Wanneer ie mij belaagt ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, honden schoppen is een goed idee
En ik wil weten waarom hij het doet en het dan aanpakken.quote:
Ja, brrr.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
@:Recce ik heb daar even doorgespoeld, word onpasselijk van die gozer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je gaat toch geen beesten schoppen.
maak dat die Koerd wijsquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Belaagt ook, alsof hij je aan stukken wil scheuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Dat is vrij achterhaald, het dominantieverhaal. En hij is gecastreerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon dominant gedrag alleen castreren kan helpen om chemische castratie
Succes met je stress hondquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Belaagt ook, alsof hij je aan stukken wil scheuren.
Gaat dit weer over Superbadeendje?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon dominant gedrag alleen castreren kan helpen of chemische castratie
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat dit weer over Superbadeendje?
Laat SBE ff met rust ja ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat dit weer over Superbadeendje?
hij was abuis zei ie later ...quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zelf begon met zichzelf er in te betrekken.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Bulldog gehad die deed het alleen bij hele dikke mensen
Uhuh, niet met zijn eerste post.quote:
Ja apart he? die wou die echt rijden alleen bij grote dikke mensen heel raarquote:
Hem continue benoemen etc hoeft ook niet lijkt me ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Uhuh, niet met zijn eerste post.
Dus het is nergens voor nodig om hem te beschermen. Tis een grote jongen.
ik ook niet neequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hou niet van tenen. Ook niet van voeten, zelfs niet als ze schattig zijn.
Sjoef op de kleine teen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.
Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.
Je bent niet zo lenig, hč?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
In Love Island moesten ze op een teen zuigen, nou ik sterf liever
Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.
ach vlikker op Pietquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.
die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoedenquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:33 schreef PP_Sound het volgende:
In deze SC was het irritant figuur die tongemans.
Het zal me een hobbelpaard zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoeden
Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebtquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zal me een hobbelpaard zijn.
Die schop ik ook weleens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebt
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet schopte als kind z'n hobbelpaard vast al in de ballen.
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.
Tata!quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was 'm wel weer.
[ afbeelding ]
Trusten
Vrouwen geef ik altijd een duwtjequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
wat is nog echt ... is er geen overkoepelende, toezichthoudende instantie in deze ?
Gewoon extra vit. C slikken .. Dat was altijd goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Een vogelgriepje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:58 schreef Recce het volgende:
China durfde gewoon niet toe te geven dat er zoveel gevallen zijn. Nu het een beetje onder controle begint te raken (hopelijk), komen ze pas met de echte cijfers.
Yups.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.quote:
Ik zet ze in de stal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
geen vrijwillige huisdieren in huis nemen ...
Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.
Nemen ze nu maar het zekere voor het onzekere? Maar beter te hoog zitten dan te laag.
Paniekvogel gespot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.
Ah, die viel mee en daarom valt het deze keer ook mee. Logisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.
Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.
Vries jezelf inquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.
Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef PP_Sound het volgende:
Hier in NL hebben we Klazien uut Zalk en Beredien uit Wisp.
Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstadquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.
En de rest ? rot toch gewoon onder je weg ....quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen je hoofd invriezen is makkelijker trouwens.
Euhm ok... wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstad
Boerenkool.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval naquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.
Dat .. als je gezond bent en geen verkoude mensen zoent , omhelst of kust ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |