Wees duidelijk dan!quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja?
Bedoelde niet dat dat de eerstvolgende meet zou moeten zijn he
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het plakt zo mijn gezicht in![]()
Ik had afgelopen zaterdag mijn weegdag, 1 kg eraf![]()
En de joune?
Neem een GB-coupe, dat is zo kort, dat kan nergens heen en knettert hoogstensquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk niet
Wauw, lekker zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.
Jij was ook later begonnen volgens mij. Ik vind heel fijn, makkelijk vol te houden en mijn buik vind die eetpauze van 16 uur (of langer) ook wel fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Dat dan weer voor de wijnsessie ...of nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef espri het volgende:
[..]ik ga lekker, alleen kroontje nog en alles op de goede plaats naaien.
Vanavond de tondeuse er inderdaad maar even overheen halen, standje 3 ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neem een GB-coupe, dat is zo kort, dat kan nergens heen en knettert hoogstens
Heel opvallend onopvallend?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar wij komen nog onopvallender binnen.
KLopt, ik heb nog weleens last van een prikkelbare darm maar nu dus ook niet yeaahh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was ook later begonnen volgens mij. Ik vind heel fijn, makkelijk vol te houden en mijn buik vind die eetpauze van 16 uur (of langer) ook wel fijn.
Netjes zeg! Is dat punten tellen of krijg je menuutjes?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dan weer voor de wijnsessie ...of niet
Dat het er zo dik op ligt en dat iedereen denkt: na dat kunnen ze niet zijn. Te opvallend.quote:
Dat PDS heb ik dus ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:06 schreef espri het volgende:
[..]
KLopt, ik heb nog weleens last van een prikkelbare darm maar nu dus ook niet yeaahh.
Alleen word ik smorgens wakker met een barstende koppijn, dat vind ik minder.
Jazeker, de hele dag door water en thee en rond 11 uur koffie want dan krijg ik echt trek en de koffie helpt voor dat uurtje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat PDS heb ik dus ook![]()
Naar die hoofdpijn, drink je wel genoeg water en/of thee?
Puntentellen en je krijgt er ook receptjes bij. Ik volg de pittigste, maar geen trek en er zijn zoveel 0 punten ingrediënten. Dus ik maak mijn eigen receptjes.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes zeg! Is dat punten tellen of krijg je menuutjes?
Hoe laat precies? Misschien ben ik er dan nog niet, en mis ik van allesquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat het er zo dik op ligt en dat iedereen denkt: na dat kunnen ze niet zijn. Te opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |