Terecht. Homofilie is een gruwel in de ogen van Allah.twitter:PhilipRucker twitterde op woensdag 19-02-2020 om 00:21:58Presidential Medal of Freedom recipient Rush Limbaugh told his listeners that President Trump called him to advise him to "never apologize" for his homophobic comments about Mayor Pete Buttigieg https://t.co/LtPW2xkrhR reageer retweet
Gecombineerd met 20 dubieuze retweets.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:45:38Kerry & Murphy illegally violated the Logan Act. This is why Iran is not making a deal. Must be dealt with strongly! https://t.co/RpTW9c09ZY reageer retweet
Goed stuk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
The First Days of the Trump Regime
Dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zou als ik zoveel geld had, het anders aanpakken. Een paar dagen voor de werkelijke verkiezingen in November hele busladingen kiezers die door de republikeinen doorgaans worden gehinderd om te stemmen nabij de stembus te brengen, tijdelijk op deze locatie te vestigen en er voor zorgen dat ze hun stem KUNNEN uitbrengen.
Goed punt van Don JR.twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:59:38🚨🚨🚨Dems are mad at Trump for “abusing” his pardon power.Total Presidential pardons/sentence commutations:Carter: 566Reagan: 406H.W Bush: 77Cigar Bill: 459George W: 200Obama: 1,927Trump: 26Please, by all means, educate me on abuse of power. reageer retweet
Nou, nee. Het gaat natuurlijk helemaal niet om de aantallen, maar om wie er een pardon krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef Chivaz het volgende:
Goed punt van Don JR.twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:59:38🚨🚨🚨Dems are mad at Trump for “abusing” his pardon power.Total Presidential pardons/sentence commutations:Carter: 566Reagan: 406H.W Bush: 77Cigar Bill: 459George W: 200Obama: 1,927Trump: 26Please, by all means, educate me on abuse of power. reageer retweet
Het gaat dan ook niet om de kwantiteit, maar om de personen die een pardon krijgen. Maar natuurlijk niet verwonderlijk dat dat de niet bijster intelligente Donald Jr ontgaat.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef Chivaz het volgende:
Het gaat ook niet puur om gevangen die onterecht zijn veroordeeld. Vooral om gedetineerden die 'genade' verdienen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef Chivaz het volgende:
Maar nu doen jullie net alsof die mensen die onder vorige presidenten een pardon hebben gehad onterecht vast hebben gezeten.
Ik geloof best dat het er een aantal zijn maar geen 1900+ bijvoorbeeld.
Nee, dat zegt niemand hier.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef Chivaz het volgende:
Maar nu doen jullie net alsof die mensen die onder vorige presidenten een pardon hebben gehad onterecht vast hebben gezeten.
Nogal corrupt.twitter:samstein twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 23:26:57NEW — The son of one of Trump’s pardon recipients gave $85k to Trump victory this August. His wife gave $50k that same month. On top of that, they made an in-kind contribution for $75k in air travel. https://t.co/M585LiH6Bu reageer retweet
Die selectieve verontwaardiging kan geen verassing meer zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef Chivaz het volgende:
Nou, vertel eens hoe de praktijk onder Trump vergelijkbaar is met die onder Obama, ik wacht wel even.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die selectieve verontwaardiging kan geen verassing meer zijn.
Die selectieve verontwaardiging van chivaz bedoel? Die wederom gebaseerd is op juiste aannames?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk.twitter:JenniferJJacobs twitterde op woensdag 19-02-2020 om 16:39:38“The president is against aggressive sentencing,” whether it’s Alice Johnson or Rod Blagojevich, spokesman Hogan Gidley says on Fox News. https://t.co/uxLnm6mFn4 reageer retweet
Waarom negeer je alle argumenten die op de reactie van Chivaz gegeven zijn? Onweerlegbare argumenten zelfs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 19:00:08"Trump offered to pardon Julian Assange if he agreed to cover up the involvement of Russia in hacking emails from the Democratic National Committee, which were later published by WikiLeaks, a London court was told." https://t.co/XbkRiy7KQh reageer retweet
quote:President Trump offered to pardon Julian Assange if he agreed to cover up the involvement of Russia in hacking emails from the Democratic National Committee, which were later published by WikiLeaks, a London court was told Wednesday.
Lawyers acting for Assange have argued that the Australian should not be extradited to the U.S. because the case is political not criminal.
Edward Fitzgerald, Assange’s lawyer, said Wednesday that a message had been passed on to Assange by former Republican Congressman Dana Rohrabacher.
Fitzgerald said a statement produced by Assange’s lawyer, Jennifer Robinson, showed “Mr Rohrabacher going to see Mr Assange and saying, on instructions from the president, he was offering a pardon or some other way out, if Mr Assange... said Russia had nothing to do with the DNC leaks.”
District Judge Vanessa Baraitser, who is presiding over the pre-trial hearing in Westminster Magistrates’ Court, said the allegation should be admissible during the extradition hearing, which is due to begin next week.
If he appears in court in the U.S., Assange would face 18 charges including conspiracy to commit computer intrusion. The total jail time for all charges would be 175 years.
Wie kopt hem in.twitter:PrisonPlanet twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:30:00Elizabeth Warren: “When you’ve got a mess and you really need it cleaned up, you call a woman and get the job done."👱♀🧹https://t.co/7SuGQSODoT reageer retweet
Damn! Is dit echt waar? Dat zou dan toch overal voorpagina zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 19:00:08"Trump offered to pardon Julian Assange if he agreed to cover up the involvement of Russia in hacking emails from the Democratic National Committee, which were later published by WikiLeaks, a London court was told." https://t.co/XbkRiy7KQh reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |