Alleen Russen mogen homo’s haten. Snap dat dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wacht even tot een of andere radicale moslimrandfiguur weer eens iets naars over homo's roept. Dan zijn ze weer even dikke vriendjes met de homo's.
Dat zeiden ze vroeger tegen die koorknapen ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?
BUT THE CHILDREN!!!
Die niks te vrezen hebben van homoseksuelen.
Bescherming waartegen?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het gaat om de bescherming van kinderen. Daarom ben ik ook voorstander van deze wet. Wat ze uitspoken als ze 18+ zijn moeten ze zelf weten.
?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger tegen die koorknapen ook.
Kennelijk zijn homo's pedoseksueel ofzo....quote:
Lees de wet eens door. Zo heel gek is dat niet hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus tot 18 jaar mag je je niet uitspreken over seksualiteit? Behalve wanneer het heteroseksualiteit betreft zeker
Wat is dit voor zieke shit
Wtf? Ben je een beetje dom?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees de wet eens door. Zo heel gek is dat niet hoor.
Ja? Heeft de wet artikelen over homofilie op jongere leeftijd?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees de wet eens door. Zo heel gek is dat niet hoor.
Nikonlover wil zelf beschermd worden want hij wordt onzeker van homo'squote:Op maandag 17 februari 2020 22:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bescherming waartegen?. En wat heeft 18+ in godesnaam met deze discussie te maken?
.
Veel van die homofobe lui denken nog steeds dat je mensen kan ompraten om homo te worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Heeft de wet artikelen over homofilie op jongere leeftijd?
Er zijn er meer:quote:Op maandag 17 februari 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Nikonlover hoort echt in een dwangbuis
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat homo-zijn een keuze is en kan worden opgelegd aan anderen. De stap naar homo-conversie therapie is dan heel klein, al betekent dat een tijdreis van minimaal 50 jaar terug in de tijd.quote:
Vermakelijke aanvallen wel al 10 pagina's lang.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Nikonlover hoort echt in een dwangbuis
Echtquote:Op maandag 17 februari 2020 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel van die homofobe lui denken nog steeds dat je mensen kan ompraten om homo te worden.
Of je leert sarcasme herkennen, ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zijn er meer:
[..]
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat homo-zijn een keuze is en kan worden opgelegd aan anderen. De stap naar homo-conversie therapie is dan heel klein, al betekent dat een tijdreis van minimaal 50 jaar terug in de tijd.
Dit heeft echt niemand gezegd in dit topic volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat homo-zijn een keuze is en kan worden opgelegd aan anderen.
Snap dat jij het voor je homofobe KAMERAAD opneemt jaquote:Op maandag 17 februari 2020 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vermakelijke aanvallen wel al 10 pagina's lang.
Janneke is sarcastisch..quote:Op maandag 17 februari 2020 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zijn er meer:
[..]
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat homo-zijn een keuze is en kan worden opgelegd aan anderen. De stap naar homo-conversie therapie is dan heel klein, al betekent dat een tijdreis van minimaal 50 jaar terug in de tijd.
Van mij mag je best homo zijn hoor. Geen problemen mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel van die homofobe lui denken nog steeds dat je mensen kan ompraten om homo te worden.
Op je 13de kan je die keuzes ook makenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van mij mag je best homo zijn hoor. Geen problemen mee.
Ik vind alleen dat kinderen moeten opgroeien in een neutrale omgeving. Tot ze zelf juiste keuzes kunnen maken moeten ze niet blootgesteld worden aan bijv voorlezende kerels in vrouwenkleren.
Zucht..quote:Op maandag 17 februari 2020 22:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van mij mag je best homo zijn hoor. Geen problemen mee.
Ik vind alleen dat kinderen moeten opgroeien in een neutrale omgeving. Tot ze zelf juiste keuzes kunnen maken moeten ze niet blootgesteld worden aan bijv voorlezende kerels in vrouwenkleren.
Ik ben voor vrijheid voor homo's, iedereen moet kunnen zijn zoals hij wil. Maar waarom specifiek over jongens die make-up dragen op een staatsomroep? In principe goed dat een staatsomroep verschillende kanten van de maatschappij laat zien maar dat is gewoon neit het geval. Het is altijd anti-rechts, anti-Zwarte Piet, een podium geven aan het hele linkse spectrum, maximaal ingaan op diversiteit en het onterecht aan promoten van valse positieve kanten daaraan, het ridiculiseren van de tegenwoordig witte mens, benadrukken van de zieligheid van iedereen die anders is. Het gaat echt nergens meer over.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt totaal krankzinnig. Fok wordt echt steeds extremer wat dat betreft. En alles blijft maar acceptabel
Waarom NIET?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:01 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid voor homo's, iedereen moet kunnen zijn zoals hij wil. Maar waarom specifiek over jongens die make-up dragen op een staatsomroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |