Vast om krentenbollen te eten en teletekst te glurenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, de ochtend sessie zit er weer op
Normaal blijf ik nog wel wat nababbelen en zo, maar heel raar, iedereen snelde naar huis

Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast om krentenbollen te eten en teletekst te gluren
Ik ga zo eens door de regen om lunch te halen.

Wat draai jij je langzaam om dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wekker ging om 8 uur, draaide me om en poef het was 10 uur.

Dat is ook heftigquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaag

quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat draai jij je langzaam om dan.

sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker

krentenbollen! dank dagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemen

Pak zequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker

Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik

Vers zijn die zo lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...

Grappig, zou daar net verwachten dat ze windfinder of zo zouden gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.

quote:

Lekker, maar niet als lunch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...

Ik heb ze laten liggen.. Leek me toch niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vers zijn die zo lekker

Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:28 schreef drakin het volgende:
Broodje beenham net gemaakt met verse koffie

Nog een smoesje erbij!quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een reden om niet naar de meet te kunnen: het treinverkeer ligt die avond eruit tussen Arnhem en Utrecht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |