SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.![]()
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
POK / Pokémon Go FAQVici, Vidi, Veni!
Joltik candy kreeg ik als een trein net na de release van de laatste wave nieuwe Pokemons. Heb er volgens mij 4 uit een ei gekregen binnen een weekquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:14 schreef Cryothic het volgende:
Ik had ook een Roggenrola uit een ei. Leuke ook nog. 90+ IV
Eerst maar eens Joltik candy sparen. Ik heb hem nu als budy. Ik word gewoon vrolijk van dat gele springding op m'n map
Ik heb er inmiddels ook eindelijk eentjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zo... gisterochtend had ik 0 gibles. Na gisteravond in totaal nu 12, waarvan 1x een 98%. Helemaal happy
Uit eieren?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanochtend nog 2 gibles en een gabite opgepikt...weer 22 candy in de pocket (en meer als ik ze trade en verwijder).
Nee wild. Ze spawnen nu wat meer in het wild ook. Tot vanavond 22:00uurquote:Op maandag 10 februari 2020 09:59 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Uit eieren?Ik krijg ze nog steeds amper, maar weet wel dat de kans dat je ze in een 7km ei treft nu wel is vergroot..
Ik hou de spawn map aardig in de gaten maar kom nog niet tot de aantallen die jij noemtquote:Op maandag 10 februari 2020 10:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee wild. Ze spawnen nu wat meer in het wild ook. Tot vanavond 22:00uur
Vanochtend was half uurtje rijden in autoquote:Op maandag 10 februari 2020 10:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hou de spawn map aardig in de gaten maar kom nog niet tot de aantallen die jij noemt.
Ik Garchomp of hoe die heet, omdat iemand die met mij wilde lucky traden (de gek)quote:Op maandag 10 februari 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had Gabite eerder dan Gible.
Lucky you.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik Garchomp of hoe die heet, omdat iemand die met mij wilde lucky traden (de gek)
Beetje stardust en candy verder en het is zó een level 40-Garchompquote:
Jaquote:Op maandag 10 februari 2020 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Beetje stardust en candy verder en het is zó een level 40-Garchomp
Maar ik gok dat het shiny zijn hem al de moeite maakt?
Too much bonsly?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mijn eigen boomgaard beginnen.
Met alle Bonsly's?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mijn eigen boomgaard beginnen.
Had er ook al een bosje van bij elkaar gelopen.quote:
Die mystery hour events kunnen ze wel schrappen. Saaie onzinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
De pokemon die tussen 18:00 uur en 19:00 uur vanavond meer spawned is: Spoink hahaha
De shiny rate is niet omlaag...gewoon 1 op 450...Leuk event Niantic...totale bullshit dus.
Vanochtend wild Darumaku opgepikt en zojuist mijn 3e shiny Murkrow
Ach ja, Ik kan toch nooit. Dus zolang het dit soort events houden, kan ik er niet mee zitten haha. Anders is het nog zoned dat je niet kan. Nu is er toch niks aan. Daarbij heb ik al 2 spoink...is wel genoeg hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die mystery hour events kunnen ze wel schrappen. Saaie onzin
Ah, dat doen wij niet, tenzij het regent. Als we in de appgroep een raid afspreken kom je er sociaal bij staan. Als er mensen in auto's blijven zitten, gaan we vaak in een private groepquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:01 schreef Vermecelli het volgende:
Ik ook in de auto gisteravond 2 Tornadus raids gedaan. Lekker bij de verwarming terwijl de rest stond kou te kleumen buiten.
Haha ik stelde nog voor aan de mensen om er bij te komen zitten, maar helaas. Vind het normaliter ook niet zo sociaal idd maar animo voor T5 raids is echt minimaal op dit moment dus iedereen die komt is meegenomen. Dan maar in een autoquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dat doen wij niet, tenzij het regent. Als we in de appgroep een raid afspreken kom je er sociaal bij staan. Als er mensen in auto's blijven zitten, gaan we vaak in een private groep
Animo is echt drama inderdaad. Ik moet de eerste raid ervan nog doen, maar solo lukt dat niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha ik stelde nog voor aan de mensen om er bij te komen zitten, maar helaas. Vind het normaliter ook niet zo sociaal idd maar animo voor T5 raids is echt minimaal op dit moment dus iedereen die komt is meegenomen. Dan maar in een auto.
Ja, dan wordt het een ander geval ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha ik stelde nog voor aan de mensen om er bij te komen zitten, maar helaas. Vind het normaliter ook niet zo sociaal idd maar animo voor T5 raids is echt minimaal op dit moment dus iedereen die komt is meegenomen. Dan maar in een auto.
Ik doe ze voornamelijk voor de rare candy en de stardust. Tornados doet me verder niet veel, meer Dex vulling deze.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een ander geval ja.
Maar als we met 9 man gezellig staan te doen, en er komt nog iemand die z'n auto niet uitkomt, dan is het simpel hoor
Ik heb 2 van die Tournedos raids gedaan, 2x gevangen, en verder vind ik het wel best. Nutteloos raar ding
ja, daar zijn ze wel leuk voor. Maar ik heb meer zin in raids als het een beetje acceptabel weer isquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:56 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik doe ze voornamelijk voor de rare candy en de stardust. Tornados doet me verder niet veel, meer Dex vulling deze.
Ja hier ook steeds meer een probleem. Groepjes die lekker met z'n 4 of 5'en in de auto rondrijden en geen andere mensen vragen. Zou bijna denken dat ze de moeilijkheidsgraad van T5 moeten upgraden of T6 moeten introduceren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:09 schreef Ferdo het volgende:
Het weer en de aboeiende T5-raidbosses doen hier ook al niet veel goeds voor het animo.
Dat het met drie man te doen is draagt misschien ook niet echt bij aan het groepsgevoel. Krijg je weer kleinere groepjes die onderling een raid afspreken in plaats van via de lokale groepsapp.
Of de T5 gewoon solo mogelijk maken. Desnoods dat je dan een pokemon van een lager level kan vangen na de raid. Dan heb je ook geen probleem meer met afspreken om een raid te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja hier ook steeds meer een probleem. Groepjes die lekker met z'n 4 of 5'en in de auto rondrijden en geen andere mensen vragen. Zou bijna denken dat ze de moeilijkheidsgraad van T5 moeten upgraden of T6 moeten introduceren.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de T5 gewoon solo mogelijk maken. Desnoods dat je dan een pokemon van een lager level kan vangen na de raid. Dan heb je ook geen probleem meer met afspreken om een raid te doen.
Dat is mij namelijk ook gaan tegenstaan. Te weinig mensen die reageren als je voorstelt om een raid te gaan doen. Ik doe ze dan ook liever alleen (voor zover ik nog speel).
En weer een zwikkie nieuwe Gen 5 releases. Het houdt niet opquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Debsterr het volgende:
Vanaf morgenochtend Chansey shiny. Ben benieuwd.
En 5 minuten later de eerst gyms met shiny Blizzy's waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet de vorige 600 shinies nog hebben eerst.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Debsterr het volgende:
Story of my life. Die Gible was redelijk uniek voor mijn doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet de vorige 600 shinies nog hebben eerst.
Ik heb 1 Gible uit een ei gehad tijdens het event. Rest allemaal standaard troep die ik de rest van het jaar ook uit die eieren kan krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Story of my life. Die Gible was redelijk uniek voor mijn doen.
Is die nog een beetje nuttig of gewoon weer dex-vulling?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:38 schreef Ferdo het volgende:
Overigens gisteren dan wel weer een iv98-Roggenrola uit een ei gehad.
Heb je dan nog interesse in die Gible die ik voor je klaar heb staan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Story of my life. Die Gible was redelijk uniek voor mijn doen.
Dex vulling, zoals het meeste tegenwoordig. Echter vind ik het soms leuk om Dex vulling te uppen. Gewoon omdat ik het een coole pokemon vind hahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die nog een beetje nuttig of gewoon weer dex-vulling?
Tot ze weer iets veranderen, en je opeens pokemons kunt gebruiken die je voorheen altijd richting de prof stuurde.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dex vulling, zoals het meeste tegenwoordig. Echter vind ik het soms leuk om Dex vulling te uppen. Gewoon omdat ik het een coole pokemon vind haha
Herkenbaar. Alleen jammer dat je als verzamelaar wel moet deelnemen aan die league omdat je anders sommige pokemon(varianten) misloopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hele pvp kan me gestolen worden.
Ja? Oh..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen jammer dat je als verzamelaar wel moet deelnemen aan die league omdat je anders sommige pokemon(varianten) misloopt.
Ja Scraggy kan je bijvoorbeeld alleen via reward van de battle league krijgen.quote:
En daar moet ik zeker ook nog voor winnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja Scraggy kan je bijvoorbeeld alleen via reward van de battle league krijgen.
Je kan alles verliezen tot je niveau 4 bent. Daarna moet je met gewone battle 4 van de 5 winnen om de encounter te krijgen. ALs je een premium pas gebruikt, moet je 2 van de 5 winnen voor de encounter.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar moet ik zeker ook nog voor winnen?
Vier van de vijf winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je kan alles verliezen tot je niveau 4 bent. Daarna moet je met gewone battle 4 van de 5 winnen om de encounter te krijgen. ALs je een premium pas gebruikt, moet je 2 van de 5 winnen voor de encounter.
Als je een klein beetje dust en candy investeert (zoals ik heb gedaan), win je nog verrassend veel eigenlijk. Alleen nu is het wat lastiger geworden. Momenteel zijn de battles gericht op Ultra League...dus tot 2500 CP. Dit rouleert. Eerst was het great league dus tot 1500 cp...nu tot 2500 cp en hierna Master league (unlimited CP). Kost dus ook een stuk meer stardust en candy.
Ik bijt me steeds stuk op Giratina, Palkia en Dialga...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je kan alles verliezen tot je niveau 4 bent. Daarna moet je met gewone battle 4 van de 5 winnen om de encounter te krijgen. ALs je een premium pas gebruikt, moet je 2 van de 5 winnen voor de encounter.
Als je een klein beetje dust en candy investeert (zoals ik heb gedaan), win je nog verrassend veel eigenlijk. Alleen nu is het wat lastiger geworden. Momenteel zijn de battles gericht op Ultra League...dus tot 2500 CP. Dit rouleert. Eerst was het great league dus tot 1500 cp...nu tot 2500 cp en hierna Master league (unlimited CP). Kost dus ook een stuk meer stardust en candy.
Ja, dat leek me ook een leuk setje, maar ik heb geen Dialga's onder de 2500cpquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:34 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik bijt me steeds stuk op Giratina, Palkia en Dialga...
Ik heb die überhaubt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook een leuk setje, maar ik heb geen Dialga's onder de 2500cp
In dat geval krijg je wel eerst een Snorlax. De eerste Pokemon die je tegenkomt is altijd Snorlax. Pas de tweede - mits op niveau 4 - wordt Shaggy, of hoe dat beest ook mag heten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik vind PVP al niks….maar de great league viel dan nog wel mee. Ultra en Master is gewoon geen drol aan. Idd Gira, Palkia en dialga all the way.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:34 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik bijt me steeds stuk op Giratina, Palkia en Dialga...
Raid pass? je hebt toch geen raid pass nodig om te pvp'n?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:57 schreef Guppy het volgende:
Jullie zeggen trouwens, als je premium raid pass gebruikt. Maar ik kan alleen maar die gebruiken. Geen gewone raid pass?
Ja, dan wordt het ook lastig.quote:
Wel in de leagues toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Raid pass? je hebt toch geen raid pass nodig om te pvp'n?
Oh wacht, dat is alleen als je voor die premium rewards gaatquote:
ow, gelukkig. Ik schrok al.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:59 schreef Guppy het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is alleen als je voor die premium rewards gaat
Ik snapte het ook al niet, maar ik deed dus steeds die premium rewards. Nou ja, ik heb in ieder geval nu 2 Scaggies. Is daar verder nog iets interessants te halen?quote:
Volgens mij niet verder.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:04 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet, maar ik deed dus steeds die premium rewards. Nou ja, ik heb in ieder geval nu 2 Scaggies. Is daar verder nog iets interessants te halen?
Topquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Volgens mij niet verder.
Voordeel met premium pass is dat je maar 2 battles hoeft te winnen voor de encounter...bij normal is het vaak 4.
Ehhquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan nog interesse in die Gible die ik voor je klaar heb staan?
Ja ik vind het jammer dat het niet Great League is gebleven...Daar had je gewoon een basis team waar je ver mee kon komen. Nu moet je echt hele duren pokemon uppen en 2e aanval geven wil je wat kunnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Topdan stop ik daar weer mee en ik ga gewoon normal doen
Wacht maar tot het Master league wordt... Alleen maar dezelfden weerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat het niet Great League is gebleven...Daar had je gewoon een basis team waar je ver mee kon komen. Nu moet je echt hele duren pokemon uppen en 2e aanval geven wil je wat kunnen
Ja klopt...daar heb ik wel paar pokemon van die lvl 40 zijn dus die hoef ik niet speciaal te uppen. Alleen een 2e aanval geven ga ik niet doen. Is het mij niet waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:17 schreef Guppy het volgende:
[..]
Wacht maar tot het Master league wordt... Alleen maar dezelfden weer
Gewoon net als die Trainer Battles, spelers de keuze geven in welke league ze spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:17 schreef Guppy het volgende:
[..]
Wacht maar tot het Master league wordt... Alleen maar dezelfden weer
Ik rond het af naar 'nee'.quote:
Ik heb nog wel steeds interessequote:
Staat nog steeds voor je klaar.quote:
Net gespeeld tegen iemand die drie shields had.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even dat pvp geprobeerd, maar die charge attacks reageren totaal niet.
drie?quote:Op maandag 17 februari 2020 00:07 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Net gespeeld tegen iemand die drie shields had.Nou ja, laat dan maar.
Nee, maar Alomomola kun je wel uit quests krijgen, dus die kun je makkelijk hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef spamaccount het volgende:
Volgens Niantic worden de twee pokemons die afgelopen dagen geintroduceerd zijn, Alomomola en Audino, zeer zeldzaam na het Valentijns evenement afgelopen weekend, wat loopt tot vanavond 10 uur. NOG zeldzamer, want van Alomomola heb ik er maar een paar gezien, en audino heb ik al helemaal niet gezien.
Hebben jullie de zelfde ervaringen, zijn jullie ze tegen gekomen?
Ik heb Audino gevangen vrijdag direct uit werk. Zag Raids.nl dat ie op 5 min afstand in een park zat. Nu is er met geluk 1 beschikbaar in mijn woonplaats dus blij dat ik m niet geskipt hebquote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef spamaccount het volgende:
Volgens Niantic worden de twee pokemons die afgelopen dagen geintroduceerd zijn, Alomomola en Audino, zeer zeldzaam na het Valentijns evenement afgelopen weekend, wat loopt tot vanavond 10 uur. NOG zeldzamer, want van Alomomola heb ik er maar een paar gezien, en audino heb ik al helemaal niet gezien.
Alomomola heb ik een paar keer in de sighting gehad en gisteren toevallig voor de deur, die andere heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef spamaccount het volgende:
Audino misschien maar even op de scanner zetten voor vanavondquote:Op maandag 17 februari 2020 13:59 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik heb Audino gevangen vrijdag direct uit werk. Zag Raids.nl dat ie op 5 min afstand in een park zat. Nu is er met geluk 1 beschikbaar in mijn woonplaats dus blij dat ik m niet geskipt heb.
[ afbeelding ]
Die andere vis is overigens te verkrijgen als je 'Catch 14 Luvdiscs' research doet. Ik heb er nu 5 (waarvan 1 96 iv).
Hoe doen we dat? Ik moet hem ook nog.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Audino misschien maar even op de scanner zetten voor vanavond.
Welke scanner gebruiken jullie?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Audino misschien maar even op de scanner zetten voor vanavond.
Ik heb geen idee welke regio jij zitquote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Ik moet hem ook nog.
Pokesquadquote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Welke scanner gebruiken jullie?
Audino ben ik niet tegengekomen. Maar gisteravond had iemand in de groepsapp hem op de radar, toen ben ik er ook maar snel naartoe gereden. 👍quote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef spamaccount het volgende:
Scant idd niet heel Eindhoven.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Die is angstvallig stil in het deel van Eindhoven waar ik werk, en in mijn woonplaats.
Alkmaarquote:Op maandag 17 februari 2020 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke regio jij zit. Hier is een scanner die ik kan koppelen aan Discord zodat ik meldingen krijg.
[..]
Pokesquad
Haha nee, daar scant de mij bekende scanner nietquote:Op maandag 17 februari 2020 14:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alkmaar![]()
Hopelijk komen mensen in de app-groep hem af en toe nog tegen
ik zag hetquote:Op maandag 17 februari 2020 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee, daar scant de mij bekende scanner niet.
Niet bevestigd, alleen dat hij zeer zeldzaam zal zijn (net als een chansey voor Valentijns event denk ik)quote:Op maandag 17 februari 2020 21:13 schreef Guppy het volgende:
Komt ie na het event nog uit 7km eieren? Ik heb 'm ook nog niet kunnen spotten helaas
Voorlopig niet meer. Er komen fossil Pokémon uit, de komende tijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:13 schreef Guppy het volgende:
Komt ie na het event nog uit 7km eieren? Ik heb 'm ook nog niet kunnen spotten helaas
Ja mooi kut, heb gisteravond net een zwikkie nieuwe 7km eggs binnen gehaald..quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voorlopig niet meer. Er komen fossil Pokémon uit, de komende tijd.
https://pokemongohub.net/(...)pokemon-temporarily/
Invite gestuurdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:35 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb weer nieuwe vriendjes nodig! Liefst wel graag elke dag openen/sturen 8887 6682 3832
Thanks, geaccepteerd en eerste gestuurd.quote:
Wij waren al BF's, had ik even niet door.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Thanks, geaccepteerd en eerste gestuurd.
Ik heb nu overigens alweer genoeg nieuwe aanwas (15 verzoeken gehad) dus ben weer even onder de panne.
Nu nog lucky friendsquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:06 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Wij waren al BF's, had ik even niet door.
Archen heb ik nog niet, dus die wil ik wel uit een ei krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Gisteren eindelijk een Mr. Mime Jr uit een eitje![]()
Tevens nog eens 2.500 coins aangekocht, maar best even wachten met de incubators. Dat fossiel gedoe lijkt mij nu niet de moeite.
Toegevoegd!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:35 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb weer nieuwe vriendjes nodig! Liefst wel graag elke dag openen/sturen 8887 6682 3832
Dat is komend weekend geen excuus. Dan zal je virendschapniveau sneller stijgen, krijg je 2x trade candy, en kan je 40 gifts per dag openen en 20 in je tas hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toegevoegd!
Als je me een cadeautje stuurt kan het een paar dagen duren voor ik het open maak.
Ik verstuur wel elke dag een cadeautje.
Afhankelijk of je Archen en Tirtouga en evoluties al hebt natuurlijk. Voor dit event waren ze best rare. Ik heb 1 Archen uit een 10km ei gekregen en Tirtouga 1x in het wild gevangen. De 7km eieren zijn gegarandeerd te verkrijgen op de juiste timing en geven toch 2/9de kans op een goeie hatch (Ervan uitgaande dat je de rest niet nodig hebt)quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Gisteren eindelijk een Mr. Mime Jr uit een eitje![]()
Tevens nog eens 2.500 coins aangekocht, maar best even wachten met de incubators. Dat fossiel gedoe lijkt mij nu niet de moeite.
Vriendschapverzoek verstuurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:05 schreef Piperidine het volgende:
Ik zoek ook nog wel wat vriendjes!
9485 2533 4904.
Ja, dat is nieuwquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
Valt me nu trouwens op dat als je een Pokemon evolueert kort in het groot de naam van de evolutie in beeld verschijnt (als een soort kreet)
Ik vond het laag. Heb er maar 2quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:09 schreef Cryothic het volgende:
Wow, wat is er gebeurt met de shiny-rate vandaag.
Ik had er 6. Lola (Koffievrouwtje) 8 + 5
En we onze overburen 10 & 4
Dat is een hoop
Voordat wij erop uit gingen ving ik thuis vijf Rhyhorns, waaronder twee shinies.quote:
Vond ik ook. Anderhalf uur rondgelopen, eentje gevonden maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het laag. Heb er maar 2
Ik na een uur, in die smerige kou, ook maar 1...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond ik ook. Anderhalf uur rondgelopen, eentje gevonden maar.
Lotgenootquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik na een uur, in die smerige kou, ook maar 1...
Dat heet dus Community Day?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:09 schreef Cryothic het volgende:
Wow, wat is er gebeurt met de shiny-rate vandaag.
Ik had er 6. Lola (Koffievrouwtje) 8 + 5
En we onze overburen 10 & 4
Dat is een hoop
Hey diehard, er zijn ook mensen die net beginnen/casual zijn/niet inlezen. Je bewoording klinkt een beetje snobbistisch zoquote:Op maandag 24 februari 2020 07:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat heet dus Community Day?
Dat is al heel lang zo dat ze een dag aankonidigen waar de shiny rate van 1 bepaalde Pokémon (tenzij December) flink geboost wordt.In dit geval dus Rhyhorn. De rate schijnt dan 1 op 20 te zijn.
Tsjaa, het loopt soms gek. Eerste uur ha dik er krap 1. In het laatste uur tikte ik er met 1 gewone ertussen, 3 achter elkaar aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik na een uur, in die smerige kou, ook maar 1...
Oh nice, die zou ik ook nog wel willen! Een vriend van me had een 100IV shinyquote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef Vermecelli het volgende:
De tweede die ik vanuit huis aantikte was al shiny. Gestopt na een halfuurtje, toen had ik er al 3.
Als bonus nog een shiny Mr. Mime meegepakt zaterdagavond.
Weet ik, ik speel al weer een paar jaar hoor, dus rustig aan.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat heet dus Community Day?
Dat is al heel lang zo dat ze een dag aankonidigen waar de shiny rate van 1 bepaalde Pokémon (tenzij December) flink geboost wordt.In dit geval dus Rhyhorn. De rate schijnt dan 1 op 20 te zijn.
Piplup deed ook moeilijk bij mij ja! Gek hoe dat soms verschilt.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weet ik, ik speel al weer een paar jaar hoor, dus rustig aan.
Ik heb echter nog geen enkele community-day meegemaakt dat we er zoveel wisten te vangen.
De vorige bijvoorbeeld, met Piplup heb ik 3 uur rond gebanjerd en kwam ik niet verder dan 3 shinies.
Vandaar mijn verbazing
De rate is altijd hetzelfde. Bij 3 uur eindig ik meestal tussen de 14 en 19...Uiteraard zijn er uitschieters waar je er 6 vangt of ineen 24 ofzo. Heeft uiteraard te maken met RNG. Als je nooit verder kwam dan 3 shinies in 3 uur, dan heb je of heel erg pech, of loop je op de verkeerde plek met weinig spawns.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weet ik, ik speel al weer een paar jaar hoor, dus rustig aan.
Ik heb echter nog geen enkele community-day meegemaakt dat we er zoveel wisten te vangen.
De vorige bijvoorbeeld, met Piplup heb ik 3 uur rond gebanjerd en kwam ik niet verder dan 3 shinies.
Vandaar mijn verbazing
Zo was het niet bedoeld. Het is meer dat ik denk: Ingame nieuws is er niet voor niets.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey diehard, er zijn ook mensen die net beginnen/casual zijn/niet inlezen. Je bewoording klinkt een beetje snobbistisch zo.
Ik had in het SWP pas na 40 minuten de eerste shiny te pakken. Uiteindelijk na 2,5 uur 8 shiny's gevangen.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, het loopt soms gek. Eerste uur ha dik er krap 1. In het laatste uur tikte ik er met 1 gewone ertussen, 3 achter elkaar aan.
Zag je nog lopen jaquote:Op maandag 24 februari 2020 12:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik had in het SWP pas na 40 minuten de eerste shiny te pakken. Uiteindelijk na 2,5 uur 8 shiny's gevangen.
Ik kan bevestigen dat dit niet klopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De rate is altijd hetzelfde. Bij 3 uur eindig ik meestal tussen de 14 en 19...Uiteraard zijn er uitschieters waar je er 6 vangt of ineen 24 ofzo. Heeft uiteraard te maken met RNG. Als je nooit verder kwam dan 3 shinies in 3 uur, dan heb je of heel erg pech, of loop je op de verkeerde plek met weinig spawns.
Als je in een centrum loopt waar de lures aan staan en er iets van 30 stops in de buurt zitten, dan is 10 toch wel het redelijke minimum. Dan doe je ongeveer 500 checks
Ik liep afgelopen weekend op dezelfde plek als waar we de meeste CD's lopen hoor. Maar er zijn er meer in onze groep die het opvalt dat het heel erg kan wisselen op die plek.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Het is meer dat ik denk: Ingame nieuws is er niet voor niets.
Maar blijkbaar kende de persoon CD wel en ging het om het feit dat er normaal maar 3 shinies in 3 uur wordt gevangen. Dan ben je denk op de verkeerde plek, of erg ongelukkig.
Ooh en die-hard is ook een aannameDat die-hard is al weer jaar gelegen, en zelfs toen viel het wel mee.
Wat klopt er niet? Dat je dan erg ongelukkig bent dat je niet meer dan 3 vangt?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit niet klopt.
Dat tien wel het redelijke minimum is als je 3 uur lang door het centrum loopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Dat je dan erg ongelukkig bent dat je niet meer dan 3 vangt?
Tenzij je ongelukkig bent staat er toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat tien wel het redelijke minimum is als je 3 uur lang door het centrum loopt.
In de conclusie, laatste twee zinnen, staat dat niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tenzij je ongelukkig bent staat er toch?
Waar ik speel, met het groepje mensen (ongeveer 15 man), is 10 toch wel normaal, tenzij je bad day hebt.
Vanochtend geprobeerd en ik vreesde het ergste. Viel nog alles mee, drie van de vijf gevechten gewonnen en daarbij echt geen maxed Pokémon/legendaries hoeven in te zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:25 schreef Vermecelli het volgende:
Master league nu in de Battle League. Oftewel maxed legendaries.. Jammer.
Vond Ultra league wel leuk spelen, genoeg aanbod qua goede bruikbare Pokemon's en veelal eerlijke gevechten.
Net even geprobeerd: drie van de vijf battles gewonnen, en ik heb geen echt uitzonderlijke pokies. Viel me mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:25 schreef Vermecelli het volgende:
Master league nu in de Battle League. Oftewel maxed legendaries.. Jammer.
Vond Ultra league wel leuk spelen, genoeg aanbod qua goede bruikbare Pokemon's en veelal eerlijke gevechten.
Ik deed er net twee, 1 verloren 1 gewonnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:49 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Net even geprobeerd: drie van de vijf battles gewonnen, en ik heb geen echt uitzonderlijke pokies. Viel me mee.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:58 schreef moemoe het volgende:
@:Jimbo - 4864 8658 3725
Kun je jezelf verpakken als cadeautje en naar mij opsturen, zodat ik je kan uitpakken?
ik wil je best toevoegen, maar ik kom er niet aan toe om elke dag kadootjes te sturenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef moemoe het volgende:
Zijn er ook mensen die elke dag spelen en met cadeautjes bezig zijn?
Zo ja: voeg me toe! Ik wil graag meer best friends.
8952 4868 6866
Ik verstuur zelf wel elke dag een cadeautje, maar kan ook niet openen elke dag door de hoeveelheid mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil je best toevoegen, maar ik kom er niet aan toe om elke dag kadootjes te sturen
Teveel mensen in dat lijstje. Maar ik doe m'n best hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:59 schreef spamaccount het volgende:
Zoooh, level 40 na de raid in de pauze.![]()
owww, in dat geval heb ik de uitnodiging verstuurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik verstuur zelf wel elke dag een cadeautje, maar kan ook niet openen elke dag door de hoeveelheid mensen.
Ik begrijp het.
[..]
[ afbeelding ]
Normaal gesproken gooi ik mensen uit de lijst als het te langzaam gaat, maar voor FOK!kers maak ik natuurlijk een uitzondering.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owww, in dat geval heb ik de uitnodiging verstuurd
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal gesproken gooi ik mensen uit de lijst als het te langzaam gaat, maar voor FOK!kers maak ik natuurlijk een uitzondering.
Ik zie alleen foto's van Black History Month?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:38 schreef Vermecelli het volgende:
Hint van Niantic voor de volgende Community Day gezien op Instagram? Wat denken jullie?
Abra.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:38 schreef Vermecelli het volgende:
Hint van Niantic voor de volgende Community Day gezien op Instagram? Wat denken jullie?
Het is al verklapt in de master files las ikquote:
Van 11 tot 6... dat wordt een flinke wandelingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het is al verklapt in de master files las ik.
https://pokemongohub.net/(...)safari-zone-updates/
Wordt die shiny ineens een stuk minder zeldzaamquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het is al verklapt in de master files las ik.
https://pokemongohub.net/(...)safari-zone-updates/
"een beetje" ?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt die shiny ineens een stuk minder zeldzaam.
Zijn er trouwens meer mensen die het de laatste tijd een beetje overkill aan events vinden trouwens? Ik word een beetje ontmoedigd door Niantic, omdat ik de tijd niet heb om bij te blijven met al die events...![]()
.
Die doordeweekse uren op onmogelijke tijden was ik nog even vergeten ja. Net als ex-raids midden op de werkdagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"een beetje" ?
nee... niet "een beetje"
Ik vind het serieus teveel. Elk weekend is er nu wel wat. En dan door de weeks raidhour en spotlight-hour ofzo (op onmogelijke tijden), en mystery hour en weet ik het wat...
Het wordt gewoon echt teveel
Ik! De vriendjes die ik heb zijn zelf super traag dus ik kan wel wat loyalere gebruikenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef moemoe het volgende:
8952 4868 6866
Geaccepteerd en cadeautje gestuurdquote:Op zondag 1 maart 2020 08:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik! De vriendjes die ik heb zijn zelf super traag dus ik kan wel wat loyalere gebruiken![]()
Kom maar door hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 08:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik! De vriendjes die ik heb zijn zelf super traag dus ik kan wel wat loyalere gebruiken![]()
3689 0243 1184quote:
Ja eens, volledig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt die shiny ineens een stuk minder zeldzaam.
Zijn er trouwens meer mensen die het de laatste tijd een beetje overkill aan events vinden trouwens? Ik word een beetje ontmoedigd door Niantic, omdat ik de tijd niet heb om bij te blijven met al die events...![]()
.
Ik had gisteren andere prioriteiten en heb de raids overgeslagen. Heb tot nu toe 1 kloonraid gedaan en de rest komt vast nog wel een keer terug op de een of andere manier... als ik dan nog speel.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja eens, volledig.
Events zijn leuk, die houden je bezig. Als er een week geen event is en alleen maar Zigzagoon en Bunary spawns zijn merk ik dat ik heel snel gedemotiveerd ben. Die korte tijdsgebonden events is gewoon shit. Ik ben redelijk fanatiek (wil m'n dex compleet en goede, sterke Pokemons) maar ik krijg het niet voor elkaar om elke keer in die korte momenten de straat op te gaan om te vangen, raiden, eitjes uitlopen, of weet ik het wat.
Ergens baal ik er wel van, maar ik heb geen zin om m'n sociale leven eronder te laten lijden dus ik weiger.
Heel toevallig gistermiddag wel even tijd, 5 Gengar en 1 Nidorino raid gedaan. Geen shiny, wel leuke rewards.
Zat ik ook wel eens aan te denken, plus je wilt toch de nieuwe die ze er elke keer in stoppen toch vangen. Als verzamelaar dit spel op halve kracht spelen lijkt dus toch een soort onmogelijk..quote:Op maandag 2 maart 2020 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gisteren andere prioriteiten en heb de raids overgeslagen. Heb tot nu toe 1 kloonraid gedaan en de rest komt vast nog wel een keer terug op de een of andere manier... als ik dan nog speel.
Maar ik ga bijna niet meer speciaal voor PoGo de deur uit. Speel af en toe nog als ik toch al buiten ben, maar ook niet meer altijd. Aan de ene kant heb ik zoiets van: het is leuk geweest, ik ga mijn vrije tijd anders besteden, maar aan de andere kant vind ik helemaal stoppen weer zonde van alle tijd en energie die ik er al in heb gestoken.
ik heb een clone-pikachu, dankzij photobomb, maar dat is het tot op heden nog welquote:Op maandag 2 maart 2020 14:33 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zat ik ook wel eens aan te denken, plus je wilt toch de nieuwe die ze er elke keer in stoppen toch vangen. Als verzamelaar dit spel op halve kracht spelen lijkt dus toch een soort onmogelijk..
Die kloonraids heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Is niet uitgekomen om er zo eentje mee te pikken en ik merk dat ze niet heel in trek zijn. De meeste willen 1 Charizard omdat die er cool uit ziet, meer niet.
Slowbro is niet onaardig om in een gym te zetten als defender als hij Confusion heeft als aanval. Voor de rest hebben ze beiden weinig meerwaarde, niet bij raids, niet in de battle league of als aanvaller voor gyms.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maakt het nou echt niet uit of je een 100 slowpoke naar een slowbro of een slowking evolvet?
Heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef moemoe het volgende:
8952 4868 6866
Mijn zesde raid resulteerde in een 96% Shiny.quote:
Mooie vangst toch? Voor de candy was het nog wel fijn om een paar andere bij te vangen, nu moet je er maar rare candy in stoppenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn zesde raid resulteerde in een 96% Shiny.
Maar dat was dan wel de 2de die ik ving. En daarna volgens mij nog 3 of 4 raids mee gedaan, maar daar ook geen 1 van gevangen. Hij wou niet blijven zitten.
Maar ja, klagen mag ik dan evengoed ook weer niet.
Ik ving ze ook maar moeilijk, gelukkig bleef mijn 100% wel zittenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn zesde raid resulteerde in een 96% Shiny.
Maar dat was dan wel de 2de die ik ving. En daarna volgens mij nog 3 of 4 raids mee gedaan, maar daar ook geen 1 van gevangen. Hij wou niet blijven zitten.
Maar ja, klagen mag ik dan evengoed ook weer niet.
Daarom heb ik nog wat raids gedaan. En het was een gezellig clubje, maar als je er al weer 3 niet gevangen hebt, begint het zonde te worden van je pasjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Mooie vangst toch? Voor de candy was het nog wel fijn om een paar andere bij te vangen, nu moet je er maar rare candy in stoppen.
Helaas valt ie niet te ruilen dus alle overige Darkrais in mn inventory zijn eigenlijk nutteloos.
100% is ook wel lekkerquote:Op maandag 9 maart 2020 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ving ze ook maar moeilijk, gelukkig bleef mijn 100% wel zitten. Toen was de motivatie voor shiny ook wel op
.
Ik had hem pas shiny na 30 raids...quote:
Dan heb je die gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:54 schreef Vermecelli het volgende:
Huh, Cresselia in raids? Heb deze aankondiging niet gezien..
Altijd handig, Registeel candy kan ik nog wel gebruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb je die gemist. Ook Registeel is terug, net als andere geschikte Battle League pokies.
quote:Updates to events: Abra Community Day
Trainers,
The following events have been canceled, postponed, or changed.
Abra Community Day: This event has been postponed.
We will also be making the following changes to Pokémon GO which are effective starting now until further notice.
A one-time purchase bundle of 30 Incense for 1 PokéCoin. Incense will also last for one hour.
1/2 Hatch Distance when Eggs are placed into Incubators during this time period
PokéStops will now drop Gifts more frequently
Pokémon habitats will increase and more Pokémon will be appearing in the wild
Be sure to follow us on social media, opt in to receive push notifications, and subscribe to our emails to stay updated.
—The Pokémon GO team
Ik mis nog t4 en t5 raids die solo gedaan kunnen worden. Zou ook een handige tijdelijke aanpassing zijn, als ze toch bezig zijnquote:
Daarom kreeg ik vanochtend zoveel kadootjes.quote:
Als ik ruimte heb in de item bag, kan ik wel 1 coin missenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:00 schreef Miniem het volgende:
Intense 30 stuks voor maar coin vanwege corona
Waarschijnlijk ondergesneeuwd in de vele meldingen die je krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:54 schreef Vermecelli het volgende:
Huh, Cresselia in raids? Heb deze aankondiging niet gezien..
Haha ja, buitenkansje, ook al gebruik ik ze niet/amper.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:00 schreef Miniem het volgende:
Incense 30 stuks voor maar 1 coin vanwege corona
Ze duren ook 1 uur ipv een halfuur.
ik ook zelden, woon in een plek waar er wel veel per uur zitten. Maar mijn nichtjes vragen altijd of ze er eentje aan mogen zetten dus dat is een prima voorraadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha ja, buitenkansje, ook al gebruik ik ze niet/amper.
Voor 1 coin een lachertje..
Charizard en Swampert kun je misschien proberen. Zijn T4 en volgens Silph Road te solo'en. Mits alles perfect uiteraard.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nog t4 en t5 raids die solo gedaan kunnen worden. Zou ook een handige tijdelijke aanpassing zijn, als ze toch bezig zijn.
Ik doelde uiteraard op dat Thunderdome ding in de T5 momenteel. Die heb ik nog niet en ik heb het een beetje gehad met de raids die je niet solo kan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Charizard en Swampert kun je misschien proberen. Zijn T4 en volgens Silph Road te solo'en. Mits alles perfect uiteraard.
En als je een ei aanzet terwijl je incense aanstaat, duurt het maar de helft van de kmsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:00 schreef Miniem het volgende:
Incense 30 stuks voor maar 1 coin vanwege corona
Ze duren ook 1 uur ipv een halfuur.
Zonder ook hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef Guppy het volgende:
[..]
En als je een ei aanzet terwijl je incense aanstaat, duurt het maar de helft van de kms
Oh echt? Zo had ik het niet gelezenquote:
Mankey en medetite. Pfffffff.quote:
OK, zal het zo snel mogelijk doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Debsterr het volgende:
@:victorinox je mag met Pokaholish besties worden wanneer je wilt. Ik hoef geen eitje aan!
Einde fighting-event.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef DaMart het volgende:
Lijkt erop dat de pokemon zijn aangepast. Mankey veranderde in Magnemite hier.
Was er een fighting event dan? Dacht dat die Mankeys zo veel verschenen door de corona-aanpassingen in het spelquote:
Ik heb liever dat ze zorgen dat ik lvl 4 & 5 raids in mijn eentje kan doen. Daar heb ik meer aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef Ferdo het volgende:
Geheel volgens verwachting : ook het raid hour sneuvelt.
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zorgen dat ik lvl 4 & 5 raids in mijn eentje kan doen. Daar heb ik meer aan.
En gewoon iedereen een eigen pokestop in huis, met allemaal dezelfde opdracht: catch 1 pokemon en dan gewoon willekeurig een van de T4 en T5 pokemon als beloning krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb liever dat ze zorgen dat je gewoon helemaal geen raids meer kan doen. Lekker binnen blijven.
Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gewoon iedereen een eigen pokestop in huis, met allemaal dezelfde opdracht: catch 1 pokemon en dan gewoon willekeurig een van de T4 en T5 pokemon als beloning krijgen.
Bij raids kan je ook gewoon 2 meter uit elkaar gaan staan. Dat mensen dat niet doen is hun eigen onvoorzichtigheid. Raids worden bij ons ook gewoon vanuit de auto gedaan. Heb je ook weinig risico. Het wordt straks alleen lastiger als we echt in totale lockdown gaan (wat ik wel verwacht). Dan zou Niantic echt met goede oplossingen moeten komen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.
Zeker hier in mijn gemeente blijft iedereen lekker raiden ondanks dat beheerders van de Telegram groepen zeggen dat men thuis moet blijven. Toch nog het idee dat velen deze maatregelen totaal niet serieus nemen..
Die T5 boss rewards uit Pokemon Go League vind ik overigens wel een goede oplossing. Zo kan iedereen toch nog aan z'n legendaries komen.
Ik las online ook al andere suggesties voor Niantic: het bereik van gyms en stops vergroten, desnoods zodat je alles wat je op de kaart ziet, kunt spinnen, of de raids kunt meepakken vanuit huis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.
Zeker hier in mijn gemeente blijft iedereen lekker raiden ondanks dat beheerders van de Telegram groepen zeggen dat men thuis moet blijven. Toch nog het idee dat velen deze maatregelen totaal niet serieus nemen..
Die T5 boss rewards uit Pokemon Go League vind ik overigens wel een goede oplossing. Zo kan iedereen toch nog aan z'n legendaries komen.
Afhankelijk wat Niantic nog bereid is te ontwikkelen om te voldoen aan de huidige maatregelen. Als ze een week moeten bouwen aan een functionaliteit die 2 weken later de prullenbak weer in kan dan is het natuurlijk beetje zonde van de tijd. Maar al met al denk ik dat ze veel meer kunnen doen om mensen binnen te houden maar het gaat hen natuurlijk ook om de inkomsten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las online ook al andere suggesties voor Niantic: het bereik van gyms en stops vergroten, desnoods zodat je alles wat je op de kaart ziet, kunt spinnen, of de raids kunt meepakken vanuit huis.
Lijkt me ook een prima oplossing. Of je buddy op pad sturen om gyms en stops te spinnen. Er is vast wel wat creatiefs te bedenken.
Misschien denk ik te simpel, maar het bereik van gyms en stops verruimen lijkt me iets dat gewoon op de server kan worden aangepast door een paar getallen te wijzigen. Als een dergelijke verruiming niet meer nodig is, kunnen ze gewoon weer de oude waardes invullen.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Afhankelijk wat Niantic nog bereid is te ontwikkelen om te voldoen aan de huidige maatregelen. Als ze een week moeten bouwen aan een functionaliteit die 2 weken later de prullenbak weer in kan dan is het natuurlijk beetje zonde van de tijd. Maar al met al denk ik dat ze veel meer kunnen doen om mensen binnen te houden maar het gaat hen natuurlijk ook om de inkomsten.
Die Genesect questline ook een mooi voorbeeld idd. Toch weer van duizenden spelers 8 euro (toch?) binnenharken. Kunnen ze weer even door..
Dat laatste was precies mijn reden! Haha. Heb m gedaan zodat ik geen exraids hoef te doen, waar ik toch nooit bij kan zijn. Daarbij kreeg je wat pasjes, incubators en kon je bijna alles vanuit huis doen. Was best goed te doen. De intresse die verlies ik ook ja. Af en toe nog leuk om te spelen zoals met de Gible spawns.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien denk ik te simpel, maar het bereik van gyms en stops verruimen lijkt me iets dat gewoon op de server kan worden aangepast door een paar getallen te wijzigen. Als een dergelijke verruiming niet meer nodig is, kunnen ze gewoon weer de oude waardes invullen.
Ik heb die Genesect-quests wel gedaan, al begint de interesse voor het spel af te nemen. Maar dan heb ik dat beest gewoon alvast en hoef ik later niet meer tig raids te doen om vervolgens een uitnodiging te krijgen voor een ex-raid op een achterlijk tijdstip onder werktijd.
Ik ben vooral een verzamelaar, P2P boeit me niet echt, maar je moet nu GBL doen om je pokedex zo volledig mogelijk te krijgen. Dat is een extra drempel en als ik dan toch al pokemon ga missen, wordt de motivatie om door te spelen ook minder.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat laatste was precies mijn reden! Haha. Heb m gedaan zodat ik geen exraids hoef te doen, waar ik toch nooit bij kan zijn. Daarbij kreeg je wat pasjes, incubators en kon je bijna alles vanuit huis doen. Was best goed te doen. De intresse die verlies ik ook ja. Af en toe nog leuk om te spelen zoals met de Gible spawns.
Haha ja snap ik, ik doelde meer op jouw suggestie om de buddy stops te laten draaien. Deze kan wel wandelen namelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien denk ik te simpel, maar het bereik van gyms en stops verruimen lijkt me iets dat gewoon op de server kan worden aangepast door een paar getallen te wijzigen. Als een dergelijke verruiming niet meer nodig is, kunnen ze gewoon weer de oude waardes invullen.
Dan moet je denk ik voorlopig nog behoorlijk wat geduld hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Genesect pak ik wel op de ex-raid manier.
Dat gaat ook niet meer lukken, nee...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik voorlopig nog behoorlijk wat geduld hebben.
quote:Increased Daily Bonuses, changes to Gifts, and rotating 1 PokéCoin bundles
Pokémon GO
Trainers,
The following changes have been made to Pokémon GO until further notice.
3× Stardust and XP for your first Pokémon catch of the day: Be sure to activate a Star Piece and Lucky Egg to maximize your rewards.
Changes to Gifts: The number of Gifts you can open daily will now increase to 30, and the number of Gifts you can carry in your inventory will increase to 20. Gifts will also contain more Poké Balls. We appreciate your patience as we continue to prioritize updates that make gameplay more accessible and enjoyable at this time.
Rotating 1 PokéCoin bundles in the shop! New 1 PokéCoin bundles will be available in the shop each week as one-time purchases. The contents of these bundles change weekly, so be sure to get what is available each week. Right now, a new 1 PokéCoin bundle is available for you that contains the following.
Poké Balls × 100
You can access the above bundle (along with the one-time-purchase bundle of 30 Incense for 1 PokéCoin that was already available) from now until Monday, March 30, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7).
The Incense and Poké Ball bundles will both be removed at that time, and a new 1 PokéCoin bundle will be available.
Be sure to follow us on social media, opt in to receive push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game-event and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
https://pokemongolive.com/post/updates-20200323
Eenmaal in de lobby is de straal groter.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet meer lukken, nee...
Wat is het maximum bereik van een gym? 20 meter?
Kun je 40 meter van elkaar af staan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:58 schreef moemoe het volgende:
Ik word gewoon gedumpt als vriend tijdens deze Corona-tijden, schande!
Jij ook al?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:58 schreef moemoe het volgende:
Terwijl je nu juist extra gifts kunt openen en vasthouden. Plus, ballenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:58 schreef moemoe het volgende:
Die van ons blijft gewoon open. We waarschuwen mensen en wijzen ze op hun verantwoordelijkheid. Sluiting betekent dat mensen op alternatieve manieren gaan afspreken en dan heb je er minder controle op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef Vermecelli het volgende:
Telegram Raidgroep is hier in m'n woonplaats is ook gesloten tot 1 juni
Ik snap ook niet waarom je er uit zou gaan. Je kunt hem idd gewoon dempen en zelf lekker binnen blijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef spamaccount het volgende:
Ik had de raidgroep in mijn woonplaats al een tijdje op stil staan, ook omdat er zoveel in geneuzeld wordt. Ik zi e nu dat een aantal al de groep verlaten hebben in verband met het virus. De groep is tot nu toe nog open.
Echt hoorquote:
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:
Lekker stardust verzamelen met incensequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef Debsterr het volgende:
Terwijl je nu juist extra gifts kunt openen en vasthouden. Plus, ballen.
Klopt, beetje vreemde actie momenteelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef rubbereend het volgende:
ik had ineens veel meer pokestopnominatie mogelijkheden, in plaats van 7 in de twee weken had ik er 12
meteen maar zeven gedaan gisteren tijdens mijn frisse neus rondje. Heb alleen nog steeds nominaties van een maand geleden staan die nog steeds niet definitief beoordeeld zijn en zo komt er alleen maar meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, beetje vreemde actie momenteel.
Weet jij zo of een vogelhuisje op een boom (langs een voetpad, vrij toegankelijk) een goede nominatie zou zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meteen maar zeven gedaan gisteren tijdens mijn frisse neus rondje. Heb alleen nog steeds nominaties van een maand geleden staan die nog steeds niet definitief beoordeeld zijn en zo komt er alleen maar meer
niet echt, ik keur ze af tenminstequote:Op woensdag 25 maart 2020 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet jij zo of een vogelhuisje op een boom (langs een voetpad, vrij toegankelijk) een goede nominatie zou zijn?
In deze apocalyptische tijd vind ik dat alles gewoon geaccepteerd moet worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet echt, ik keur ze af tenminste
Absoluut nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet jij zo of een vogelhuisje op een boom (langs een voetpad, vrij toegankelijk) een goede nominatie zou zijn?
Maar dan ga je op de stoel van Niantic zitten..quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In deze apocalyptische tijd vind ik dat alles gewoon geaccepteerd moet worden.
En als de situatie weer normaal is, gewoon alles wat er sinds 1 maart is bijgekomen verwijderen en opnieuw aan laten vragen
Inmiddels alsnog gesloten...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die van ons blijft gewoon open. We waarschuwen mensen en wijzen ze op hun verantwoordelijkheid. Sluiting betekent dat mensen op alternatieve manieren gaan afspreken en dan heb je er minder controle op.
Daar is dat hele wayfearer toch voor?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan ga je op de stoel van Niantic zitten..
Wayfarer is niet bedoeld om zelf richtlijnen te verzinnen al naar gelang de omstandigheden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar is dat hele wayfearer toch voor?
Maar ik bedoel ook meer dat niantic gewoon zoiets zou kunnen doen hoor. Niet als community, dat recht heeft de community niet natuurlijk.
Hey, bedankt voor je behulpzame uitlegquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het voldoet aan geen enkel criterium voor een Wayspot.
Ja, of gewoon de algemene categorie. Een wayspot moet ofwel iets zijn dat bijzonder is voor de omgeving, ofwel mensen samenbrengen, ofwel aanzet tot beweging. Daar valt een vogelhuisje niet onder.quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor je behulpzame uitleg!
Categorie massaproductie dan zeker? Wel jammer, is precies op een doods stuk waar wel veel mensen langskomen.
Klinkt heel bekendquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:17 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe gaat jullie Pokemon Go League season? Ik zit nu in Rank 7 met 55 wins uit 104 battles. Merk dat het vanaf dit punt wel meer uitdagend begint te worden en de spelers waar je tegen speelt meer ervaren zijn. Punten score duurt ook lang, dus ooit rank 10 behalen heb ik wel uit m'n hoofd gezet.
Ik ben rank 5... doe het alleen omdat ik Thundurus wil hebben, maar ik krijg nu steeds Cobalionquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:17 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe gaat jullie Pokemon Go League season? Ik zit nu in Rank 7 met 55 wins uit 104 battles. Merk dat het vanaf dit punt wel meer uitdagend begint te worden en de spelers waar je tegen speelt meer ervaren zijn. Punten score duurt ook lang, dus ooit rank 10 behalen heb ik wel uit m'n hoofd gezet.
Zo gaat het hier ook. Vier battles winnen en zo kans op een Thundurus of shiny Cobalion lijkt daarmee sowieso verkeken. En ik wil er geen premium raid pas aan uitgeven. Had mooi geweest als je je dagelijkse gratis raid pas ook voor had kunnen gebruiken als tijdelijke maatregel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:17 schreef Vermecelli het volgende:
Ja zelfde. Ben al blij met de 2 rare candy, maar die is helaas niet altijd haalbaar. Gelukkig begint volgens mij overmorgen de Ultra League weer dus dan moet iedereen weer bij rank 1 beginnen en kun je weer streaks makenquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook. Vier battles winnen en zo kans op een Thundurus of shiny Cobalion lijkt daarmee sowieso verkeken. En ik wil er geen premium raid pas aan uitgeven. Had mooi geweest als je je dagelijkse gratis raid pas ook voor had kunnen gebruiken als tijdelijke maatregel.
quote:
Oh nice! Ik heb nog geen shiny kunnen vinden. Wel een shiny Beldum, ik snap niet hoe ik er daar zoveel van kan hebben!quote:Op zondag 29 maart 2020 14:18 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend een shiny Baltoy uit quest.
En weer geen Thundurus uit gbl gekregen.
Beldum was CD-pokemon. Daar had ik er gisteren ook weer 1 van. Hoop nog op shiny Lunatone nu.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:27 schreef Guppy het volgende:
[..]
Oh nice! Ik heb nog geen shiny kunnen vinden. Wel een shiny Beldum, ik snap niet hoe ik er daar zoveel van kan hebben!
En ik had laatst uit een battle met Cliff een shiny shadow Pincir
Ja, maar ik had er tijdens CD alleen al 9 toen. Terwijl ik op sommige CD's er niet eens twee hadquote:Op zondag 29 maart 2020 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beldum was CD-pokemon. Daar had ik er gisteren ook weer 1 van. Hoop nog op shiny Lunatone nu.
donequote:Op zondag 29 maart 2020 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nog 1 vriendje nodig voor de dragonite challenge wie kan mij helpen
Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 6806 6030 4830!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |