Zoek het originele bericht eens op plaats het hier eens. Het is vast wel te vinden. Zeker als je zoals jij al die details nog weet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep, als groepje brugklassers begin jaren 90 op terrein buiten school een journalist tegen komen die vragen stelt over geweld op school en hoe wij ons zouden verdedigen.
Waarop 1 klasgenoot zegt zich te verdedigen met zn sleutelbos en sleutel tussen vingers.
Volgende dag in de krant dat onze school zo gewelddadig zou zijn. En we opscheppen over het andere aanvallen van andere scholieren met sleutels tussen de vingers.
Toevallig in de week van open dagen voor middelbare scholen.
Journalist bleek bevriend te zijn met medewerkers van een nabij gelegen andere middelbare school, waar tijdens de open dag dat krantartikel toen op tafel lag.
Integere mensen inderdaad
Toen leerde ik dat journalistiek eigenlijk vooral een vakgebied is voor smeerlappen en sensationalisten.
Dus op basis van één ervaring, serveer je een complete beroepsgroep af? Dat verklaart in ieder geval waarom je telkens op blijft nemen voor Trump.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep, als groepje brugklassers begin jaren 90 op terrein buiten school een journalist tegen komen die vragen stelt over geweld op school en hoe wij ons zouden verdedigen.
Waarop 1 klasgenoot zegt zich te verdedigen met zn sleutelbos en sleutel tussen vingers.
Volgende dag in de krant dat onze school zo gewelddadig zou zijn. En we opscheppen over het andere aanvallen van andere scholieren met sleutels tussen de vingers.
Toevallig in de week van open dagen voor middelbare scholen.
Journalist bleek bevriend te zijn met medewerkers van een nabij gelegen andere middelbare school, waar tijdens de open dag dat krantartikel toen op tafel lag.
Integere mensen inderdaad
Toen leerde ik dat journalistiek eigenlijk vooral een vakgebied is voor smeerlappen en sensationalisten.
Ik heb toegang tot een archief waarin alle krantenartikelen uit binnen- en buitenland zijn te vinden. Dus het moet een koud kunstje zijn om dat verhaal op te snorren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoek het originele bericht eens op plaats het hier eens. Het is vast wel te vinden. Zeker als je zoals jij al die details nog weet.
Goh, ja, dat zou leuk zijn. En wat feiten ipv meningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:38 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
Misschien helpt t als mensen in dit topic iet wat minder proberen te generaliseren en met cheapshots een andere in een verdomhoekje proberen te drukken met niks substantieels.
Dat is ook wel weer makkelijk. Als het tegen wordt gesproken dan moet je diegene gewoon niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Het wordt weersproken door een 'DNC party official' en behoeft dan kennelijk geen nader onderzoek. Vervolgens worden de doelpalen verschoven, naar de vraag of het veel uitmaakte.
De tering he, hoezo cultgedrag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:54 schreef kladderadatsch het volgende: [..] Je mag er ook gewoon voor uitkomen dat je stiekem best blij bent met Trump hoor, dit is gewoon vermoeiend.
Dan moet Refrag maar even de naam van de krant en de verschijningsdatum noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot een archief waarin alle krantenartikelen uit binnen- en buitenland zijn te vinden. Dus het moet een koud kunstje zijn om dat verhaal op te snorren.
Verlopen visa of binnengewandeld doet er niet eens toe, er zijn mensen met geld die dat ook hadden kunnen investeren in de lokale economie door een local in dienst te stellen. Ik doel niet eens echt op bedrijven maar er zijn ook zat huishoudens die de centen hebben en er ook misbruik van maken. Qua bedrijven zal het wel meevallen want er zijn maar weinig plekken waar die illegalen aan de slag kunnen voor potentiële klusjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, ja, dat zou leuk zijn. En wat feiten ipv meningen.
PS: Ik snapte niets van jouw post over illegalen, natuurlijk hebben bedrijven illegalen in dienst omdat ze goedkoper zijn maar er is nog een andere manier, die van het tijdelijke werkvisa, een methode die door Trump gebruikt en verruimd is, waarmee ironisch genoeg de grootste groep illegalen binnenkomt.
Deze mensen gaan niet naar huis als hun tijdelijke visum afloopt en vormen de grootste groep illegalen.
Daar vergis jij je schromelijk in, illegalen vinden heel makkelijk en dagelijks werk bij bedrijven in de VS, met name in de service industrie, landbouw, manuele industrie en de bouw.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:50 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Verlopen visa of binnengewandeld doet er niet eens toe, er zijn mensen met geld die dat ook hadden kunnen investeren in de lokale economie door een local in dienst te stellen. Ik doel niet eens echt op bedrijven maar er zijn ook zat huishoudens die de centen hebben en er ook misbruik van maken. Qua bedrijven zal het wel meevallen want er zijn maar weinig plekken waar die illegalen aan de slag kunnen voor potentiële klusjes.
Als jij hier reageert als ervaren journalist en bewezen wordt dat "gerenommeerde" mainstream nieuwszenders en Fox (etc etc) selectief items propageren om een politieke agenda te ondersteunen, ga jij dan onder jouw naam je daarover uitspreken als je misschien een kans hebt om ook ver hen te kunnen schrijven. Ik kan mij voorstellen dat je als nederlands journalist zou willen om een klus voor bijv. CNN te mogen maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn bij ons om veel minder collega's ontslagen.
ik denk dat een journalist altijd de intentie heeft om integere journalistiek te bedrijven, maar als je een president is die leugen op leugen opstapelt met de snelheid van het licht, dan moet je niet vreemd op kijken dat er fouten gemaakt worden. Het is allemaal colatteral damage.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Als jij hier reageert als ervaren journalist en bewezen wordt dat "gerenommeerde" mainstream nieuwszenders en Fox (etc etc) selectief items propageren om een politieke agenda te ondersteunen, ga jij dan onder jouw naam je daarover uitspreken als je misschien een kans hebt om ook ver hen te kunnen schrijven. Ik kan mij voorstellen dat je als nederlands journalist zou willen om een klus voor bijv. CNN te mogen maken.
Vind je de NOS integer? kan jij je als journalist hier in uitspreken zonder dat je daar misschien professioneel consequenties kan door ondervinden ?
Omdat hij vergeleken met Trump een verademing is gebleken?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:06 schreef Chivaz het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Obama’s bewind door de gerenommeerde journalistiek nu als schandaalvrij word gezien?
Nee daar vergis ik mij niet in, dat benoem daar waar ik "weinig plekken" vermeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar vergis jij je schromelijk in, illegalen vinden heel makkelijk en dagelijks werk bij bedrijven in de VS, met name in de service industrie, landbouw, manuele industrie en de bouw.
Cool, maar dat is niet het punt dat ik wil maken, Koos moet daarop antwoord geven, hij is immers journalist en jij (sorry) niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik denk dat een journalist altijd de intentie heeft om integere journalistiek te bedrijven, maar als je een president is die leugen op leugen opstapelt met de snelheid van het licht, dan moet je niet vreemd op kijken dat er fouten gemaakt worden. Het is allemaal colatteral damage.
Niet meer of minder dan andere burgers.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Concrete vraag:
Hebben journalisten recht op vrijheid van meningsuiting?
Omdat niemand hard wil werken voor een kutloon ? Ik bedoel, je maakt een punt idd die hier in nederland net zo goed van toepassing is. Gelukkig hebben wij wat VVD'ers rondrennen die maar al te graag vluchtelingen willen opnemen, die konden meteen aan de slag! echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen Georgia een aantal jaren geleden het gebruik van illegale arbeiders in de landbouw verbood en toezag op controle stonden de velden vol met rottende gewassen omdat er geen vervanging voor was, overigens.
pakweg 200 jaar geleden deden werkten ze daar voor stukken minder.. en dit heeft weinig met inflatie te maken ben ik bang...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:17 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Omdat niemand hard wil werken voor een kutloon ? Ik bedoel, je maakt een punt idd die hier in nederland net zo goed van toepassing is. Gelukkig hebben wij wat VVD'ers rondrennen die maar al te graag vluchtelingen willen opnemen, die konden meteen aan de slag! echt geweldig.
Denk je dat $15 minimum genoeg is om wel mensen te laten werken op de velden van Georgia ?
Nee dat was ook een tijd dat je zelf je eten moest telen anders had je wellicht niks te eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
pakweg 200 jaar geleden deden werkten ze daar voor stukken minder.. en dit heeft weinig met inflatie te maken ben ik bang...
tegenwoordig niet meer. veel mensen (ook in de states) kunnen niet meer meekomen met de inflatie. Als ze dan ook nog gaan snijden in de foodstamps dan weet je precies welke doelgroep ze willen treffen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Nee dat was ook een tijd dat je zelf je eten moest telen anders had je wellicht niks te eten.
Ik ging ook niks reppen over inflatie maar wel over wat de mensen beschouwen wat ze waard zijn of wat ze nodig hebben om rond te komen. Je kan wel stellen dat $5/uur nog altijd beter dan niks is, maar er zijn vermoedelijk weinig mensen die zo denken.
Man ja dat is ook nog eens zo, snijden in foodstamps, das toch ook echt puur wanbeleid. Amerika, toonbeeld van welvaart...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
tegenwoordig niet meer. veel mensen (ook in de states) kunnen niet meer meekomen met de inflatie. Als ze dan ook nog gaan snijden in de foodstamps dan weet je precies welke doelgroep ze willen treffen.
https://nos.nl/l/2321918quote:Trump: leider al-Qaida Arabisch Schiereiland gedood
President Trump meldt dat het Amerikaanse leger een leider van terreurgroep al-Qaida heeft gedood. Bij een operatie in Jemen zou Qassim al-Rimi, de baas van de al-Qaida-afdeling op het Arabisch schiereiland zijn omgebracht.
Er kwamen de laatste dagen al berichten uit Jemen waarin gezegd werd dat Rimi bij een droneaanval was gedood, maar bevestigd werden die niet. Trump meldt niet wat voor soort anti-terreuroperatie tegen al-Qaida het was en of het om een aanval met een drone ging.
Buitensporig veel geweld
Rimi dook zondag nog op in een videoboodschap waarin hij namens al-Qaida een aanslag op de vliegbasis in Florida in december opeiste. Experts betwijfelden al of de video recent was opgenomen. Bij de aanslag kwamen drie mensen om. De dader was een 21-jarige man uit Saudi-Arabië die een militaire opleiding kreeg op de basis.
Volgens Trump heeft de al-Qaida-tak van Rimi, AQAP (Al-Qaeda in the Arabian Peninsula) buitensporig veel geweld gebruikt tegen burgers in Jemen en mensen geïnspireerd om aanslagen te plegen tegen de VS. AQAP wordt gezien als een van de machtigste regionale afdelingen van al-Qaida.
De president zegt dat de terreurorganisatie aanzienlijk wordt verzwakt door de dood van Rimi. "Het brengt ons dichter bij het uitschakelen van groepen die een dreiging vormen voor onze veiligheid."
Jihad
Rimi werd in 1978 geboren in het westen van Jemen, vlak bij de hoofdstad Sanaa. Al op jonge leeftijd raakte hij betrokken bij jihadistische groeperingen. Zo gaf hij in de jaren 90 trainingen aan militanten in al-Qaida-kampen in Afghanistan, schrijft de BBC.
In 2004 werd Rimi samen andere al-Qaida-aanhangers, onder wie Rimi's voorganger Nasir al-Wuhayshi, vastgezet in een zwaarbewaakte gevangenis in Sanaa. Twee jaar later ontsnapten ze en zetten ze hun jihadistische activiteiten voort. Toen in 2009 de Saudische en Jemenitische takken van al-Qaida werden samengevoegd tot AQAP, werd Wuhayshi daar de leider van. In 2015 werd hij gedood bij een Amerikaanse droneaanval, Rimi volgde hem op.
Was je erbij ? Kon je hem identificeren ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:02 schreef Sjemmert het volgende:
And another one bites the dust. al-Qaida leider Qassim al-Rimi gedood met een drone aanval.
Hoeveel wins kan een president hebben in zo'n korte tijd.
[..]
https://nos.nl/l/2321918
Nu als in momenteel of het afgelopen jaar ? Welke nieuwszender/platform ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:06 schreef Chivaz het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Obama’s bewind door de gerenommeerde journalistiek nu als schandaalvrij word gezien?
Nee kerel, niet Buttigieg lolquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Obama zou wel een mooie hefboom zijn om de afro-achterban aan de Buttigieg te krijgen
Dan moet toch eerst Biden weg vallen, want ik denk niet dat Obama zijn eigen vice af gaat vallen. Maar volgens mij is Obama helemaal niet geneigd om een voorkeur uit te spreken, die gaat achter de kandidaat staan die er uit komt (ook als het Sanders is).quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Obama zou wel een mooie hefboom zijn om de afro-achterban aan de Buttigieg te krijgen
Juist, maar niet Buttigieg want die maakt uberhaupt geen kans bij die gemeenschap. Dat was voor zover wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan moet toch eerst Biden weg vallen, want ik denk niet dat Obama zijn eigen vice af gaat vallen. Maar volgens mij is Obama helemaal niet geneigd om een voorkeur uit te spreken, die gaat achter de kandidaat staan die er uit komt.
Ik denk wel dat hij zal proberen te voorkomen dat ze met een Jeremy Corbyn achtig figuur de verkiezingen in moeten. En ik vermoed dat Biden snel klaar is nu/quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan moet toch eerst Biden weg vallen, want ik denk niet dat Obama zijn eigen vice af gaat vallen. Maar volgens mij is Obama helemaal niet geneigd om een voorkeur uit te spreken, die gaat achter de kandidaat staan die er uit komt.
Als Buttigieg als winnaar uit het congres komt, gaat Obama er alles aan doen om alle democraten, ook de Afro-Amerikanen, er van te overtuigen op hem te gaan stemmen. En tot die tijd houdt Obama zich denk ik muisstil.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:31 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Juist, maar niet Buttigieg want die maakt uberhaupt geen kans bij die gemeenschap. Dat was voor zover wel duidelijk.
Het zal nog eerder Bloomberg worden dan Buttigieg, Biden ligt al goed bij een deel van afro amerikaanse gemeenschap..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Buttigieg als winnaar uit het congres komt, gaat Obama er alles aan doen om alle democraten, ook de Afro-Amerikanen, er van te overtuigen op hem te gaan stemmen. En tot die tijd houdt Obama zich denk ik muisstil.
Als Obama een voorkeur uit spreekt neemt hij een enorm risico. Als die voorkeur het niet wordt, zal het lastiger worden om de Afro-Amerikanen te mobiliseren. Dat risico gaat hij gewoon niet nemen, het is nu gewoon het beste als hij gewoon wacht. Wachten en kijken wat er uit rolt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij zal proberen te voorkomen dat ze met een Jeremy Corbyn achtig figuur de verkiezingen in moeten. En ik vermoed dat Biden snel klaar is nu/
Welk risico dat dan ? het is een endorsement, Obama heeft niks te verliezen dus wat bedoel je ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Obama een voorkeur uit spreekt neemt hij een enorm risico. Als die voorkeur het niet wordt, zal het lastiger worden om de Afro-Amerikanen te mobiliseren. Dat risico gaat hij gewoon niet nemen, het is nu gewoon het beste als hij gewoon wacht. Wachten en kijken wat er uit rolt.
Dat vind ik lastig in te schatten. Bloomberg heeft een kans als er uit de eerste 4 staten geen duidelijke winnaar komt. Buttigieg heeft een kans als hij het in New Hampshire ook goed doet. Biden heeft nog een kans als hij Nevada en South Carolina wint. Sanders heeft een prima kans als hij die volgende 3 zo goed blijft scoren als in Iowa. Scoort Sanders minder heb je nog kans dat er mensen overstappen naar Warren, maar die geef ik wel de minste kans van de grote 5.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:34 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Het zal nog eerder Bloomberg worden dan Buttigieg, Biden ligt al goed bij een deel van afro amerikaanse gemeenschap..
Als hij nu achter Biden/Buttigieg gaat staan en vervolgens wint Sanders de voorverkiezingen, zal Sanders toch altijd een tweede keus van Obama zijn. En gezien zijn enorme invloed in die gemeenschap is dat een risico, komen die dan wel opdagen voor een tweede keus?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:35 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Welk risico dat dan ? het is een endorsement, Obama heeft niks te verliezen dus wat bedoel je ?
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij zal proberen te voorkomen dat ze met een Jeremy Corbyn achtig figuur de verkiezingen in moeten. En ik vermoed dat Biden snel klaar is nu/
Hoezo is dat ook maar enigzins belangrijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
https://www.washingtonexa(...)-senate-hands-report
Waar is Hunter eigenlijk ?
Nee, sorry je maakt een grote misvatting of je leest er overheen, maar zoals onderhand al heel vaak gezegd is hier willen de democraten Sanders helemaal niet als kandidaat hebben. Obama wordt ingezet om Sanders te doen laten verliezen voor zover dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als hij nu achter Biden/Buttigieg gaat staan en vervolgens wint Sanders de voorverkiezingen, zal Sanders toch altijd een tweede keus van Obama zijn. En gezien zijn enorme invloed in die gemeenschap is dat een risico, komen die dan wel opdagen voor een tweede keus?
Wachten tot de kandidaat bekend is en er dan vol achter gaan staan en nooit laten merken of dat de eerste keus is of niet is een veel veiligere strategie.
Daar heb ik nog steeds geen bewijs van gezien. Ik ga dus niet uit van die theorie. De democraten willen een democraat, ook als dat Sanders is. Dat is wat ze zelf zeggen en laten merken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:49 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Nee, sorry je maakt een grote misvatting of je leest er overheen, maar zoals onderhand al heel vaak gezegd is hier willen de democraten Sanders helemaal niet als kandidaat hebben. Obama wordt ingezet om Sanders te doen laten verliezen voor zover dat mogelijk is.
Alsof Obama geen vrije wil heeft maar alleen een tool is van de almachtige DNC...godallemachtig, man.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:49 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Nee, sorry je maakt een grote misvatting of je leest er overheen, maar zoals onderhand al heel vaak gezegd is hier willen de democraten Sanders helemaal niet als kandidaat hebben. Obama wordt ingezet om Sanders te doen laten verliezen voor zover dat mogelijk is.
Obama zou veel kunnen doen en zal hoe dan ook kiezen voor wie er dan mogelijk kan winnen maar niet Buttigieg want die maakt al geen kans op de bij de afro amerikanen.
Het zou Biden zijn of Bloomberg en die laatste heeft $66miljard dollar kans om te winnen want fuck yeah democracy!
Ik had dit al zien aankomen, dat ging echt nog wel een staartje krijgen. Romney was niet te laat, hij alleen kon toch niks beginnen maar hij deed t wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:48 schreef Hanca het volgende:
Een beetje laat, maar nu spreekt ook een Republikeinse gouverneur zich uit voor de impeachment. https://www.washingtonexa(...)-removed-from-office
Jammer, die beweging met Romney komt wat te laat op gang.
Hij was te laat om misschien een grote beweging op gang te krijgen voor de stemming, dat had de kans op impeachment misschien een heel klein beetje groter gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:52 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Ik had dit al zien aankomen, dat ging echt nog wel een staartje krijgen. Romney was niet te laat, hij alleen kon toch niks beginnen maar hij deed t wel.
Dan google je het toch, het staat online en dat je onderhand nog niet begrijpt dat de DNC helemaal niet wilt dat Bernie de presidentschap wint betekent dat je nog heel wat in te lezen hebt op het internet. Heel cliche maar dan heb je echt onder een steen gelegen als je dit enigzins volgt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar heb ik nog steeds geen bewijs van gezien. Ik ga dus niet uit van die theorie. De democraten willen een democraat, ook als dat Sanders is. Dat is wat ze zelf zeggen en laten merken.
En Obama gaat zijn invloed inzetten voor de democratische kandidaat tegen Trump. Dat heeft hij volgens mij ook al gezegd, kan het alleen niet meer vinden.
Niet eens een tool, hij doet dit van harte...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof Obama geen vrije wil heeft maar alleen een tool is van de almachtige DNC...godallemachtig, man.
En dat baseer je op? Oh, helemaal niks? Verassend.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:54 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Niet eens een tool, hij doet dit van harte...
Of ik geloof de extreem linkse complottheorieën net zo min als de alt-rechtse complottheorieën. Geen enkel serieus figuur heeft dit laten merken. Of kom anders maar met serieus bewijs, een kwaliteitsjournalist die dit ook denkt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:54 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Dan google je het toch, het staat online en dat je onderhand nog niet begrijpt dat de DNC helemaal niet wilt dat Bernie de presidentschap wint betekent dat je nog heel wat in te lezen hebt op het internet. Heel cliche maar dan heb je echt onder een steen gelegen als je dit enigzins volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |