quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus als je niet komt weten we waarom
Dan ga je uitgebreid spareribs eten aan de Dennenwegquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...ik heb geen annuleringsoptie genomen
Je praat al in de verleden tijdquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]Maar nog niet aan wie dat dan ligt
Dit weekeinde was overigens wel prima geweest want dan zit ik toch al in Delft
Dan verzetten we het naar dit weekend, dan kan ik nl ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]Maar nog niet aan wie dat dan ligt
Dit weekeinde was overigens wel prima geweest want dan zit ik toch al in Delft
Zie bericht van pullupquote:
Kijk, klinkt als een planquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je uitgebreid spareribs eten aan de Dennenweg
quote:
Dan wordt het helemaal feest...quote:
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verzetten we het naar dit weekend, dan kan ik nl ook
Deisyy is wel van het soepmakenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.
OpaNijn staat wel gewoon achter de bar.
dat ga ik al doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef D. het volgende:
Ik kan me natuurlijk ook voordoen als ‘normale klant’
Als ' nieuweling' val je meteen op.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef D. het volgende:
Ik kan me natuurlijk ook voordoen als ‘normale klant’
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zittenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt op als je op je laptop naar de streams gaat zitten kijken
Dan doe ik net alsof ik Eend benquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ' nieuweling' val je meteen op.
Sode en Nottu komen (denk ik) samen binnen, Chufi ken ik en verder is L2B de enige man alleen volgens mij. Dus dan wordt het een gokjeDie eend is nog even afwachten.
Neem ik een pruik en opplaksnor, anders valt het opquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zitten
Of we doen over niet te lange tijd gewoon weer een meetquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je ook zelf soep maken en dergelijke, want ik ben dan escapen met een stel gillende keukenmeiden.
OpaNijn staat wel gewoon achter de bar.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met zonnebril en nepbaard aan de bar zitten
Dat wordt spannend!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neem ik een pruik en opplaksnor, anders valt het op
Dat wil ik zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of we doen over niet te lange tijd gewoon weer een meet
Gewoon de gordijnen dichtquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wil ik zekerVan de zomer (is voor de rokers ook fijner want dan kunnen we buiten zitten) Kan nu ook wel, maar beetje koud.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
Waar kan ik zo'n anwb-jas en pruik kopen?
De anwb verkoopt geen pruikenquote:
Vast wel geinige petjes en hoedjesquote:
Een stel in niet matchende ANWB-jassen is juist veel verdachter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet handig! Vallen jullie meteen op.
Wij zijn ons er eentjequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Doe jij je nieuwe jas aan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gekkies zijn jullie ook.
Ik kom niet.quote:
Oh ja .. dat kon ik zelf ook wel vragen natuurlijk... Misschien zijn er dan nog wat pruiken in de aanbieding of op de 2e hands marktquote:
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik heb al genoeg sociale activiteiten deze maand
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
29 februari is eigenlijk een soort van 1 maart, dus dat kun je gerust bij de volgende maand rekenen.
Ken je Chicken Run niet ... ?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom verkoopt AliExpress helmen voor kippen?
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ' nieuweling' val je meteen op.
Sode en Nottu komen (denk ik) samen binnen, Chufi ken ik en verder is L2B de enige man alleen volgens mij. Dus dan wordt het een gokjeDie eend is nog even afwachten.
Je kunt toch de volgende dag met de eerste trein weer naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet veel te vroeg weg om weer thuis te raken dus wordt het niet voor mij.
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Tof. Ik reserveer de zelfstarter. De heli is dat weekend al volgeboektquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, voor de deur van de kroeg is plek voor 1 zweefvliegtuigje (denk ik)![]()
Dat jullie niet ineens allemaal 'met het vliegtuig komen'..
Is een idee. Kunnen we de rest in de maling nemen bij binnenkomst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook alvast premeeten, maar het Hotel is volgens mij erg rustig in het weekend en de bar gesloten ...
Dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:33 schreef D. het volgende:
Volgende schrikkeldag weer een meet? Zet ik ‘m vast in de agenda
Oh gelukkig maar, begon me al zorgen te maken.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan ook teveel gedoe etc. Ik lees wel hoe het was
Mja, heb al te weinig tijd voor andere zaken, maar wellicht ooitquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Probeer een proefvlucht bij een club in je buurt zou ik zeggen.
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
De rest komt onopvallend, dus werkt nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten heel opvallend alleen te arriveren.
Ja maar wij komen nog onopvallender binnen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
De rest komt onopvallend, dus werkt nog niet
Het plakt zo mijn gezicht inquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ha hier ook, lijk wel een zee egel.![]()
Hoe was het met je gewicht?
Wees duidelijk dan!quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja?
Bedoelde niet dat dat de eerstvolgende meet zou moeten zijn he
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het plakt zo mijn gezicht in![]()
Ik had afgelopen zaterdag mijn weegdag, 1 kg eraf![]()
En de joune?
Neem een GB-coupe, dat is zo kort, dat kan nergens heen en knettert hoogstensquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haar is zo statisch als wat, zo irritant.
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nee hier recht omhoog, goed zeg een kilo,
ik sta op een pond er af maar eigenlijk vrijdag mijn weegdag maar gaat de goede kant op, de 18/6 werkt perfect voor mij.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer beter... anders zie je je haakwerk niet
Wauw, lekker zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vol freestyle van WeightWatchers in 3 weken tijd 4,5 kilo kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |