En dan een uur bezig alles door t putje te duwenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
Is toch logisch als je jezelf gaat douchen dat je gelijk even je darmkanaal mee pakt?
Je weet dat er ook mensen zijn met een poep-fetisj?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit.
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dat doet.
vieeeezquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pissen altijd, poepen nog nooit gedaan.
Daarom moet je ook eerst het putdeksel eraf halen, amateurquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En dan een uur bezig alles door t putje te duwen
Alle 30? Maar poepen ze dan thuis ook onder de douche, of doen ze dat enkel op kantoor? Dit grote nieuws mist cruciale informatie.quote:But what’s more concerning, is the fact these people admitted to doing so at work!
Wij hebben al eens offshore werknemers (India) hier op een project gehad die in hun vakantiebungalows alleen de douche gebruikten en het toilet nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit.
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dat doet.
Pissen onder de douche is ook behoorlijk goorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pissen altijd, poepen nog nooit gedaan.
Je moet naar het putje richten, niet je mond.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pissen onder de douche is ook behoorlijk goor
Gewoon lekker langs je benen laten lopen. Lekker hoor zo'n warme golf als de douche nog koud isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pissen onder de douche is ook behoorlijk goor
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:29 schreef marzman het volgende:
Is het een Belgisch onderzoek? Die bedoelen wat anders met 'poepen onder de douche'.
Hiervoor heb je uiteraard een vork in de douche liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met je grote teen? Begreep dat mensen dat doen
Neejoh, douchekop op standje massagestraal en goed mikken.quote:
Dan vliegen de stukjes alle kanten op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Neejoh, douchekop op standje massagestraal en goed mikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |