SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen
Ja hou het lekker rustig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is veel makkelijker dan modje zijn natuurlijk.
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mooie TT![]()
Ik ga werken, toedeloe liefjes
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.
Slecht gedesigned in ieder geval!quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!quote:
Een Haags pleziertje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!
vind je wel lekker he, je raakt zeker ook opgewonden als iemand en geoduck aan het eten isquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haags_plezier @ het piemelkwartier
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haags_plezier @ het piemelkwartier
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:45 schreef Fernweh het volgende:
Zou nog een Leuke titel zijn voor een topic.al zeg ik het zelf.
Ja zonet pakte ik hem per ongeluk. Mobiel is echt niks maar ik had daarvoor een Kluun topic gelezen en jij bent designer. Dus ja dat werd het.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Leef je uit als je de lapo weer gaat krijgen!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zonet pakte ik hem per ongeluk. Mobiel is echt niks maar ik had daarvoor een Kluun topic gelezen en jij bent designer. Dus ja dat werd het.
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
Godnondeju, even in zijn pohi zitten kijken; hij maakt die topics nu sneller aan dan ooit te voren!
Ja soms is dat best geinig, maar met zo'n enorme topicdiarree is de lol er op een gegeven moment wel een beetje af.quote:
Nee tis niet grappigquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja soms is dat best geinig, maar met zo'n enorme topicdiarree is de lol er op een gegeven moment wel een beetje af.
Misschien dat de [ONZ]-modjes hem een beetje kunnen indammen, aangezien hij hier het meeste post?quote:
Ik hoop het laatste maar mijn gevoel zegt het eerste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vraag mij dus oprecht af of hij echt zo'n mongool is of dat het een troll is.
Übertroll, en dit schijnt een kloontje te zijn van een user die eerst iemand anders zo overdreven adoreerde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vraag mij dus oprecht af of hij echt zo'n mongool is of dat het een troll is.
Ja, ik ben er wel klaar mee in klb. Hij lijkt zijn weg naar ONZ wel gevonden te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat de [ONZ]-modjes hem een beetje kunnen indammen, aangezien hij hier het meeste post?
Jij had al een topic van hem op slot gegooid, zag ik.
Vrees het ook Haagse baaschquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste maar mijn gevoel zegt het eerste.
Ook die hebben een plek nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vrees het ook Haagse baasch
Een? Zeg maar gerust meerderequote:Op donderdag 13 februari 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]Och jee, heeft hij weer een nieuwe breedbekpakitopic het forum op geslingerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |