quote:In an interview to La Repubblica, Novak Djokovic commented on his relationship with Italy, where he trained as a teenager. Djokovic is looking forward to coming to Rome where he won 2008, 2011, 2014, 2015 titles. "I am happy to come to Italy.
Rome is a second home. Because I feel like I am Italian. I see it: people look at me with positive energy. And I feel that on court and in the city with all its history. Then I have many friends who I knew over the last 15 years.
I was always attracted by the Italians' culture and tradition. At 17 years I started learning the language by myself. When I speak Italian it's like I speak Serbian. We Serbians are very open. And we are good at the sport because we are people who always had to struggle.
En hij kan zingen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Djokovic in z'n jeugd heeft getraind in Italië. Vandaar dus.
Zeg je nou dat het iets te veel is!?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
Ze kunnen ook overdrijven hoor met ál deze tussenstukjes.
Ja!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het iets te veel is!?
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Danny de Munck met een knotje doet ook mee.
quote:
quote:
Hij lijkt er wel op, althans in zijn jonge jarenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Was In 1991 ook al zo'n rommeltjequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik wil nooit, NOOIT het ESF in Italië.
Wauwwww ja, dat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden ze de intervalacts niet voor hoeven onderbreken inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit nog wel de minste, van alle interval-acts.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hadden ze de intervalacts niet voor hoeven onderbreken inderdaad.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Italiaanse reclame: Deze vrouw is chirurg! En ze draagt een lekker kort rokjeGoldenpoint!
Ergens tussen nu en het moment dat de zon implodeertquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
wil iemand me ff roepen als er een inschatting is van hoe laat Francesco moet?
Het schema komt totaal niet overeen met gister, dus op dit moment geen idee helaasquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
De schatting momenteel is dat het ergens tussen nu en volgende maand is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef Moira het volgende:
twitter:elainovision twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:27:02We have had 2 songs out of 12. Meanwhile... #Sanremo2020 https://t.co/IqeDjzTzI2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |