SORRY MAN!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Tjonge. Door al dat geschreeuw kan ik niet slapen.
Je eet mayo zo uit een pot, soms met wat ketchup?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ContextblindeJe weet wat ik bedoel!
Trusten! Neem je nog een hapje mayo na het tanden poetsen?quote:
quote:
Ik ben inderdaad alleen voor de lunch bij Wetherspoons geweest, en dat was echt ideaalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Ik hoor een hoop verhalen over Wetherspoons maar ik denk dat de ellende vooral 's avonds laat is en niet als je een hamburger komt eten voor de lunch. Prima goedkope uitkomst!
AH OKE MAAR IK ZEI DAT IK HET ALLEBEI LEKKER VOND, DAT BETEKENT NIET DAT IK AIOLI NIET HEERLIJK VIND!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
JA BEHALVE DAT IK DE SALSA BRAVA MINDER VIND OMDAT IK NIET ZO VAN PIKANT HOU EN DE ALIOLI VIND IK INDERDAAD HEERLIJK.
IS MET JOU VERDER ALLES GOED OOK MET DE HOND?
BOE!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Tjonge. Door al dat geschreeuw kan ik niet slapen.
Nee, dat doet mijn kat dan weerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je eet mayo zo uit een pot, soms met wat ketchup?
Tot ahoili!quote:
Nee ik gebruik het gewoon als tandpastaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Trusten! Neem je nog een hapje mayo na het tanden poetsen?
Spanjaioli!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik gebruik het gewoon als tandpasta
Best slimquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana die afbakbroodjes zijn zo lief![]()
Mijn ouders hebben ook echt zo'n Valentijnsdag-routine. Mijn vader koopt elk jaar standaard bloemen en dan nog wat lekkers erbij, maar ik moet altijd standaard mee om zijn keuzes te veto'en, want hij gaat nog wel eens de mist in als hij eens wat anders/avontuurlijks wil doen.Lekker romantisch, zo'n dochter die moet helpen, maar mijn moeder vindt het juist leuk
![]()
Ik krijg ook altijd van mijn ouders wat met Valentijnsdag, ondanks dat ik hun geliefde niet ben. Maar ik ben eruit voortgekomen, dus krijg dan ook nog een cadeautje.
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/friet-speciaal/
Hier wordt géén pindasaus genoemd!
Oh nee wacht daar ben je het ook over eens. Moment, even verder zoeken.
Ik ben de laatste tijd ook vroeg wakker, 6.00 uur of 5.00 uur. Gelukkig slaap ik wel prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?
Ja nog steeds helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook vroeg wakker, 6.00 uur of 5.00 uur. Gelukkig slaap ik wel prima.
Slaap jij nog steeds slecht?
Vervelend is dat, komt dat misschien doordat je met je nieuwe baan bezig bent?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht even. Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat er zoiets bestaat als 'frietopia.nl/wiki'?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:01 schreef ato het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik hou van jullie (omdat het Valentijnsdag is he).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |