15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet ik ook een nieuwe vriezer halen. Voor een maand brood is best wat...
Dat zeg je nu elke keer. Toch zie ik je elke keer weer. Dit gaat echt niet overwaaien hoor, forget it.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Dit waait over, Ik ga verder met leven in plaats van druk maken om een griep.![]()
40 delen vanwege een griepjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Dit waait over, Ik ga verder met leven in plaats van druk maken om een griep.![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.
Afgesloten steden, ziekenhuizen die uit de grond gestampt worden, artsen die zich dood werken, cruiseschepen in quarantaine waar continu nieuwe gevallen uit gesleept worden, lijken in zakken in wachtkamers.......ach, verkoudheidje.quote:
Ik maak me ook niet echt druk en ben zeker niet bang ofzo maar waarom dequote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Ga lekker allemaal doomsday preppen ofzo![]()
Die loopt nu al in de miljarden lijkt me.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben overigens best benieuwd, ook als dit met een sisser afloopt, hoe groot de totale schade zal blijken te zijn achteraf.
Raak je nu al van slag? Gaat er alleen maar over wat je in huis zou moeten hebben in het geval dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Jij weet ook wel van binnen dat dit volledig uit de hand aan het lopen is met alle informatie en beelden die nu uit china ontsnappen. Kun je wel van die smilies gaan posten, je kunt jezelf niet voor de gek houden. Hoe hard je het ook probeert.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef Djnormandy het volgende:
Ik heb dat van mijn opa en oma geleerd die hadden de hongerwinter meegemaakt en ik als klein mannetje daar ging spelen en er was een kelder altijd helemaal volgepropt met voedselquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raak je nu al van slag? Gaat er alleen maar over wat je in huis zou moeten hebben in het geval dat.
Doe er dan nog wat blikken tonijn bij. Blijft ook lang goed, is voedzaam en heb je geen droge pasta.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
15 kg spaghetti en enkele flesjes Maggi aroma, meer heb je niet nodig.
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat van mijn opa en oma geleerd die hadden de hongerwinter meegemaakt en ik als klein mannetje daar spelen en er was een kelder altijd helemaal volgepropt met voedsel
Immuniteit bestaat niet tegen dit virus; gezond verklaarde mensen kunnen later alsnog ziek worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
Er is natuurlijk een oplossing voor landen waar het nog niet is uitgebroken:
Plaats 20% van de gezonde jongere bevolking in quarantaine en besmet hen met het virus. Eens ze uitgeziekt en virus-vrij zijn laat je hen vrij en behandel je de volgende 20%. Na pakweg 4 maanden heb je een grotendeels immune actieve bevolking en verplicht je de zwakkeren (ouderen) om thuis te blijven en enkel contact te hebben met personen die immuun zijn.
Simpel toch?
Voor mij is dat gewoon normaal er kan altijd wat gebeurenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.
Mwa, er was die ene uitspraak van een Chinese dokter, maar ik had m'n twijfels of dat wel goed vertaald was. We weten dat immuniteit tegen coronavirussen niet blijvend (levenslang) is, maar dat wil niet zeggen dat je een maand later alweer besmet kan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Immuniteit bestaat niet tegen dit virus; gezond verklaarde mensen kunnen later alsnog ziek worden.
Laat andere mensen maarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn opa had dat ook. Nooit stilgestaan bij de achterliggende gedachte.
En je bord leegeten. Het was onbeleefd en verwend als je eten liet staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen waait er inderdaad van alles over ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:39 schreef Djnormandy het volgende:
Ik denk ook wel dat dit wereldwijd probleem kan worden voorlopig nog niet het is gewoon afwachten en voorbereid zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel van binnen dat dit volledig uit de hand aan het lopen is met alle informatie en beelden die nu uit china ontsnappen. Kun je wel van die smilies gaan posten, je kunt jezelf niet voor de gek houden. Hoe hard je het ook probeert.
Offer jij je op?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
Er is natuurlijk een oplossing voor landen waar het nog niet is uitgebroken:
Plaats 20% van de gezonde jongere bevolking in quarantaine en besmet hen met het virus. Eens ze uitgeziekt en virus-vrij zijn laat je hen vrij en behandel je de volgende 20%. Na pakweg 4 maanden heb je een grotendeels immune actieve bevolking en verplicht je de zwakkeren (ouderen) om thuis te blijven en enkel contact te hebben met personen die immuun zijn.
Simpel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |