Ja soort-van. De top 3 daar gaat het straks nog tussenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:12 schreef Moira het volgende:
Ik ben er nog trouwens, was alleen afgetaaid bij de laatste paar nummers. Zijn ze nu bezig met de score of wat is dit?
ff fingers crossed voor gabbaboyquote:Op zondag 9 februari 2020 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja soort-van. De top 3 daar gaat het straks nog tussen
Met waarschijnlijk nog een heel lange intervalact ertussen
Die ook nogquote:
Bij geen elk nummer.quote:
DIe zit bij de top 3!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De top3 moet nog bekend worden en dan moet er opnieuw gestemd worden.
Jij mag me altijd bellenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zal ik je wakker bellen?
Bedankt mensen. Ik ga dus zo slapenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerst nog de top drie en dan moet opnieuw gestemd worden.
Ja.quote:
Gecombineerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:15 schreef Moira het volgende:
Prima top 3Was dit juryscore of televote?
Dit is dus die ingewikkelde som met 8,33 % televote.quote:
Mahmood stond hier in deze fase op 3, dus lijkt me welquote:
Filmpje gekeken, ah! Die kerel.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Diodato kan ik me niet voor de geest halen
twitter:Flanas07 twitterde op zondag 09-02-2020 om 01:15:05All the previous votes are now cancelled and a new voting opens, starting from scratch, to know the winner among the artists who were in the top 3 of the general ranking. The votes will come from:- demoscopic jury (33%)- press (33%)- televoters (34%)#Sanremo2020 reageer retweet
Geen idee, zongen ze dat hij de buurvrouw drie keer in de week een beurt geeft?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef Momo het volgende:
Kan de echte Ringo Starr trouwens geen bezwaar aantekenen tegen het nummer?
Voor mij juist andersom, Gabba is mijn laatste keus van de 3.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef molloot200 het volgende:
Doe maar de Pinguïns of Gabbani! (Liefst Gabbani)
Als ze niks lelijks of zo over hem zeggen zou ik niet weten op welke grondquote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef Momo het volgende:
Kan de echte Ringo Starr trouwens geen bezwaar aantekenen tegen het nummer?
ze moeten ook wel denk ik, Anders liggen de televoters te slapenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef BramVeen het volgende:
Dit laatste deel van de show ging wel in een redelijk tempo
Studio versie verschilt niet heel veel vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:19 schreef Jason22 het volgende:
Ringo starr is weer een leuker nummer met een live orkest.
Ja!quote:
snel ff wat anders hopen danquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Maar als ik het wil gebeurt het meestal niet dus bij voorbaat sorry.
GREYSquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Vind ik leuker zelfs, omdat hij wat minder vals klinktquote:Op zondag 9 februari 2020 01:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Studio versie verschilt niet heel veel vind ik.
Jij schakelt wel heel laat inquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik leuker zelfs, omdat hij wat minder vals klinkt
En je glitterzakdoekquote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nu weten we hhet wel met je microfoon.
Ik lees dat nu ook echt met de melodie van dat liedquote:
KESJETUSJEMESJEVESEMESEHEJSUUSHW VICEVEEEEEERSAAAquote:Op zondag 9 februari 2020 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lukt echt niet.
Ik ben echt dol op het lied
Heel irritant iderdaad. Interview de kanshebbers ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ato het volgende:
Het zijn net kinderen die net iets ondeugends hebben ontdekt.
De Pinguins staan er bij mij niet meer tussen. Weet niet wat dat betekent eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ato het volgende:
Het zijn net kinderen die net iets ondeugends hebben ontdekt.
Ik vind ze alle 3 goede winnaars, maar de Pinguins gewoon iets meerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat het hier op het forum zo verdeeld is over wie moet winnen
Al gok ik dat iedereen wat minder teleurgesteld is als het toch een ander wordt, zoals vanochtendquote:Op zondag 9 februari 2020 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat het hier op het forum zo verdeeld is over wie moet winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |