abonnementen ibood.com bol.com
pi_191547930
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence

Amerikaans Congres:

116th_US_House_of_Representatives.svg

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Media-Bias-Chart_4.0_8_28_2018-min.jpg
  maandag 17 februari 2020 @ 07:38:37 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191548129
Die mafklapper van een Gaetz staat te schuimbekken omdat blijkt dat er helemaal geen zaak is tegen McCabe.

RepMattGaetz twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 18:40:03 It’s a disgrace that Andrew McCabe isn’t going to be behind bars. We can’t live in a world where an old FBI business card doubles as a "get out of jail free card" when people break the law. https://t.co/cw5SLGlGSU reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 februari 2020 @ 07:50:43 #3
3928 Ulx
pi_191548198
MMineiro_CNS twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:37:59 BREAKING: judge on the Roger Stone case has called an on the record phone conference from her courtroom two days out from the sentencing this week. @CourthouseNews https://t.co/K1JFaDrWli reageer retweet
Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191548203
En het gebeurt gewoon weer, een vrouw komt het podium op en neemt gewoon de rally over.
En wat doet Sanders? Die loopt gewoon weer weg en geeft haar een podium.
Gelukkig noemde ze niet heel het publiek een stelletje racisten net zoals die dames van BLM.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:03:44 #5
3928 Ulx
pi_191548275
Bij Bernie mag je gewoon alles zeggen!
pi_191548362
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:03 schreef Ulx het volgende:
Bij Bernie mag je gewoon alles zeggen!
Ja dat blijkt, het moet wel in de lijntjes blijven van wat geoorloofd is anders krijg je volgens zijn medewerkers een enkeltje naar de gulags.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:29:25 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191548406
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja dat blijkt, het moet wel in de lijntjes blijven van wat geoorloofd is anders krijg je volgens zijn medewerkers een enkeltje naar de gulags.
Het lijkt Trump wel he?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191548440
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het lijkt Trump wel he?
Geen idee, ben nog geen filmpjes tegengekomen waar er word opgeroepen om de politieke tegenstanders te vermoorden of te sturen naar kampen voor heropvoeding.
Ook ben ik nog geen filmpjes tegengekomen waar zijn eigen supporters het podium op komen om de microfoon te pakken waarna Trump naar de zijkant word gedirigeerd door zijn vrouw.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:40:47 #9
384435 klappernootopreis
pi_191548487
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee, ben nog geen filmpjes tegengekomen waar er word opgeroepen om de politieke tegenstanders te vermoorden of te sturen naar kampen voor heropvoeding.
Ook ben ik nog geen filmpjes tegengekomen waar zijn eigen supporters het podium op komen om de microfoon te pakken waarna Trump naar de zijkant word gedirigeerd door zijn vrouw.
Een crimineel zal heus niet van de daken schreeuwen dat die een delict gaat plegen, dat doet hij gewoon, nadat hij zich er van gewist heeft dat hij er niet voor bestraft kan worden. Als je een megalomane gek bent, wil je niemand anders dan je zelf een podium geven.
pi_191548512
quote:

[..]

Uhm dat was was zijn campagne statement ongeveer.,
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 17 februari 2020 @ 09:00:12 #11
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_191548584
quote:

[..]

Oh nee? Dan ken je Mr Donald "I could shoot someone on 5th Avenue and not lose any voters" Trump niet zo goed.

Of Mr Donald "shoot them in the legs" Trump.

En maar lachen die man. Geweld is ook zo gezellig natuurlijk.

Doe niet zo hypocriet, man.
pi_191548656
quote:

[..]

Niet om het een of ander, maar Trump heeft politieke tegenstanders meerdere malen (ongefundeerd) beschuldigd van hoogverraad, waarmee hij impliceert dat ze de doodstraf verdienen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191548942

Heel de zaal lacht behalve...... tja de permanent verontwaardigden die het verschil niet zien tussen een grap en een serieuze uitspraak.
pi_191548986
Een vaste portie van zijn rally bestaat uit het oproepen van de "Lock her up" chant

Ook een geintje zeker
Never approach a bull from the front, a horse from the rear, or an idiot from any direction.
pi_191549038
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:40 schreef Chivaz het volgende:

Heel de zaal lacht behalve...... tja de permanent verontwaardigden die het verschil niet zien tussen een grap en een serieuze uitspraak.
Typisch dat je de rest negeert. Die 5th Avenue-opmerking zal mij een rotzorg zijn. Er zijn hier echter genoeg andere voorbeelden genoemd, waar je voor het gemak maar even niet op reageert.
  maandag 17 februari 2020 @ 09:52:55 #16
384435 klappernootopreis
pi_191549069
quote:

2016-08-25T170424Z_1_LYNXNPEC7O1EZ_RTROPTP_4_USA-ELECTION-TRUMP-e1538028154571.jpg
Tuurlijk, hij is altijd al een innemende lolbroek geweest, en straalt hij dit altijd ten volle uit....

Zelfs Hannibal Lecter komt vriendelijker over.
  maandag 17 februari 2020 @ 09:56:05 #17
384435 klappernootopreis
pi_191549099
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 07:51 schreef Chivaz het volgende:
En het gebeurt gewoon weer, een vrouw komt het podium op en neemt gewoon de rally over.
En wat doet Sanders? Die loopt gewoon weer weg en geeft haar een podium.
Gelukkig noemde ze niet heel het publiek een stelletje racisten net zoals die dames van BLM.
hebben we je niet meerdere keren verzocht om geen Daily Wire links meer te gebruiken?
mediabiasfactcheck geeft al aan dit die link op de grens staat tussen onzin en unfair.
pi_191549182
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar Trump heeft politieke tegenstanders meerdere malen (ongefundeerd) beschuldigd van hoogverraad, waarmee hij impliceert dat ze de doodstraf verdienen.
Als je tot die conclusie komt waarom roept hij dan niet op tot moord?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:06:53 #19
384435 klappernootopreis
pi_191549221
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een beetje gangster mompelt iets als "Die gast zit me een beetje in de weg" en het wordt voor hem geregeld. Maar oproepen voor moord riskeert hij niet.
pi_191549241
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Een beetje gangster mompelt iets als "Die gast zit me een beetje in de weg" en het wordt voor hem geregeld. Maar oproepen voor moord riskeert hij niet.
Dus ik moet luisteren naar de dog whistle. Gek genoeg hoor ik die whistle nooit.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:10:20 #21
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_191549252
quote:

Oh, nu is het een "grap".

Heel lollig inderdaad, een president die het over mensen neerschieten heeft.

De Democraten spelen het vuil, maar die selectieve verontwaardiging over enkel de Democratische kandidaten is lachwekkend.

Als Trump harde woorden laat klinken is het een "grap", "klare taal" of "ach ja, dat is hoe Trump is".

Maar als een Democraat ruwweg dezelfde woorden gebruikt is het ineens schuttingtaal, belediging en het prediken van geweld.

Die hypocrisie is het teken van intellectuele luiheid. En intellectuele luiheid is Amerikaanse politiek sinds 2016.

Sanders heeft nog een geintje integriteit, maar zijn harde kern is belachelijk sektarisch en zijn campagne is veel te hard het conflict met Trump en Republikeinen aan het zoeken.

Wint Sanders het presidentschap in 2020? Dan wens ik hem veel succes met ook maar iets voor elkaar krijgen in de komende vier jaar.

Wordt Trump herverkozen? Dan zal zijn meerderheid in het Congres mogelijk ook verdwijnen, of in ieder geval minimaal worden. Waarmee ook hij niets meer voor elkaar krijgt.

Het is tijd voor revolutie in de VS. Maar niet de revolutie die Sanders zich voor heeft. Vooral de revolutie van een derde partij die het midden inneemt tussen Democraten en Republikeinen.
pi_191549256
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij bent het met Trump eens en vindt dat Schiff (onder anderen) moet worden veroordeeld voor hoogverraad?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:10:44 #23
384435 klappernootopreis
pi_191549257
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus ik moet luisteren naar de dog whistle. Gek genoeg hoor ik die whistle nooit.
omdat je toondoof bent geworden door al die retoriek?
pi_191549268
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:46 schreef pullup het volgende:
Een vaste portie van zijn rally bestaat uit het oproepen van de "Lock her up" chant

Ook een geintje zeker
Je hebt gelijk, Clinton is een politicus van onbesproken gedrag. Bij nader inzien snap ik er helemaal niets van dat zij word gezien als een corrupte politica.
pi_191549277
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

omdat je toondoof bent geworden door al die retoriek?
Of misschien wil jij horen wat je wilt horen.
pi_191549279
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is inderdaad belachelijk hoeveel getuigen en tegenstanders intussen op mysterieuze wijze zijn verdwenen of onder verdachte omstandigheden zelfmoord hebben gepleegd/zijn gestorven.
Op hoeveel staat de teller intussen al?
Smerige dictator :r
  maandag 17 februari 2020 @ 10:12:48 #27
384435 klappernootopreis
pi_191549290
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Clinton is een politicus van onbesproken gedrag. Bij nader inzien snap ik er helemaal niets van dat zij word gezien als een corrupte politica.
In elk geval IS Clinton nog een politicus, iets wat je van die oranje golfbol niet kan zeggen.
pi_191549292
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent het met Trump eens en vindt dat Schiff (onder anderen) moet worden veroordeeld voor hoogverraad?
Nee hoogverraad is een brug te ver. Al mogen er wel consequenties zitten aan zijn gelieg.
pi_191549297
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In elk geval IS Clinton nog een politicus, iets wat je van die oranje golfbol niet kan zeggen.
Huh? Heeft ze pas een verkiezing gewonnen?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:15:29 #30
384435 klappernootopreis
pi_191549319
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee hoogverraad is een brug te ver. Al mogen er wel consequenties zitten aan zijn gelieg.
Oh. is gelieg nu ineens wél een probleem voor je?
pi_191549336
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Oh. is gelieg nu ineens wél een probleem voor je?
Zucht........
pi_191549342
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Aha, dus jij vindt het doodnormaal dat de president aan de lopende band oproepen dat om politieke tegenstanders te vervolgen? Oké, dat kan.

Verder ben ik niet bekend met het 'gelieg' van Schiff. Weet wel dat de president op dagelijkse basis verzinsels uitbraakt. Maar dat is ongetwijfeld geen probleem in jouw ogen.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:18:27 #33
384435 klappernootopreis
pi_191549357
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zucht........
Niet leuk he? Geconfronteerd worden met je eigen hypocrisie.
pi_191549362
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dus jij vindt het doodnormaal dat de president aan de lopende band oproepen dat om politieke tegenstanders te vervolgen? Oké, dat kan.

Verder ben ik niet bekend met het 'gelieg' van Schiff. Weet wel dat de president op dagelijkse basis verzinsels uitbraakt. Maar dat is ongetwijfeld geen probleem in jouw ogen.
Volgens mij heb ik het woord normaal nooit opgenoemd.
Maar vreemd trouwens dat ik iets post over de rally van Sanders en we na een whataboutism weer zitten te piepen over Trump.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:20:16 #35
384435 klappernootopreis
pi_191549374
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar vreemd trouwens dat ik iets post over de rally van Sanders en we na een whataboutism weer zitten te piepen over Trump.
je hebt in principe NIKS gepost. Je bron was te dubieus.
pi_191549413
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nou ja, persoonlijk heb ik niks met Sanders, noch met zijn aanhangers. Maar wanneer jij verbolgen reageert op Bernie bro's die politieke tegenstanders willen opsluiten, is het wellicht raadzaam om te kijken naar de uitlatingen van je eigen held (Trump).
pi_191549419
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zou McCabe vervolgd moeten worden volgens jou voor zijn gelieg onder ede?
pi_191549446
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is nogal een herhaling van zetten hier.
Ik zal het nog een keer uitleggen. Politici liegen, dat is inherent aan het beroep politicus zijn.
Het zou behoorlijk hypocriet zijn om nu ineens over leugens van een president te vallen terwijl we een hele serie aan liegende politici hebben gehad.
Het enige waar we dan nog over kunnen discussiëren is de ernst van de leugens en wat voor impact dat heeft op het beleid van de VS.
Leugens over WMD’s in Irak bijvoorbeeld zijn nogal ernstig en hebben verregaande gevolgen voor de wereldpolitiek.
Liegen over het aantal hamburgers in het witte huis bijvoorbeeld en andere overdrijvingen waar nu bijzonder zwaar aan word getild is op z’n zachtst gezegd lachwekkend.
pi_191549470
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, persoonlijk heb ik niks met Sanders, noch met zijn aanhangers. Maar wanneer jij verbolgen reageert op Bernie bro's die politieke tegenstanders willen opsluiten, is het wellicht raadzaam om te kijken naar de uitlatingen van je eigen held (Trump).
Het was niet zomaar opsluiten vanwege een strafbaar feit. Deze mensen riepen op om mensen op te sluiten vanwege hun ideologie. Hij is een voorstander van stalinistische praktijken en zulke figuren worden gewoon betaald door de Sanders campagne en helaas heeft Sanders geen afstand genomen van die uitspraken of op wat voor manier dan ook maatregelen genomen.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:30:59 #40
384435 klappernootopreis
pi_191549492
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:24 schreef Refragmental het volgende:
Zou Wray vervolgd moeten worden volgens jou voor zijn gelieg onder ede?
allicht. Mits hij dit heeft gedaan. Maar ga niet van het gebral van Geatz of Trump uit, maar laat onderzoek doen door onafhankelijke bronnen. Ik hoop wel dat ze dan de uitkomst van dit onderzoek door de capabele handen van Chiff laten gaan voor die openbaar worden gemaakt.. Want blijkbaar mag je onderzoeken nu laten censureren.
pi_191549504
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

allicht. Mits hij dit heeft gedaan. Maar ga niet van het gebral van Geatz of Trump uit, maar laat onderzoek doen door onafhankelijke bronnen. Ik hoop wel dat ze dan de uitkomst van dit onderzoek door de capabele handen van Chiff laten gaan voor die openbaar worden gemaakt.. Want blijkbaar mag je onderzoeken nu laten censureren.
Er is onderzoek geweest. McCabe (had Wray gezegd in originele post, maar was mijn fout) heeft inderdaad gelogen onder ede.
Echter besluit het DoJ om niet te vervolgen. Daar waar ze dat wel doen bij anderen, bijvoorbeeld mensen die hebben gelogen tijdens het Mueller onderzoek.

Vind jij dit terecht?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:35:34 #42
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_191549538
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het was niet zomaar opsluiten vanwege een strafbaar feit. Deze mensen riepen op om mensen op te sluiten vanwege hun ideologie. Hij is een voorstander van stalinistische praktijken en zulke figuren worden gewoon betaald door de Sanders campagne en helaas heeft Sanders geen afstand genomen van die uitspraken of op wat voor manier dan ook maatregelen genomen.
...en weer een hypocriete opmerking.

Waarom stoort dit je aan de Sanders campagne maar niet aan de Trump campagne? Daar hoor ik je immers nimmer over.

Ah, waarschijnlijk omdat een Daily Wire het daar liever niet over heeft omdat het niet binnen hun extreem partijdige verslaggeving past. Dat zal het zijn.
pi_191549549
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar Trump vindt dat politieke tegenstanders moeten worden vervolgd wegens het starten van een impeachmentprocedure. Clinton moest volgens Trump niet worden onderzocht, maar 'opgesloten'.

Met andere woorden: terwijl onduidelijk is of er überhaupt strafbare feiten zijn gepleegd, eist Trump dat tegenstanders worden vervolgd.

In essentie niet heel anders dan waar jij bepaalde Bernie bro's van beticht.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:45:23 #44
3928 Ulx
pi_191549617
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zou McCabe vervolgd moeten worden volgens jou voor zijn gelieg onder ede?
Het DoJ zegt van niet. En aangezien de lat voor een aanklacht laag ligt zal hij waarschijnlijk niets verkeerd hebben gedaan.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:46:01 #45
384435 klappernootopreis
pi_191549625
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar Trump vindt dat politieke tegenstanders moeten worden vervolgd wegens het starten van een impeachmentprocedure. Clinton moest volgens Trump niet worden onderzocht, maar 'opgesloten'.

Met andere woorden: terwijl onduidelijk is of er überhaupt strafbare feiten zijn gepleegd, eist Trump dat tegenstanders worden vervolgd.

In essentie niet heel anders dan waar jij bepaalde Bernie bro's van beticht.
Wat Trump nu doet is op een ronduit laffe manier natrappen. Hij durft nu wel. Nog geen maand geleden zat hij nog in paniek verscholen in het Witte Huis. Bill Barr en Mitch McConnell hebben hem twee keer uit de shit gered.
pi_191549661
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het DoJ zegt van niet. En aangezien de lat voor een aanklacht laag ligt zal hij waarschijnlijk niets verkeerd hebben gedaan.
Hij heeft gewoon gelogen onder ede hoor. Simpelweg een strafbaar feit.
Dat DoJ niet vevolgt maakt het niet minder strafbaar.
  Moderator maandag 17 februari 2020 @ 10:52:04 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191549700
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelogen onder ede hoor. Simpelweg een strafbaar feit.
Dat DoJ niet vevolgt maakt het niet minder strafbaar.
Ik heb dit stuk even gelezen om me wat meer in de zaak te verdiepen: https://www.nationalrevie(...)drew-mccabe-charged/

Blijkbaar is het voor niemand echt duidelijk wat de achterliggende redenen zijn om McCabe niet te vervolgen, maar er moet dus iets zijn waardoor de DoJ denkt dat hun zaak niet sterk genoeg is en dat ze het niet zouden kunnen winnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191549713
Een beetje liegen is niet erg toch? :7 ;(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191549750
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb dit stuk even gelezen om me wat meer in de zaak te verdiepen: https://www.nationalrevie(...)drew-mccabe-charged/

Blijkbaar is het voor niemand echt duidelijk wat de achterliggende redenen zijn om McCabe niet te vervolgen, maar er moet dus iets zijn waardoor de DoJ denkt dat hun zaak niet sterk genoeg is en dat ze het niet zouden kunnen winnen.
Ik kan ook niet echt vinden waarom de DoJ hier niet overgaat op vervolging.
Misschien dat er nog andere onderzoeken lopen?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:56:47 #50
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191549772
quote:
5s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
Een beetje liegen is niet erg toch? :7 ;(
Het zijn dan ook geen leugens. Hooguit alternatieve feiten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')