SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen
Ja hou het lekker rustig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is veel makkelijker dan modje zijn natuurlijk.
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mooie TT![]()
Ik ga werken, toedeloe liefjes
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.
Slecht gedesigned in ieder geval!quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!quote:
Een Haags pleziertje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!
vind je wel lekker he, je raakt zeker ook opgewonden als iemand en geoduck aan het eten isquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haags_plezier @ het piemelkwartier
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haags_plezier @ het piemelkwartier
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:45 schreef Fernweh het volgende:
Zou nog een Leuke titel zijn voor een topic.al zeg ik het zelf.
Ja zonet pakte ik hem per ongeluk. Mobiel is echt niks maar ik had daarvoor een Kluun topic gelezen en jij bent designer. Dus ja dat werd het.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Leef je uit als je de lapo weer gaat krijgen!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zonet pakte ik hem per ongeluk. Mobiel is echt niks maar ik had daarvoor een Kluun topic gelezen en jij bent designer. Dus ja dat werd het.
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
Godnondeju, even in zijn pohi zitten kijken; hij maakt die topics nu sneller aan dan ooit te voren!
Ja soms is dat best geinig, maar met zo'n enorme topicdiarree is de lol er op een gegeven moment wel een beetje af.quote:
Nee tis niet grappigquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja soms is dat best geinig, maar met zo'n enorme topicdiarree is de lol er op een gegeven moment wel een beetje af.
Misschien dat de [ONZ]-modjes hem een beetje kunnen indammen, aangezien hij hier het meeste post?quote:
Ik hoop het laatste maar mijn gevoel zegt het eerste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vraag mij dus oprecht af of hij echt zo'n mongool is of dat het een troll is.
Übertroll, en dit schijnt een kloontje te zijn van een user die eerst iemand anders zo overdreven adoreerde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vraag mij dus oprecht af of hij echt zo'n mongool is of dat het een troll is.
Ja, ik ben er wel klaar mee in klb. Hij lijkt zijn weg naar ONZ wel gevonden te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat de [ONZ]-modjes hem een beetje kunnen indammen, aangezien hij hier het meeste post?
Jij had al een topic van hem op slot gegooid, zag ik.
Vrees het ook Haagse baaschquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste maar mijn gevoel zegt het eerste.
Ook die hebben een plek nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vrees het ook Haagse baasch
Een? Zeg maar gerust meerderequote:Op donderdag 13 februari 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]Och jee, heeft hij weer een nieuwe breedbekpakitopic het forum op geslingerd?
Gevondenquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een? Zeg maar gerust meerderemaar ik zie dat je ze al geworden hebt.
xD telefoons zijn niks voor mij. Ondingen, liever een computer.quote:
smart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
xD telefoons zijn niks voor mij. Ondingen, liever een computer.
Over die Kluun figuur ik vermoed dat hij wil stangen. Want eerst steekt hij er heel veel moeite in en dan wanneer niemand er nog aandacht in steekt dan doet die niets meer.
Ik wacht met smacht op deel drie.
ONZ / Qawali Muziek Deel 1
Die inteeltkoppen ook allemaal zeg, mijn hemel!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:40 schreef Geerd het volgende:
Kluun met die dikke troll pad, smerige pakies![]()
HOMOquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:40 schreef Geerd het volgende:
Typisch voorbeeld van waarom het niet verstandig is je zus te neuken!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:40 schreef Geerd het volgende:
7 generaties lang op z'n minst, aan die koppen te zien!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van waarom het niet verstandig is je zus te neuken!
Zelfs de koningshuizen van Europa kunnen nog gerust een paar eeuwen door gaan voor ze op dwt niveau zittenquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
7 generaties lang op z'n minst, aan die koppen te zien!
Toetanchamon was er niks bij!
Da's idd wel nastyquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:40 schreef Geerd het volgende:
Zelfs de Habsburgs zouden zich idd kapot schamen voor dit soort types, ja!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs de koningshuizen van Europa kunnen nog gerust een paar eeuwen door gaan voor ze op dwt niveau zitten
Dat is wel het algemene probleem met vrijwel alle religie in mijn ogen. Mooie teksten met goede adviezen en wijze woorden die verkeerd uitgelegd worden aan domme en volgzame mensen om ze onder controle te houden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
Maar ja, dat heb je in dat soort landen he: omdat de profeet zei dat het TOEGESTAAN is om met je nichtje te trouwen, vatten ze het op dat het NOBEL is om binnen je familie kindjes te verwekken.
Gelukkig zijn christenen goed in cherrypicken wat men uit het Oude Testement overneemt en wat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel het algemene probleem met vrijwel alle religie in mijn ogen. Mooie teksten met goede adviezen en wijze woorden die verkeerd uitgelegd worden aan domme en volgzame mensen om ze onder controle te houden.
Sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Religie. Opium voor het volk.
En mocht dat niet voldoende zijn. Kindjes al heel vroeg het lichaam christus gevenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso.
Valt een volk niet te overheersen? Stuur er een blik missionarissen op af!
En dreigen met het vagevuur voor ongedoopte kindjes die komen te overlijden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En mocht dat niet voldoende zijn. Kindjes al heel vroeg het lichaam christus geven
Ik heb zin in een vette pittige hap om even goed te zweten om misschien zo sneller van die verkoudheid op te knappen. Maar helaas, weet niet wat ik moet gaan eten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ik heb gisteravond nog ff een broodje shoarma gehapt, maar niet veel later was ik gammel als de pest. En momenteel niet heel veel beter.
Valt wel mee. Volgens mij 2x wakker geworden maar voor de rest wel prima.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ging wel okay, jij goed geslapen?
Aha, je hebt een nieuwe job, van harte!quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Klopt, want zie pijl!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, je hebt een nieuwe job, van harte!
Proficiat met je designer labeltje!quote:
Ik heb momenteel geen verzoekjes, maar heb wel het plaatje in deze item gemaakt:quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is het eerste dat je gaat designen?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proficiat met je designer labeltje!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen verzoekjes, maar heb wel het plaatje in deze item gemaakt:
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
(Wel volledig op aanwijzingen van DJMO overigens.Dus credits naar haar!)
Haha ach ik denk dat het vooralsnog sowieso wel handig is dat ik gewoon aanwijzingen krijg; ik kan grappige photoshopjes maken, maar echt mooie designs zijn niet echt mijn ding nog.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:09 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Uiteraard, je moet soms terughoudend zijn met je eigen creativiteit
Ach dat komt wel met ervaring.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach ik denk dat het vooralsnog sowieso wel handig is dat ik gewoon aanwijzingen krijg; ik kan grappige photoshopjes maken, maar echt mooie designs zijn niet echt mijn ding nog.
Enjoyquote:
ik vind koffie niet lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een thee drinker
Komt nog!quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach ik denk dat het vooralsnog sowieso wel handig is dat ik gewoon aanwijzingen krijg; ik kan grappige photoshopjes maken, maar echt mooie designs zijn niet echt mijn ding nog.
sommigen denken daar anders overquote:
Ja ik word ook altijd wakker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij 2x wakker geworden maar voor de rest wel prima.
Ik blijf bij thee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:22 schreef ToT het volgende:
Koffie heb ik ook echt moeten leren drinken op het werk; steeds maar de zelfde thee werd ik zo gallisch van.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Fernweh het volgende:
Ben overigens benieuwd wat er zou gebeuren als we allemaal een topic maken over die pad. Misschien wordt die dan wel zo rood van jaloezie dat die geen lucht meer krijgt.
Dank.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Smakelijk. Of moet ik Bij je snikkelijk zeggen:+
Die Kluun die verliefd is op die Pakistaan. Ik vraag me af wat met Kluun gebeurd als iedereen opeens zijn foto's gaat plaatsen en hem lieverd gaan noemen etc. Ik vraag me af wat er dan zou gebeuren met hem. Misschien openen we wel de doos van pandora.quote:
Niksquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die Kluun die verliefd is op die Pakistaan. Ik vraag me af wat met Kluun gebeurd als iedereen opeens zijn foto's gaat plaatsen en hem lieverd gaan noemen etc. Ik vraag me af wat er dan zou gebeuren met hem.
Neejoh.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vermoed een school shooting.
Groen, geel, wit rooibosch en heel soms een kruidenmelange. Zwart is niet zo mijn ding teveel cafeïne. Heeft dus niks met racisme te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde thee?
Ai da's wel minder, wat stond er eigenlijk op het menu dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Ben mijn lunch vergeten
Boterhammen met kaasquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ai da's wel minder, wat stond er eigenlijk op het menu dan?
Dan zou ik nu we vloeken als ik ze had vergeten, verdomme. Kaas kan gewoon zo lekker zijn.quote:
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan zou ik nu we vloeken als ik ze had vergeten, verdomme. Kaas kan gewoon zo lekker zijn.
Ik moet daar vaak van pissenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
Ik vind gemberthee altijd wel lekker, maar ook wel allerlei kruidenmelanges.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gewone zwarte thee heb gedronken.
Oh wacht, toch wel ja; op bezoek bij een vriendin van mijn vrouw, geloof ik.
Gember is goed, ik ben al een tijdje op zoek naar gemberpoeder in Indonesië drinkt men dat namelijk vaak. Dat is gewoon een rood gemberpoeder dat ze dan oplossen met water en dan heb je heerlijke gemberthee. Ik moet eens de toko's afgaan.... Alleen weet ik niet meer hoe het heet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
Ik vind gemberthee altijd wel lekker, maar ook wel allerlei kruidenmelanges.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gewone zwarte thee heb gedronken.
Oh wacht, toch wel ja; op bezoek bij een vriendin van mijn vrouw, geloof ik.
Thee is heel erg vochtafdrijvend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet daar vaak van pissen
Ik ken gemberpoeder als Djahéquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gember is goed, ik ben al een tijdje op zoek naar gemberpoeder in Indonesië drinkt men dat namelijk vaak. Dat is gewoon een rood gemberpoeder dat ze dan oplossen met water en dan heb je heerlijke gemberthee. Ik moet eens de toko's afgaan.... Alleen weet ik niet meer hoe het heet.
[ afbeelding ]
Dit is dan weer gewone.
Oh en Pu-erh thee drink ik ook. [ afbeelding ]
Puuzzzzquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken gemberpoeder als Djahé
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken gemberpoeder als Djahé
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit spul bedoel ik. Heb het gevonden.
Ow goed dat je het zegt, we hebben nog een kruidenmengsel met gember er in liggen. Moet ik ook weer eens gaan drinken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gember is goed, ik ben al een tijdje op zoek naar gemberpoeder in Indonesië drinkt men dat namelijk vaak. Dat is gewoon een rood gemberpoeder dat ze dan oplossen met water en dan heb je heerlijke gemberthee. Ik moet eens de toko's afgaan.... Alleen weet ik niet meer hoe het heet.
[ afbeelding ]
Dit is dan weer gewone.
Oh en Pu-erh thee drink ik ook. [ afbeelding ]
Apart kleurtje!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit spul bedoel ik. Heb het gevonden.
Foto deed me in eerste instantie aan enge insect-achtige beesten denkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Apart kleurtje!
Niet dat ik racistisch tegenover gembersoorten ben!
Ahhh larven, ja!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Foto deed me in eerste instantie aan enge insect-achtige beesten denken
Kan jij Indonesisch? Sereh is citroengras dat weet ik nog wel. Pandan is van pandanrijst zo'n soort blad, maar de rest van die termen zijn mij onbekend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Rest van die ingrediënten heb ik ook standaard in huis trouwens
Jaja dat zal wel!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Apart kleurtje!
Niet dat ik racistisch tegenover gembersoorten ben!
Je moet er van houden, maar ik wil nog wel eens wat van die Pu-erth importeren als de Corona een beetje is voorbij gewaaid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow goed dat je het zegt, we hebben nog een kruidenmengsel met gember er in liggen. Moet ik ook weer eens gaan drinken.
Pu-erth vind ik voor zo HEEL af en toe een kop wel okay, maar verder ben ik er niet zo erg dol op.
Die doen hun naam wel eer aan zeg!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]Engerlingen deden ze me aan denken
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]Engerlingen deden ze me aan denken
De vader van mijn zoon is Indo. Dus ja ik weet er wel iet van/overquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan jij Indonesisch? Sereh is citroengras dat weet ik nog wel. Pandan is van pandanrijst zo'n soort blad, maar de rest van die termen zijn mij onbekend.
[..]
Jaja dat zal wel!
[..]
Je moet er van houden, maar ik wil nog wel eens wat van die Pu-erth importeren als de Corona een beetje is voorbij gewaaid.
Ik heb ze 1 keer in het echt gezien en ik schrok me helemaal de tyfusquote:
Gelukkig dat je geen echte foto hebt geplaatstquote:
Ah kijk eens aan je hebt er verstand van. Die rode gember poeder.... Ik moet die ergens vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De vader van mijn zoon is Indo. Dus ja ik weet er wel iet van/over
Toko?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan je hebt er verstand van. Die rode gember poeder.... Ik moet die ergens vinden.
Grote kans dat je het daar vindtquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ga eens zoeken, morgen eens kijken.
Ja ik baal ervan dat er geen grote bij mij in de buurt ligt alleen kleintjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans dat je het daar vindt
Ik kijk ook wel eens online , maar beter ga je naar een toko . Heb geen idee waar jij woont maar in iedere stad heb je wel toko's toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik baal ervan dat er geen grote bij mij in de buurt ligt alleen kleintjes.Amazing Oriental is wel leuk maar hun website is belabberd als je iets wil zoeken.
Ja hele kleintjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens online , maar beter ga je naar een toko . Heb geen idee waar jij woont maar in iedere stad heb je wel toko's toch?
Mijn moeder doet ook schijfjes gember in de thee ..gaat heel makkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja hele kleintjes.Maar ik ga er werk van maken. Gember oplossen in heet water is veel beter dan een stukje gember in de thee. Dat wordt niet scherp genoeg en duurt te lang.
Ja deed ik ook wel eens maar met poeder krijg je die scherpe kick.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder doet ook schijfjes gember in de thee ..gaat heel makkelijk
Ah okayquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja deed ik ook wel eens maar met poeder krijg je die scherpe kick.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja hele kleintjes.Maar ik ga er werk van maken. Gember oplossen in heet water is veel beter dan een stukje gember in de thee. Dat wordt niet scherp genoeg en duurt te lang.
Goed bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ik flikker altijd een hele lading schijfjes in een kop.
Maar soms voeg ik er gemberpoeder aan toe en/of wat zwarte peper!
Ja klopt het is suiker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:58 schreef puzziepie het volgende:
Gula is volgens mij Javaanse suiker oid
Ik heb het veel gebruikt in gerechtenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ja klopt het is suiker.
Xdquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel kleren smerig maken.
En hoi!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ontwaakt uit een dutje. Wel iets beter dan eerder vandaag.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
Hiquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
Valt wel meequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wow....stelletje baggeraars zijn jullie ook hè
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Ben mijn lunch vergeten
Uitstekende keuze.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk een broodje zalm of zo
Dat kan, witte thee heb ik nooit geprobeerd. Ben meer van groene thee (al dan niet met gember of citroen). Zwarte thee gaat er ook wel in (bosvruchtje).quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Groen, geel, wit rooibosch en heel soms een kruidenmelange. Zwart is niet zo mijn ding teveel cafeïne. Heeft dus niks met racisme te maken.
Groene thee is de beste thee naar mijn mening. Geel is ook wel tof, lijkt op groenquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Uitstekende keuze.
[..]
Dat kan, witte thee heb ik nooit geprobeerd. Ben meer van groene thee (al dan niet met gember of citroen). Zwarte thee gaat er ook wel in (bosvruchtje).
Zon schijnt zelfs een beetjequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
idd; het hagelt momenteel niet eens!
Ja hee en dan een waterijsje eten? Dat kan natuurlijk gewoon neit he!quote:
Die eet ik nooitquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee en dan een waterijsje eten? Dat kan natuurlijk gewoon neit he!
Dat moet een Cornetto zijn!Barbaar!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die eet ik nooit![]()
Ik heb al meer dan 20 jaar een waterijs tic
Ben ik met je eens. Groen heeft een aparte smaak.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Groene thee is de beste thee naar mijn mening. Geel is ook wel tof, lijkt op groen
Raket? Calippo (vond die Calippo cola altijd lekker).quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben al jaren verslaafd aan waterijsjes
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor waterijsjes dan?
Heb vaak vaak die perenijsjes wel in huis.
Ik ben niet de enigequote:
Daar had ik de afgelopen dagen last vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net effe wat gegeten maar weer beroerd. Denk toch een buikgriepje te pakken
Beterschap! Had ik twee weekende terug last van, net in het weekend dat ik vrij was en terug naar mijn ouders gingquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net effe wat gegeten maar weer beroerd. Denk toch een buikgriepje te pakken
Verre van en ik vind ze allemaal heerlijk ! ( oke cola favoquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige![]()
![]()
Dat doet mij deugd
[..]
Daar had ik de afgelopen dagen last van
Denkt dat ik morgen maar lekker thuis blijf. Heb t vanmorgen geprobeerd, heb t 4 uurtjes uitgehouden. Allee de pest is dat ik nog boodschappen moet doen en nu dus cravings heb naar chocolademelkquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige![]()
![]()
Dat doet mij deugd
[..]
Daar had ik de afgelopen dagen last van
Genotquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef stokj het volgende:
Maar tegenwoordig ben ik meer van de Italiaanse ijssmaken. Waterijsjes haast niet meer.
Ik maar denken dat ik op een gezonde tour was. Maar ik produceer genoeg 'LPG' om een tank mee te vullenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap! Had ik twee weekende terug last van, net in het weekend dat ik vrij was en terug naar mijn ouders ging
Hoestie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik op een gezonde tour was. Maar ik produceer genoeg 'LPG' om een tank mee te vullen
De cola smaak is mijn minst favoriete , maar uiteindelijk werk ik die ook met gemak naar binnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verre van en ik vind ze allemaal heerlijk ! ( oke cola favo)
Die Callipo's vond ik ook trouwens erg puik !
[..]
Denkt dat ik morgen maar lekker thuis blijf. Heb t vanmorgen geprobeerd, heb t 4 uurtjes uitgehouden. Allee de pest is dat ik nog boodschappen moet doen en nu dus cravings heb naar chocolademelk
amaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Gibsoooon ik kom met mooi weer je weer even opzoeken.
Net hapje gegeten maar merk wel dat mijn maag nog niet helemaal oke is. Blegh. Zo'n zeurend gevoel in je buik.quote:
Ziekjes maar op dat na gaat het wel chill.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel jawel. Met jou?
Zeker. Zijn wel lekker jaquote:
Ah beterschap !!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziekjes maar op dat na gaat het wel chill.
Ja klote is dat. Buikgriep is echt walgelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Net hapje gegeten maar merk wel dat mijn maag nog niet helemaal oke is. Blegh. Zo'n zeurend gevoel in je buik.
Jaa leuk ! Doen !quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Gibsoooon ik kom met mooi weer je weer even opzoeken.
Thanks !quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De cola smaak is mijn minst favoriete , maar uiteindelijk werk ik die ook met gemak naar binnen![]()
Beterschap !
Zullen we samen ziekjes zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziekjes maar op dat na gaat het wel chill.
Die zakken heb ik standaard in huis liggenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker. Zijn wel lekker jawel al lang geleden dat ik er één gehad heb.
Jullie kennen elkaar goed toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zullen we samen ziekjes zijn?
Klopt. Wij kennen elkaar best wel goed inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar goed toch?
Lekker elkaar eronder snotteren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zullen we samen ziekjes zijn?
Tofquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Wij kennen elkaar best wel goed inderdaad.
Iedere dag?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zakken heb ik standaard in huis liggen![]()
Paar in de vriezer en een paar in de kast ..want ze zijn zo op![]()
![]()
Die peren ijsjes zijn trouwens ook lekker
Wowquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal het zijn Gibson, 16 of 17 jaar nu ofzo?
Ik snotter nog niet maar kan nog komenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker elkaar eronder snotteren.
quote:
Ik was 14 of 15 , dus ja klopt wel. Tering wat voel ik mij oud :")quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal het zijn Gibson, 16 of 17 jaar nu ofzo?
Nee zeker niet. Begin middelbare school heb ik hem leren kennen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar dus niet via FOK?
Nope we gingen naar dezelfde school, waren nog pubersquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar dus niet via FOK?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Begin middelbare school heb ik hem leren kennen.
Leuk leuk!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope we gingen naar dezelfde school, waren nog pubers
Bijna iedere dagquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere dag?
Heb ook liefst waterijsjes maar heb niet altijd dezelfde. Ken je die dubbellikkers?ook lekker.
Maar euh, jullie wisten niet van elkaar dat je lid was op FOK!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is wel geinig om elkaar hier weer te spreken.
Dat kan ik mij nog goed herinnerenquote:
Nee heb hem ook paar jaar niet gesproken tussendoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar euh, jullie wisten niet van elkaar dat je lid was op FOK!?
Da's helemaal leukquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb hem ook paar jaar niet gesproken tussendoor.
Dat laatste weet ik niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog goed herinnerenWas erg leuk toen !
Of die keer dat we m er tussen uitknepen op sportdag
Nee, Dr Mikey had een keer mijn echte naam gepost en Ama herkende die meteen natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar euh, jullie wisten niet van elkaar dat je lid was op FOK!?
Wtfquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, Dr Mikey had een keer mijn echte naam gepost en Ama herkende die meteen natuurlijk
Maar ik welquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet meer.Maar klinkt wel echt als iets voor mij hahaha.
Nee maar dat Mikey dat gewoon post johquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je niet een standaard naam hebt.
Sta ik ook niet van te kijken eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat Mikey dat gewoon post joh
Man man man.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sta ik ook niet van te kijken eigenlijk.
Wat grappig!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Begin middelbare school heb ik hem leren kennen.
ben wel benieuwd wat je met haar hebt uitgespookt wat zij zich niet meer kan of wil herinnerenquote:
Nou ja, als je enig fatsoen in je donder hebt doe je dat natuurlijk niet hahaquote:
Ghe ghequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig, jeetje.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat je met haar hebt uitgespookt wat zij zich niet meer kan of wil herinneren![]()
Ik heb zijn voor en achternaam toen ook een flinke poos overal gedropt als dankquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat Mikey dat gewoon post joh
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat je met haar hebt uitgespookt wat zij zich niet meer kan of wil herinneren![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb zijn voor en achternaam toen ook een flinke poos overal gedropt als dank
[..]Als ik het haar vertel weet ze het wel weer denk ik
vertel danquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb zijn voor en achternaam toen ook een flinke poos overal gedropt als dank
[..]Als ik het haar vertel weet ze het wel weer denk ik
Ik ken er helaas genoeg die zo respectloos zijn om de ander met zijn echte naam aan te sprekenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja, als je enig fatsoen in je donder hebt doe je dat natuurlijk niet haha
Op dit forum bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken er helaas genoeg die zo respectloos zijn om de ander met zijn echte naam aan te spreken
Bij nader inzien doe maar niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zou het ook nog bijna gewoon posten xd
Nee lijkt me ook niet helemaal handigquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij nader inzien doe maar niet.
Jazeker op dit forum .Dat zegt heel veel over die persoon in kwestie .quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op dit forum bedoel je?
Tepelstreeltje?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker op dit forum .Dat zegt heel veel over die persoon in kwestie .
Niet tegen mij trouwens, mij maakt het verder ook geen reet uit , sommigen weten ook hoe ik heet .
Het is niet netjes nee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker op dit forum .Dat zegt heel veel over die persoon in kwestie .
Niet tegen mij trouwens, mij maakt het verder ook geen reet uit , sommigen weten ook hoe ik heet .
Ah hoi Amadeus!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ama is ook afkorting van mijn eigen naam, niet alleen username hier.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah hoi Amadeus!![]()
Dan zal je achternaam ook wel met een "M" beginnen?
Watquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah hoi Amadeus!![]()
Dan zal je achternaam ook wel met een "M" beginnen?
Mijn echte naam is vrij bijzonder, zijn er met mij maar 2 die zo heten hier in NL.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken er helaas genoeg die zo respectloos zijn om de ander met zijn echte naam aan te spreken
Jeetje hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ama --> Amadeus.
Amadeus Mozart?![]()
Of gok ik verkeerd?
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ama --> Amadeus.
Amadeus Mozart?![]()
Of gok ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |