Daar kan je lekker de beentjes strekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanaf de Mexicaanse grens door New Mexico en Colorado door de Rocky Mountains naar Wyoming. Maandje of 3-4 lopen, als alles goed gaat. Droge en ijle lucht is slecht voor het virus, denk ik.
Gaat zich die crisis ook niet uitbreiden over de hele wereld (net als het virus) omdat economieën en bankensystemen aan elkaar hangen ? Het hele systeem van QE, de hoge schulden Target-2, de onhoudbaarheid van de euro en de te hoog opgelopen aandelenkoersen zouden sowieso voor een correctie aan de beurt zijn. Het wachten is (was) op een trigger, het virus zou dit best eens kunnen zijn. Misschien daarom zijn de overheden niet bereid (voor zover ze het weten) om ons van realistische berichtgeving te voorzien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:08 schreef SeLang het volgende:
De Chinese economie was toch al een kaartenhuis. Dit kan echt de trigger worden voor een gigantische crisis. Zou zomaar het einde van het regime kunnen worden, want de enige reden dat mensen het regime tolereren is vanwege de ogenschijnlijk hoge economische groei.
WW3 incomingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gaat zich die crisis ook niet uitbreiden over de hele wereld (net als het virus) omdat economieën en bankensystemen aan elkaar hangen ? Het hele systeem van QE, de hoge schulden Target-2, de onhoudbaarheid van de euro en de te hoog opgelopen aandelenkoersen zouden sowieso voor een correctie aan de beurt zijn. Het wachten is (was) op een trigger, het virus zou dit best eens kunnen zijn. Misschien daarom zijn de overheden niet bereid (voor zover ze het weten) om ons van realistische berichtgeving te voorzien.
Dat is vaak het beleid van "onze" bestuurders en politici: mooi weer spelen, totdat het echt niet anders meer kan en dan de zwarte Piet aan anderen doorspelen.
vergeet niet de burger die gaat opdraaien voor alle kosten , maar nooit iets van de winsten krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gaat zich die crisis ook niet uitbreiden over de hele wereld (net als het virus) omdat economieën en bankensystemen aan elkaar hangen ? Het hele systeem van QE, de hoge schulden Target-2, de onhoudbaarheid van de euro en de te hoog opgelopen aandelenkoersen zouden sowieso voor een correctie aan de beurt zijn. Het wachten is (was) op een trigger, het virus zou dit best eens kunnen zijn. Misschien daarom zijn de overheden niet bereid (voor zover ze het weten) om ons van realistische berichtgeving te voorzien.
Dat is vaak het beleid van "onze" bestuurders en politici: mooi weer spelen, totdat het echt niet anders meer kan en dan de zwarte Piet aan anderen doorspelen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:24 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is niet noodzakelijkerwijs het geval. Bacteriën krijgen pas een kans, als je verzwakt bent door het Corona virus, dit is een typisch voorbeeld van een opportunistische infectie. In principe is het dus gefaciliteerd door het Corona virus.
Dat was een grapje. Weet niet of die kerel überhaupt ziek is maar omdat hij door dat koude water zwemt kan hij best eens een longontsteking oplopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:30 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik plaatste het ook niet om aan te geven dat deze man besmet was door het virus.
Kan je mij de link geven van het overlijden van die man?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
vergeet niet de burger die gaat opdraaien voor alle kosten , maar nooit iets van de winsten krijgt.
Dat is wat overdreven, maar een behoorlijke crash kan er best inzitten. Dat was ook al voorspeld toen het virus er nog niet was.quote:
Beide! en dezequote:
Zeker. China heeft het laatste decennium behoorlijk de rest van de wereld op sleeptouw genomen wat betreft groei. En tegenwoordig is zoveel afhankelijk van Chinese productie en vraag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gaat zich die crisis ook niet uitbreiden over de hele wereld (net als het virus) omdat economieën en bankensystemen aan elkaar hangen ?
Idd, als het slechts om een paar gevallen in Singapore zou gaan, dan is het wel verdomd toevallig dat deze Europeanen nou net met die mensen contact gehad hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beide! en deze![]()
40 gevallen in Singapore nu dus in totaal. En die Britten in frankrijk hadden het opgelopen van iemand in Singapore, net als een aantal Zuid Koreanen.... volgens mij veel meer dan 40 dus.
Dan zou het regime een oorlog kunnen uitlokken om de aandacht van het probleem af te leiden, het volk (letterlijk) te mobiliseren en zo aan de macht te blijven (een beproefd recept)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zeker. China heeft het laatste decennium behoorlijk de rest van de wereld op sleeptouw genomen wat betreft groei. En tegenwoordig is zoveel afhankelijk van Chinese productie en vraag.
Wat ik echter het meeste vrees zijn de indirecte effecten, namelijk dat een crisis in China het land destabiliseert, wat dan ook weer tot oorlogen kan leiden in die regio. Zover is het gelukkig nog niet, maar er komt een punt dat dat volk het niet meer pikt.
Moet er wel een vaccine komen want als je nu allemaal soldaten in barakken gaat stoppen heb je een groot maar erg ziek leger na een paar weken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan zou het regime een oorlog kunnen uitlokken om de aandacht van het probleem af te leiden, het volk (letterlijk) te mobiliseren en zo aan de macht te blijven (een beproefd recept)
Of juist niet. De Taiwanezen en Japanners slaan allemaal op de vlucht voor dat virus.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet er wel een vaccine komen
De autoriteiten van Hongkong maken bekend dat iedereen die van het Chinese vasteland naar de stadstaat reist vanaf vandaag verplicht twee weken onder quarantaine wordt gesteld. Er was ook een piek van bijna 40% geconstateerd van reizen vanuit China .Alleen donderdag arriveerden er al ruim 82.000 mensen uit China.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd, als het slechts om een paar gevallen in Singapore zou gaan, dan is het wel verdomd toevallig dat deze Europeanen nou net met die mensen contact gehad hebben
Echt hilarisch ja hoe de koopkracht na jaren van afname in de crisis niet is toegenomen in een historische crapte op de arbeidsmarkt en hoogconjunctuur.quote:
Ik voorzie een CCP die schreeuwend en schoppend deze crisis gaat proberen door te komen. En ik vrees dat ze er sterker dan ooit uit gaan komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Maar de onrust kan tijdelijk zijn, in andere landen in de regio zal het zeer waarschijnlijk ook een totale epidemie worden, best mogelijk dat de situatie in China dan in vergelijking nog lijkt mee te vallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zeker. China heeft het laatste decennium behoorlijk de rest van de wereld op sleeptouw genomen wat betreft groei. En tegenwoordig is zoveel afhankelijk van Chinese productie en vraag.
Wat ik echter het meeste vrees zijn de indirecte effecten, namelijk dat een crisis in China het land destabiliseert, wat dan ook weer tot oorlogen kan leiden in die regio. Zover is het gelukkig nog niet, maar er komt een punt dat dat volk het niet meer pikt.
Als het elders net zo erg (of erger) wordt als in China dan gaat dat een dikke wereldwijde economische crisis worden, als je totale lockdowns zou krijgen van steden e.d. als in China. Hier hebben we gelukkig wel wat meer tijd om ons voor te bereiden. Vooralsnog lijkt echter bijna niemand zich zorgen te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar de onrust kan tijdelijk zijn, in andere landen in de regio zal het zeer waarschijnlijk ook een totale epidemie worden, best mogelijk dat de situatie in China dan in vergelijking nog lijkt mee te vallen.
Sowieso contant geld in huis hebben is wel een goede tip. Je moet niet alleen van dat pasje afhankelijk willen zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar een behoorlijke crash kan er best inzitten. Dat was ook al voorspeld toen het virus er nog niet was.
Ik adviseer mensen hier serieus mee om te gaan onder het motto "better safe than sorry", dus bereid je voor op een mogelijke pandemie:
- haal extra boodschappen in huis, voor een maand
- zorg dat je ook extra water hebt
- maak plannen voor een mogelijke (zelfopgelegde) quarantaine (om besmetting te voorkomen)
- haal contant geld in huis
Het zijn maatregelen die niets kosten
Moet ik ook een nieuwe vriezer halen. Voor een maand brood is best wat...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar een behoorlijke crash kan er best inzitten. Dat was ook al voorspeld toen het virus er nog niet was.
Ik adviseer mensen hier serieus mee om te gaan onder het motto "better safe than sorry", dus bereid je voor op een mogelijke pandemie:
- zorg dat je ook extra water hebt
- maak plannen voor een mogelijke (zelfopgelegde) quarantaine (om besmetting te voorkomen)
Naast cash ook ruilmiddelen immers kan de valuta meecrashen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
- zorg dat je ook extra water hebt Waterfilter is beter
15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet ik ook een nieuwe vriezer halen. Voor een maand brood is best wat...
Dat zeg je nu elke keer. Toch zie ik je elke keer weer. Dit gaat echt niet overwaaien hoor, forget it.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Dit waait over, Ik ga verder met leven in plaats van druk maken om een griep.![]()
40 delen vanwege een griepjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Dit waait over, Ik ga verder met leven in plaats van druk maken om een griep.![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.
Afgesloten steden, ziekenhuizen die uit de grond gestampt worden, artsen die zich dood werken, cruiseschepen in quarantaine waar continu nieuwe gevallen uit gesleept worden, lijken in zakken in wachtkamers.......ach, verkoudheidje.quote:
Ik maak me ook niet echt druk en ben zeker niet bang ofzo maar waarom dequote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Ga lekker allemaal doomsday preppen ofzo![]()
Die loopt nu al in de miljarden lijkt me.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben overigens best benieuwd, ook als dit met een sisser afloopt, hoe groot de totale schade zal blijken te zijn achteraf.
Raak je nu al van slag? Gaat er alleen maar over wat je in huis zou moeten hebben in het geval dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Jij weet ook wel van binnen dat dit volledig uit de hand aan het lopen is met alle informatie en beelden die nu uit china ontsnappen. Kun je wel van die smilies gaan posten, je kunt jezelf niet voor de gek houden. Hoe hard je het ook probeert.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Ik heb dat van mijn opa en oma geleerd die hadden de hongerwinter meegemaakt en ik als klein mannetje daar ging spelen en er was een kelder altijd helemaal volgepropt met voedselquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raak je nu al van slag? Gaat er alleen maar over wat je in huis zou moeten hebben in het geval dat.
Doe er dan nog wat blikken tonijn bij. Blijft ook lang goed, is voedzaam en heb je geen droge pasta.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat van mijn opa en oma geleerd die hadden de hongerwinter meegemaakt en ik als klein mannetje daar spelen en er was een kelder altijd helemaal volgepropt met voedsel
Immuniteit bestaat niet tegen dit virus; gezond verklaarde mensen kunnen later alsnog ziek worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
Er is natuurlijk een oplossing voor landen waar het nog niet is uitgebroken:
Plaats 20% van de gezonde jongere bevolking in quarantaine en besmet hen met het virus. Eens ze uitgeziekt en virus-vrij zijn laat je hen vrij en behandel je de volgende 20%. Na pakweg 4 maanden heb je een grotendeels immune actieve bevolking en verplicht je de zwakkeren (ouderen) om thuis te blijven en enkel contact te hebben met personen die immuun zijn.
Simpel toch?
Voor mij is dat gewoon normaal er kan altijd wat gebeurenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.
Mwa, er was die ene uitspraak van een Chinese dokter, maar ik had m'n twijfels of dat wel goed vertaald was. We weten dat immuniteit tegen coronavirussen niet blijvend (levenslang) is, maar dat wil niet zeggen dat je een maand later alweer besmet kan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Immuniteit bestaat niet tegen dit virus; gezond verklaarde mensen kunnen later alsnog ziek worden.
Laat andere mensen maarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.
En je bord leegeten. Het was onbeleefd en verwend als je eten liet staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen waait er inderdaad van alles over ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Ik denk ook wel dat dit wereldwijd probleem kan worden voorlopig nog niet het is gewoon afwachten en voorbereid zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel van binnen dat dit volledig uit de hand aan het lopen is met alle informatie en beelden die nu uit china ontsnappen. Kun je wel van die smilies gaan posten, je kunt jezelf niet voor de gek houden. Hoe hard je het ook probeert.
Offer jij je op?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
Er is natuurlijk een oplossing voor landen waar het nog niet is uitgebroken:
Plaats 20% van de gezonde jongere bevolking in quarantaine en besmet hen met het virus. Eens ze uitgeziekt en virus-vrij zijn laat je hen vrij en behandel je de volgende 20%. Na pakweg 4 maanden heb je een grotendeels immune actieve bevolking en verplicht je de zwakkeren (ouderen) om thuis te blijven en enkel contact te hebben met personen die immuun zijn.
Simpel toch?
Ik wil wel graag in de eerste 20% zitten, als de artsen zelf nog niet ziek zijn en de ziekenhuisvoorraden nog niet op zijn.quote:
Oh ja, maar nu ik er over nadenk is het eigenlijk best naïef om te veronderstellen dat we nooit een noodsituatie mee zullen gaan maken. Maar er zal op welke mening je ook verkondigt altijd wel een groep zijn die het een rare mening vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat andere mensen maarsmilys posten gewoon schijt aan hebben
Ik ga maandag sushi eten en ben vandaag bij de snackbarchinees geweest, dus ben sowieso wel de eerste 20%.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik wil wel graag in de eerste 20% zitten, als de artsen zelf nog niet ziek zijn en de ziekenhuisvoorraden nog niet op zijn.
Ik reis met t OV en werk in een academisch ziekenhuis. Mijn kans is ook vrij groot.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga maandag sushi eten en ben vandaag bij de snackbarchinees geweest, dus ben sowieso wel de eerste 20%.
Dat was bij ons thuis ook zo. Mijn pa heeft als kind de hongerwinter in Den Haag meegemaakt. Als ik mijn bord niet leegat dan mocht ik niet van tafel totdat het op was, al zat ik er de hele avond. Je eten werd dan natuurlijk koud en was helemaal niet meer lekker. Nu ben ik zelf altijd een grote eter geweest dus mij gebeurde dat niet, maar mijn zusjes zaten regelmatig koude pap te etenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:08 schreef FYazz het volgende:
[..]
En je bord leegeten. Het was onbeleefd en verwend als je eten liet staan.
Mijn opa en mijn pa ook nog aten alles op, ook als anderen het echt niet meer konden opeten, het moest op. Niets werd in de prullenbak gegooid.
Als je een masker wilt kopen dan zou ik dat nu al doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef ToT het volgende:
Dat je al weet wat voor masker je kunt kopen bijvoorbeeld als het ook hier in Nederland opduikt. (Niet dat je die in het openbaar mag dragen volgens de wetgeving hier!![]()
)
Hubei: +2630 cases, +72 dodenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanavond een daling of stijging?
Ik ga vandaag voor een daling!
+2400 Hubei
+65 doden Hubei
+300 mainland China
+4 doden mainland China.
Ook een daling dus. Hopelijk krijgen we gelijk!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hubei: +2630 cases, +72 doden
De rest van mainland China: +450 cases, +6 doden
Dus als de pleuris uit zou breken hebben de buren een dag later iets van 20kg zilvervlies rijst, 70 potten saus (diverse smaken), tientallen blikjes sardientjes, tientallen pakjes soep, 12kg suiker, 10 liter houdbaar vruchtensap, vitamine pillen. En nog een hoop dingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef SeLang het volgende:
Ik zit het hier wel uit: ik heb iets van 20kg zilvervlies rijst, 70 potten saus (diverse smaken), tientallen blikjes sardientjes, tientallen pakjes soep, 12kg suiker, 10 liter houdbaar vruchtensap, vitamine pillen. En nog een hoop dingen.
Verder genoeg gastankjes om maandenlang op te kunnen koken als de electriciteit uitvalt. Waterfilters en UV-C behandeling om water uit de sloot drinkbaar te maken. Als er tekorten dreigen laat ik zolang het nog kan mijn badkuip vollopen als water storage. Verder een klein zonnepaneeltje en accu's zodat ik in elk geval licht heb en dat soort dingen.
Alleen geen wapens
We hebben hier > 100 goede maskers; de luiers van onze baby!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je een masker wilt kopen dan zou ik dat nu al doen.
Op zeer veel plaatsen al uitverkocht. Of 10x zo duur als normaal. Dat wordt alleen maar erger.
Hopelijk wel in een vrijstaande woning dan, door de geur van het koken ben je anders een makkelijke prooi.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef SeLang het volgende:
Ik zit het hier wel uit: ik heb iets van 20kg zilvervlies rijst, 70 potten saus (diverse smaken), tientallen blikjes sardientjes, tientallen pakjes soep, 12kg suiker, 10 liter houdbaar vruchtensap, vitamine pillen. En nog een hoop dingen.
Verder genoeg gastankjes om maandenlang op te kunnen koken als de electriciteit uitvalt. Waterfilters en UV-C behandeling om water uit de sloot drinkbaar te maken. Als er tekorten dreigen laat ik zolang het nog kan mijn badkuip vollopen als water storage. Verder een klein zonnepaneeltje en accu's zodat ik in elk geval licht heb en dat soort dingen.
Alleen geen wapens
Je kunt inderdaad beter een wapen hebben en een lijst wat andere mensen hebben. Gelukkig weten mijn buren niet dat ik deze voorraad heb.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus als de pleuris uit zou breken hebben de buren een dag later iets van 20kg zilvervlies rijst, 70 potten saus (diverse smaken), tientallen blikjes sardientjes, tientallen pakjes soep, 12kg suiker, 10 liter houdbaar vruchtensap, vitamine pillen. En nog een hoop dingen.
Dan zou ik zo veel mogelijk afleveringen van McGuyver en The A-team bekijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef SeLang het volgende:
Alleen geen wapens
Vlammenwerper: genoeg DPS en het virus wordt ook vernietigd!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan zou ik zo veel mogelijk afleveringen van McGuyver en The A-team bekijken.
Yep. Gewoon een Steripen Classic. Werkt op 4 AA batterijen die ik met het zonnepaneel kan opladen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef crystal_meth het volgende:
Die UV-C behandeling, werkt dat ook op dat klein zonnepaneeltje?
Mijn grote vriendquote:
Dat is echt de meest trieste regel die ik ken. Als je vol zit, dan zit je vol. Zonde om dan te blijven eten en met een kut gevoel van tafel te gaan, een chef heeft liever dat je met een goed gevoel vertrekt. Maar respect voor de keuken lees ik sowieso niet terug hier.. Pasta, met maggi... Ga je mond spoelen man en excuses naar de Italiaanse keuken aub.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:08 schreef FYazz het volgende:
[..]
En je bord leegeten. Het was onbeleefd en verwend als je eten liet staan.
Mijn opa en mijn pa ook nog aten alles op, ook als anderen het echt niet meer konden opeten, het moest op. Niets werd in de prullenbak gegooid.
Alsof pasta een bijzonder gerecht is. Geen drol aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is echt de meest trieste regel die ik ken. Als je vol zit, dan zit je vol. Zonde om dan te blijven eten en met een kut gevoel van tafel te gaan, een chef heeft liever dat je met een goed gevoel vertrekt. Maar respect voor de keuken lees ik sowieso niet terug hier.. Pasta, met maggi... Ga je mond spoelen man en excuses naar de Italiaanse keuken aub.
Hoe ga je die eten als de stroom uitvalt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee.
En heb stuk of 80 frikandellen in de vriezer.
Waarom zou de stroom uitvallen door een virus? Het is geen zombie apocalypse.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe ga je die eten als de stroom uitvalt?
Daarbij, je kunt ze ook bakken op het gasfornuis...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou de stroom uitvallen door een virus? Het is geen zombie apocalypse.
Maarja, heb een gasbarbecue.
Naja als medewerkers van de energiecentrale ook thuis moeten blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou de stroom uitvallen door een virus? Het is geen zombie apocalypse.
Maarja, heb een gasbarbecue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |