SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
@KoosVogels
Fijn dat jij de stafleden van Bernie niet wil afdoen op zaken waar je zelf niet bij bent geweest. Kun je deze mentaliteit ook volhouden als het gaat om Trump??![]()
Leuk hoe je de aandacht van je aluhoedjesfilmpje probeert weg te sturen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:18 schreef theunderdog het volgende:
@:koosvogels
Fijn dat jij de stafleden van Bernie niet wil afdoen op zaken waar je zelf niet bij bent geweest. Kun je deze mentaliteit ook volhouden als het gaat om Trump??
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Het kost weinig moeite om een berg aan kansloze figuren te vinden die dan wel zaken in of uit context zetten om een slecht punt te maken, of t nou om Trump of Sanders gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou, ja, bij zo'n filmpje komen er bij mij wel vragen. Allereerst: ik ken die jongeren niet, ik zie wat uitgeprinte Sanders posters, maar die kan ik hier ook printen. Zijn dit inderdaad mensen uit de staf van Sanders?
Zo ja, dan het volgende: waarom bespreken ze dit met een camera, met welk nut is dit filmpje gemaakt? Wat is de context, wat is er uit geknipt?
En dan nog: hoe komt een gekende Trumpaanhanger aan het filmpje?
Pas als je die vragen kunt beantwoorden, kun je wat zeggen over dit filmpje.
Kan nog wel met wat analogieën op de proppen komen om het duidelijker te brengen maar zou gewoon beter zijn om dit soort onderbuik gebral links te laten liggen.![]()
Ik neem aan dat je mijn reactie hebt gelezen? Als je niet op een fatsoenlijke en volwassen wijze kunt discussiëren, dan raad ik je aan je heil elders te zoeken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:25 schreef henk38 het volgende:
Beurzen halen opgelucht adem na de zege van Trump.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het gaat er niet zozeer om of ik er wel of niet bij ben geweest. Ik ben slechts benieuwd naar de omstandigheden die hebben geleid tot bepaalde uitspraken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:18 schreef theunderdog het volgende:
@:koosvogels
Fijn dat jij de stafleden van Bernie niet wil afdoen op zaken waar je zelf niet bij bent geweest. Kun je deze mentaliteit ook volhouden als het gaat om Trump??
Verder heb ik geen moeite met hakken op Sanders. Die man is veel te links voor mijn smaak.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Welke omstandigheden zouden uitspraken in dat filmpje rechtvaardigen? ik ga er even vanuit dat jij wel voor rede vatbaar bent en niet denkt dat het allemaal in scene is gezet door de rechtse illuminatie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om of ik er wel of niet bij ben geweest. Ik ben slechts benieuwd naar de omstandigheden die hebben geleid tot bepaalde uitspraken.
Verder heb ik geen moeite met hakken op Sanders. Die man is veel te links voor mijn smaak.![]()
Nou ja, ik wil ook wel eens pittige en radicale uitspraken doen als ik mij in een vertrouwde omgeving bevind. Zeker als de stemming in een bepaalde richting wordt geduwd. Dat betekent niet direct dat ik die uitspraken ook meen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke omstandigheden zouden uitspraken in dat filmpje rechtvaardigen? ik ga er even vanuit dat jij wel voor rede vatbaar bent en niet denkt dat het allemaal in scene is gezet door de rechtse illuminatie.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De verkiezingen worden een spannende strijd. Ik verwacht dat alles uit de kast wordt getrokken om te winnen.![]()
Dat doen ze altijdquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Jojoke het volgende:
De verkiezingen worden een spannende strijd. Ik verwacht dat alles uit de kast wordt getrokken om te winnen.![]()
Bovendien lijkt het me niet bepaald interessant wat een van de tienduizenden vrijwilligers bij een campagne zegt. Wat zijn dit voor stasipraktijken? Laat een medewerker lekker een mening ventileren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook wel eens pittige en radicale uitspraken doen als ik mij in een vertrouwde omgeving bevind. Zeker als de stemming in een bepaalde richting wordt geduwd. Dat betekent niet direct dat ik die uitspraken ook meen.![]()
Afwijkende meningen zijn natuurlijk verboten bij de republikeinen, dus dat iemand niet helemaal in de pas loopt in het andere kamp zorgt direct voor ophef.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bovendien lijkt het me niet bepaald interessant wat een van de tienduizenden vrijwilligers bij een campagne zegt. Wat zijn dit voor stasipraktijken? Laat een medewerker lekker een mening ventileren.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik heb jou hier meerdere keren zien verklaren dat Trump fans dom en laag geschoold zijn, valt dat wel onder inhoudelijk discussiëren ?quote:![]()
Ondertussen lijkt het toch Sanders te worden die Iowa gaat winnen, met nog 4% te gaan.
https://www.nytimes.com/i(...)ve®ion=NavigationOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik heb geen idee wat de achtergrond is van al die Trump fanboys.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:00 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik heb jou hier meerdere keren zien verklaren dat de Trump fans dom en laag geschoold zijn, valt dat wel onder inhoudelijk discussiëren ?
Maar er zit een verschil tussen hersenen hebben en er ook op de juiste manier gebruik van maken. Daar lijkt het bij velen wat aan te schorten.![]()
Apart ook dat Pete zowel winnaar is omdat hij zelfs met de votes die hij nu eigenlijk heeft niemand hem had verwacht zo goed te doen maar ook verliezer door zijn relatie met de IDP shitshow. Ik denk dat ongewild dit allemaal alleen maar de positie van Sanders aansterkt en Pete, Warren en zeker "go vote for somebody else" Biden het nakijken gaan hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ondertussen lijkt het toch Sanders te worden die Iowa gaat winnen, met nog 4% te gaan.
https://www.nytimes.com/i(...)ve®ion=Navigation![]()
Ja dat is waar, dat zie ik hier vaak.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil tussen hersenen hebben en er ook op de juiste manier gebruik van maken. Daar lijkt het bij velen wat aan te schorten.![]()
In de modellen van 538 lijkt dat nu wel zo te zijn inderdaad. Ik vind het behoorlijk extreme bewegingen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:04 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Apart ook dat Pete zowel winnaar is omdat hij zelfs met de votes die hij nu eigenlijk heeft niemand hem had verwacht zo goed te doen maar ook verliezer door zijn relatie met de IDP shitshow. Ik denk dat ongewild dit allemaal alleen maar de positie van Sanders aansterkt en Pete, Warren en zeker "go vote for somebody else" Biden het nakijken gaan hebben.
https://projects.fivethir(...)cast/?ex_cid=rrpromo
En het artikel:
https://fivethirtyeight.c(...)ns-chances-are-down/![]()
Beste Henk, ik heb jou hier werkelijk nog geen argument zien formuleren. Ik denk niet dat jij in de positie verkeert om anderen aan te vallen op hun intellectuele capaciteiten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:08 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat zie ik hier vaak.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Voor conclusies kunnen we echt beter New Hampshire afwachten, iedere kenner benadrukte van te voren dat dat een twee-eenheid is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:14 schreef archito het volgende:
[..]
In de modellen van 538 lijkt dat nu wel zo te zijn inderdaad. Ik vind het behoorlijk extreme bewegingen.
https://projects.fivethir(...)cast/?ex_cid=rrpromo
En het artikel:
https://fivethirtyeight.c(...)ns-chances-are-down/Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Qua campagnegeld heeft Pete het merendeel uitgegeven aan Iowa. Hier moest en zou hij scoren met de hoop om dan een enorme vlucht naar boven te maken. Maar dat is mislukt (a) door te matig te scoren en (b) het geklungel/gerommel met de uitslagen waardoor aandacht ondermaats bleef. Denk dus dat het vanaf hier bergafwaarts gaat. Misschien nog even een korte opleving puur omdat meer mensen nu zijn naam kennen maar niet voldoende om mee te doen voor de eindzege.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:04 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Apart ook dat Pete zowel winnaar is omdat hij zelfs met de votes die hij nu eigenlijk heeft niemand hem had verwacht zo goed te doen maar ook verliezer door zijn relatie met de IDP shitshow. Ik denk dat ongewild dit allemaal alleen maar de positie van Sanders aansterkt en Pete, Warren en zeker "go vote for somebody else" Biden het nakijken gaan hebben.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Mee eens, het artikel duidt de uitslag ook een stuk genuanceerder dan de uitkomsten van het model vrij simpel laten zien. Voor Buttigieg is het vooral spannend na New Hampshire. Lukt het hem om met 2 goede uitslagen meer bekendheid en steun te krijgen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor conclusies kunnen we echt beter New Hampshire afwachten, iedere kenner benadrukte van te voren dat dat een twee-eenheid is.![]()
Laat Bloomberg New Hampshire ook schieten zoals hij bij Iowa deed? Hij stijgt namelijk best gestaag in nationale polls en als hij niet mee doet zou ik toch nog wat terughoudend zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor conclusies kunnen we echt beter New Hampshire afwachten, iedere kenner benadrukte van te voren dat dat een twee-eenheid is.![]()
Ja, die doet hij ook niet mee (omdat hij te laat was om zich in te schrijven, volgens mij).quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laat Bloomberg New Hampshire ook schieten zoals hij bij Iowa deed? Hij stijgt namelijk best gestaag in nationale polls en als hij niet mee doet zou ik toch nog wat terughoudend zijn.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |