Koolmezen eten altijd hetzelfde dus ik denk dat ze het niet boeit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen geen zin om 3 dagen hetzelfde te eten
Nee dan heet het hotel mamaquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:44 schreef D. het volgende:
Maar heet verhuren nog verhuren als het gratis is?
Oja, moet nog bedenken hoe ik ga komenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, voor de deur van de kroeg is plek voor 1 zweefvliegtuigje (denk ik)![]()
Dat jullie niet ineens allemaal 'met het vliegtuig komen'..
Als je geen klachten krijgt zal het wel goed zittenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koolmezen eten altijd hetzelfde dus ik denk dat ze het niet boeit.
Ik kom fotograferenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, voor de deur van de kroeg is plek voor 1 zweefvliegtuigje (denk ik)![]()
Dat jullie niet ineens allemaal 'met het vliegtuig komen'..
quote:
Dat zou ik echt eerst moeten oefenenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:52 schreef pullup het volgende:
Je kan je eerste hoofdstuk van je novelle daar voorlezen BDS
Jij komt niet zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:52 schreef pullup het volgende:
Je kan je eerste hoofdstuk van je novelle daar voorlezen BDS
Je hebt nog 17 dagenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat zou ik echt eerst moeten oefenen
quote:
Ik vraag meer om vastgelegd te mogen wordenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon moment moet toch vastgelegd worden ik vraag slechts 250 euro
Dan nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag meer om vastgelegd te mogen worden
Zaterdag 29 februari.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]Wanneer was het ook al weer?
Waarschijnlijk niet
Die zijn allemaal leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zaterdag 29 februari.
Kan je even kijken of eventueel de fokkers je aanstaan die komen.![]()
40+ / Schrikkelmeet in Den Haag #3
en anders?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je even kijken of eventueel de fokkers je aanstaan die komen.![]()
Kom ik nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus als je niet komt weten we waarom
Dan ga je uitgebreid spareribs eten aan de Dennenwegquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...ik heb geen annuleringsoptie genomen
Je praat al in de verleden tijdquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]Maar nog niet aan wie dat dan ligt
Dit weekeinde was overigens wel prima geweest want dan zit ik toch al in Delft
Dan verzetten we het naar dit weekend, dan kan ik nl ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]Maar nog niet aan wie dat dan ligt
Dit weekeinde was overigens wel prima geweest want dan zit ik toch al in Delft
Zie bericht van pullupquote:
Kijk, klinkt als een planquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je uitgebreid spareribs eten aan de Dennenweg
quote:
Dan wordt het helemaal feest...quote:
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verzetten we het naar dit weekend, dan kan ik nl ook
Deisyy is wel van het soepmakenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.
OpaNijn staat wel gewoon achter de bar.
dat ga ik al doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef D. het volgende:
Ik kan me natuurlijk ook voordoen als ‘normale klant’
Als ' nieuweling' val je meteen op.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef D. het volgende:
Ik kan me natuurlijk ook voordoen als ‘normale klant’
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zittenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt op als je op je laptop naar de streams gaat zitten kijken
Dan doe ik net alsof ik Eend benquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ' nieuweling' val je meteen op.
Sode en Nottu komen (denk ik) samen binnen, Chufi ken ik en verder is L2B de enige man alleen volgens mij. Dus dan wordt het een gokjeDie eend is nog even afwachten.
Neem ik een pruik en opplaksnor, anders valt het opquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zitten
Of we doen over niet te lange tijd gewoon weer een meetquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.
OpaNijn staat wel gewoon achter de bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |