Kleine toetsen maar hè, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:06 schreef notturna het volgende:
Het valt niet mee om op een mobieltje werken hier.
Echt waardeloos.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kleine toetsen maar hè, die gevallen. Mijn ding zal het nooit worden. Te onhandig voor.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
het zeer wisselvallig met daarbij veel
wind en hoge maxima:het wordt graden."
Dat je dat nog leestquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Handig toch dat Teletekst. Ze proppen er 's morgens een ponskaart in om de boel aan te slingeren en dan krijg je dit als resultaat:
"Met name zondag is
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruikquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Met name zondag is
Dank, de ochtend sessie zit er weer opquote:
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe iedereen altijd verbazen dat ik dat nog gebruik
Precies, zo doe ik het dus ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook. Makkelijk overzicht in één oogopslag en als ik van iets meer wil weten klik ik door naar de NOS-site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |