SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen
Ja hou het lekker rustig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is veel makkelijker dan modje zijn natuurlijk.
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mooie TT![]()
Ik ga werken, toedeloe liefjes
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Succes met werk. Veel succes en een beetje liefde.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik klikte verkeerdwilde quoten maar ging mis. Ben nog niet wakker
![]()
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf vind ik die Rapporteer-knop naast de quote knop echt bloedirritant.
Slecht gedesigned in ieder geval!quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja het zou beter aan de andere hoek kunnen boven de naam van iemand of zo.
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!quote:
Een Haags pleziertje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, haags is al van de piemels, ik wilde er ff wat onschuldigers van maken deze ene keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |