SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Your beauty never ever scared me.
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is vrij bijzonder, zijn er met mij maar 2 die zo heten hier in NL.
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeldquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoond![]()
En dat je de juiste shops in Zwollie weet te vinden![]()
Komt wel heel dichtbij zo![]()
Dat zou maar zo kunnen!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeld
Zou toch wel echt heel grappig zijnquote:
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nee, niet voor mezelf. Xd
Ja kak zooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou toch wel echt heel grappig zijnUser foto ben ik te zien, wellicht dat je mij herkent
Jaloersquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balancequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit ziequote:
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Uh... serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Dat kan iedereen zien toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet hoe hij eruit ziet.
Doen we een keer!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Jepquote:
Nee joh... heel toevallig zat ik vorige week weer foto's van users te bekijken, zodoende wist ik datquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak een blunder geloof ik
Haha okéquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh... heel toevallig zat ik vorige week weer foto's van users te bekijken, zodoende wist ik dat
Ik kijk er nooitquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort topics nog wel eens![]()
Zo belangrijk is dit topic voor hemquote:
Was ik op dat moment aanwezig? Want ik lees nooit terug...quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dit topic voor hem
Die Haags heeft zijn punt wel gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dit topic voor hem
Ja dat kan ook hahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zelden ,vergeet vaak dat dat topic er is
Je bent mijn maatje maar dit is wel pijnlijk voor jou jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die Haags heeft zijn punt wel gemaakt.
Ghe ghe ouwe reus. Ik lees ook nooit terug. Tenzij mention dan kijk ik wel ff en anders, jammer de bammerquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent mijn maatje maar dit is wel pijnlijk voor jou ja
👊quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ouwe reus. Ik lees ook nooit terug. Tenzij mention dan kijk ik wel ff en anders, jammer de bammer
Met conflict dingetjes lees ik wel terug, maar dat is enkel in topics waar ik dan zelf ook wat 'gedoe'heb/gehad met mensenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
Ik lees niet eens vijf minuten terug in topics
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
Ik lees niet eens vijf minuten terug in topics
Pics?!quote:
Sinds wanneer ben jij designer hier?quote:
Logischquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben morgenochtend wat later denk ik, maat.
En hoequote:
Haha, sinds kort!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij designer hier?
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben morgenochtend wat later denk ik, maat.
Van het fappenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?
Alleen de gedachte er aan alquote:
Jaaaaaquote:
Neequote:Op donderdag 13 februari 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt nog maar met 1 hand typen wegens kramp in je pols?
Hi CDquote:
Gewoon een lekker werkdagjequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hi CDLeuke dag gehad?
Spice girls op de radio
Ja nr 2 in de top 500 van de 90's op Q music. Nu komt nummer 1quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon een lekker werkdagjeJij een fijne dag gehad?
Spice girls
Oh je bent weer lekker even thuis, dat is fijn!quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nr 2 in de top 500 van de 90's op Q music. Nu komt nummer 1Ben benieuwd.
Wel een fijne dag gehad ja. Niet gewerkt dus rustig thuis beetje aangekloot
Weekje thuis geweest nu ja. Morgen weer weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je bent weer lekker even thuis, dat is fijn!
En en en? Nummer één??
Oh dat is wel een beetje jammer van deze nummer éénquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Weekje thuis geweest nu ja. Morgen weer weg.
Rainbow in the sky van Paul Elstak![]()
![]()
Nou niet persé het beste nummer uit de 90's maar ok.
Vroeg naar bed dan maarquote:
Morgen ziek melden welquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen weekend
haags meld zich niet ziek, dat doen mensen voor hem.quote:
Lolquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
haags meld zich niet ziek, dat doen mensen voor hem.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ziekmelden is voor watjes......
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon doorbikkelen......
Wat is er met die collega's?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja moet ik allemaal weer invallen voor die collega's.....
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die zich na één kuchje al bijna doodgaan en zich dus ziekmelden....
Ugh, zulke mensen......quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die zich na één kuchje al bijna doodgaan en zich dus ziekmelden....
Ja irritant.....maar ach levert mij weer extra werkuurtjes opquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ugh, zulke mensen......
Diebheb ik bij een baan ik leiding gevende was ook veel te veel van meegemaakt. Zo vermoeiend!
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja irritant.....maar ach levert mij weer extra werkuurtjes op
Ja hier ook, toch wel lekker zo in decemberquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker.
Ik had toen alleen het nadeel dat ik een flex contract van 28/40 uur had en een half jaar lang tussen de 45/50 uur werkte per week.
Maar aan het einde van het contract wel lekker 4 weken betaald verlof kunnen opnemen en nog bijna een maand salaris meegekregen
Ik heb dat toen in oktober gedaan, net voor ik aan een nieuwe baan begon. En daarna nog eens bijnna een jaar later omdat ik bij mijn nieuwe baan weer 3 weken overuren had opgebouwd en nog een week verlof dagen open had staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook, toch wel lekker zo in december
Ha ha, dat heb je handig geregeld!quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat toen in oktober gedaan, net voor ik aan een nieuwe baan begon. En daarna nog eens bijnna een jaar later omdat ik bij mijn nieuwe baan weer 3 weken overuren had opgebouwd en nog een week verlof dagen open had staan
DieMausquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:04 schreef Fernweh het volgende:
Als een konijn een vriendin heeft hoe luidt haar titel dan eigenlijk? Mijn Duits is niet zo goed en ik breek er al een tijdje mijn hoofd over....
DerBunny?
Vorige baan was wel bewust veel gewerkt. Want verhuzing afgelopen augustus en we zijn beide weer gaan studeren dus financieel is een buffer nu wel handig. Hebben beide toen 40+ uur per week gewerkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dat heb je handig geregeld!
En nu lekker gesetteld in jullie nieuwe huis en op schema met studie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige baan was wel bewust veel gewerkt. Want verhuzing afgelopen augustus en we zijn beide weer gaan studeren dus financieel is een buffer nu wel handig. Hebben beide toen 40+ uur per week gewerkt.
Nu wel heerlijk gesetteldquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En nu lekker gesetteld in jullie nieuwe huis en op schema met studie?
Ben eigenlijk wel fitter dan daarvoor lijkt welquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu wel heerlijk gesetteld![]()
Hoe gaat het verder bij jou? Heb je eigenlijk nog last van je val van vorig jaar of is het allemaal helemaal herstelt?
Dat is dan wel goed! Dan heeft de revalidatie wel haar vruchten afgeworpen!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel fitter dan daarvoor lijkt wel![]()
Fijn voor jullie
Jij ook hequote:
Haagse makker maatjequote:
Nicieeewquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haagse makker maatje![]()
o weer richting werk. Opgeknapt van gisteren, vandaag wel lekker rustaaaaaaaagh an doehn
quote:
Lekkaaaahquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]En zo op de fiets. Gelukkig is het droog hier. Alleen mijn voorlicht is stuk
Godver, kan ik dat weer gaan fixen.
A NIFFOquote:
Alles goed niffoquote:
Bruvquote:
Jij moet het koud hebben gehad!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]En zo op de fiets. Gelukkig is het droog hier. Alleen mijn voorlicht is stuk
Godver, kan ik dat weer gaan fixen.
Viel wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet het koud hebben gehad!![]()
Ik vond het net al koud genoeg op de fiets
Ook goedemorgenquote:
Bijna weekend?quote:
Dan had ik gewoon te weinig aan blijkbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijkWas goed te doen
Mwah, valt mee. En jij? Ga je in het weekend los?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
[..]
Bijna weekend?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe was de nachtrust met die kleine brandalarm van je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |