Ik vind geen enkel koppel oprecht verliefd op elkaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:08 schreef bloempjuh het volgende:
Ik hoop echt dat Maggul en Angela (het enige) oprecht(e koppel) zijn. Ik vind hem zo leuk en haar irritant, maar wel grappig.
Voor de rest is iedereen gedoemd te mislukken, toch?
Ik ook. Syngyn tekent zijn doodsvonnis met dat lichtzweverige gedoe van Tania. Een tattoe als trouwring.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind geen enkel koppel oprecht verliefd op elkaar.
Ik kijk echt uit naar de Tell All volgende week. Dat wordt vuurwerkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik ook. Syngyn tekent zijn doodsvonnis met dat lichtzweverige gedoe van Tania. Een tattoe als trouwring.
Wat gaat er volgende week gebeuren? Angela flipt helemaal?
Die Juliana, ik dacht dat zij pas 25 was, maar zij is 24. En dan nog die vraag waarom die man van zijn eerste vrouw is gescheiden.
Zo'n Tell All wordt gebruikt om elkaar uit te spelen en die domme deelnemers doen daaraan mee.
Die kleine van Anna die het woord even wil om een zegje te doen. Wat een baas.![]()
Mursel en Anna zijn dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind geen enkel koppel oprecht verliefd op elkaar.
Ze zullen vast wel gevoelens voor elkaar hebben ontwikkeld, maar zijn vast bij elkaar omdat ze niks beters hebben kunnen vinden voor zichzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Zal wel weer in 2 delen worden uitgesmeerd, waarbij de leuke dingen in de tweede uitzending zitten, als die al wordt uitgezonden ....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar de Tell All volgende week. Dat wordt vuurwerk
Waarsch. omdat die hele verhaallijn te saai voor woorden was. Er gebeurde geen ruk, behalve die twee die naar hun telefoons keken.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het stuk van Mursel en Anna was voor mij het bewijs hoe deze serie in scene is gezet. Er is ineens dat telefoontje dat Mursel terug komt. Nadat hij geland is, hebben ze nog een paar uur om te trouwen en in die paar uur is ineens alles tot in de puntjes geregeld. Jurk, pak, taart, trouwlocatie, trouwambtenaar, iemand om haar en make-up te doen, enz. Het ging allemaal net wat te 'filmachtig'.
Trouwden ze niet gewoon in de achtertuin?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het stuk van Mursel en Anna was voor mij het bewijs hoe deze serie in scene is gezet. Er is ineens dat telefoontje dat Mursel terug komt. Nadat hij geland is, hebben ze nog een paar uur om te trouwen en in die paar uur is ineens alles tot in de puntjes geregeld. Jurk, pak, taart, trouwlocatie, trouwambtenaar, iemand om haar en make-up te doen, enz. Het ging allemaal net wat te 'filmachtig'.
Dat dacht ik ook, net zoals Molly en Luis toen.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trouwden ze niet gewoon in de achtertuin?
Die boog waaronder het huwelijk plaatsvond was ook een vrij simpele tuinboog met een flink stuk vitrage er overheen volgens mij.
Overigens kan het ook nog zo zijn dat dat huwelijk voor de camera was en ze feitelijk al even zonder poespas op het gemeentehuis getrouwd waren.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
Waarsch. omdat die hele verhaallijn te saai voor woorden was. Er gebeurde geen ruk, behalve die twee die naar hun telefoons keken.
Bizarre houding?? Hij zit denk ik 5x per dag zo, maar dan op een kleedje.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe Mursel zich in de meest bizarre houdingen wrong en zulks.
Ja, hij dweilde ook over de vloer en zo. Zijn alleen geen plaatjes van te vinden.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:16 schreef mossad_agent het volgende:
Bizarre houding?? Hij zit denk ik 5x per dag zo, maar dan op een kleedje.
Ja, duidelijk een tandje opgeschaald door de regie.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarsch. omdat die hele verhaallijn te saai voor woorden was. Er gebeurde geen ruk, behalve die twee die naar hun telefoons keken.
Maar dan nog, ze hadden zogenaamd iets van een paar uren, het leek bovendien al avond te zijn. Ik heb een grote tuin maar zie me in een paar uren niet zo'n boog met vitrage, stoeltjes in de tuin, taart, enz. regelen in die paar uren. De regie heeft daar duidelijk de hand in gehad.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trouwden ze niet gewoon in de achtertuin?
Die boog waaronder het huwelijk plaatsvond was ook een vrij simpele tuinboog met een flink stuk vitrage er overheen volgens mij.
Overigens kan het ook nog zo zijn dat dat huwelijk voor de camera was en ze feitelijk al even zonder poespas op het gemeentehuis getrouwd waren.
WOW! Wat! Een! Verschil! Zeg! Niet! 25! Maar! 24!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik ook. Syngyn tekent zijn doodsvonnis met dat lichtzweverige gedoe van Tania. Een tattoe als trouwring.
Wat gaat er volgende week gebeuren? Angela flipt helemaal?
Die Juliana, ik dacht dat zij pas 25 was, maar zij is 24. En dan nog die vraag waarom die man van zijn eerste vrouw is gescheiden.
Zo'n Tell All wordt gebruikt om elkaar uit te spelen en die domme deelnemers doen daaraan mee.
Die kleine van Anna die het woord even wil om een zegje te doen. Wat een baas.![]()
Die ouwe moet het meer van z'n centen dan z'n looks hebben zo te zien?quote:Op woensdag 19 februari 2020 04:06 schreef RipCity het volgende:
Anfisa met dr nieuwe vriend
https://www.instagram.com/p/B8urA8HHRA2/?igshid=tiu570ykw4kc
Dat is dan een prima match, zij geeft ook meer om zijn centen dan zijn looks.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die ouwe moet het meer van z'n centen dan z'n looks hebben zo te zien?
Laat ik nou gedacht hebben dat ze Jorge wel trouw wilde blijven? Arme Jorge... hij was nog wel afgevallen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 04:06 schreef RipCity het volgende:
Anfisa met dr nieuwe vriend
https://www.instagram.com/p/B8urA8HHRA2/?igshid=tiu570ykw4kc
quote:Anfisa stepping out with a new man and no ring! Her new man, Leo, used to manage a gentleman's club in LA but appears he no longer does. It is as of yet unclear as to how long this has been going on and what this means for her relationship with Jorge, set to be released from jail later this year.
En ze willen er nog één via een draagmoeder. Terwijl zij er al drie heeft en hij ook een paar koters in Turkije. Wat bezielt die mensen?quote:
Whut? Hij heeft kinderen in Turkije?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze willen er nog één via een draagmoeder. Terwijl zij er al drie heeft en hij ook een paar koters in Turkije. Wat bezielt die mensen?
dat is voor mij ook nieuw?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Hij heeft kinderen in Turkije?
Oh, dat dacht ik een keer gehoord te hebben. Maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen en verwar ik het met een ander die zijn kinderen wil verzwijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Hij heeft kinderen in Turkije?
Nou idd, en ik vind een relatie met iemand van dezelfde leeftijd en uit hetzelfde land al moeilijk, en kijk wat voor verschillen daar zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:31 schreef Ole het volgende:
Deze show bevestigt wel waarom single zijn m/v ook wel wat heeft
Hij wilde haar kinderen voor zijn ouders verzwijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik een keer gehoord te hebben. Maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen en verwar ik het met een ander die zijn kinderen wil verzwijgen.
Ja, dat wist ik, maar ik dacht dat hij zelf ook kinderen had. Btw, ik begrijp niet dat je op die leeftijd nog bang bent voor je ouders en zoiets geheim wilt houden. Hij is volwassen. Een soort vanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hij wilde haar kinderen voor zijn ouders verzwijgen.
Ik denk dat Mursel nog maagd was toen hij Anna leerde kennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik dacht dat hij zelf ook kinderen had. Btw, ik begrijp niet dat je op die leeftijd nog bang bent voor je ouders en zoiets geheim wilt houden. Hij is volwassen. Een soort van
Aan zijn gedrag te zien wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik denk dat Mursel nog maagd was toen hij Anna leerde kennen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, afgelopen keer werd deel 2 ook niet uitgezondenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:42 schreef scrub_nurse het volgende:
damn slapjes, alle drama dus pas volgende week
Donderdag nacht ofzo zelfs...quote:Op maandag 24 februari 2020 11:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, afgelopen keer werd deel 2 ook niet uitgezonden
Dat moet haast wel, toch? Toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waarom via een draagmoeder?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze willen er nog één via een draagmoeder. Terwijl zij er al drie heeft en hij ook een paar koters in Turkije. Wat bezielt die mensen?
Misschien is haar baarmoeder verwijderd of is ze gesteriliseerd of zo? Geloof niet dat dat ter sprake is gekomen.quote:
Ik vond er ook niks aan, zelfs Angela zorgde amper voor ophefquote:
Nathalie dacht dat Mike met zijn ex naar bed was geweest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:59 schreef Karina het volgende:
Ik had het idee dat er bij Mike en Nathalie nog iets aan de hand was maar dat kwam er verder niet uit. Volgende week weer nieuwe? Ik ben benieuwd naar die rare rapper
Ja dat maar nog iets.er was iets met een briefje maar daar werd niets meer over gezegd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nathalie dacht dat Mike met zijn ex naar bed was geweest.
nee jammer dat toen werd afgekapt! Ze ging het bíjna vertellenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat maar nog iets.er was iets met een briefje maar daar werd niets meer over gezegd.
Ja, zonde hoor. Waarom afkappen nu er eindelijk eens wat meer duidelijkheid zou komen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:17 schreef Ole het volgende:
[..]
nee jammer dat toen werd afgekapt! Ze ging het bíjna vertellen
Compilatie van alle (oude) beelden van Alexi en Loren. Niks nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:13 schreef mossad_agent het volgende:
Wat was de aflevering na de tell all? Heb het niet helemaal meegekregen ivm bezoek maar dit waren toch ook oude beelden? Wanneer begint het nieuwe seizoen,.vrijdag?
Ja, lekker goedkoop en makkelijk om zo afleveringen te maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:54 schreef bloempjuh het volgende:
Compilatie van alle (oude) beelden van Alexi en Loren. Niks nieuws.
Nieuwe seizoen is nu 2afl. oud in VS dus zal in NL ook wel meteen doorlopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:13 schreef mossad_agent het volgende:
Wat was de aflevering na de tell all? Heb het niet helemaal meegekregen ivm bezoek maar dit waren toch ook oude beelden? Wanneer begint het nieuwe seizoen,.vrijdag?
Jabba the Hutt dekt de lading beter denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Leandra het volgende:
Och, die zonder nek is fotograaf "Big Ed" van 54 uit San Diego die een dochter van 29 heeft een een Filippijnse vriendin van 23...
Echte liefde natuurlijk weer.
dat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:07 schreef Leandra het volgende:
En ja hoor, een 52-jarige vrouw die een 30-jarige Nigeriaanse prince charming aan de haak geslagen heeft...
"Beroemde" rapper Sojaboy.
Echt he?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Leandra het volgende:
Bizar hoe dat werkt, die online liefdes, al praten over houden van terwijl ze iemand nog nooit gezien hebben.
En dan ben ik getrouwd met iemand die ik online heb leren kennen (hier op FOK!quote:
Maar zijn camera is kapotquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ben ik getrouwd met iemand die ik online heb leren kennen (hier op FOK!), maar ik kan er echt niet bij dat ze er al zo diep inzitten zonder iemand zelfs maar gezien te hebben.
Zij uit Vegas heeft zelfs nooit met hem gevideochat.
Ja, met online iemand leren kennen is niets mis (been there, done that), maar ik doelde idd op wat jij zegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:20 schreef Leandra het volgende:
En dan ben ik getrouwd met iemand die ik online heb leren kennen (hier op FOK!), maar ik kan er echt niet bij dat ze er al zo diep inzitten zonder iemand zelfs maar gezien te hebben.
Zij uit Vegas heeft zelfs nooit met hem gevideochat.
Wie weet komt dat nog wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:26 schreef Leandra het volgende:
Valt nog mee dat hij haar niet om een nieuwe telefoon gevraagd heeft met een camera die het wel doet.
Yesquote:
ik denk ook catfishquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:11 schreef Granqvist het volgende:
Die kinderen zijn echt vele malen wijzer dan hun moeder. Geloof er niks van dat die Williams geen catfish is.
zo te zien is die Filipijnse van origine toch echt een Filipijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Big Ed's liefde zal wel een huge Star Wars fan zijn.
Dan is haar zoontje waarschijnlijk ook niet haar kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien is die Filipijnse van origine toch echt een Filipijnof misschien zelfs nog steeds
mm dat had ik dan even gemist ik ben benieuwd! Hoewel ik eigenlijk nog lang niet uitgekeken was op de vorige paren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is haar zoontje waarschijnlijk ook niet haar kind.
Zoontje Prince dat al "daddy" tegen Ed-zonder-nek zegt via facetime.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
mm dat had ik dan even gemist ik ben benieuwd! Hoewel ik eigenlijk nog lang niet uitgekeken was op de vorige paren.
Moest Soaboy zijn, hebben ze verkeerd ondertiteldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:07 schreef Leandra het volgende:
En ja hoor, een 52-jarige vrouw die een 30-jarige Nigeriaanse prince charming aan de haak geslagen heeft...
"Beroemde" rapper Sojaboy.
Ik denk dat er bar weinig mensen vallen over Ed's nek. Dat is als struikelen over een paarse doorzichtige olifant met vleugels.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:15 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom vallen er zoveel mensen over de nek van Ed? Hij kan er ook niks aan doen en als hij het voor het kiezen had gehad, wist hij het zeker wel.
Dat hij nu een 23 jarige aan wil drukken als 52 jarige is wel wtf ja![]()
, maar dit programma kent wel meer van dit soort leeftijdsverschillen, beide kanten op.
Hij had beter voor een Amerikaanse kunnen gaan in de 45/50.
Ooit is hij succesvol geweest, want hij was getrouwd en heeft een dochter. Door zijn eigen toedoen (vreemdgaan) heeft hij het voor zichzelf verkloot. Jammer, want dit heeft ervoor gezorgd dat hij een groot deel van zijn leven alleen is.
En die WilliamS, moet wel en catfish zijn. Wie heet er nou WilliamS van zijn voornaam?![]()
Ach in Amerika zegt men over het algemeen al I love you als er een scheet dwars zit. Vervelende gewoonte die Nederlanders ook over gaan nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Leandra het volgende:
Bizar hoe dat werkt, die online liefdes, al praten over houden van terwijl ze iemand nog nooit gezien hebben.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat er bar weinig mensen vallen over Ed's nek. Dat is als struikelen over een paarse doorzichtige olifant met vleugels.
Als je ook al een ring gekocht hebt of anderszins over trouwen denkt of praat dan gaat dat wel wat verder dan de "I love you" richting wie dan ook die iets voor je opgelost heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Ach in Amerika zegt men over het algemeen al I love you als er een scheet dwars zit. Vervelende gewoonte die Nederlanders ook over gaan nemen.
En als je het niet zegt is er groot drama; liever I love you zeggen en daden die dat totaal niet ondersteunen dan liefde tonen en goed zijn voor de ander maar geen I love you zeggen lijkt het wel.
Nooit met Amerikanen omgegaan dus?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Elke keer denk ik fake tv want je bent toch niet achtelijk als bijna bejaarde vrouw met een rapper uit een ver land een relatie aan gaat.
Dit als voornaam schijnt wel te bestaan, ik vond het ook een beetje apart. Afgezien daarvan, die vrouw ziet er best leuk uit en lijkt me ook niet dom, hoezo valt ze voor de truuk: mijn camera is kapotquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:15 schreef Gruj0 het volgende:
En die WilliamS, moet wel en catfish zijn. Wie heet er nou WilliamS van zijn voornaam?
quote:JE HEBT EEN NOGAL TURBULENT LIEFDESLEVEN. GELOOF JE NOG STEEDS IN DE LIEFDE?
“Ik zal altijd liefde in mijn leven willen. Dat geef ik niet op, zo ben ik altijd geweest. Ik wil iemand die er voor me is. Die mij steunt. En die affectie toont. Ik geef veel in een relatie en het is fijn om dat terug te krijgen.”
WAT ZIJN VOOR JOU RODE VLAGGEN IN EEN RELATIE?
“Iemand die erg dominant is, daar moet je voorzichtig mee zijn. Zulke types vertellen alles wat je wilt horen en daar val je voor. Dan is het lastig om weg te lopen omdat je er al in geïnvesteerd hebt. Ook wat betreft geld: al die tripjes naar Europa betaalde ik zelf, nooit werd ik daarin tegemoetgekomen.”
JE HEBT HET IN HET PROGRAMMA OPVALLEND VAAK OVER TROUWEN, EEN AANZOEK OF MOOIE VERLOVINGS- RING. WAAROM IS DAT ZO BELANGRIJK VOOR JOU?
“Ik heb mezelf altijd naar het altaar zien lopen met de juiste man, mijn soulmate. Ik heb veel relaties in mijn leven gehad, ook na mijn scheiding. Daarbij vertrouw ik steeds op mijn gevoel. En mijn partners wilden hetzelfde, het is niet dat ik dit niet eerder van hen had gehoord. We hadden dan al ‘ik hou van jou’ gezegd en het over de toekomst gehad. Ik hoef heus niet per se getrouwd te zijn, ook al weet ik dat ik soms wat desperate overkom. Ik wil een toekomst, ik wil een huwelijk, ik wil liefde… Daarom ben ik op zoek naar de ware. Ik wil niet alleen eindigen.”
WAT KUNNEN WE IN DIT SEIZOEN VAN JOU VERWACHTEN?
“Het wordt een goed seizoen, laat me je dat vertellen. Met veel hoogte- en veel dieptepunten. Misschien zie je wat minder tranen, dat zeker. Tom ga je ook weer zien. We gaan gewoon weer verder op ontdekkingsreis. Ach, we hebben allemaal weleens gedoe in onze relaties. Veel van wat je gaat zien, zal herkenbaar zijn.”
Er trappen er wel opvallend veel in bizarre smoesjes ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit als voornaam schijnt wel te bestaan, ik vond het ook een beetje apart. Afgezien daarvan, die vrouw ziet er best leuk uit en lijkt me ook niet dom, hoezo valt ze voor de truuk: mijn camera is kapotSnap er echt niks van.
Het verhaaltje van die vrouw met de rapper gaat nog leuk wordenDie gast wil zeker bekend worden in Amerika en denkt zo binnen te komen.
Oh die had ik even gemist danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er trappen er wel opvallend veel in bizarre smoesjes ja.
Die rapper wil inderdaad naar de VS. Hij zegt het gewoon in de serie ook.
Darceyquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Interview met de vrouw we love to hate: Darcey Silva:
[..]
Hij wil gewoon even zijn zaad over haar borsten spuiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:03 schreef Leandra het volgende:
Darcey lijkt door te hebben dat Tom langs wil komen om het uit te maken.
Hij is verder ook niet heel enthousiast tijdens het Skype-gesprek.
Dan moet hij dus ergens met haar naartoe waar ze niet meer in het openbaar zijn en de kans op DRAMA ineens met 450% stijgt?quote:
Snapt niet dat Jesse er voor de zoveelste keer bijgehaald moest worden. Straks mag hij weer opdraven bij de tell all.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Darcey![]()
Lekker weer het slachtoffer uithangen. Ben wel benieuwd of ze dan wel meebetaalde aan de tickets van Jesse
Ja idd heel jammer. Want hij vindt het alleen maar prachtig als hij weer eens op mag draven. Aandachtshoer dat het is.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Snapt niet dat Jesse er voor de zoveelste keer bijgehaald moest worden. Straks mag hij weer opdraven bij de tell all.
Script. Herkenbaarheid voor kijkers.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Snapt niet dat Jesse er voor de zoveelste keer bijgehaald moest worden. Straks mag hij weer opdraven bij de tell all.
Lekker voor ze, ook al kijk ik mee. Een hele tijd niet gekeken omdat het trash TV is die leedvermaak produceert. Zielig hoe mensen zichzelf voor schut zetten op TV, Ed, Darcey, die ene man die zijn liefje achterna is gegaan naar Colombia of zo en haar daar in een luchtballon ten huwelijk wil vragen, enz.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:49 schreef RipCity het volgende:
Ze zullen het lastig hebben nieuwe kandidaten te vinden met corona.. Benieuwd hoe sommige koppels dat nu doen..
Na ja dit seizoen is natuurlijk al een behoorlijke tijd geleden opgenomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:49 schreef RipCity het volgende:
Ze zullen het lastig hebben nieuwe kandidaten te vinden met corona.. Benieuwd hoe sommige koppels dat nu doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Karina het volgende:
Over Yolanda:
Uiteraard wordt ze gecatfishedDie WilliamS toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Over Yolanda:
Uiteraard wordt ze gecatfishedWanhopige, introverte mensen worden helaas snel gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die hele Williams heeft niks van haar weten te gappen toch? Ze heeft geen cent gestuurd.![]()
volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wanhopige, introverte mensen worden helaas snel gepakt.
Maar die hele Williams heeft niks van haar weten te gappen toch? Ze heeft geen cent gestuurd.
450? Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:44 schreef Leandra het volgende:
Dan moet hij dus ergens met haar naartoe waar ze niet meer in het openbaar zijn en de kans op DRAMA ineens met 450% stijgt?
Nah... dat denk ik niet.
Over Yolanda:
Uiteraard wordt ze gecatfishedZat er dik in. Heb wel te doen met die vrouw. Al sloegen hun gesprekken verder echt nergens op en heeft ze dat geïnterpreteerd als liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Hij is niet goed wijsquote:
Ik ben een beetje bekend met Manila, haar inwoners en omgeving, (woon hier momenteel). Het gemiddelde inkomen zal rond de 250 euro liggen. Dan heb je het over een normale kantoorbaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:33 schreef Gruj0 het volgende:
Rose Marie en haar zus die zeggen dat Ed rijk is.Velen hebben echt geen flauw benul van hoe het werkt in het Westen. Een beetje geld betekent daar meteen rijk. En dan nog "zeker 2 kinderen" willen van Ed.
Sommige mensen zijn echt bereid alles voor het geld te doen.![]()
[..]
Dan nog, zelfs al neem je die kosten mee, zelfs in een 50m2 flatwoningen wonen we luxer dan dat zij dat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bekend met Manila, haar inwoners en omgeving, (woon hier momenteel). Het gemiddelde inkomen zal rond de 250 euro liggen. Dan heb je het over een normale kantoorbaan.
Het hotel waar ze verbleven (New World) kost ongeveer 200 euro per dag. Op het moment dat je dat kan betalen zien ze je als rijk.
De denkfout die altijd gemaakt wordt, is als je bijvoorbeeld zegt dat het modaal inkomen in Europa 2500 euro is, men gaat zitten rekenen met de expenses zoals die in Manila gelden. Dan tikt het wel lekker aan ja, maar men realiseert zich niet hoe kostbaar het leven in Europa of Amerika is.
Nogmaals, een heleboel Filipino's en Filipina's - voornamelijk uit de provincie - denken dat westerlingen steenrijk zijn. Dat zijn ze niet, maar vooralsnog zijn ze wel een factor of tig draagkrachtiger.
Idd. Ze is zich kapot geschrokken en griezelt van hem heb ik het idee. En hij wil er maar in blijven geloven.quote:
Ik hoop dat dat geacteerd is en gewoon semi waarschuwingen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
Het oogt ook gewoon viezig, Ed-zonder-nek van 54 em Rose van 23? Dat ze er nog jonger uitziet helpt ook niet.
En die man uit Vegas... 7 jaar via een betaalsite chatten en dat "zij" boos wordt als hij op een andere manier contact wil? Dan kan het gewoon niet kloppen, als het werkelijk de vrijgezelle vrouw van de foto's was zou het immers aantrekkelijker zijn in de VS op zijn kosten te leven dan in een of ander Oostblok land voor X cent per minuut te blijven typen.
Ik begrijp gewoon niet dat iemand hier in kan trappen. Echt niet. Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dit niet klopt?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
Het oogt ook gewoon viezig, Ed-zonder-nek van 54 em Rose van 23? Dat ze er nog jonger uitziet helpt ook niet.
En die man uit Vegas... 7 jaar via een betaalsite chatten en dat "zij" boos wordt als hij op een andere manier contact wil? Dan kan het gewoon niet kloppen, als het werkelijk de vrijgezelle vrouw van de foto's was zou het immers aantrekkelijker zijn in de VS op zijn kosten te leven dan in een of ander Oostblok land voor X cent per minuut te blijven typen.
En dit snap ik dus niet. Als mensen vanuit armoede naar de VS komen willen ze de duurste kleren en sieraden. Het feit dat je een goed bed hebt en warm water is dan toch al van een ongekende luxequote:Op donderdag 26 maart 2020 19:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dan nog, zelfs al neem je die kosten mee, zelfs in een 50m2 flatwoningen wonen we luxer dan dat zij dat doen.
Dat is gewoon weer een Caesar, alleen dit keer is er geen Maria, vrees ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
Zou je denken he, en er zijn ook wel een aantal mensen die zo zijn, maar er zijn meer dan genoeg die alleen maar meer en meer willen. Vooral mensen die financiele/materialistische armoede kennen (en culturen waar status, geld en bezit het hoogste goed zijn), hebben deze mindset. Er is echt zwaar lijden voor nodig, om mensen nederig en bescheiden te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dit snap ik dus niet. Als mensen vanuit armoede naar de VS komen willen ze de duurste kleren en sieraden. Het feit dat je een goed bed hebt en warm water is dan toch al van een ongekende luxe
Ik word echt misselijk van het idee van Ed en Roseen ook die oude Amerikaanse met die Nigeriaan
Ik vrees het ook. En hij doet dat al 7 jaar begreep ik?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer een Caesar, alleen dit keer is er geen Maria, vrees ik.
Sommige mensen willen nu eenmaal opgelicht en/of bedrogen worden...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat iemand hier in kan trappen. Echt niet. Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dit niet klopt?
Blijkbaar..quote:Op zondag 29 maart 2020 12:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Sommige mensen willen nu eenmaal opgelicht en/of bedrogen worden...
Sommige mensen vertrouwen anderen gewoon op hun woord.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Sommige mensen willen nu eenmaal opgelicht en/of bedrogen worden...
Als je jezelf al 7 jaar aan het lijntje laat houden vraag je er gewoon om...quote:Op zondag 29 maart 2020 12:31 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen vertrouwen anderen gewoon op hun woord.
Hoewel dit wel heel goedgelovig is.
Heeft hij wel geprobeerd, zij moest hem geld sturen voor zijn reis naar de VS. Maar ze pakte het gelukkig slim aan en zei dat ze wel naar hem toe kwam.quote:
Oh ja klopt inderdaad! Ik hoop trouwens dat ze wel gaat en hem vindt. Ben heel benieuwd wie het is.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Heeft hij wel geprobeerd, zij moest hem geld sturen voor zijn reis naar de VS. Maar ze pakte het gelukkig slim aan en zei dat ze wel naar hem toe kwam.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit echt is. Zeven jaar betalen voor een chat en dan nog meer als je wil videobellenquote:Op zondag 29 maart 2020 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen vertrouwen anderen gewoon op hun woord.
Hoewel dit wel heel goedgelovig is.
Oh jawel hoor. Ken wel mensen die toen ze student waren deze job als ‘chat operator’ deden. Dagelijks met verschillende alter ego’s deze gesprekken voeren. En altijd als het op afspreken afkwam met last minute excuus aankomen en dan weer paar maanden doorgaan en herhalen. Mensen betaalde dan 75 cent per begint waarvan 25 naar de chatter ging. Was makkelijk verdienen.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt inderdaad! Ik hoop trouwens dat ze wel gaat en hem vindt. Ben heel benieuwd wie het is.
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit echt is. Zeven jaar betalen voor een chat en dan nog meer als je wil videobellenSerieus, dat gelooft toch niemand? En daar komt nog bij dat zij bij 3 afspraken opeens had afgezegd.
Ik verwoordde het een beetje verkeerd denk ik, ik bedoelde dat HIJ dat gelooft, dat zij alleen via de website kan chatten en videobellen. Als ze een computer heeft kan het ook gewoon via skype of een of ander chatprogramma wat gratis is.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ken wel mensen die toen ze student waren deze job als ‘chat operator’ deden. Dagelijks met verschillende alter ego’s deze gesprekken voeren. En altijd als het op afspreken afkwam met last minute excuus aankomen en dan weer paar maanden doorgaan en herhalen. Mensen betaalde dan 75 cent per begint waarvan 25 naar de chatter ging. Was makkelijk verdienen.
Dat gebeurd nu ook nog overal ter wereld. Genoeg suckers (helaas).
Drugshandel toch? Meen me te herinneren dat dat in een eerdere uitzending gezegd is.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:26 schreef Leandra het volgende:
Waar zou die baardmans uit Knoxville voor in de bak hebben gezeten?
Oh, hij heet Geoffrey.
Ik had het waarom gemist, en idd, die tattoos... maar dat vind ik al snel niet fraai.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Drugshandel toch? Meen me te herinneren dat dat in een eerdere uitzending gezegd is.
Vreselijke tattoo's heeft die man, zou ik echt op afknappen. Vooral die rond zijn tepels.
Maar hoewel die mannen die daarin trappen wel erg naief zijn, heb ik soms nog wel met ze te doen, zeker toen die daar op het station stond ergens in het midden van de Oekraine of zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verwoordde het een beetje verkeerd denk ik, ik bedoelde dat HIJ dat gelooft, dat zij alleen via de website kan chatten en videobellen. Als ze een computer heeft kan het ook gewoon via skype of een of ander chatprogramma wat gratis is.
Over zo een chatsite heb ik weleens een documentaire gezien, daar zitten gewoon huismoedertjes en zo
Bijna al die mannen in dit programma zijn zo. Vrouwen ook trouwens, misschien iets minder, die zijn niet zo gauw geneigd om geld te sturen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar hoewel die mannen die daarin trappen wel erg naief zijn, heb ik soms nog wel met ze te doen, zeker toen die daar op het station stond ergens in het midden van de Oekraine of zo.
Of die gozer die 40.000 ? dollar had overgemaakt, en zij kwam maar niet naar Mexico ? Die was ook wel sneu
Vrouwen doen dat net zo goed hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:52 schreef Karina het volgende:
Bijna al die mannen in dit programma zijn zo. Vrouwen ook trouwens, misschien iets minder, die zijn niet zo gauw geneigd om geld te sturen heb ik het idee.
Hij laat 't toe, dus natuurlijk grijpt ze naar het geld. Deze gast heeft geen backbone, of naja geen neckbone.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:54 schreef Gruj0 het volgende:
Haha, hoe die meid het geld uit Ed zijn portemonnee pakt. Zie je gelijk hoe laat het is.
En Ed die direct een 23 jarige wil neuken.Groot gelijk dat zijn dochter niks meer met hem te maken wil hebben.
Back or neckbone, het is gewoon errug lomp om met je tengels in iemand andersmans portemonnee te zitten….quote:Op woensdag 1 april 2020 01:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij laat 't toe, dus natuurlijk grijpt ze naar het geld. Deze gast heeft geen backbone, of naja geen neckbone.
Hij hield 'em praktisch voor haar open en zei eerst ook nog dat ie niet wist wat wat was en gaf in houding aan dat zij het moest doen. Hij hield zijn portemonnee open van 'pak maar'. Dusja, wat verwacht je.quote:Op woensdag 1 april 2020 05:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Back or neckbone, het is gewoon errug lomp om met je tengels in iemand andersmans portemonnee te zitten….
Ik snap het wel, maar vind het toch onbeleefd om zo huppakee het geld eruit te halen. Overigens weer niet zo slim om in die buurt je portemonnee zo open en bloot te presenteren, er lopen daar nogal wat mensen met minder goede bedoelingenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij hield 'em praktisch voor haar open en zei eerst ook nog dat ie niet wist wat wat was en gaf in houding aan dat zij het moest doen. Hij hield zijn portemonnee open van 'pak maar'. Dusja, wat verwacht je.
Ah, Coronasluiting. Logisch ook wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bloempjuh het volgende:
https://soapdirt.com/tlc-(...)ew-episodes-filming/ Het daadwerkelijke 'nieuws'-bericht.
Idd, wat een waste, al de "romantische encounters" van haar.quote:
Ik zou het geweldig vindenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het mag wat kostenNou, daar zal zijn aanstaande blij mee zijn
Ja, ik denk dat mijn katertje deze bak ook geweldig zou vindenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden![]()
maar ja ik ben ook kattenmens. Hier is het waarschijnlijk alvast een aanloop dat date niet van katten houdt
Vies he, die nek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef Snowsquall het volgende:
Kan hij niet beter een nek kopen somewhere.....
nope..quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, die beroemd wil worden in Amerika. (Maar dat weet zij nog niet)
Haha, ik denk dat deze dame ook nog wel een verborgen kantje heeft. Hij mag al niet meer met zijn vrienden omgaan als zij bij hem is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:00 schreef Ole het volgende:
[..]
nope..
Vind haar wel sympathieker dan die uit andere serie
er doet er in elk geval eentje mee die alleen aan chatten al heul veul geld heeft uitgegevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Heb iets gemist denk ik.
Oh oke, dan zou dat best die gast bij die ringen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
er doet er in elk geval eentje mee die alleen aan chatten al heul veul geld heeft uitgegeven
Yep.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef praadje het volgende:
Ja, zei was toch met die gast die wilde dat hij haar geld stuurde voor een ticket en zij besloot om zelf naar hem toe te gaan ipv geld te sturen?
slimmer dan die dave/davidquote:
Hij had niet zo moeilijk moeten doen en zeggen dat hij tegelijk met haar een test zou laten doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef Leandra het volgende:
Heeft Rose nou een of andere vage tattoo achter haar rechteroor?
En Ed-zonder-nek brengt het ook gewoon dom, de uitslag van een soa-test zegt helemaal niets over iemands betrouwbaarheid, hoogstens over de betrouwbaarheid van diens voormalige sekspartners.
Mwah, ik zou me daar ook niet graag laten prikken, maar van die eventuele onveiligheid word je zelf net zo hard slachtoffer als je partner met een vuile naald geprikt is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij had niet zo moeilijk moeten doen en zeggen dat hij tegelijk met haar een test zou laten doen.
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:33 schreef Gruj0 het volgende:
Die man met 100.000 aan Lana. Hij zou die mooie Oekraïnse die hem kwam ophalen opnieuw moeten proberen te schaken. Zij bestaat daadwerkelijk en lijkt wel oprecht.
Ja, die is inmiddels getrouwd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?
Jammer dat we niet wat meer zagen van die vrouw uit Las Vegas, ik wil weten of ze toch gaat en wat er dan gebeurt.
Dat is jammer dan, dat zij getrouwd is. Want het leek wel een aardige, zorgzame vrouw met goede bedoelingen. Hoewel zij ook een Amerikaan wilde trouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?
Jammer dat we niet wat meer zagen van die vrouw uit Las Vegas, ik wil weten of ze toch gaat en wat er dan gebeurt.
Geweldig die foto van Darcy boven dat artikel.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bloempjuh het volgende:
https://soapdirt.com/tlc-(...)ew-episodes-filming/ Het daadwerkelijke 'nieuws'-bericht.
Ik dacht een Amerikaan maar weet ik niet meer zeker. Ik gok dat die vrouw uit Las Vegas alsnog gaat, omdat ze weer berichtjes kreeg. Die man uit Vegas laten ze ook gewoon gaan en dat is ook bijna zeker een nepperd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, dat zij getrouwd is. Want het leek wel een aardige, zorgzame vrouw met goede bedoelingen. Hoewel zij ook een Amerikaan wilde trouwen.Is zij alsnog met een andere Amerikaan getrouwd? Ze leek in Oekraïne te wonen.
Die vrouw uit Las Vegas, ik denk dat er geen leven zit in dat verhaal. De producers hebben vast door dat er geen echt persoon achter zit maar een of andere scammer en laten het stilletjes van het toneel verdwijnen. Natuurlijk niet voordat ze Yolanda even flink te kakken hebben gezet op TV en daarmee bedoel ik dan dat laatste stukje waar niemand in England zal blijken te wachten op haar. Daarom zien we toch nog iets van haar, gewoon om ons warm te houden.
Zat er aan te komen, van mij mogen ze dan wel oude seizoenen herhalen, ik heb die nog niet gezien.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bloempjuh het volgende:
Die lippen worden steeds groter en engerquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Geweldig die foto van Darcy boven dat artikel.
die vrouw...echt wtf gewoonquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht een Amerikaan maar weet ik niet meer zeker. Ik gok dat die vrouw uit Las Vegas alsnog gaat, omdat ze weer berichtjes kreeg. Die man uit Vegas laten ze ook gewoon gaan en dat is ook bijna zeker een nepperd.
Verder vind ik die 'rapper' eigenlijk best een aardige kerel en die vriend van hem (die door haar werd uitgescholden) leek me ook een prima vent. Ik denk wel natuurlijk dat de rapper gewoon graag naar Amerika wil, die vrouw past absoluut niet bij hem
[..]
Zat er aan te komen, van mij mogen ze dan wel oude seizoenen herhalen, ik heb die nog niet gezien.
Die Rose schijnt nu engaged te zijn met een andere vrouw..... zat wat YT te kijken over dit prachtige televisie programma, en het bleek dat iemand had uitgevogeld dat ze nu gaat trouwen met een andere vrouw.....quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef Leandra het volgende:
Heeft Rose nou een of andere vage tattoo achter haar rechteroor?
En Ed-zonder-nek brengt het ook gewoon dom, de uitslag van een soa-test zegt helemaal niets over iemands betrouwbaarheid, hoogstens over de betrouwbaarheid van diens voormalige sekspartners.
quote:Op zondag 5 april 2020 04:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die Rose schijnt nu engaged te zijn met een andere vrouw..... zat wat YT te kijken over dit prachtige televisie programma, en het bleek dat iemand had uitgevogeld dat ze nu gaat trouwen met een andere vrouw.....
Zondag avond 22:00 normaal gesprokenquote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist. Komt er ook een herhaling en wanneer?
Allemaal zichzelf afvragen of hij niet gewoon een ticket is, pak er dan gewoon 1 rond je eigen leeftijd dan weet je dat die kans al minder isquote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ed zag er in zijn jonge jaren echt goed uit. Hij heeft ook gewoon een nek, maar dat sporten heeft zijn nek doen verdwijnen.
Jammer dat hij vreemd ging, want hij had een vrouw van "normale" lengte. Hij heeft het gewoon voor zichzelf verpest. Dat hij ging investeren in Rose was een kansloze onderneming.
Ik heb ergens medelijden met hem.
quote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ed zag er in zijn jonge jaren echt goed uit. Hij heeft ook gewoon een nek, maar dat sporten heeft zijn nek doen verdwijnen.
Jammer dat hij vreemd ging, want hij had een vrouw van "normale" lengte. Hij heeft het gewoon voor zichzelf verpest. Dat hij ging investeren in Rose was een kansloze onderneming.
Ik heb ergens medelijden met hem.
Vind je?quote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ed zag er in zijn jonge jaren echt goed uit.
Maandag ochtend dacht ikquote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist. Komt er ook een herhaling en wanneer?
Nicole’s Vader lekker bezigtwitter:starcasm twitterde op zondag 05-04-2020 om 23:57:17#90DayFiance #HappilyEverAfter & #BeforeThe90Days star Nicole Nafziger's dad Tyler was arrested again in Florida earlier today, his third arrest in less than 6 months. https://t.co/BoRF449va5 https://t.co/W2MKSICqBA reageer retweet
Lol, dus haar vader is een stelende crackjunk?quote:Op maandag 6 april 2020 12:59 schreef RipCity het volgende:
Nicole’s Vader lekker bezigtwitter:starcasm twitterde op zondag 05-04-2020 om 23:57:17#90DayFiance #HappilyEverAfter & #BeforeThe90Days star Nicole Nafziger's dad Tyler was arrested again in Florida earlier today, his third arrest in less than 6 months. https://t.co/BoRF449va5 https://t.co/W2MKSICqBA reageer retweet
Zou dat een "Three strikes and you're out" gevalletje worden?quote:Op maandag 6 april 2020 12:59 schreef RipCity het volgende:
Oh leuk, dat account...quote:Op maandag 6 april 2020 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou dat een "Three strikes and you're out" gevalletje worden?
Heb je de foto's gezien? Gewoon normaal, goed gezicht. Door vrouwen ook vast knap gevonden. Het enige wat hem niet meezat is zijn lengte.quote:
En dan afgeven op Varya.quote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh leuk, dat account...
https://twitter.com/starcasm
Mugshots van Geoffrey. Zo te zien was dat niet 1 arrestatie.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij zijn poot stijf houdt en er snel vandoor gaat.quote:Op maandag 6 april 2020 18:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien? Gewoon normaal, goed gezicht. Door vrouwen ook vast knap gevonden. Het enige wat hem niet meezat is zijn lengte.
[..]
En dan afgeven op Varya.Allebei zijn niet al te snugger.
Echt onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Pfff die Ceasar David is wel echt vreselijk naïef, het is bijna niet meer te geloven dat dit niet gescript is als je er zogenaamd 4 keer intuint.
Dat ie ook geen nummer heeft enzo van drquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Pfff die Ceasar David is wel echt vreselijk naïef, het is bijna niet meer te geloven dat dit niet gescript is als je er zogenaamd 4 keer intuint.
Hoe hij ook rond aan het zoeken isquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat ie ook geen nummer heeft enzo van dr
Echt iedereen in de Oekraïne heeft wel een mobiel maar dit is gewoon zo’n credit “nep” date site.
Via fok (gescout) ook eens gedaan, was allemaal nep.
Foto’s trokken ze van insta af en achter de schermen sprak je als vent altijd met een ander maar stonden er notities over het gesprek.
Er zullen vast wel echte sites tussen zitten om te daten met Oekraïense maar Kees van der Spek heeft er ook wel eens een paar ontmaskerd.
Eigenlijk dacht ik dat hij een bericht van dr had gehad dat ze de zaterdag er na zou komen of zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hoe hij ook rond aan het zoeken is
'Babygirl' ja die naam is echt op haar van toepassingquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:06 schreef rena het volgende:
Ik vind Babygirl Lisa een groter sekreet dan Angela, ze schreeuwt misschien minder hard maar is qua gedrag nog wel een stukje venijniger zeg.
Soberso, van een computerprogrammeur mag je toch wel verwachten dat ie een beetje creatief met Google e.d. kan omgaan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Die vrouwen hebben kennelijk totaal geen geweten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso, van een computerprogrammeur mag je toch wel verwachten dat ie een beetje creatief met Google e.d. kan omgaan.
Misschien is er wat met haar gebeurt je weet het nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hoe hij ook rond aan het zoeken is
In een ancient programmeertaal dan waarsch...quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso, van een computerprogrammeur mag je toch wel verwachten dat ie een beetje creatief met Google e.d. kan omgaan.
Misschien heeft hij met de Enigma gewerktquote:Op maandag 13 april 2020 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In een ancient programmeertaal dan waarsch...
Ik vind Ed een vieze enge pad en die meid een mager scharminkel, niet extreem knap ook, die een financieel betere toekomst zoekt. Ze is meerderjarig en is niet verplicht met hem om te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:39 schreef Karina het volgende:
Ed vind ik maar een viespeuk met dat kleine meisje. Dat meisje heeft trouwens wel een rare stem, net een robot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
De soap rondom Geoffrey keeps on giving:
https://starcasm.net/befo(...)e-abuse-allegations/
https://starcasm.net/before-the-90-days-geoffrey-paschel/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaa Summit en Djenniieeeeeeeeeeeeeee. Geweldig verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
De soap rondom Geoffrey keeps on giving:
https://starcasm.net/befo(...)e-abuse-allegations/
https://starcasm.net/before-the-90-days-geoffrey-paschel/Humm bij 1 zou je nog kunnen zeggen dat het een geflipte ex is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij 4....N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Deavan en Jihoon vind ik leuker, ben echt benieuwd hoe het met hen is! En vier nieuwe koppels waaronder een homostel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa Summit en Djenniieeeeeeeeeeeeeee. Geweldig verhaal.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Deavan en Jihoon vind ik leuker, ben echt benieuwd hoe het met hen is! En vier nieuwe koppels waaronder een homostel.
Toen hij zei dat ie haar voeten ging masserenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die Ed zo'n engerd. Brrr
En zij ook volgens mij.
Ze griezelt van hem. Dus ze is niets anders dan een prostituee als ze met hem naar bed gaat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toen hij zei dat ie haar voeten ging masseren
Ik snap ook echt niet dat hij niet ziet hoe walgend ze naar hem kijkt, dat moment ook toen hij vroeg of hij haar mocht kussenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze griezelt van hem. Dus ze is niets anders dan een prostituee als ze met hem naar bed gaat.
Ja, dat. Brrrquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat hij niet ziet hoe walgend ze naar hem kijkt, dat moment ook toen hij vroeg of hij haar mocht kussen![]()
![]()
Ik kijk op dit moment niet, maar het argument dat ik telkens tegenkom in deze serie, maar ook vaak in andere programma's over kansloze relaties, is dat ze "al zoveel in de relatie geïnvesteerd hebben".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |