Weer een goede vraag. mag die ook even beantwoord worden, chivaz?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoe vind jij eigenlijk de recente pardon-spree van Trump passen in het beeld dat de man zo'n grote vechter is tegen corruptie?
Trump persoonlijk is wel banger voor Bloomberg vanwege het feit dat Bloomberg veel rijker is en veel harder is m.b.t. smear advertenties. Los van electability. Bloomberg kan Trump aanvallen daar waar het het meeste pijn doet. Voor Bloomberg is Trump immers een nobody in het financiele wereldje en de jetset er omheen. En dat is waar Trump zo graag op een voetstuk wil staan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:38 schreef Chivaz het volgende:
Bloomberg lijkt mij juist het makkelijkste te kloppen. Bloomberg heeft totaal geen charisma en word totaal niet geaccepteerd door de uiterst linkervleugel van de Democrats.twitter:tribelaw twitterde op woensdag 19-02-2020 om 00:31:34“Having studied his political brain and the manifestations (including on Twitter) of [Trump’s] thoughts, feelings, concerns, and insecurities, I can say with some confidence that Trump fears running against Bloomberg more than against all the other candidates combined.” reageer retweet
Tel daar bij op dat hij het overweegt om Clinton als running mate te hebben.
Maar dit hoeft niet te betekenen dat die Trump geen schade kan berokkenen. Dit zie ik ook bij Steyer, beide steenrijke kandidaten gooien er een smak geld tegenaan, waar het democratische veld van profiteert..quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump persoonlijk is wel banger voor Bloomberg vanwege het feit dat Bloomberg veel rijker is en veel harder is m.b.t. smear advertenties. Los van electability. Bloomberg kan Trump aanvallen daar waar het het meeste pijn doet. Voor Bloomberg is Trump immers een nobody in het financiele wereldje en de jetset er omheen. En dat is waar Trump zo graag op een voetstuk wil staan.
Qua electability ben ik het met je eens dat Bloomberg waarschijnlijk kansloos is.
Maar gelukkig dient Trump hem van volwassen repliek en retweet hij dit:quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump persoonlijk is wel banger voor Bloomberg vanwege het feit dat Bloomberg veel rijker is en veel harder is m.b.t. smear advertenties. Los van electability. Bloomberg kan Trump aanvallen daar waar het het meeste pijn doet. Voor Bloomberg is Trump immers een nobody in het financiele wereldje en de jetset er omheen. En dat is waar Trump zo graag op een voetstuk wil staan.
Qua electability ben ik het met je eens dat Bloomberg waarschijnlijk kansloos is.
twitter:
twitter:alx twitterde op zondag 16-02-2020 om 05:00:48I’m in tears 😂 https://t.co/xrKWquVQ6Z reageer retweet
Dat lijkt me toch geweldig even een hele berg geld uit geven gewoon om Trump te zieken. Als ik Bloomberg was zou ik doorgaan tot november. Stel dat hij er 2.8 miljard aan uitgeeft dan heeft hij nog 60 miljard over.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou als ik zoveel geld had, het anders aanpakken. Een paar dagen voor de werkelijke verkiezingen in November hele busladingen kiezers die door de republikeinen doorgaans worden gehinderd om te stemmen nabij de stembus te brengen, tijdelijk op deze locatie te vestigen en er voor zorgen dat ze hun stem KUNNEN uitbrengen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch geweldig even een hele berg geld uit geven gewoon om Trump te zieken. Als ik Bloomberg was zou ik doorgaan tot november. Stel dat hij er 2.8 miljard aan uitgeeft dan heeft hij nog 60 miljard over.
Idd. Opvallend.twitter:renato_mariotti twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 22:57:58My former boss Patrick Fitzgerald represented his friend James Comey.He also prosecuted Scooter Libby, Conrad Black, and Rod Blagojevich. All three received pardons or commutations from Trump. That doesn't seem coincidental. reageer retweet
allicht, hij behoort tot de groep die veel risico zien on NOG 4 jaar Trump wanbeleid. het is dan ook een beetje zelfbescherming. 4 jaar trump is recessie, NOG 4 jaar Trump is een depressie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:32 schreef Ulx het volgende:
Bloomberg valt geen andere democratische kandidaten aan. Alleen Trump.
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
allicht, hij behoort tot de groep die veel risico zien on NOG 4 jaar Trump wanbeleid. het is dan ook een beetje zelfbescherming. 4 jaar trump is recessie, NOG 4 jaar Trump is een depressie.
Als zelfverklaard lid van de PvdD zou juist jij van mening moeten zijn dat er een ramp gaande is in de VS.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is dat zo?
Tot nu toe heeft geen enkele doemdenker van 2016-2017 gelijk gehad, er is geen oorlog uitgebroken, er is geen economische depressie, er is geen afbraak van rechten, er is geen tyranny. Lijkt eigenlijk wel goed te gaan in de VS.
Welke ramp? Bron?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als zelfverklaard lid van de PvdD zou juist jij van mening moeten zijn dat er een ramp gaande is in de VS.
Nou ja, onder deze regering is tal allerlei milieuwetgeving de nek omgedraaid met als doel economische groei te stimuleren. Ook is een einde gemaakt aan de bescherming van diverse diersoorten en wil deze regering fors bezuinigen op nationale parken, wat volgens deskundigen rampzalig is voor de natuur.quote:
Oh, nee, ik denk niet dat wij hier in een westen een ramp aan het veroorzaken zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, onder deze regering is tal allerlei milieuwetgeving de nek omgedraaid met als doel economische groei te stimuleren. Ook is een einde gemaakt aan de bescherming van diverse diersoorten en wil deze regering fors bezuinigen op nationale parken, wat volgens deskundigen rampzalig is voor de natuur.
Zit op m'n mobiel, dus bronnen zoeken doe ik wellicht later.
We zijn al volop bezig met maatregelen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga niet stoppen met roken want mijn buurman is nog steeds een kettingroker.
Ik doelde dan ook niet op klimaatverandering of CO2-uitstoot, maar op dit soort maatregelen:quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh, nee, ik denk niet dat wij hier in een westen een ramp aan het veroorzaken zijn.
Economische groei en technologische ontwikkeling zijn nodig om op langere termijn meer te kunnen doen tegen de klimaatramp in de vorm van nieuwere technologiën en onafhankelijkheid van vervuilende landen.
Eerder moeten we naar China kijken. Helaas zie ik Greta daar niet echt snel aanmeren en "how dare you" roepen in het chinees.
StikstofDioxide:
[ afbeelding ]
Fijnstof pm2.5
[ afbeelding ]
CO:
[ afbeelding ]
Oh, daar heb ik me in het verleden al eens over uitgelaten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op klimaatverandering of CO2-uitstoot, maar op dit soort maatregelen:
- Trump's Latest Assault on Alaska's Wolves and Bears
- Editorial: Trump guts the Endangered Species Act. Polar bears and bald eagles, take notice
- U.S. Lifts Ban on Some Elephant and Lion Trophies
- Trump Removes Pollution Controls on Streams and Wetlands
- Trump opens protected Alaskan Arctic refuge to oil drillers
- Trump's Proposed Budget Would Devastate National Parks
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Niemand hier die zegt dat China niks doet, toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:55 schreef Monolith het volgende:
Waar dat hardnekkige mantra dat China niets zou doen en wij heel veel toch vandaan komt is me ook een raadsel.
Dan vind ik het bijzonder dat je zo vurig lijkt te hopen op de herverkiezing van Trump. Want het heeft er alle schijn van dat hij deze lijn de komende jaren doortrekt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik me in het verleden al eens over uitgelaten.
Ben het zeker niet eens met die maatregelen.
Iets zegt me dat PvdD een dekmantel is voor zijn daadwerkelijke politieke voorkeur.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan vind ik het bijzonder dat je zo vurig lijkt te hopen op de herverkiezing van Trump. Want het heeft er alle schijn van dat hij deze lijn de komende jaren doortrekt.
Vanuit m'n werk ken nogal ik wat PvdD'ers en die liggen continu overhoop met hun gemeenten over de afschot van wild en het naleven van Natura2000. Dat is zo'n beetje waar die partij op is gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |