Ja soort-van. De top 3 daar gaat het straks nog tussenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:12 schreef Moira het volgende:
Ik ben er nog trouwens, was alleen afgetaaid bij de laatste paar nummers. Zijn ze nu bezig met de score of wat is dit?
ff fingers crossed voor gabbaboyquote:Op zondag 9 februari 2020 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja soort-van. De top 3 daar gaat het straks nog tussen
Met waarschijnlijk nog een heel lange intervalact ertussen
Die ook nogquote:
Bij geen elk nummer.quote:
DIe zit bij de top 3!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De top3 moet nog bekend worden en dan moet er opnieuw gestemd worden.
Jij mag me altijd bellenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zal ik je wakker bellen?
Bedankt mensen. Ik ga dus zo slapenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerst nog de top drie en dan moet opnieuw gestemd worden.
Ja.quote:
Gecombineerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:15 schreef Moira het volgende:
Prima top 3Was dit juryscore of televote?
Dit is dus die ingewikkelde som met 8,33 % televote.quote:
Mahmood stond hier in deze fase op 3, dus lijkt me welquote:
Filmpje gekeken, ah! Die kerel.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Diodato kan ik me niet voor de geest halen
twitter:Flanas07 twitterde op zondag 09-02-2020 om 01:15:05All the previous votes are now cancelled and a new voting opens, starting from scratch, to know the winner among the artists who were in the top 3 of the general ranking. The votes will come from:- demoscopic jury (33%)- press (33%)- televoters (34%)#Sanremo2020 reageer retweet
Geen idee, zongen ze dat hij de buurvrouw drie keer in de week een beurt geeft?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef Momo het volgende:
Kan de echte Ringo Starr trouwens geen bezwaar aantekenen tegen het nummer?
Voor mij juist andersom, Gabba is mijn laatste keus van de 3.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef molloot200 het volgende:
Doe maar de Pinguïns of Gabbani! (Liefst Gabbani)
Als ze niks lelijks of zo over hem zeggen zou ik niet weten op welke grondquote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef Momo het volgende:
Kan de echte Ringo Starr trouwens geen bezwaar aantekenen tegen het nummer?
ze moeten ook wel denk ik, Anders liggen de televoters te slapenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:18 schreef BramVeen het volgende:
Dit laatste deel van de show ging wel in een redelijk tempo
Studio versie verschilt niet heel veel vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:19 schreef Jason22 het volgende:
Ringo starr is weer een leuker nummer met een live orkest.
Ja!quote:
snel ff wat anders hopen danquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Maar als ik het wil gebeurt het meestal niet dus bij voorbaat sorry.
GREYSquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Vind ik leuker zelfs, omdat hij wat minder vals klinktquote:Op zondag 9 februari 2020 01:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Studio versie verschilt niet heel veel vind ik.
Jij schakelt wel heel laat inquote:Op zondag 9 februari 2020 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik leuker zelfs, omdat hij wat minder vals klinkt
En je glitterzakdoekquote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nu weten we hhet wel met je microfoon.
Ik lees dat nu ook echt met de melodie van dat liedquote:
KESJETUSJEMESJEVESEMESEHEJSUUSHW VICEVEEEEEERSAAAquote:Op zondag 9 februari 2020 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lukt echt niet.
Ik ben echt dol op het lied
Heel irritant iderdaad. Interview de kanshebbers ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ato het volgende:
Het zijn net kinderen die net iets ondeugends hebben ontdekt.
De Pinguins staan er bij mij niet meer tussen. Weet niet wat dat betekent eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:22 schreef ato het volgende:
Het zijn net kinderen die net iets ondeugends hebben ontdekt.
Ik vind ze alle 3 goede winnaars, maar de Pinguins gewoon iets meerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat het hier op het forum zo verdeeld is over wie moet winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |