quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zitten
Dat wordt spannend!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neem ik een pruik en opplaksnor, anders valt het op
Dat wil ik zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of we doen over niet te lange tijd gewoon weer een meet
Gewoon de gordijnen dichtquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wil ik zekerVan de zomer (is voor de rokers ook fijner want dan kunnen we buiten zitten) Kan nu ook wel, maar beetje koud.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
Waar kan ik zo'n anwb-jas en pruik kopen?
De anwb verkoopt geen pruikenquote:
Vast wel geinige petjes en hoedjesquote:
Een stel in niet matchende ANWB-jassen is juist veel verdachter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet handig! Vallen jullie meteen op.
Wij zijn ons er eentjequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Doe jij je nieuwe jas aan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Ik kom niet.quote:
Oh ja .. dat kon ik zelf ook wel vragen natuurlijk... Misschien zijn er dan nog wat pruiken in de aanbieding of op de 2e hands marktquote:
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik heb al genoeg sociale activiteiten deze maand
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.
Ken je Chicken Run niet ... ?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom verkoopt AliExpress helmen voor kippen?
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ' nieuweling' val je meteen op.
Sode en Nottu komen (denk ik) samen binnen, Chufi ken ik en verder is L2B de enige man alleen volgens mij. Dus dan wordt het een gokjeDie eend is nog even afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |