Wanneer ie mij belaagt ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, honden schoppen is een goed idee
En ik wil weten waarom hij het doet en het dan aanpakken.quote:
Ja, brrr.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
@:Recce ik heb daar even doorgespoeld, word onpasselijk van die gozer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je gaat toch geen beesten schoppen.
maak dat die Koerd wijsquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Belaagt ook, alsof hij je aan stukken wil scheuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Dat is vrij achterhaald, het dominantieverhaal. En hij is gecastreerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon dominant gedrag alleen castreren kan helpen om chemische castratie
Succes met je stress hondquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Belaagt ook, alsof hij je aan stukken wil scheuren.
Gaat dit weer over Superbadeendje?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon dominant gedrag alleen castreren kan helpen of chemische castratie
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat dit weer over Superbadeendje?
Laat SBE ff met rust ja ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat dit weer over Superbadeendje?
hij was abuis zei ie later ...quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zelf begon met zichzelf er in te betrekken.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Bulldog gehad die deed het alleen bij hele dikke mensen
Uhuh, niet met zijn eerste post.quote:
Ja apart he? die wou die echt rijden alleen bij grote dikke mensen heel raarquote:
Hem continue benoemen etc hoeft ook niet lijkt me ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Uhuh, niet met zijn eerste post.
Dus het is nergens voor nodig om hem te beschermen. Tis een grote jongen.
ik ook niet neequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hou niet van tenen. Ook niet van voeten, zelfs niet als ze schattig zijn.
Sjoef op de kleine teen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.
Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.
Je bent niet zo lenig, hč?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
In Love Island moesten ze op een teen zuigen, nou ik sterf liever
Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.
ach vlikker op Pietquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.
die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoedenquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:33 schreef PP_Sound het volgende:
In deze SC was het irritant figuur die tongemans.
Het zal me een hobbelpaard zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoeden
Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebtquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zal me een hobbelpaard zijn.
Die schop ik ook weleens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebt
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet schopte als kind z'n hobbelpaard vast al in de ballen.
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.
Tata!quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was 'm wel weer.
[ afbeelding ]
Trusten
Vrouwen geef ik altijd een duwtjequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
wat is nog echt ... is er geen overkoepelende, toezichthoudende instantie in deze ?
Gewoon extra vit. C slikken .. Dat was altijd goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Een vogelgriepje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:58 schreef Recce het volgende:
China durfde gewoon niet toe te geven dat er zoveel gevallen zijn. Nu het een beetje onder controle begint te raken (hopelijk), komen ze pas met de echte cijfers.
Yups.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.quote:
Ik zet ze in de stal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
geen vrijwillige huisdieren in huis nemen ...
Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.
Nemen ze nu maar het zekere voor het onzekere? Maar beter te hoog zitten dan te laag.
Paniekvogel gespot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.
Ah, die viel mee en daarom valt het deze keer ook mee. Logisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.
Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.
Vries jezelf inquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.
Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef PP_Sound het volgende:
Hier in NL hebben we Klazien uut Zalk en Beredien uit Wisp.
Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstadquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.
En de rest ? rot toch gewoon onder je weg ....quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen je hoofd invriezen is makkelijker trouwens.
Euhm ok... wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstad
Boerenkool.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval naquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.
Dat .. als je gezond bent en geen verkoude mensen zoent , omhelst of kust ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval na
Virussen en ook bacteriën passen zich steeds aan en in deze tijd waar iedereen reist gaat het snel de hele wereld over.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval na
Wat ik ervan begrijp is het in die Wuhan provincie voor het eerst op de radar verschenen en vrij snel maatregelen zijn getroffen hoever het globaal is denk ik dat het wel meezou vallen door het snellen ingrijpen en maatregelen maar ach wat weet ik er nou vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?
Afrika is nog virusvrij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?
Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is het in die Wuhan provincie voor het eerst op de radar verschenen en vrij snel maatregelen zijn getroffen hoever het globaal is denk ik dat het wel meezou vallen door het snellen ingrijpen en maatregelen maar ach wat weet ik er nou van
En je kunt het virus dus dragen en geen enkel symptoom hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat .. als je gezond bent en geen verkoude mensen zoent , omhelst of kust ..
Heel China is besmet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.
Ik laat me nog niet gek makenquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.
Ja net als met vele andere virussen die we griep noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je kunt het virus dus dragen en geen enkel symptoom hebben.
Nee, moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik laat me nog niet gek maken
Ik geloof heel veel nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, moet je ook niet doen.Beetje volgen wat er gebeurt, kan geen kwaad.
Met griep heb je griepverschijnselen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja net als met vele andere virussen die we griep noemen.
Elke griep is weer anders.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Met griep heb je griepverschijnselen.
Dan zou ik aluhoedje opzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het een manmade virus is?
Bij dit virus maakt het juist heel veel uit hoe mensen zich gedragen. Door er slim mee om te gaan, kunnen we verspreiding misschien beperken tot het vaccin er is.quote:
Voor griep is het met vaccin ook elk jaar weer gokken, dat virus muteert en verandert ook constantquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij dit virus maakt het juist heel veel uit hoe mensen zich gedragen. Door er slim mee om te gaan, kunnen we verspreiding misschien beperken tot het vaccin er is.
Jij lult ook maar een end wegquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor griep is het met vaccin ook elk jaar weer gokken, dat virus muteert en verandert ook constant
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij lult ook maar een end weg![]()
Dit heeft toch niks te maken met wat Recce zegt.
Een paniek pandemie en een virus erbij dat rondwaart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben geen Biochemicus ofzo maar ik denk dat het geen globale pandemie ofzo gaat veroorzaken
Maar dit is geen griep. Hoe het zich gaat gedragen, is nog niet bekend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor griep is het met vaccin ook elk jaar weer gokken, dat virus muteert en verandert ook constant
Ja volgens mij zijn er vrij snel harde maatregelen genomen om een verspreiding te voorkomenquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij dit virus maakt het juist heel veel uit hoe mensen zich gedragen. Door er slim mee om te gaan, kunnen we verspreiding misschien beperken tot het vaccin er is.
Het is een virus en dat gaat muteren om te overleven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dit is geen griep. Hoe het zich gaat gedragen, is nog niet bekend.
In Wuhan is het echt een chaos. De gezondheidszorg kan het allemaal niet aan. Een paar dagen geleden hebben ze nog 41 vliegtuigen vol met medisch personeel ingevlogen. Het is dus niet vergelijkbaar met een griepepidemie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een paniek pandemie en een virus erbij dat rondwaart.
Dat dan weer wel dan duikt er over 5 jaar ofzo weer een harder virus op enz,enzquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is een virus en dat gaat muteren om te overleven.
Hoe snel het muteert, ligt aan hoe het virus werkt. Misschien muteert het maar heel moeilijk, misschien heel snel. Dat is nog onbekend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is een virus en dat gaat muteren om te overleven.
En China weet dat deskundig buiten het nieuws te houden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:09 schreef Recce het volgende:
[..]
In Wuhan is het echt een chaos. De gezondheidszorg kan het allemaal niet aan. Een paar dagen geleden hebben ze nog 41 vliegtuigen vol met medisch personeel ingevlogen. Het is dus niet vergelijkbaar met een griepepidemie.
Nee, dat is gewoon op het journaal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
En China weet dat deskundig buiten het nieuws te houden.
Ik hoop dat China alle hulp krijgt die nodig is van andere landen daar heb ik eigenlijk nog niks over gelezenquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:09 schreef Recce het volgende:
[..]
In Wuhan is het echt een chaos. De gezondheidszorg kan het allemaal niet aan. Een paar dagen geleden hebben ze nog 41 vliegtuigen vol met medisch personeel ingevlogen. Het is dus niet vergelijkbaar met een griepepidemie.
Met de standaard internet info die kijkers trekt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon op het journaal.
Jawel hoor, van alle kanten komt hulp.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat China alle hulp krijgt die nodig is van andere landen daar heb ik eigenlijk nog niks over gelezen
China wil natuurlijk laten zien dat ze het alleen aankunnen, ben ik bang.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat China alle hulp krijgt die nodig is van andere landen daar heb ik eigenlijk nog niks over gelezen
Ja, en dus? De informatie waarvan jij zei dat China het verborg, is er gewoon wel te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met de standaard internet info die kijkers trekt.
Wanneer dat virus echt heftig is heb heel China het inmiddels wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dus? De informatie waarvan jij zei dat China het verborg, is er gewoon wel te zien.
Ze hebben allerlei maatregelen genomen om de verspreiding tegen te gaan. Niet werken, geen school etc. Dat werkt waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer dat virus echt heftig is heb heel China het inmiddels wel.
Op een cruiseschip hebben ze pech verder valt het mee internationaal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben allerlei maatregelen genomen om de verspreiding tegen te gaan. Niet werken, geen school etc. Dat werkt waarschijnlijk wel.
Die zagen we wel al aankomen. Het topje van de ijsberg wordt met mondjesmaat toegegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:57 schreef Recce het volgende:
@:tonja, er zijn een paar virusgevallen bij.14.840 nieuwe gevallen in Hubei! Ze hebben iets veranderd aan de criteria voor het vaststellen van de ziekte.
Tonja slapen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zagen we wel al aankomen. Het topje van de ijsberg wordt met mondjesmaat toegegeven.
Same old. Helaas.
Ik ben moe![]()
![]()
Volgens een expert bij de BBC worden lang niet alle internationale gevallen herkend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op een cruiseschip hebben ze pech verder valt het mee internationaal.
Helaas zijn het geen milde gevallen die er nu bij worden geteld. Hopelijk zijn de getallen morgen weer wat normaler en was het alleen een eenmalige inhaalslag.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zagen we wel al aankomen. Het topje van de ijsberg wordt met mondjesmaat toegegeven.
Same old. Helaas.
Ik ben moe![]()
![]()
Ja China is altijd al besloten geweest denk ook dat dat ook zo zal blijvenquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
China wil natuurlijk laten zien dat ze het alleen aankunnen, ben ik bang.
Die mensen worden vanzelf beter door veel boerenkool.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens een expert bij de BBC worden lang niet alle internationale gevallen herkend.
Dat cruiseschip bij Japan is wel mooie testcase.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens een expert bij de BBC worden lang niet alle internationale gevallen herkend.
Ja, daar ging het wel hard.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat cruiseschip bij Japan is wel mooie testcase.
Met Jus en rookworstquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die mensen worden vanzelf beter door veel boerenkool.
Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Paar honderd nog wat op paar duizend nu toch?
Lullig voor die mensen maar prima testcase die boot, zijn er al dooien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.
Dat denk ik ook vergeet niet dat veel media gewoon wilt hypen en doomsdenken vooor vieuws enzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.
Nee, nog geen doden. Het sterftecijfer is waarschijnlijk onder de 1%, dus veel doden zijn er ook niet te verwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lullig voor die mensen maar prima testcase die boot, zijn er al dooien?
Tsja met windkracht 10 zijn ook alle passagiers ziekquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog geen doden. Het sterftecijfer is waarschijnlijk onder de 1%, dus veel doden zijn er ook niet te verwachten.
Maar daar krijg je geen longontsteking van waar je voor aan de beademing moet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja met windkracht 10 zijn ook alle passagiers ziek
Dat is een complicatie die ook bij griep voorkomtquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen longontsteking van waar je voor aan de beademing moet.
Ja, maar bij dit virus is het aantal mensen met die complicatie veel en veel hoger. In China tellen ze zelfs alleen mensen met een longontsteking.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is een complicatie die ook bij griep voorkomt
Nee gister.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is het al weer morgen ik ben niet zo bewust meer van de tijd
Het is nog donker dus het telt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is het al weer morgen ik ben niet zo bewust meer van de tijd
Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
straks weer verder slapen ik heb geen zin in vandaag
Ik vond het vroeger altijd heerlijk in de regen te lopen maar nu blijf ik liever binnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.
Ik ga vandaag gewoon verder met mijn boekquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.
Daar is het zeker weer voorquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga vandaag gewoon verder met mijn boek
Ik kan wel tegen een beetje wind en regen maar heb er nou gewoon geen zin inquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:04 schreef pullup het volgende:
Ik moet er zo wel uit vrees ik![]()
RIP mezelf
Jij was er alquote:
Morgenquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat doet die rol toiletpapier al.
Goedemorgen!
Wat ga jij doen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Oh leuk! Dat kon wel eens interessant worden. Het toilet kon al een stuk slechter.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen
Ik ga morgen naar een kleine tentoonstelling in Utrecht.
Nu al zin in, mooi werk, die foto ^ ^ schijnt van de wc aldaar te zijn
[ afbeelding ]
Ehm, hallo zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:48 schreef pullup het volgende:
Bye allen![]()
Ik lees later wel wat Haags allemaal gaat doen
Kleine toetsen maar hč, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:06 schreef notturna het volgende:
Het valt niet mee om op een mobieltje werken hier.
Echt waardeloos.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kleine toetsen maar hč, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
het zeer wisselvallig met daarbij veel
wind en hoge maxima:het wordt graden."
Dat je dat nog leestquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruikquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Met name zondag is
Dank, de ochtend sessie zit er weer opquote:
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik
Precies, zo doe ik het dus ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.
Vast om krentenbollen te eten en teletekst te glurenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, de ochtend sessie zit er weer op
Normaal blijf ik nog wel wat nababbelen en zo, maar heel raar, iedereen snelde naar huis
Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast om krentenbollen te eten en teletekst te gluren
Ik ga zo eens door de regen om lunch te halen.
Wat draai jij je langzaam om dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wekker ging om 8 uur, draaide me om en poef het was 10 uur.
Dat is ook heftigquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaag
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat draai jij je langzaam om dan.
sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker
krentenbollen! dank dagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemen
Pak zequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker
Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik
Vers zijn die zo lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...
Grappig, zou daar net verwachten dat ze windfinder of zo zouden gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.
quote:
Lekker, maar niet als lunch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...
Ik heb ze laten liggen.. Leek me toch niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vers zijn die zo lekker
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:28 schreef drakin het volgende:
Broodje beenham net gemaakt met verse koffie
Nog een smoesje erbij!quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een reden om niet naar de meet te kunnen: het treinverkeer ligt die avond eruit tussen Arnhem en Utrecht
Ja het zit wel goed ondertussen zit ik die dag dan meer in het OV dan in het café en moet ik ondertussen 21 uur weg in de hoop om nog thuis te komen. Het zit wel goed.quote:
Sterktequote:Op donderdag 13 februari 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, nog een week en een dag en dan begint de verbouwing hier, ik moet nog 1 kast leeg trekken en verplaatsen zodat ze overal bij kunnen en dan volgende week alles in mijn woonkamer verplaatsen.Is overal om me heen chaos nu. Binnen en buiten.
En een trauma for lifequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het zit wel goed ondertussen zit ik die dag dan meer in het OV dan in het café en moet ik ondertussen 21 uur weg in de hoop om nog thuis te komen. Het zit wel goed.
Heeeyyyyyquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank je. Nu ff eten. Staan alleen nog grote kisten, dat mag mijn vriend doen.
Lekker bezig!!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel goed, net ff flink bewogen dus weer tevreden.![]()
Hoest met jou?
Klopt. Goed hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja. maar hoest met jou? Daar gaf je weer geen antwoord op he.
Ik ben ook naar de winkel geweest vanmorgen en de markt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Corona koorts maar wij mannen geven geen fuck, gewoon boodschappen doen
Je bent een zonnestraaltjequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
De thermometer gaf aan, bent u op de zon? wtf is dit
Die gebruiken we ook. Altijd handig om meerderr systemen gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig, zou daar net verwachten dat ze windfinder of zo zouden gebruiken
Vlotte backfirequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Leuk leesvoer WGR / Huisvredebreuk, diefstal en vrouwen
Uhhuu een neukertje van iemand die er meer hadquote:
Trol alertquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Kan maar soms zijn mensen echt zo debiel en racuneusquote:
Blijft die geur niet ontzettend land in je huis hangen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:48 schreef Soury het volgende:
Kipfilet aan het roken, was al weer een tijdje geleden maar oh wat ruikt dat lekker
Neef maar closequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een broer van je kloon alert zeker?
Ja afzuig op max, maar ik vind het lekker. De meeste rook blijft in de pan (daar is ie voor) Maar ruiken doe je het zekerquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijft die geur niet ontzettend land in je huis hangen?
Het voordeel van dit soort achterlijken (mits niet verzonnen) dat ik zelf er vrij normaal bij afsteekquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Het is wat sommige dames tot wanhoop brengt die denken dat ze de enige zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het voordeel van dit soort achterlijken (mits niet verzonnen) dat ik zelf er vrij normaal bij afsteek
Het is ook wel een lekkere geur, vroeger bij mij ouders op de camping werd vaak paling gerookt, die geurquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja afzuig op max, maar ik vind het lekker. De meeste rook blijft in de pan (daar is ie voor) Maar ruiken doe je het zeker
Dus jij gaat er standaard van uit dat je belazerd wordt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat sommige dames tot wanhoop brengt die denken dat ze de enige zijn
Daar moest ik van de week aan denken toen ik een makreel kocht. Die werden in oliedrums gerookt op het strand en kwam mijn vader dan met nog warme makrelen in een krant. Zo lekker en dan mag allemaal niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel een lekkere geur, vroeger bij mij ouders op de camping werd vaak paling gerookt, die geur
Ik begin nu spontaan te kwijlenquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moest ik van de week aan denken toen ik een makreel kocht. Die werden in oliedrums gerookt op het strand en kwam mijn vader dan met nog warme makrelen in een krant. Zo lekker en dan mag allemaal niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |