er doet er in elk geval eentje mee die alleen aan chatten al heul veul geld heeft uitgegevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Heb iets gemist denk ik.
Oh oke, dan zou dat best die gast bij die ringen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
er doet er in elk geval eentje mee die alleen aan chatten al heul veul geld heeft uitgegeven
Yep.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef praadje het volgende:
Ja, zei was toch met die gast die wilde dat hij haar geld stuurde voor een ticket en zij besloot om zelf naar hem toe te gaan ipv geld te sturen?
slimmer dan die dave/davidquote:
Hij had niet zo moeilijk moeten doen en zeggen dat hij tegelijk met haar een test zou laten doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef Leandra het volgende:
Heeft Rose nou een of andere vage tattoo achter haar rechteroor?
En Ed-zonder-nek brengt het ook gewoon dom, de uitslag van een soa-test zegt helemaal niets over iemands betrouwbaarheid, hoogstens over de betrouwbaarheid van diens voormalige sekspartners.
Mwah, ik zou me daar ook niet graag laten prikken, maar van die eventuele onveiligheid word je zelf net zo hard slachtoffer als je partner met een vuile naald geprikt is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij had niet zo moeilijk moeten doen en zeggen dat hij tegelijk met haar een test zou laten doen.
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:33 schreef Gruj0 het volgende:
Die man met 100.000 aan Lana. Hij zou die mooie Oekraïnse die hem kwam ophalen opnieuw moeten proberen te schaken. Zij bestaat daadwerkelijk en lijkt wel oprecht.
Ja, die is inmiddels getrouwd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?
Jammer dat we niet wat meer zagen van die vrouw uit Las Vegas, ik wil weten of ze toch gaat en wat er dan gebeurt.
Dat is jammer dan, dat zij getrouwd is. Want het leek wel een aardige, zorgzame vrouw met goede bedoelingen. Hoewel zij ook een Amerikaan wilde trouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vorige keer werd gezegd dat zij inmiddels getrouwd was?
Jammer dat we niet wat meer zagen van die vrouw uit Las Vegas, ik wil weten of ze toch gaat en wat er dan gebeurt.
Geweldig die foto van Darcy boven dat artikel.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bloempjuh het volgende:
https://soapdirt.com/tlc-(...)ew-episodes-filming/ Het daadwerkelijke 'nieuws'-bericht.
Ik dacht een Amerikaan maar weet ik niet meer zeker. Ik gok dat die vrouw uit Las Vegas alsnog gaat, omdat ze weer berichtjes kreeg. Die man uit Vegas laten ze ook gewoon gaan en dat is ook bijna zeker een nepperd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, dat zij getrouwd is. Want het leek wel een aardige, zorgzame vrouw met goede bedoelingen. Hoewel zij ook een Amerikaan wilde trouwen.Is zij alsnog met een andere Amerikaan getrouwd? Ze leek in Oekraïne te wonen.
Die vrouw uit Las Vegas, ik denk dat er geen leven zit in dat verhaal. De producers hebben vast door dat er geen echt persoon achter zit maar een of andere scammer en laten het stilletjes van het toneel verdwijnen. Natuurlijk niet voordat ze Yolanda even flink te kakken hebben gezet op TV en daarmee bedoel ik dan dat laatste stukje waar niemand in England zal blijken te wachten op haar. Daarom zien we toch nog iets van haar, gewoon om ons warm te houden.
Zat er aan te komen, van mij mogen ze dan wel oude seizoenen herhalen, ik heb die nog niet gezien.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bloempjuh het volgende:
https://soapdirt.com/tlc-(...)ew-episodes-filming/ Het daadwerkelijke 'nieuws'-bericht.
Die lippen worden steeds groter en engerquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Geweldig die foto van Darcy boven dat artikel.
die vrouw...echt wtf gewoonquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht een Amerikaan maar weet ik niet meer zeker. Ik gok dat die vrouw uit Las Vegas alsnog gaat, omdat ze weer berichtjes kreeg. Die man uit Vegas laten ze ook gewoon gaan en dat is ook bijna zeker een nepperd.
Verder vind ik die 'rapper' eigenlijk best een aardige kerel en die vriend van hem (die door haar werd uitgescholden) leek me ook een prima vent. Ik denk wel natuurlijk dat de rapper gewoon graag naar Amerika wil, die vrouw past absoluut niet bij hem
[..]
Zat er aan te komen, van mij mogen ze dan wel oude seizoenen herhalen, ik heb die nog niet gezien.
Die Rose schijnt nu engaged te zijn met een andere vrouw..... zat wat YT te kijken over dit prachtige televisie programma, en het bleek dat iemand had uitgevogeld dat ze nu gaat trouwen met een andere vrouw.....quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef Leandra het volgende:
Heeft Rose nou een of andere vage tattoo achter haar rechteroor?
En Ed-zonder-nek brengt het ook gewoon dom, de uitslag van een soa-test zegt helemaal niets over iemands betrouwbaarheid, hoogstens over de betrouwbaarheid van diens voormalige sekspartners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |