Yesquote:
ik denk ook catfishquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:11 schreef Granqvist het volgende:
Die kinderen zijn echt vele malen wijzer dan hun moeder. Geloof er niks van dat die Williams geen catfish is.
zo te zien is die Filipijnse van origine toch echt een Filipijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Big Ed's liefde zal wel een huge Star Wars fan zijn.
Dan is haar zoontje waarschijnlijk ook niet haar kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien is die Filipijnse van origine toch echt een Filipijnof misschien zelfs nog steeds
mm dat had ik dan even gemist ik ben benieuwd! Hoewel ik eigenlijk nog lang niet uitgekeken was op de vorige paren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is haar zoontje waarschijnlijk ook niet haar kind.
Zoontje Prince dat al "daddy" tegen Ed-zonder-nek zegt via facetime.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
mm dat had ik dan even gemist ik ben benieuwd! Hoewel ik eigenlijk nog lang niet uitgekeken was op de vorige paren.
Moest Soaboy zijn, hebben ze verkeerd ondertiteldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:07 schreef Leandra het volgende:
En ja hoor, een 52-jarige vrouw die een 30-jarige Nigeriaanse prince charming aan de haak geslagen heeft...
"Beroemde" rapper Sojaboy.
Ik denk dat er bar weinig mensen vallen over Ed's nek. Dat is als struikelen over een paarse doorzichtige olifant met vleugels.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:15 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom vallen er zoveel mensen over de nek van Ed? Hij kan er ook niks aan doen en als hij het voor het kiezen had gehad, wist hij het zeker wel.
Dat hij nu een 23 jarige aan wil drukken als 52 jarige is wel wtf ja![]()
, maar dit programma kent wel meer van dit soort leeftijdsverschillen, beide kanten op.
Hij had beter voor een Amerikaanse kunnen gaan in de 45/50.
Ooit is hij succesvol geweest, want hij was getrouwd en heeft een dochter. Door zijn eigen toedoen (vreemdgaan) heeft hij het voor zichzelf verkloot. Jammer, want dit heeft ervoor gezorgd dat hij een groot deel van zijn leven alleen is.
En die WilliamS, moet wel en catfish zijn. Wie heet er nou WilliamS van zijn voornaam?![]()
Ach in Amerika zegt men over het algemeen al I love you als er een scheet dwars zit. Vervelende gewoonte die Nederlanders ook over gaan nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Leandra het volgende:
Bizar hoe dat werkt, die online liefdes, al praten over houden van terwijl ze iemand nog nooit gezien hebben.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat er bar weinig mensen vallen over Ed's nek. Dat is als struikelen over een paarse doorzichtige olifant met vleugels.
Als je ook al een ring gekocht hebt of anderszins over trouwen denkt of praat dan gaat dat wel wat verder dan de "I love you" richting wie dan ook die iets voor je opgelost heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Ach in Amerika zegt men over het algemeen al I love you als er een scheet dwars zit. Vervelende gewoonte die Nederlanders ook over gaan nemen.
En als je het niet zegt is er groot drama; liever I love you zeggen en daden die dat totaal niet ondersteunen dan liefde tonen en goed zijn voor de ander maar geen I love you zeggen lijkt het wel.
Nooit met Amerikanen omgegaan dus?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Elke keer denk ik fake tv want je bent toch niet achtelijk als bijna bejaarde vrouw met een rapper uit een ver land een relatie aan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |