SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Your beauty never ever scared me.
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is vrij bijzonder, zijn er met mij maar 2 die zo heten hier in NL.
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeldquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik van jou weet is dat je ooit bij mij in de buurt hebt gewoond![]()
En dat je de juiste shops in Zwollie weet te vinden![]()
Komt wel heel dichtbij zo![]()
Dat zou maar zo kunnen!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wellicht dat je mij ooit s hebt zien lopen of een tafeltje in de shop hebben gedeeld
Zou toch wel echt heel grappig zijnquote:
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nee, niet voor mezelf. Xd
Ja kak zooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit meteen erbij zeggen maakt het wel wat verdacht Haags.
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoondquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou toch wel echt heel grappig zijnUser foto ben ik te zien, wellicht dat je mij herkent
Jaloersquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balancequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien hier op FOK! en nu zou ik je misschien wel herkennen , maar dat is omdat ik nu weet dat je ook in Zwolle hebt gewoond
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit ziequote:
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Uh... serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Dat kan iedereen zien toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet hoe hij eruit ziet.
Doen we een keer!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe nou sowieso ff keertje jointje bij de Balance
[..]
Ik kan ook niet meer veilig door DH, jij weet ook hoe ik er uit zie
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit een foto van jou gezien?
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Heeft vorige week nog hier in het topic gestaan
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |