Mooi, doet mij denken aan mijn jeugd.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar heb ik als gothic gelukkig geen last van gehad. Zaten genoeg alternatieven bij mij op school. En de gothicfeesten waren sowieso erg tof. Leuke muziek en geen geruzie. Iets wat je sowieso ziet bij feesten met alternatieve muziek. Mensen gaan gewoon relax met elkaar om.
Verder heb ik er ook helemaal geen spijt van. Juist op de middelbare school heb je de mogelijkheid om te experimenteren met dat soort kledingstijlen. Je als een 'normie' kleden kun je nog de rest van je leven doen als je een vaste baan hebt.
Btw, ik heb ook een zwak voor mannen met make-up. Maar dan wel in jaren 80 new wave stijl. Of alleen wat oogpotlood. Het moet de persoon sowieso staan. Genoeg mannen bij wie ik het niet zou aanraden.
Gewoon naar Rusland verhuizen joh.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jawel, dat wordt wel gedaan, en we zijn het zat. Zat. De Staat is er om ons te dienen en niet om ons op te voeden met allerlei subtiele kut propaganda. Ik draag veel te veel geld af dat veel te idioot wordt besteed.
Jij denkt alleen maar dar het normaal is omdat je niet over de grenzen kijkt hoe het anders kan. Deze nanny state is niet de enige of beste manier om het land te runnen.
Zeg wat je wil over Rusland, maar daar is het al helemaal geen goed plan om als jongetje met make-up naar school te gaan.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:36 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Gewoon naar Rusland verhuizen joh.
Daarom juist. Zijn jullie onder gelijkgestemdenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg wat je wil over Rusland, maar daar is het al helemaal geen goed plan om als jongetje met make-up naar school te gaan.
Russen hebben inderdaad hun gezonde verstand nog.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom juist. Zijn jullie onder gelijkgestemden
En maar door blijven gaan om homogeweld aan te moedigenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg wat je wil over Rusland, maar daar is het al helemaal geen goed plan om als jongetje met make-up naar school te gaan.
Ja precies. Dat is niet iets positiefs. Dus wat zeggen we dan over Rusland? Dat het een kutland is. Heel goed.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Sorry.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Russen hebben inderdaad hun gezonde verstand nog.
En in Rusland hebben ze geen homo's.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat wat het jeugdjournaal doet valt onder de gay propagandawet volgens mij. Prima wet trouwens! Zouden we hier ook moeten invoeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is niet iets positiefs. Dus wat zeggen we dan over Rusland? Dat het een kutland is. Heel goed.
Gaafquote:Op maandag 17 februari 2020 22:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Mooi, doet mij denken aan mijn jeugd.
Precies want homo's zijn vies en eng dus moeten in de doofpot!!!quote:Op maandag 17 februari 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat wat het jeugdjournaal doet valt onder de gay propagandawet volgens mij. Prima wet trouwens! Zouden we hier ook moeten invoeren.
Jij lijkt nogal rigide conservatieve denkbeelden te hebben op bepaalde vlakken. "Rusland" ook.quote:
Het gaat om de bescherming van kinderen. Daarom ben ik ook voorstander van deze wet. Wat ze uitspoken als ze 18+ zijn moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies want homo's zijn vies en eng dus moeten in de doofpot!!!
Wacht even tot een of andere radicale moslimrandfiguur weer eens iets naars over homo's roept. Dan zijn ze weer even dikke vriendjes met de homo's.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En maar door blijven gaan om homogeweld aan te moedigen
Huh?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het gaat om de bescherming van kinderen. Daarom ben ik ook voorstander van deze wet. Wat ze uitspoken als ze 18+ zijn moeten ze zelf weten.
Oh dus tot 18 jaar mag je je niet uitspreken over seksualiteit? Behalve wanneer het heteroseksualiteit betreft zekerquote:Op maandag 17 februari 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het gaat om de bescherming van kinderen. Daarom ben ik ook voorstander van deze wet. Wat ze uitspoken als ze 18+ zijn moeten ze zelf weten.
Ah, de ware aard komt naar boven.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat wat het jeugdjournaal doet valt onder de gay propagandawet volgens mij. Prima wet trouwens! Zouden we hier ook moeten invoeren.
Gast...quote:Op maandag 17 februari 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Post is aangevuld inmiddelsquote:Op maandag 17 februari 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk dat je homo's kunt maken uit kinderen
Nee! Rusland had Generalplan Ost nodig!quote:Op maandag 17 februari 2020 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Echt totaal krankzinnig. Fok wordt echt steeds extremer wat dat betreft. En alles blijft maar acceptabelquote:Op maandag 17 februari 2020 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wacht even tot een of andere radicale moslimrandfiguur weer eens iets naars over homo's roept. Dan zijn ze weer even dikke vriendjes met de homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |