SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Your beauty never ever scared me.
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is vrij bijzonder, zijn er met mij maar 2 die zo heten hier in NL.
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeldquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoond![]()
En dat je de juiste shops in Zwollie weet te vinden![]()
Komt wel heel dichtbij zo![]()
Dat zou maar zo kunnen!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeld
Zou toch wel echt heel grappig zijnquote:
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nee, niet voor mezelf. Xd
Ja kak zooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou toch wel echt heel grappig zijnUser foto ben ik te zien, wellicht dat je mij herkent
Jaloersquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balancequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit ziequote:
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Uh... serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Dat kan iedereen zien toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet hoe hij eruit ziet.
Doen we een keer!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Jepquote:
Nee joh... heel toevallig zat ik vorige week weer foto's van users te bekijken, zodoende wist ik datquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak een blunder geloof ik
Haha okéquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh... heel toevallig zat ik vorige week weer foto's van users te bekijken, zodoende wist ik dat
Ik kijk er nooitquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort topics nog wel eens![]()
Zo belangrijk is dit topic voor hemquote:
Was ik op dat moment aanwezig? Want ik lees nooit terug...quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dit topic voor hem
Die Haags heeft zijn punt wel gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dit topic voor hem
Ja dat kan ook hahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zelden ,vergeet vaak dat dat topic er is
Je bent mijn maatje maar dit is wel pijnlijk voor jou jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die Haags heeft zijn punt wel gemaakt.
Ghe ghe ouwe reus. Ik lees ook nooit terug. Tenzij mention dan kijk ik wel ff en anders, jammer de bammerquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent mijn maatje maar dit is wel pijnlijk voor jou ja
👊quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ouwe reus. Ik lees ook nooit terug. Tenzij mention dan kijk ik wel ff en anders, jammer de bammer
Met conflict dingetjes lees ik wel terug, maar dat is enkel in topics waar ik dan zelf ook wat 'gedoe'heb/gehad met mensenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
Ik lees niet eens vijf minuten terug in topics
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
Ik lees niet eens vijf minuten terug in topics
Pics?!quote:
Sinds wanneer ben jij designer hier?quote:
Logischquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben morgenochtend wat later denk ik, maat.
En hoequote:
Haha, sinds kort!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij designer hier?
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben morgenochtend wat later denk ik, maat.
Van het fappenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?
Alleen de gedachte er aan alquote:
Jaaaaaquote:
Neequote:Op donderdag 13 februari 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?
Hi CDquote:
Gewoon een lekker werkdagjequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hi CDLeuke dag gehad?
Spice girls op de radio
Ja nr 2 in de top 500 van de 90's op Q music. Nu komt nummer 1quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon een lekker werkdagjeJij een fijne dag gehad?
Spice girls
Oh je bent weer lekker even thuis, dat is fijn!quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nr 2 in de top 500 van de 90's op Q music. Nu komt nummer 1Ben benieuwd.
Wel een fijne dag gehad ja. Niet gewerkt dus rustig thuis beetje aangekloot
Weekje thuis geweest nu ja. Morgen weer weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je bent weer lekker even thuis, dat is fijn!
En en en? Nummer één??
Oh dat is wel een beetje jammer van deze nummer éénquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Weekje thuis geweest nu ja. Morgen weer weg.
Rainbow in the sky van Paul Elstak![]()
![]()
Nou niet persé het beste nummer uit de 90's maar ok.
Vroeg naar bed dan maarquote:
Morgen ziek melden welquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen weekend
haags meld zich niet ziek, dat doen mensen voor hem.quote:
Lolquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
haags meld zich niet ziek, dat doen mensen voor hem.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ziekmelden is voor watjes......
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon doorbikkelen......
Wat is er met die collega's?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja moet ik allemaal weer invallen voor die collega's.....
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die zich na één kuchje al bijna doodgaan en zich dus ziekmelden....
Ugh, zulke mensen......quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die zich na één kuchje al bijna doodgaan en zich dus ziekmelden....
Ja irritant.....maar ach levert mij weer extra werkuurtjes opquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ugh, zulke mensen......
Diebheb ik bij een baan ik leiding gevende was ook veel te veel van meegemaakt. Zo vermoeiend!
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja irritant.....maar ach levert mij weer extra werkuurtjes op
Ja hier ook, toch wel lekker zo in decemberquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker.
Ik had toen alleen het nadeel dat ik een flex contract van 28/40 uur had en een half jaar lang tussen de 45/50 uur werkte per week.
Maar aan het einde van het contract wel lekker 4 weken betaald verlof kunnen opnemen en nog bijna een maand salaris meegekregen
Ik heb dat toen in oktober gedaan, net voor ik aan een nieuwe baan begon. En daarna nog eens bijnna een jaar later omdat ik bij mijn nieuwe baan weer 3 weken overuren had opgebouwd en nog een week verlof dagen open had staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook, toch wel lekker zo in december
Ha ha, dat heb je handig geregeld!quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat toen in oktober gedaan, net voor ik aan een nieuwe baan begon. En daarna nog eens bijnna een jaar later omdat ik bij mijn nieuwe baan weer 3 weken overuren had opgebouwd en nog een week verlof dagen open had staan
DieMausquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:04 schreef Fernweh het volgende:
Als een konijn een vriendin heeft hoe luidt haar titel dan eigenlijk? Mijn Duits is niet zo goed en ik breek er al een tijdje mijn hoofd over....
DerBunny?
Vorige baan was wel bewust veel gewerkt. Want verhuzing afgelopen augustus en we zijn beide weer gaan studeren dus financieel is een buffer nu wel handig. Hebben beide toen 40+ uur per week gewerkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dat heb je handig geregeld!
En nu lekker gesetteld in jullie nieuwe huis en op schema met studie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige baan was wel bewust veel gewerkt. Want verhuzing afgelopen augustus en we zijn beide weer gaan studeren dus financieel is een buffer nu wel handig. Hebben beide toen 40+ uur per week gewerkt.
Nu wel heerlijk gesetteldquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En nu lekker gesetteld in jullie nieuwe huis en op schema met studie?
Ben eigenlijk wel fitter dan daarvoor lijkt welquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu wel heerlijk gesetteld![]()
Hoe gaat het verder bij jou? Heb je eigenlijk nog last van je val van vorig jaar of is het allemaal helemaal herstelt?
Dat is dan wel goed! Dan heeft de revalidatie wel haar vruchten afgeworpen!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel fitter dan daarvoor lijkt wel![]()
Fijn voor jullie
Jij ook hequote:
Haagse makker maatjequote:
Nicieeewquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haagse makker maatje![]()
o weer richting werk. Opgeknapt van gisteren, vandaag wel lekker rustaaaaaaaagh an doehn
quote:
Lekkaaaahquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]En zo op de fiets. Gelukkig is het droog hier. Alleen mijn voorlicht is stuk
Godver, kan ik dat weer gaan fixen.
A NIFFOquote:
Alles goed niffoquote:
Bruvquote:
Jij moet het koud hebben gehad!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]En zo op de fiets. Gelukkig is het droog hier. Alleen mijn voorlicht is stuk
Godver, kan ik dat weer gaan fixen.
Viel wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet het koud hebben gehad!![]()
Ik vond het net al koud genoeg op de fiets
Ook goedemorgenquote:
Bijna weekend?quote:
Dan had ik gewoon te weinig aan blijkbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijkWas goed te doen
Mwah, valt mee. En jij? Ga je in het weekend los?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
[..]
Bijna weekend?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe was de nachtrust met die kleine brandalarm van je ?
Je hebt iig peren eraan over gehoudenquote:
Mwa zaterdagavond misschien. Maar morgen werken en zondag vliegen dus zal niet al te gek worden dit weekend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. En jij? Ga je in het weekend los?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt iig peren eraan over gehouden
Moet je je pik maar binnenboord houdenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja meneertje viel pas rond middernacht in slaap en was ineens om 5 uur overstuur omdat hij zijn speentje kwijt was!Ben er verdomme dik 2 uur wakker door gebleven.
Dan inderdaad rustig aan doen. Je rits blijft dus dichtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa zaterdagavond misschien. Maar morgen werken en zondag vliegen dus zal niet al te gek worden dit weekend.
quote:
@ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je je pik maar binnenboord houden
Dankzij jou wil ik geen kinderen later.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja meneertje viel pas rond middernacht in slaap en was ineens om 5 uur overstuur omdat hij zijn speentje kwijt was!Ben er verdomme dik 2 uur wakker door gebleven.
Vanmorgen had ie er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gibs, hoe is het daar achter de rits?
quote:
Mattiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vanmorgen had ie er een hard hoofd inNu is het maar een lulletje
[..]
Haha, het is ook wel echt ontzettend gezellig en leuk samen hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dankzij jou wil ik geen kinderen later.
Hehe die van mij is ook een ochtendmens. Tenzij er een vrouwtje komt waar die aan wil snuffelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Nog geen weekendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zeg het eens kammerovski ?
Dat natuurlijk ook en hij zal langzaam ook wel ouder worden etc. Dan wordt het vast ook makkelijker.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, het is ook wel echt ontzettend gezellig en leuk samen hoor!Hij kan knettergek zijn!
Mijn jonge heer is gek op een natte mossel. Heel vreemd. Ik vind het niet te vreten maar deze knaap gaat ervan steigerenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hehe die van mij is ook een ochtendmens. Tenzij er een vrouwtje komt waar die aan wil snuffelen
Terechte klacht. Open er een topic overquote:
Neeeeequote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn jonge heer is gek op een natte mossel. Heel vreemd. Ik vind het niet te vreten maar deze knaap gaat ervan steigeren
[..]
Terechte klacht. Open er een topic over!
Hij was juist altijd super makkelijk, maar is deze week in een ontwikkelingssprongetje. Hij mertk veel meer, ziet veel meer, probeert veel meer enz, en dat kan nogal overbelastend zijn voor dat koppie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook en hij zal langzaam ook wel ouder worden etc. Dan wordt het vast ook makkelijker.
Hmm ik zelf eet geen natte mossels maar lik of lebber wel een beetje eraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn jonge heer is gek op een natte mossel. Heel vreemd. Ik vind het niet te vreten maar deze knaap gaat ervan steigeren
[..]
Terechte klacht. Open er een topic over!
Jammer dat hij te jong is voor bier. Als die kon schrijven zou hij daar wel een topic over maken vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was juist altijd super makkelijk, maar is deze week in een ontwikkelingssprongetje. Hij mertk veel meer, ziet veel meer, probeert veel meer enz, en dat kan nogal overbelastend zijn voor dat koppie.
Kinderen kunnen ook best leuk zijn, heb ik van horen zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dankzij jou wil ik geen kinderen later.
Ik vond bij verassingseieren het in elkaar zetten leuker dan ermee spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook best leuk zijn, heb ik van horen zeggen.
Tsja, alleen in elkaar zetten werkt in de praktijk toch net iets andersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vond bij verassingseieren het in elkaar zetten leuker dan ermee spelen.
Sperma is wel het sterkste lijm ter wereld. Heb nog nooit een kind uit elkaar zien flikkerenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vond bij verassingseieren het in elkaar zetten leuker dan ermee spelen.
Ja het plakte vroeger ook altijd wel flink aan mijn buik. Sterk spul.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sperma is wel het sterkste lijm ter wereld. Heb nog nooit een kind uit elkaar zien flikkeren
Als je met net iets anders plezieriger en leuker bedoelt dan heb je volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, alleen in elkaar zetten werkt in de praktijk toch net iets anders
Ach, de vrije trainingen zijn ook leuk genoegquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je met net iets anders plezieriger en leuker bedoelt dan heb je volkomen gelijk.
Dat is waar. Buiten bier is dat het enige andere vaatje waar ik uit tap.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, de vrije trainingen zijn ook leuk genoeg
Welk boek wil je gaan lezen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:09 schreef Fernweh het volgende:
Ik moet nog eens een boek lezen maar te lui om eraan te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vuige vuige smeerpijpEn vooral die vergelijking. Nekharen staan overeind.
Ook in moeilijke tijden.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ashes_and_Diamondsquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
What the actual fck ?Wel mooi dat ze zichzelf profileren als de bevrijders van kinderen. Ze willen gewoon die leeftijd omlaagkrikken zodat ze erop mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vuige vuige smeerpijpEn vooral die vergelijking. Nekharen staan overeind.
Ik voel niet de noodzaak om hem op te zoeken en te bedreigen. Maar misschien omdat ik geen kroost heb.Gelieve verwijderen
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
What the actual fck ?Same here. Wat zijn er toch zieke figuren op deze wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vuige vuige smeerpijpEn vooral die vergelijking. Nekharen staan overeind.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Eraan beginnen is meestal wel een drempel ja. Bij mij ligt het meestal aan het onderwerp van het boek en hoe goed het geschreven is of ik het in 2 weken uitlees en of het een half jaar blijft liggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ashes_and_Diamonds
Polen net rond het stoppen van de tweede wereld oorlog. Mensen komen getraumatiseerd uit de kampen en de communisten vechten met andere politiek gezinde. Leuk boek ben al op de helft maar mijn discipline is had gekelderd. Als ik eenmaal begin is het altijd wel leuk. Maar beginnen is lastig.
Ik ook niet, maar ik walg wel van dit soort figuren. Ik heb een nichtje van net 2, die weet niet eens wat een zoen is. En dan zal zo'n viezerik als dik.... Gadverdamme. moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze zichzelf profileren als de bevrijders van kinderen. Ze willen gewoon die leeftijd omlaagkrikken zodat ze erop mogen.
Ik voel niet de noodzaak om hem op te zoeken en te bedreigen. Maar misschien omdat ik geen kroost heb.
Chemische castratie is op zijn plaats imhoquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here. Wat zijn er toch zieke figuren op deze wereld
Ja dat is het mooie aan een studie niet dat ze je wat leren. Maar puur dat ze je soort van dwang opleggen waardoor je het gaat doen. Dat is precies wat een studie isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eraan beginnen is meestal wel een drempel ja. Bij mij ligt het meestal aan het onderwerp van het boek en hoe goed het geschreven is of ik het in 2 weken uitlees en of het een half jaar blijft liggen.
Buiten studie gerelateerde teksten dan. Die moet je lezen
Imo zit er toch een heel duidelijk verschil tussen een ziekte en een geaardheid. Vanaf een jaar of 15/16 zou ik het snappen als kinderen lichamelijk volgroeid zijn, maar zelfs dan blijft het bij een te groot leeftijdsverschil gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:25 schreef Fernweh het volgende:
Vroeger deden de Grieken geloof ik wel aan een vorm van pedofilie. Toen was het normaal daar. Misschien zijn dit allemaal afstammelingen ervan.
Maar ja ik snap het wel die pedo's zien dat elke seksuele ziekte of geaardheid -afhankelijk van hoe je het bekijkt- wordt geaccepteerd opeens. Natuurlijk roepen ze en waarom wij niet.
Van kinderen blijf je echter af en die laat je kind zjjn. Sleur ze niet in een volwassen wereld met seks etc. Hoewel ik zelf van mening was dat ik met 13 best al klaar ervoor was met die lekkere juf te rollebollen. Maar misschien kwam dat omdat ik al zoveel oefening erop had zitten met handkarren dat ik het in naar de praktijk wilde brengen.
Ja ik heb neefjes van rond die leeftijd. 1, 3 en 5. Natuurlijk moet je er niet aan denken die kinderen zijn er ook niet mee bezig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik walg wel van dit soort figuren. Ik heb een nichtje van net 2, die weet niet eens wat een zoen is. En dan zal zo'n viezerik als dik.... Gadverdamme. moet er niet aan denken.
[..]
Chemische castratie is op zijn plaats imho
Ja ik zei hoe je er tegen aan kijkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Imo zit er toch een heel duidelijk verschil tussen een ziekte en een geaardheid. Vanaf een jaar of 15/16 zou ik het snappen als kinderen lichamelijk volgroeid zijn, maar zelfs dan blijft het bij een te groot leeftijdsverschil gewoon verkeerd.
Mannen die zich laten ombouwen om in een vrouwensport te kunnen deelnemen lopen vroeg of laat toch wel tegen doping testen aan. Veel test standaarden in vrouwensporten liggen op een dusdanige grens dat mannen daar van nature al snel overheen gaan. Dat is gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik zei hoe je er tegen aan kijkt.het laat mij koud of iemand homo is ja of nee. Mannen die zich laten ombouwen tot vrouw om dan in de vrouwen sport mee te doen beschouw ik als ziek. Die doen het enkel om te winnen vermoed ik dan.
misschien heb ik het mis.
Pedo's zijn Naar mijn mening wel ziek als ze het uitoefenen en die rotzooi verzamelen omdat ze dan een probleem vormen voor andere. En andere ook schaden. Pedo's die zeggen dat ze verliefd raken op kinderen en verder niets ermee doen vind ik prima. Ook wanneer ze gewoon naar een modeshow gaan voor kinderen en daar normaal in het publiek foto's schieten zoals andere mensen die erheen gaan dat ook zouden kunnen doen. Misschien geen populaire mening maar ik vind dat als ze geen seks zoeken etc met kinderen dan is het prima. En die kindermodeshows zoals in Amerika vind ik zo achterlijk dat die ouders het dan ook maar moeten accepteren dat een pedo foto's schiet daar.
Alles kanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen die zich laten ombouwen om in een vrouwensport te kunnen deelnemen lopen vroeg of laat toch wel tegen doping testen aan. Veel test standaarden in vrouwensporten liggen op een dusdanige grens dat mannen daar van nature al snel overheen gaan. Dat is gewoon achterlijk.
Ik ben een beetje te gaar om eigenlijk nog verder deze discussie voort te zetten. Misschien ander keertje?
Je woont nog in het zuiden?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alles kanniks hoeft. Ik vind het prima. Er zijn overigens nog belangrijkere zaken te bespreken. Haags zal zo komen met zijn lunch, en ik weet nog niet wat te eten. Helaas zit ik in een trein onderweg naar colleges. De trein afstand is zo lang dat ik moeilijk wat kan meenemen en een boterham voel ik me te goed voor.
dat zijn de echte problemen des levens.
Ja ik woon beetje in het zuiden ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je woont nog in het zuiden?
Ik heb net maar een pak crackers open getrokken als lunch. Heb geen brood meer in huis en geen zin om iets te maken of te halen
Oef, dan heb je wel een lange trein reis voor de boeg altijd. Ik vond 1 keer per week 1 uur in de trein zitten al een hel tijdens mijn scriptie jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik woon beetje in het zuiden ja.
Dat klinkt niet zo leuk. Sterkte man. Ik ga eens kijken wat de aanbiedingen te zeggen hebben
Boek lezen, hier wat rondkijken beetje muziek luisteren. Het is geen feest maar ook niet het einde van de wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dan heb je wel een lange trein reis voor de boeg altijd. Ik vond 1 keer per week 1 uur in de trein zitten al een hel tijdens mijn scriptie jaar
Aan wie dacht jequote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Wist het. Haags help me eens wat kan ik halen bij de supermarkt zo dadelijk? Ik wil ook lunchen.quote:
Fuck it misschien moet ik ook voor het snelle voedsel gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Broodje kroket / mexicano gehad
Wil je iets gezonds of iets vettigs?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wist het. Haags help me eens wat kan ik halen bij de supermarkt zo dadelijk? Ik wil ook lunchen.
Vettigs toch wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Wil je iets gezonds of iets vettigs?
Gast doen ! Tantoe lekker man !quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Fuck it misschien moet ik ook voor het snelle voedsel gaan.
Haha neuh, paar dagen geleden al met rozen en hapjes aan komen zetten, en gisteren hebben we lekker gegeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef stokj het volgende:
@:tot heb je mini-ToT en mevrouw ToT al verwend?
Ja kfc twee burgers voor 1 prijs. Of wat zachte bolletjes halen en een snack uit de muur trekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Gewoon wat bij snacky halen, in de supermarkt is het allemaal te kunstmatig.
Totdat de MacBook geen power meer heeft en dan maar de telefoon moet worden gebruikt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef Fernweh het volgende:
In de trein is iemand zijn telefoon aan het opladen aan zijn MacBook. Koop een powerbank.
Wat romantisch ben je ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, paar dagen geleden al met rozen en hapjes aan komen zetten, en gisteren hebben we lekker gegeten.
Amerikaanse commerciële onzin.
Kameraad @ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, paar dagen geleden al met rozen en hapjes aan komen zetten, en gisteren hebben we lekker gegeten.
Amerikaanse commerciële onzin.
Ja ik ga even KFC denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gast doen ! Tantoe lekker man !
KFC DEAL!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja kfc twee burgers voor 1 prijs. Of wat zachte bolletjes halen en een snack uit de muur trekken.
quote:
Of van die vrouwen die elk jaar hogere verwachtingen hebben met de cadeaus of verwennerijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan moet je natuurlijk nog tegen andere stelletjes opboksen van wie de duurste en meest extravagante verrassing voor zijn vrouw heeft.
Nee, ik pas er voor.
Mooi verwoord. Deed er ook nooit aan met mijn ex.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan moet je natuurlijk nog tegen andere stelletjes opboksen van wie de duurste en meest extravagante verrassing voor zijn vrouw heeft.
Nee, ik pas er voor.
Kaasbroodje kan lekker zijn. Ik ga nu gewoon voor twee van die burgers. Had ook nog een deal voor 20 kip nuggets voor 6.25 maar 2 burgers voor 4.55 is de betere deal denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef stokj het volgende:
[..]
KFC DEAL!![]()
Had dat gisteren, wist niet wat ik moest halen want de kok was er niet. Ik wou een niet al te vettige hap maar ook een niet al te slappe hap. Na lang nadenken is het een simpel kaasbroodje geworden.
"Kijk eens naar de Facebook van Angela! HAAR man heeft haar naar PARIJS genomen waar ze 36 rode rozen van hem kreeg en bij een diner bij kaarslicht een violist aan tafel hadden staan! En jij komt met een bossie tulpen, wat bonbons en een etentje in een restaurant IN ONZE STAD aangezet??? Jij slaapt vannacht op de bank!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die elk jaar hogere verwachtingen hebben met de cadeaus of verwennerij
Dat hoop ik. Betere kwaliteit dan de Mcdonalds kipnuggetd denk ik.quote:
Facebook is dan ook een grote vuilnisbelt voor het dumpen van onzin. Op een autosloop kunnen ze je vaak nog blij maken met een of ander onderdeel. Maar Facebook wat heeft dat ooit voor iemand gedaan of betekend?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Kijk eens naar de Facebook van Angela! HAAR man heeft haar naar PARIJS genomen waar ze 36 rode rozen van hem kreeg en bij een diner bij kaarslicht een violist aan tafel hadden staan! En jij komt met een bossie tulpen, wat bonbons en een etentje in een restaurant IN ONZE STAD aangezet??? Jij slaapt vannacht op de bank!"
Tijdens een van mijn genoten studies lag de onderwijslocatie aan een station waar een Burger King zat. Een mede-student haalde het in zijn hoofd om een kip 40 te bestellen (40 kipnuggets). Die at hij in een hoorcollege dat 150 minuten duurde volgens mij in 100 minuten op, om vervolgens zijn hele zitplek onder te kotsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kaasbroodje kan lekker zijn. Ik ga nu gewoon voor twee van die burgers. Had ook nog een deal voor 20 kip nuggets voor 6.25 maar 2 burgers voor 4.55 is de betere deal denk ik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Kijk eens naar de Facebook van Angela! HAAR man heeft haar naar PARIJS genomen waar ze 36 rode rozen van hem kreeg en bij een diner bij kaarslicht een violist aan tafel hadden staan! En jij komt met een bossie tulpen, wat bonbons en een etentje in een restaurant IN ONZE STAD aangezet??? Jij slaapt vannacht op de bank!"
Die kon niet veel hebben dan. Denk dat ik wel 40 van die dingen wegkrijg zonder al te veel moeite. 20 draai ik mijn hand niet voor om in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens een van mijn genoten studies lag de onderwijslocatie aan een station waar een Burger King zat. Een mede-student haalde het in zijn hoofd om een kip 40 te bestellen (40 kipnuggets). Die at hij in een hoorcollege dat 150 minuten duurde volgens mij in 100 minuten op, om vervolgens zijn hele zitplek onder te kotsen.
Ik heb het nooit geprobeerd. Maar kan me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment misselijk van wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die kon niet veel hebben dan. Denk dat ik wel 40 van die dingen wegkrijg zonder al te veel moeite. 20 draai ik mijn hand niet voor om in ieder geval
Is het een aangename geur?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb last van dampoerisme. Zit een geurtje aan.
Goed hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik keur hem goed. Rijk aan aroma's , zacht maar wel doordringend.
Daarom. En een flinke puf zetten streelt ook je ego. Tbh ik ben soms best trots op de stank die ik kan fixen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed hoor!![]()
Ik lees net je signature. Inderdaad, een dag niet gedampt is geen feest.
Nou toen mijn vrouw nog in de Filipijnen woonde hebben we wel voornamelijk contact via Facebook gehad met elkaar, en nu is het een prettige manier voor haar om in contact met haar familie daar te blijven. Met foto's kunnen ze zien hoe haar leven hier nu is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Facebook is dan ook een grote vuilnisbelt voor het dumpen van onzin. Op een autosloop kunnen ze je vaak nog blij maken met een of ander onderdeel. Maar Facebook wat heeft dat ooit voor iemand gedaan of betekend?
Zo heeft alles zijn voor en nadelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou toen mijn vrouw nog in de Filipijnen woonde hebben we wel voornamelijk contact via Facebook gehad met elkaar, en nu is het een prettige manier voor haar om in contact met haar familie daar te blijven. Met foto's kunnen ze zien hoe haar leven hier nu is.
Hey Johanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo heeft alles zijn voor en nadelen
Precies!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo heeft alles zijn voor en nadelen
HOLD THE LINEquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ja en ik chat met een paar kameraden en upload zo nu en dan wat foto's en filmpjes, maar ik heb er ook steeds minder en minder interesse in.
Zeg 't eens Freekie ?quote:
Eens ik heb ook FB maar begin steeds minder en minder te begrijpen waarom. In mijn geval weten mensen mij alleen te vinden als ze iets van mij moeten. Rest v/h jaar krijg ik het nakijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ja en ik chat met een paar kameraden en upload zo nu en dan wat foto's en filmpjes, maar ik heb er ook steeds minder en minder interesse in.
Niksquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zeg 't eens Freekie ?
[..]
Eens ik heb ook FB maar begin steeds minder en minder te begrijpen waarom. In mijn geval weten mensen mij alleen te vinden als ze iets van mij moeten. Rest v/h jaar krijg ik het nakijken.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou toen mijn vrouw nog in de Filipijnen woonde hebben we wel voornamelijk contact via Facebook gehad met elkaar, en nu is het een prettige manier voor haar om in contact met haar familie daar te blijven. Met foto's kunnen ze zien hoe haar leven hier nu is.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JONGENS ik heb een vuurwerkje afgestoken
Oh je riep JONGENS en ik moest denken aan zo'n filmpje op youtube dat met oud op nieuw veel voorbij kwam op onder andere facebook, (als je het over de duivel hebt) en daarin stak zo'n jongen heel enthousiast misschien zelfs overdreven vuurwerk af. Hij roept dan keihard: JONGENS IK HEB EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN.quote:
Ooohquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh je riep JONGENS en ik moest denken aan zo'n filmpje op youtube dat met oud op nieuw veel voorbij kwam op onder andere facebook, (als je het over de duivel hebt) en daarin stak zo'n jongen heel enthousiast misschien zelfs overdreven vuurwerk af. Hij roept dan keihard: JONGENS IK HEB EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN.
https://www.dumpert.nl/item/7581_3c9e8a55quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh je riep JONGENS en ik moest denken aan zo'n filmpje op youtube dat met oud op nieuw veel voorbij kwam op onder andere facebook, (als je het over de duivel hebt) en daarin stak zo'n jongen heel enthousiast misschien zelfs overdreven vuurwerk af. Hij roept dan keihard: JONGENS IK HEB EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN.
Suc6quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:10 schreef puzziepie het volgende:
Ik moet zo naar de winkel![]()
Heb bijna niets meer in huis
Bedanktquote:
Laat je het bezorgenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik heb een schurfthekel aan boodschappen doen
En ik ben gekquote:
Hoezo gaat dat mis dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik ben gekDat zou helemaal misgaan ..kan het beter zelf doen
Laat maarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat mis dan?
Ik wel. Ze nemen bijvoorbeeld wel kaas mee, maar niet het merk dat jij bedoelde. Of een pak melk. Nemen ze het huismerk mee terwijl Campina wilde.quote:
Dat bedoelde ik ja!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wel. Ze nemen bijvoorbeeld wel kaas mee, maar niet het merk dat jij bedoelde. Of een pak melk. Nemen ze het huismerk mee terwijl Campina wilde.
Mijn moeder was zo slim om mij exact dat bedrag mee te geven dat nodig was. Ze wist de prijzen uit haar hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja!!![]()
Het is net als dat ik mijn zoon vroeger naar de supermarkt stuurde met een boodschappenlijstje en geld, en hij vervolgens de helft niet meenam..want kon hij niet vinden , en de andere helft met vaak de verkeerde merken en pakken en prijzen![]()
Was een wijze les
Dat deed ik ook, vandaar dat de helft er niet bij zat als hij weer terug wasquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn moeder was zo slim om mij exact dat bedrag mee te geven dat nodig was. Ze wist de prijzen uit haar hoofdVoor mij geen mogelijkheid om te smokkelen.
Terugsturen voor de rest de volgende keer. Het is immers niet wat je gevraagd hebt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, vandaar dat de helft er niet bij zat als hij weer terug was![]()
Gelukkig is dat niet meer nodig, het zelf naar de winkel gaan is een stuk handiger : als ik dan iets vergeten ben kan ik mezelf daar de schuld van gevenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Terugsturen voor de rest de volgende keer. Het is immers niet wat je gevraagd hebt.
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:26 schreef dud0r het volgende:
Ik vergeet zelfs nog dingen als ik een lijstje maak
Herkenbaar! Ik ben ook soms trots op de damp die uit mijn goever komt. Schijnt ook gezond te zijn. Ook ben ik trots op diverse vormen van dralla die ik creëer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom. En een flinke puf zetten streelt ook je ego. Tbh ik ben soms best trots op de stank die ik kan fixen.
Dralla's met spierballen alsof ze een anabolenkuurtje hebben gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ben ook soms trots op de damp die uit mijn goever komt. Schijnt ook gezond te zijn. Ook ben ik trots op diverse vormen van dralla die ik creëer.
Je hebt soms van die dralla's die eruit komen alsof ze zweten. En dralla's die naar azijn ruiken
Metoo zonder hashtag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:26 schreef dud0r het volgende:
Ik vergeet zelfs nog dingen als ik een lijstje maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |