de douche is ook behoorlijk goor
dan sta je in je eigen pis!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee man, spoelt toch gelijk weg
Milieuvriendelijk ook nog.
Ja mag ook in mijn pis komen staan hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan sta je in je eigen pis!
fuck het milieu man
nou en?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mag ook in mijn pis komen staan hoor.
Kom maar.quote:
Ik drink heel veel water hoor.quote:
Nou enquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck het milieu man
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou enAls het toch wegspoelt binnen enkele seconden, so what.
quote:
Als je in een normale wc pot pist met een korte broek aan voel ik altijd wel een dunne mist van spetters van de plee terugketsen tegen m'n benen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck het milieu man
daarom ga ik altijd zitten als een koningquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je in een normale wc pot pist met een korte broek aan voel ik altijd wel een dunne mist van spetters van de plee terugketsen tegen m'n benen.
visueel goed te plaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:30 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk in de douche gepoept. Ik was ziek en aan de diarree. Tijdens het douchen moest ik niezen en toen spoot er een beetje poep uit.
ik alleen in het zwembad en de saunaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:38 schreef Nismo91 het volgende:
Poepen in de douche![]()
Ik weet niet waarom maar zodra ik de douche in stap moet ik plassen
Qua geluid ook wel.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |