Dit is echt geweldigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel een verrijking van alles.
Oh neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
Nice!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fryquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je wel de luisterboeken hebbenIn audiofilebestandjes. Was nog best een werk om die per hoofdstuk te knippen en plakken, en vervolgens in de app de goede titel en coverart erbij te zetten
Verder ben ik helemáál niet perfectonistisch
![]()
De audiofiles heb ik denk ik nog wel ergens voor je![]()
Wel Nederlands, dus als je net zo'n purist als @:Guanabana bent moet ik je teleurstellen
Snape, Snape, Severus Snape, DUMBLEDOREquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
Die heb ik nog vaak willekeurig ineens in m'n hoofd
HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER OEHHHquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemort
Zijn dit wel echte primaries? En waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Gaat een lange nacht weer worden met de amerikaanse verkiezingen , hopelijk niet zo lang als vorige week in iowa.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
oja maar ik ging een uur geleden eten
Haha dat geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over warenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Ik ben ook ontzettend spannend toevalligquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een héle spannende plek![]()
Daar heb ik alleen een litteken.
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed gingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn dit wel echte primaries? En waar?
Ja, dan moet je zelf knippen en plakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fry
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed ging)
Daarna super tuesday
Ik vond het toneelstuk op zich heel tof om te zien, met de decors, special effects, etc. maar het verhaal is terecht heel erg gemixt ontvangen vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over waren
Ja, maar nog steeds niet gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
@:Meke ben je ook bekend met AVPM?
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is wel echt zo trouwensIk gun al die overvallers een verschrikkelijk einde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |