Ik vind ze best wel understated op hun stoeltjes zitten hoorquote:
Dat voegt alleen maar toe aan hoe raar dit allemaal is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind ze best wel understated op hun stoeltjes zitten hoor
Af en toe heb je dat inderdaad wel nodig zo tussen die maffe intervalacts doorquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Rustmomentje, was ook wel weer even nodig.
*kijkt naar deze comment en naar de jurken van de presentatrices, en knikt instemmend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kunnen gelukkig dingen lekker strak organiseren.
Dat wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat voegt alleen maar toe aan hoe raar dit allemaal is.
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Gaat zo'n neprocker uit zijn dak op het podium en dan die zuinige smoelen in de zaal
Peter Koelewijn op het Muziekfeest-taferelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Gaat zo'n neprocker uit zijn dak op het podium en dan die zuinige smoelen in de zaal
Die schijnt ze ook te bangenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
Nou komt ze.
Met een banger van Afrojack.
Je wilt haar nummer zeker ook?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, na het horen van haar muzieknummer hoef ik haar andere nummer ook niet meer.
Wel voor de dove audities.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:
Handig als dit je coach is bij The Voice.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Spaghetti is ook onnodig lang. Dus ja.
Nog steeds beter dan Lil Kleine hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:
Ja, ze zal geen opzoekster bij 2 voor 12 zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het nummer ook best leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Em31 het volgende:
Had ze een betere stem gehad dan had het best leuk geklonken
Ze hebben dus lenzen in?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Ik vind die hele lichte ogen altijd wel een beetje eng bij dit soort vrouwen. Bij de Spaanse TV lopen er ook wat van rond. Is echt een schoonheidsideaal hier. Komt heel nep over.
Daar lijkt het wel op. Ik vind lichte ogen mooi maar het moet wel passen in het geheel, net als donkere ogen.quote:
Ah, dus daarom stond die kererl opeens met een tennisracket in z'n handquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Die meneer in het publiek heeft de verloting van de boodschappenmand gewonnen?
Als hij alle intervalacts nou even bewusteloos mept, kunnen we ook weer doorquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dus daarom stond die kererl opeens met een tennisracket in z'n hand
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou vreemd opkijken als Fabian Cancellara op een Nederlands NSF zou opduiken, maar wie ben ik.
Zal er zeker niet om klagen neequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou vreemd opkijken als Fabian Cancellara op een Nederlands NSF zou opduiken, maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
quote:In an interview to La Repubblica, Novak Djokovic commented on his relationship with Italy, where he trained as a teenager. Djokovic is looking forward to coming to Rome where he won 2008, 2011, 2014, 2015 titles. "I am happy to come to Italy.
Rome is a second home. Because I feel like I am Italian. I see it: people look at me with positive energy. And I feel that on court and in the city with all its history. Then I have many friends who I knew over the last 15 years.
I was always attracted by the Italians' culture and tradition. At 17 years I started learning the language by myself. When I speak Italian it's like I speak Serbian. We Serbians are very open. And we are good at the sport because we are people who always had to struggle.
En hij kan zingen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Djokovic in z'n jeugd heeft getraind in Italië. Vandaar dus.
Zeg je nou dat het iets te veel is!?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
Ze kunnen ook overdrijven hoor met ál deze tussenstukjes.
Ja!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het iets te veel is!?
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Danny de Munck met een knotje doet ook mee.
quote:
quote:
Hij lijkt er wel op, althans in zijn jonge jarenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Was In 1991 ook al zo'n rommeltjequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik wil nooit, NOOIT het ESF in Italië.
Wauwwww ja, dat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden ze de intervalacts niet voor hoeven onderbreken inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit nog wel de minste, van alle interval-acts.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hadden ze de intervalacts niet voor hoeven onderbreken inderdaad.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Italiaanse reclame: Deze vrouw is chirurg! En ze draagt een lekker kort rokjeGoldenpoint!
Ergens tussen nu en het moment dat de zon implodeertquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
wil iemand me ff roepen als er een inschatting is van hoe laat Francesco moet?
Het schema komt totaal niet overeen met gister, dus op dit moment geen idee helaasquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
De schatting momenteel is dat het ergens tussen nu en volgende maand is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
twitter:elainovision twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:27:02We have had 2 songs out of 12. Meanwhile... #Sanremo2020 https://t.co/IqeDjzTzI2 reageer retweet
Uit haar bioquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
Als je niet kijkt en dit ziet.[ afbeelding ]twitter:elainovision twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:27:02We have had 2 songs out of 12. Meanwhile... #Sanremo2020 https://t.co/IqeDjzTzI2 reageer retweet
quote:Not actually Lithuanian, nor a basketball player.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |