Officieel cheese curds. Als je dat niet kan vinden is de jongste kaas die je kan vinden (of desnoods mozzarella) nog en redelijk alternatiefquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah kaas, is dat het. Ik dacht al iets te zien dat toch best op mayo leek.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blij met de zojuist bereikte vrede ga ik nu even geen uitspraken doen over de sausgewoonten van anderen.
Vrede op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Canadezen zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij poutine zit ketchip noch mayo
Salsa brava bedoel je?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen ketchup is ook lekker! Of liever ketchup/mayo bij elkaar
Maar currysaus alleen bohh![]()
Alleen mayo ook bohhh, en daar wil ik dan ook eigenlijk niets anders bij.
Wat ook lekker is, is patatas bravas met die lekkere pittige tomatensausEn nog wat aioli erover is al helemaal heerlijk.
Dat heb ik in Engeland vaak zo gehad. Daar is mayo bij friet toch niet zo bekend, en serveren ze eigenlijk alleen ketchup erbij. Ik lust het wel, maar vind het ook wel wat kaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
Als ik patat heb met alleen ketchup en geen mayo, voelt je alsof je droog brood eet zonder iets te drinken.
Ik vrees dat ik de mayonaise toch te veel zou missenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Officieel cheese curds. Als je dat niet kan vinden is de jongste kaas die je kan vinden (of desnoods mozzarella) nog en redelijk alternatief
Ik wil er zelf wel graag patat bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen ketchup is ook lekker! Of liever ketchup/mayo bij elkaar
Maar currysaus alleen bohh![]()
Alleen mayo ook bohhh, en daar wil ik dan ook eigenlijk niets anders bij.
Wat ook lekker is, is patatas bravas met die lekkere pittige tomatensausEn nog wat aioli erover is al helemaal heerlijk.
IK NOEMDE OOK AIOLI STRANI LEER NOU EENS LEZEN!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Salsa brava bedoel je?
Ik ben zelf meer van de alioli, zowel met patatas bravas als met brood, wat is dát lekker
Patat in Engeland is ook wel erg hit and miss, vind ik. Soms is het lekker maar even vaak is het droge troep.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik in Engeland vaak zo gehad. Daar is mayo bij friet toch niet zo bekend, en serveren ze eigenlijk alleen ketchup erbij. Ik lust het wel, maar vind het ook wel wat kaal.
Met vinegar erover vind ik dan wel weer heerlijk
Oorlog dusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:29 schreef skysherrif het volgende:
Mayo pindasaus blijft het lekkerst
Contextblindequote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil er zelf wel graag patat bij.![]()
Of een sandwich, of iets. Alleen mayo hoef je mij niet voor wakker te maken.
Flip.quote:
JA DAT LAS IK EN DAAROM ZEI IK DAT IK ZELF MEER VAN DE ALIOLI BEN!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK NOEMDE OOK AIOLI STRANI LEER NOU EENS LEZEN!![]()
Bij patatas bravas vind ik vooral die combinatie dus lekker
Geen bezwaar tegenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Canadezen zeker?![]()
Vandaar dat ze dat CETA verdrag er zo graag door willen, om dat via de EU de hele wereld in te sturen.
Klopt wel ja. Heb er vaak genoeg slechte friet gehad, maar ook echt heerlijk. Je moet net de juiste tenten weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat in Engeland is ook wel erg hit and miss, vind ik. Soms is het lekker maar even vaak is het droge troep.
Bij Wetherspoons krijg je er wel mayonaise bij, gelukkig
Vast wel. De band zelf geef ik een goede kansquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand het nieuwe tame impala album geluisterd?
MAAR DAN BEN JE HET DUS MET ME EENSquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
JA DAT LAS IK EN DAAROM ZEI IK DAT IK ZELF MEER VAN DE ALIOLI BEN!
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel. De band zelf geef ik een goede kans
Jazeker, dat is algemeen geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik wist even niet zeker meer of dat de juiste naam was
Zeker! Ik hoor een hoop verhalen over Wetherspoons maar ik denk dat de ellende vooral 's avonds laat is en niet als je een hamburger komt eten voor de lunch. Prima goedkope uitkomst!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Heb er vaak genoeg slechte friet gehad, maar ook echt heerlijk. Je moet net de juiste tenten weten.
Wetherspoons is sowieso tofWat goedkoop ook voor het eten wat je krijgt
JA BEHALVE DAT IK DE SALSA BRAVA MINDER VIND OMDAT IK NIET ZO VAN PIKANT HOU EN DE ALIOLI VIND IK INDERDAAD HEERLIJK.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
MAAR DAN BEN JE HET DUS MET ME EENS
SORRY MAN!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Tjonge. Door al dat geschreeuw kan ik niet slapen.
Je eet mayo zo uit een pot, soms met wat ketchup?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ContextblindeJe weet wat ik bedoel!
Trusten! Neem je nog een hapje mayo na het tanden poetsen?quote:
quote:
Ik ben inderdaad alleen voor de lunch bij Wetherspoons geweest, en dat was echt ideaalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Ik hoor een hoop verhalen over Wetherspoons maar ik denk dat de ellende vooral 's avonds laat is en niet als je een hamburger komt eten voor de lunch. Prima goedkope uitkomst!
AH OKE MAAR IK ZEI DAT IK HET ALLEBEI LEKKER VOND, DAT BETEKENT NIET DAT IK AIOLI NIET HEERLIJK VIND!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
JA BEHALVE DAT IK DE SALSA BRAVA MINDER VIND OMDAT IK NIET ZO VAN PIKANT HOU EN DE ALIOLI VIND IK INDERDAAD HEERLIJK.
IS MET JOU VERDER ALLES GOED OOK MET DE HOND?
BOE!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Tjonge. Door al dat geschreeuw kan ik niet slapen.
Nee, dat doet mijn kat dan weerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je eet mayo zo uit een pot, soms met wat ketchup?
Tot ahoili!quote:
Nee ik gebruik het gewoon als tandpastaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Trusten! Neem je nog een hapje mayo na het tanden poetsen?
Spanjaioli!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik gebruik het gewoon als tandpasta
Best slimquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana die afbakbroodjes zijn zo lief![]()
Mijn ouders hebben ook echt zo'n Valentijnsdag-routine. Mijn vader koopt elk jaar standaard bloemen en dan nog wat lekkers erbij, maar ik moet altijd standaard mee om zijn keuzes te veto'en, want hij gaat nog wel eens de mist in als hij eens wat anders/avontuurlijks wil doen.Lekker romantisch, zo'n dochter die moet helpen, maar mijn moeder vindt het juist leuk
![]()
Ik krijg ook altijd van mijn ouders wat met Valentijnsdag, ondanks dat ik hun geliefde niet ben. Maar ik ben eruit voortgekomen, dus krijg dan ook nog een cadeautje.
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/friet-speciaal/
Hier wordt géén pindasaus genoemd!
Oh nee wacht daar ben je het ook over eens. Moment, even verder zoeken.
Ik ben de laatste tijd ook vroeg wakker, 6.00 uur of 5.00 uur. Gelukkig slaap ik wel prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?
Ja nog steeds helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook vroeg wakker, 6.00 uur of 5.00 uur. Gelukkig slaap ik wel prima.
Slaap jij nog steeds slecht?
Vervelend is dat, komt dat misschien doordat je met je nieuwe baan bezig bent?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:01 schreef ato het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik hou van jullie (omdat het Valentijnsdag is he).
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:28 schreef Guanabana het volgende:
En ja, ik ben al wakker, het is echt elke ochtend rond 6 uur raak
Gelukkig hoef ik vandaag niet weg dus kan ik nog even proberen te maffen.
Aoiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Hopelijk slaap je zo nog wat!
Was je ook heel vroeg gaan slapen?
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:01 schreef ato het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik hou van jullie (omdat het Valentijnsdag is he).
Ik vind dit echt heel erg liefquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana die afbakbroodjes zijn zo lief![]()
Mijn ouders hebben ook echt zo'n Valentijnsdag-routine. Mijn vader koopt elk jaar standaard bloemen en dan nog wat lekkers erbij, maar ik moet altijd standaard mee om zijn keuzes te veto'en, want hij gaat nog wel eens de mist in als hij eens wat anders/avontuurlijks wil doen.Lekker romantisch, zo'n dochter die moet helpen, maar mijn moeder vindt het juist leuk
![]()
Ik krijg ook altijd van mijn ouders wat met Valentijnsdag, ondanks dat ik hun geliefde niet ben. Maar ik ben eruit voortgekomen, dus krijg dan ook nog een cadeautje.
Billie is echt een supertalent. Vanaf haar 14de al met echt een eigen draai aan pop muziek. Je ziet nu ook bij ESF voorrondes dat ze zoveel mensen inspireert heeftquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:04 schreef ato het volgende:
Nieuwe van Billy Eilish al gehoord? Typisch James bond song, maar ik vind haar stem zo uniek erin klinken.
Groot talent hoor die Billy.
Ik ook van jou Haagsquote:
Oh dat hoor ik niet, wel Lana del Rey (haar stem hou ik ook van) kopies.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Billie is echt een supertalent. Vanaf haar 14de al met echt een eigen draai aan pop muziek. Je ziet nu ook bij ESF voorrondes dat ze zoveel mensen inspireert heeft
Ik koop vaak biologische. Die is iets zuurder volgens mij?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:59 schreef Peter het volgende:
Over mayonaise gesproken..
Zoete of zure?
Dat is van die fritesaus toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:05 schreef Peter het volgende:
Ik vind die zure (Belgische/Franse) niet te hachelen.
Nee man, dat is mayonaise zoals het bedoeld is. In Nederland is die zoete meuk altijd weer een domper.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:05 schreef Peter het volgende:
Zozo, Nelson zou trots geweest zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond de 2e Mandala afgehaakt, nu helemaal offwhite,staat mooier tegen de groene wand!
Nu ben ik er helemaal klaar mee euhhhhh nou voor nu even dan want ja die slaapkamer...![]()
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zozo, Nelson zou trots geweest zijn![]()
Nee, even zonder gekheid, het ziet er mooi uit zo. Het lijkt wel een luxe hotel
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond de 2e Mandala afgehaakt, nu helemaal offwhite,staat mooier tegen de groene wand!
Nu ben ik er helemaal klaar mee euhhhhh nou voor nu even dan want ja die slaapkamer...![]()
[ afbeelding ]
Prachtig zeg, wauw!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Filmpjeeeetwitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 07:32:26Happy Valentine's Day! ❤️What better way to celebrate this day of romance and love than with a little bit of love from each and every year of Eurovision?Here's to love: for music, Eurovision and each other.#65yearsofEurovision #65yearsoflove #OpenUp #OpenUpYourHeart #ESC2020 https://t.co/04aQICIDpW reageer retweet
Wauw! Zo knap. En zo strak!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Jaaaaa leuk!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Filmpjeeeetwitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 07:32:26Happy Valentine's Day! ❤️What better way to celebrate this day of romance and love than with a little bit of love from each and every year of Eurovision?Here's to love: for music, Eurovision and each other.#65yearsofEurovision #65yearsoflove #OpenUp #OpenUpYourHeart #ESC2020 https://t.co/04aQICIDpW reageer retweet
Hehequote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik was al lang afgehaakt, wat een werk.
Belze majoneis.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:59 schreef Peter het volgende:
Over mayonaise gesproken..
Zoete of zure?
GEWELDIG!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Billie Eilish is natuurlijk zelf ook 'n beetje een Lana del Rey-kopie, met haar stemgebruik wat een soort permanente vocal fry is. Maar dat doen heel veel zangeressen nu, en Billie heeft zeker veel talent. Dat Bond-nummer is ook best mooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef ato het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik niet, wel Lana del Rey (haar stem hou ik ook van) kopies.
Nou ja, wat is heel vroeg. Ik sliep denk ik rond half 12 dit keer. Maar het maakt niet uit wat ik doe, vroeg of laat, ben telkens rond 6 uur wakker.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Hopelijk slaap je zo nog wat!
Was je ook heel vroeg gaan slapen?
Oh dat is niet eens zo heel vroeg dan. Wel lastig als je altijd zo vroeg wakker bentquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, wat is heel vroeg. Ik sliep denk ik rond half 12 dit keer. Maar het maakt niet uit wat ik doe, vroeg of laat, ben telkens rond 6 uur wakker.
Maar ik heb nog geslapen net!
Jij vindt het best mooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Billie Eilish is natuurlijk zelf ook 'n beetje een Lana del Rey-kopie, met haar stemgebruik wat een soort permanente vocal fry is. Maar dat doen heel veel zangeressen nu, en Billie heeft zeker veel talent. Dat Bond-nummer is ook best mooi.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee man, dat is mayonaise zoals het bedoeld is.
Komt goed hoor, hoef vandaag niet te werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is niet eens zo heel vroeg dan. Wel lastig als je altijd zo vroeg wakker bent![]()
Fijn dat je net nog even hebt kunnen slapen! Hopelijk gaat het vandaag verder een beetjeGeniet van de afbakbroodjes!
Het is een nogal ander nummer dan Bad Guy. Ze zingt wel alles ingehouden en bijna onverstaanbaar. Bij live-optredens is ze dan ook niet te horen door het gegil van haar fans.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij vindt het best mooi.
Mij kan het niet echt bekoren. Ik vind alle nummers van haar een beetje hetzelfde klinken.
Denk wel dat ik het mooier is met de film erbij.
Lenaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:05 schreef Peter het volgende:
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 08:08:37#ValentinesDay2020 Expectation vs Reality https://t.co/EHBVv9SFBi reageer retweet
Cee natuurlijk! Zoals al die leuke filmpjes!quote:
En ook al geen aardappelen eten. Nee, iets klopt hier niet.quote:
Ik ben geen Belg, dus het klopt aardig hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ook al geen aardappelen eten. Nee, iets klopt hier niet.
Maar als ze ergens verstand van patiet en bijbehorende producten hebben is het daar wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:33 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, dus het klopt aardig hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat ik daar dus niet woon.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar als ze ergens verstand van patiet en bijbehorende producten hebben is het daar wel.
Oef, pijnlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:19 schreef Em31 het volgende:
Ieva is blijkbaar net gisteren officieel gescheiden, zet het officiële Eurovision account toevallig net dit grapje met haar online![]()
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 08:08:37#ValentinesDay2020 Expectation vs Reality https://t.co/EHBVv9SFBi reageer retweet
Ik hoor liever tegenwoordig dit soort stemmen, dan dat gekrijs om zoveel mogelijk hoge tonen te halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Billie Eilish is natuurlijk zelf ook 'n beetje een Lana del Rey-kopie, met haar stemgebruik wat een soort permanente vocal fry is. Maar dat doen heel veel zangeressen nu, en Billie heeft zeker veel talent. Dat Bond-nummer is ook best mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |