Je kunt toch de volgende dag met de eerste trein weer naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Tof. Ik reserveer de zelfstarter. De heli is dat weekend al volgeboektquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, voor de deur van de kroeg is plek voor 1 zweefvliegtuigje (denk ik)![]()
Dat jullie niet ineens allemaal 'met het vliegtuig komen'..
Is een idee. Kunnen we de rest in de maling nemen bij binnenkomst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...
Dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:33 schreef D. het volgende:
Volgende schrikkeldag weer een meet? Zet ik ‘m vast in de agenda
Oh gelukkig maar, begon me al zorgen te maken.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
Mja, heb al te weinig tijd voor andere zaken, maar wellicht ooitquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Probeer een proefvlucht bij een club in je buurt zou ik zeggen.
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
De rest komt onopvallend, dus werkt nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Ja maar wij komen nog onopvallender binnen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
De rest komt onopvallend, dus werkt nog niet
Het plakt zo mijn gezicht inquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.![]()
Hoe was het met je gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |