abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:21:58 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191581159
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:17 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Hoe vind jij eigenlijk de recente pardon-spree van Trump passen in het beeld dat de man zo'n grote vechter is tegen corruptie?
Weer een goede vraag. mag die ook even beantwoord worden, chivaz?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191582540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 00:38 schreef Chivaz het volgende:
tribelaw twitterde op woensdag 19-02-2020 om 00:31:34 “Having studied his political brain and the manifestations (including on Twitter) of [Trump’s] thoughts, feelings, concerns, and insecurities, I can say with some confidence that Trump fears running against Bloomberg more than against all the other candidates combined.” reageer retweet
Bloomberg lijkt mij juist het makkelijkste te kloppen. Bloomberg heeft totaal geen charisma en word totaal niet geaccepteerd door de uiterst linkervleugel van de Democrats.
Tel daar bij op dat hij het overweegt om Clinton als running mate te hebben.
Trump persoonlijk is wel banger voor Bloomberg vanwege het feit dat Bloomberg veel rijker is en veel harder is m.b.t. smear advertenties. Los van electability. Bloomberg kan Trump aanvallen daar waar het het meeste pijn doet. Voor Bloomberg is Trump immers een nobody in het financiele wereldje en de jetset er omheen. En dat is waar Trump zo graag op een voetstuk wil staan.

Qua electability ben ik het met je eens dat Bloomberg waarschijnlijk kansloos is.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:07:21 #253
384435 klappernootopreis
pi_191582573
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Trump persoonlijk is wel banger voor Bloomberg vanwege het feit dat Bloomberg veel rijker is en veel harder is m.b.t. smear advertenties. Los van electability. Bloomberg kan Trump aanvallen daar waar het het meeste pijn doet. Voor Bloomberg is Trump immers een nobody in het financiele wereldje en de jetset er omheen. En dat is waar Trump zo graag op een voetstuk wil staan.

Qua electability ben ik het met je eens dat Bloomberg waarschijnlijk kansloos is.
Maar dit hoeft niet te betekenen dat die Trump geen schade kan berokkenen. Dit zie ik ook bij Steyer, beide steenrijke kandidaten gooien er een smak geld tegenaan, waar het democratische veld van profiteert..
pi_191582728
quote:

[..]

Maar gelukkig dient Trump hem van volwassen repliek en retweet hij dit:

pi_191582781
quote:

[..]

Dat lijkt me toch geweldig even een hele berg geld uit geven gewoon om Trump te zieken. Als ik Bloomberg was zou ik doorgaan tot november. Stel dat hij er 2.8 miljard aan uitgeeft dan heeft hij nog 60 miljard over.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:29:51 #256
384435 klappernootopreis
pi_191582830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch geweldig even een hele berg geld uit geven gewoon om Trump te zieken. Als ik Bloomberg was zou ik doorgaan tot november. Stel dat hij er 2.8 miljard aan uitgeeft dan heeft hij nog 60 miljard over.
Ik zou als ik zoveel geld had, het anders aanpakken. Een paar dagen voor de werkelijke verkiezingen in November hele busladingen kiezers die door de republikeinen doorgaans worden gehinderd om te stemmen nabij de stembus te brengen, tijdelijk op deze locatie te vestigen en er voor zorgen dat ze hun stem KUNNEN uitbrengen.
pi_191582869
Bloomberg valt geen andere democratische kandidaten aan. Alleen Trump.
pi_191582875
renato_mariotti twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 22:57:58 My former boss Patrick Fitzgerald represented his friend James Comey.He also prosecuted Scooter Libby, Conrad Black, and Rod Blagojevich. All three received pardons or commutations from Trump. That doesn't seem coincidental. reageer retweet
Idd. Opvallend.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:38:39 #259
384435 klappernootopreis
pi_191582939
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:32 schreef Ulx het volgende:
Bloomberg valt geen andere democratische kandidaten aan. Alleen Trump.
allicht, hij behoort tot de groep die veel risico zien on NOG 4 jaar Trump wanbeleid. het is dan ook een beetje zelfbescherming. 4 jaar trump is recessie, NOG 4 jaar Trump is een depressie.
pi_191583081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

allicht, hij behoort tot de groep die veel risico zien on NOG 4 jaar Trump wanbeleid. het is dan ook een beetje zelfbescherming. 4 jaar trump is recessie, NOG 4 jaar Trump is een depressie.
Is dat zo?
Tot nu toe heeft geen enkele doemdenker van 2016-2017 gelijk gehad, er is geen oorlog uitgebroken, er is geen economische depressie, er is geen afbraak van rechten, er is geen tyranny. Lijkt eigenlijk wel goed te gaan in de VS.
pi_191583110
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat zo?
Tot nu toe heeft geen enkele doemdenker van 2016-2017 gelijk gehad, er is geen oorlog uitgebroken, er is geen economische depressie, er is geen afbraak van rechten, er is geen tyranny. Lijkt eigenlijk wel goed te gaan in de VS.
Als zelfverklaard lid van de PvdD zou juist jij van mening moeten zijn dat er een ramp gaande is in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191583172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als zelfverklaard lid van de PvdD zou juist jij van mening moeten zijn dat er een ramp gaande is in de VS.
Welke ramp? Bron?
pi_191583228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welke ramp? Bron?
Nou ja, onder deze regering is tal allerlei milieuwetgeving de nek omgedraaid met als doel economische groei te stimuleren. Ook is een einde gemaakt aan de bescherming van diverse diersoorten en wil deze regering fors bezuinigen op nationale parken, wat volgens deskundigen rampzalig is voor de natuur.

Zit op m'n mobiel, dus bronnen zoeken doe ik wellicht later.
pi_191583382
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, onder deze regering is tal allerlei milieuwetgeving de nek omgedraaid met als doel economische groei te stimuleren. Ook is een einde gemaakt aan de bescherming van diverse diersoorten en wil deze regering fors bezuinigen op nationale parken, wat volgens deskundigen rampzalig is voor de natuur.

Zit op m'n mobiel, dus bronnen zoeken doe ik wellicht later.
Oh, nee, ik denk niet dat wij hier in een westen een ramp aan het veroorzaken zijn.
Economische groei en technologische ontwikkeling zijn nodig om op langere termijn meer te kunnen doen tegen de klimaatramp in de vorm van nieuwere technologiën en onafhankelijkheid van vervuilende landen.

Eerder moeten we naar China kijken. Helaas zie ik Greta daar niet echt snel aanmeren en "how dare you" roepen in het chinees.

StikstofDioxide:

Fijnstof pm2.5

CO:
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:03 #265
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191583419
Ik ga niet stoppen met roken want mijn buurman is nog steeds een kettingroker.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:16 #266
384435 klappernootopreis
pi_191583421
Zijn er nog users hier die wachten op antwoorden? ;)

[ Bericht 28% gewijzigd door capricia op 19-02-2020 14:02:35 ]
pi_191583458
Maar heb jij dan geen problemen met Trump's milieubeleid?
Цой жив
  woensdag 19 februari 2020 @ 13:28:30 #268
384435 klappernootopreis
pi_191583520
Bij het bekijken van alle drie plaatjes kun je over maar één ding gerustgesteld zijn: Groenland ziet er redelijk schoon uit, en blijft dit ook, nu ze niet zijn gekocht door trump en zijn cronies. *O*
pi_191583618
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga niet stoppen met roken want mijn buurman is nog steeds een kettingroker.
We zijn al volop bezig met maatregelen. :D

Eerder, ik ben al gestopt met roken, de buurman rookt er nog 20 per dag. En vervolgens komt iemand langs om te klagen over het ene theelichtje dat ik per week aansteek.
pi_191583751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, nee, ik denk niet dat wij hier in een westen een ramp aan het veroorzaken zijn.
Economische groei en technologische ontwikkeling zijn nodig om op langere termijn meer te kunnen doen tegen de klimaatramp in de vorm van nieuwere technologiën en onafhankelijkheid van vervuilende landen.

Eerder moeten we naar China kijken. Helaas zie ik Greta daar niet echt snel aanmeren en "how dare you" roepen in het chinees.

StikstofDioxide:
[ afbeelding ]

Fijnstof pm2.5
[ afbeelding ]

CO:
[ afbeelding ]
Ik doelde dan ook niet op klimaatverandering of CO2-uitstoot, maar op dit soort maatregelen:

- Trump's Latest Assault on Alaska's Wolves and Bears
- Editorial: Trump guts the Endangered Species Act. Polar bears and bald eagles, take notice
- U.S. Lifts Ban on Some Elephant and Lion Trophies
- Trump Removes Pollution Controls on Streams and Wetlands
- Trump opens protected Alaskan Arctic refuge to oil drillers
- Trump's Proposed Budget Would Devastate National Parks

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_191583850
Waar dat hardnekkige mantra dat China niets zou doen en wij heel veel toch vandaan komt is me ook een raadsel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191583887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:55 schreef Monolith het volgende:
Waar dat hardnekkige mantra dat China niets zou doen en wij heel veel toch vandaan komt is me ook een raadsel.
Niemand hier die zegt dat China niks doet, toch?
pi_191583890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik me in het verleden al eens over uitgelaten.
Ben het zeker niet eens met die maatregelen.
Dan vind ik het bijzonder dat je zo vurig lijkt te hopen op de herverkiezing van Trump. Want het heeft er alle schijn van dat hij deze lijn de komende jaren doortrekt.

Vanuit m'n werk ken nogal ik wat PvdD'ers en die liggen continu overhoop met hun gemeenten over de afschot van wild en het naleven van Natura2000. Dat is zo'n beetje waar die partij op is gebouwd.
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:09:55 #275
384435 klappernootopreis
pi_191584914
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan vind ik het bijzonder dat je zo vurig lijkt te hopen op de herverkiezing van Trump. Want het heeft er alle schijn van dat hij deze lijn de komende jaren doortrekt.

Vanuit m'n werk ken nogal ik wat PvdD'ers en die liggen continu overhoop met hun gemeenten over de afschot van wild en het naleven van Natura2000. Dat is zo'n beetje waar die partij op is gebouwd.
Iets zegt me dat PvdD een dekmantel is voor zijn daadwerkelijke politieke voorkeur. O~)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')