quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zitten
Dat wordt spannend!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neem ik een pruik en opplaksnor, anders valt het op
Dat wil ik zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of we doen over niet te lange tijd gewoon weer een meet
Gewoon de gordijnen dichtquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wil ik zekerVan de zomer (is voor de rokers ook fijner want dan kunnen we buiten zitten) Kan nu ook wel, maar beetje koud.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
Waar kan ik zo'n anwb-jas en pruik kopen?
De anwb verkoopt geen pruikenquote:
Vast wel geinige petjes en hoedjesquote:
Een stel in niet matchende ANWB-jassen is juist veel verdachter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet handig! Vallen jullie meteen op.
Wij zijn ons er eentjequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Doe jij je nieuwe jas aan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Ik kom niet.quote:
Oh ja .. dat kon ik zelf ook wel vragen natuurlijk... Misschien zijn er dan nog wat pruiken in de aanbieding of op de 2e hands marktquote:
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik heb al genoeg sociale activiteiten deze maand
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.
Ken je Chicken Run niet ... ?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom verkoopt AliExpress helmen voor kippen?
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ' nieuweling' val je meteen op.
Sode en Nottu komen (denk ik) samen binnen, Chufi ken ik en verder is L2B de enige man alleen volgens mij. Dus dan wordt het een gokjeDie eend is nog even afwachten.
Je kunt toch de volgende dag met de eerste trein weer naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Tof. Ik reserveer de zelfstarter. De heli is dat weekend al volgeboektquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, voor de deur van de kroeg is plek voor 1 zweefvliegtuigje (denk ik)![]()
Dat jullie niet ineens allemaal 'met het vliegtuig komen'..
Is een idee. Kunnen we de rest in de maling nemen bij binnenkomst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...
Dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:33 schreef D. het volgende:
Volgende schrikkeldag weer een meet? Zet ik ‘m vast in de agenda
Oh gelukkig maar, begon me al zorgen te maken.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
Mja, heb al te weinig tijd voor andere zaken, maar wellicht ooitquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Probeer een proefvlucht bij een club in je buurt zou ik zeggen.
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
De rest komt onopvallend, dus werkt nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Ja maar wij komen nog onopvallender binnen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
De rest komt onopvallend, dus werkt nog niet
Het plakt zo mijn gezicht inquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.![]()
Hoe was het met je gewicht?
Wees duidelijk dan!quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja?
Bedoelde niet dat dat de eerstvolgende meet zou moeten zijn he
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het plakt zo mijn gezicht in![]()
Ik had afgelopen zaterdag mijn weegdag, 1 kg eraf![]()
En de joune?
Neem een GB-coupe, dat is zo kort, dat kan nergens heen en knettert hoogstensquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk niet
Wauw, lekker zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.
Jij was ook later begonnen volgens mij. Ik vind heel fijn, makkelijk vol te houden en mijn buik vind die eetpauze van 16 uur (of langer) ook wel fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Dat dan weer voor de wijnsessie ...of nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef espri het volgende:
[..]ik ga lekker, alleen kroontje nog en alles op de goede plaats naaien.
Vanavond de tondeuse er inderdaad maar even overheen halen, standje 3 ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neem een GB-coupe, dat is zo kort, dat kan nergens heen en knettert hoogstens
Heel opvallend onopvallend?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar wij komen nog onopvallender binnen.
KLopt, ik heb nog weleens last van een prikkelbare darm maar nu dus ook niet yeaahh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was ook later begonnen volgens mij. Ik vind heel fijn, makkelijk vol te houden en mijn buik vind die eetpauze van 16 uur (of langer) ook wel fijn.
Netjes zeg! Is dat punten tellen of krijg je menuutjes?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dan weer voor de wijnsessie ...of niet
Dat het er zo dik op ligt en dat iedereen denkt: na dat kunnen ze niet zijn. Te opvallend.quote:
Dat PDS heb ik dus ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:06 schreef espri het volgende:
[..]
KLopt, ik heb nog weleens last van een prikkelbare darm maar nu dus ook niet yeaahh.
Alleen word ik smorgens wakker met een barstende koppijn, dat vind ik minder.
Jazeker, de hele dag door water en thee en rond 11 uur koffie want dan krijg ik echt trek en de koffie helpt voor dat uurtje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat PDS heb ik dus ook![]()
Naar die hoofdpijn, drink je wel genoeg water en/of thee?
Puntentellen en je krijgt er ook receptjes bij. Ik volg de pittigste, maar geen trek en er zijn zoveel 0 punten ingrediënten. Dus ik maak mijn eigen receptjes.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes zeg! Is dat punten tellen of krijg je menuutjes?
Hoe laat precies? Misschien ben ik er dan nog niet, en mis ik van allesquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat het er zo dik op ligt en dat iedereen denkt: na dat kunnen ze niet zijn. Te opvallend.
Dat moeten we natuurlijk nog bespreken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe laat precies? Misschien ben ik er dan nog niet, en mis ik van alles
We kunnen een weegclubje beginnen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Puntentellen en je krijgt er ook receptjes bij. Ik volg de pittigste, maar geen trek en er zijn zoveel 0 punten ingrediënten. Dus ik maak mijn eigen receptjes.
Zouden dat hier doen of een eigen besloten topic maken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:11 schreef espri het volgende:
[..]
We kunnen een weegclubje beginnen.
Heel besloten uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Zouden dat hier doen of een eigen besloten topic maken.
Die koffie is dan net even iets anders ook, wel balen van die koppijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:09 schreef espri het volgende:
[..]
Jazeker, de hele dag door water en thee en rond 11 uur koffie want dan krijg ik echt trek en de koffie helpt voor dat uurtje.
Of nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:11 schreef espri het volgende:
[..]
We kunnen een weegclubje beginnen.
Met wachtwoord en alquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Zouden dat hier doen of een eigen besloten topic maken.
Ik hoorde erover van Deisyy en heb me daarna wat ingelezen en het leek me de moeite van het proberen waardquote:
Ja en ook een ballotage-commissie we kunnen niet iedereen zomaar binnen laten.quote:
Ik zou omvallen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:17 schreef espri het volgende:
Ik merk ook wel dat ik steeds minder eet, heel raar, at al niet echt veel maar kon wel snoepen en zo.
Als ik nu een normale dag bekijk dan eet ik tussen 12 en 13 uur 2 of 3 boterhammen, een mandarijn en verder niets tot 18.00 uur en dan een aardappel, groente en vlees of rijst met veel groente.
s,Avonds nog een mandarijn of appel.
Na 19.00 uur dus niks meer.
Ja zo begon ik ook vorige week.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde erover van Deisyy en heb me daarna wat ingelezen en het leek me de moeite van het proberen waard
Ik heb ook veel minder trek, je lichaam reageert daar toch op, dus ga je minder eten. Als je bijvoorbeeld een flinke rijsttafel eet kan je daar tamelijk vol van zittenquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:17 schreef espri het volgende:
Ik merk ook wel dat ik steeds minder eet, heel raar, at al niet echt veel maar kon wel snoepen en zo.
Als ik nu een normale dag bekijk dan eet ik tussen 12 en 13 uur 2 of 3 boterhammen, een mandarijn en verder niets tot 18.00 uur en dan een aardappel, groente en vlees of rijst met veel groente.
s,Avonds nog een mandarijn of appel.
Na 19.00 uur dus niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |