Sterktequote:Op donderdag 13 februari 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, nog een week en een dag en dan begint de verbouwing hier, ik moet nog 1 kast leeg trekken en verplaatsen zodat ze overal bij kunnen en dan volgende week alles in mijn woonkamer verplaatsen.Is overal om me heen chaos nu. Binnen en buiten.
En een trauma for lifequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het zit wel goed ondertussen zit ik die dag dan meer in het OV dan in het café en moet ik ondertussen 21 uur weg in de hoop om nog thuis te komen. Het zit wel goed.
Heeeyyyyyquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank je. Nu ff eten. Staan alleen nog grote kisten, dat mag mijn vriend doen.
Lekker bezig!!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel goed, net ff flink bewogen dus weer tevreden.![]()
Hoest met jou?
Klopt. Goed hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja. maar hoest met jou? Daar gaf je weer geen antwoord op he.
Ik ben ook naar de winkel geweest vanmorgen en de markt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Corona koorts maar wij mannen geven geen fuck, gewoon boodschappen doen
Je bent een zonnestraaltjequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
De thermometer gaf aan, bent u op de zon? wtf is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |