quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:48 schreef pullup het volgende:
Bye allen![]()
Ik lees later wel wat Haags allemaal gaat doen
Kleine toetsen maar hè, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:06 schreef notturna het volgende:
Het valt niet mee om op een mobieltje werken hier.
Echt waardeloos.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kleine toetsen maar hè, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
het zeer wisselvallig met daarbij veel
wind en hoge maxima:het wordt graden."
Dat je dat nog leestquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruikquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Met name zondag is
Dank, de ochtend sessie zit er weer opquote:
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik
Precies, zo doe ik het dus ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.
Vast om krentenbollen te eten en teletekst te glurenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, de ochtend sessie zit er weer op
Normaal blijf ik nog wel wat nababbelen en zo, maar heel raar, iedereen snelde naar huis
Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast om krentenbollen te eten en teletekst te gluren
Ik ga zo eens door de regen om lunch te halen.
Wat draai jij je langzaam om dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wekker ging om 8 uur, draaide me om en poef het was 10 uur.
Dat is ook heftigquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Glasbakje gedaan. Is wel weer genoeg voor vandaag
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat draai jij je langzaam om dan.
sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker
krentenbollen! dank dagquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
sterkte en vergeet niet wat lekkers mee te nemen
Pak zequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Voxs het volgende:
oke, ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker ik ben niet van suiker
Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik
Vers zijn die zo lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...
Grappig, zou daar net verwachten dat ze windfinder of zo zouden gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Voor het zweefvliegen word het ook nog geraadpleegt.
quote:
Lekker, maar niet als lunch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de appelflappen in de aanbieding ...
Ik heb ze laten liggen.. Leek me toch niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vers zijn die zo lekker
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:28 schreef drakin het volgende:
Broodje beenham net gemaakt met verse koffie
Nog een smoesje erbij!quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een reden om niet naar de meet te kunnen: het treinverkeer ligt die avond eruit tussen Arnhem en Utrecht
Ja het zit wel goed ondertussen zit ik die dag dan meer in het OV dan in het café en moet ik ondertussen 21 uur weg in de hoop om nog thuis te komen. Het zit wel goed.quote:
Sterktequote:Op donderdag 13 februari 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, nog een week en een dag en dan begint de verbouwing hier, ik moet nog 1 kast leeg trekken en verplaatsen zodat ze overal bij kunnen en dan volgende week alles in mijn woonkamer verplaatsen.Is overal om me heen chaos nu. Binnen en buiten.
En een trauma for lifequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het zit wel goed ondertussen zit ik die dag dan meer in het OV dan in het café en moet ik ondertussen 21 uur weg in de hoop om nog thuis te komen. Het zit wel goed.
Ja dank je. Nu ff eten. Staan alleen nog grote kisten, dat mag mijn vriend doen.quote:
Heeeyyyyyquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank je. Nu ff eten. Staan alleen nog grote kisten, dat mag mijn vriend doen.
Hello.quote:
Wel goed, net ff flink bewogen dus weer tevreden.quote:
Lekker bezig!!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel goed, net ff flink bewogen dus weer tevreden.![]()
Hoest met jou?
Ik of jij?quote:
Aha, ja. maar hoest met jou? Daar gaf je weer geen antwoord op he.quote:
Klopt. Goed hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja. maar hoest met jou? Daar gaf je weer geen antwoord op he.
Ah, mooi.quote:
Ik ben ook naar de winkel geweest vanmorgen en de markt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Corona koorts maar wij mannen geven geen fuck, gewoon boodschappen doen
Ja toch.quote:
Je bent een zonnestraaltjequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
De thermometer gaf aan, bent u op de zon? wtf is dit
TILLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
papi papi papi papiquote:
Die gebruiken we ook. Altijd handig om meerderr systemen gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig, zou daar net verwachten dat ze windfinder of zo zouden gebruiken
Vlotte backfirequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Leuk leesvoer WGR / Huisvredebreuk, diefstal en vrouwen
Uhhuu een neukertje van iemand die er meer hadquote:
Trol alertquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Kan maar soms zijn mensen echt zo debiel en racuneusquote:
Blijft die geur niet ontzettend land in je huis hangen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:48 schreef Soury het volgende:
Kipfilet aan het roken, was al weer een tijdje geleden maar oh wat ruikt dat lekker
Neef maar closequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een broer van je kloon alert zeker?
Ja afzuig op max, maar ik vind het lekker. De meeste rook blijft in de pan (daar is ie voor) Maar ruiken doe je het zekerquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijft die geur niet ontzettend land in je huis hangen?
Het voordeel van dit soort achterlijken (mits niet verzonnen) dat ik zelf er vrij normaal bij afsteekquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Soury het volgende:
Het is wat sommige dames tot wanhoop brengt die denken dat ze de enige zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het voordeel van dit soort achterlijken (mits niet verzonnen) dat ik zelf er vrij normaal bij afsteek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |