Correct.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:38 schreef ato het volgende:
SAN Remo onstond toch in 1955 en daaruit kwam het idee ESF?
1951 zelfs! Was inderdaad inspiratie voor het ESFquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:38 schreef ato het volgende:
SAN Remo onstond toch in 1955 en daaruit kwam het idee ESF?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Staying alive
Staying awake zul je bedoelen
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Wat is dat trouwens voor rare glitterzakdoek in z'n borstzak?
Die informatie had mijn adres inderdaad overgeslagen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.
Ik heb hier nog chocolademousse in de koelkastquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens knaag ik op chocoladekruidnoten. Voor wie closure wil
Fancy snotjesquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.
Ho dovuto bussare perché la campana non funzionava.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze mimiek verwacht ik dat er elk moment een pratende hond zich mee kan gaan bemoeien
Bwaaaah, er klopt iemand op de deur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze mimiek verwacht ik dat er elk moment een pratende hond zich mee kan gaan bemoeien
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens knaag ik op chocoladekruidnoten. Voor wie closure wil
Een rare glitterzakdoek in z'n borstzakquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Wat is dat trouwens voor rare glitterzakdoek in z'n borstzak?
Hm.. nee dat is het niet volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een rare glitterzakdoek in z'n borstzak
In Rotterdam heb je het onder leiding van Andre van Duin. Ook niks mis mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Met een ESF in Maastricht hadden we zo’n orkest onder leiding van André Rieu kunnen hebben.
Ik zou zeggen; ga morgen het dorp weer in daarmee, in plaats van zonnebrandcremequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die informatie had mijn adres inderdaad overgeslagen.
De Heidezangers zijn toch nooit echt doorgebroken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je het onder leiding van Andre van Duin. Ook niks mis mee.
Vier nummers waarvan de beste twee verloren.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Het is bijna 22 uur en wat hebben we gehoord so far?
De vier newcomersquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Het is bijna 22 uur en wat hebben we gehoord so far?
Kan toch ook gewoon alletwee?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga morgen het dorp weer in daarmee, in plaats van zonnebrandcreme
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Misschien een kritische vraag, maar komen er nog liedjes?
Dat kun je ook proberen. Heb je gelijk iets mee om gemorste creme mee op te vegenquote:
Is wel een beetje Italiaanse humor volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Zouden Italianen dit soort stukjes wel geweldig vinden?
Een kritische vraagquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Misschien een kritische vraag, maar komen er nog liedjes?
Spaghetti is ook onnodig lang. Dus ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Win win! Alleen is het niet meer zo warm dus misschien vinden mensen het toch wel gekquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kun je ook proberen. Heb je gelijk iets mee om gemorste creme mee op te vegen
Blijkbaar wel, ik weet wel dat het grootste gros Italianen van ouwehoeren/pratenhouden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Blijkbaar niet:quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
twitter:F4basita twitterde op woensdag 05-02-2020 om 21:49:4521.49 ancora nessuna canzone in gara pervenuta #Sanremo20 reageer retweet
Nee, da's Spaans. Ik geloof dat het in het Italiaans iets als come se chiama zou zijn.quote:
Este concierto es desciamento alto, klopt dit Strani?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, da's Spaans. Ik geloof dat het in het Italiaans iets als come se chiama zou zijn.
Edit: Ja, dat is het.
Ben jij zo'n barbaar die de spaghetti snijdt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Spaghetti is ook onnodig lang. Dus ja.
Misschien krijgen ze het wel warm in je nabijheidquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Win win! Alleen is het niet meer zo warm dus misschien vinden mensen het toch wel gek
Uiteindelijk wel ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n barbaar die de spaghetti snijdt?
Alto is hoog, largo is lang. Maar je kan ook gewoon 'este concierto dura demasiado' zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Este concierto es desciamento alto, klopt dit Strani?
Ja wat ze in 2004 hadden enzoquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me nog NSF’s in ons land herinneren met vier voorrondes, waarin elk (bedroevend amateuristisch) liedje eindeloos werd becommentarieerd door Cornald en de rest van de vakjury. Maar zelfs in die shows zat nog meer vaart dan hierin.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Em31 het volgende:
Ze hebben na gisteren de eindtijd van vandaag ook aangepast naar 1:20.
Verdomme zelfs demasiado fout, ik kan er ook niks van.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Alto is hoog, largo is lang. Maar je kan ook gewoon 'este concierto dura demasiado' zeggen.
Foei!quote:
Wekenlang ellende uit Nijkerk (of all places)quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wat ze in 2004 hadden enzoMet Mississippi Miss en al die ellende waar gewoon zoveel tijd voor uit werd getrokken
We hebben NOG NIET EEN echte deelnemer gehad!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:56 schreef Em31 het volgende:
Man ik erger me kapot
Gisteren ging het begin veel sneller.
Ik blijf toch wel trots op je. Ik ben de Nathan Rutjes van de leraren Spaansquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme zelfs demasiado fout, ik kan er ook niks van.
De mol dus?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf toch wel trots op je. Ik ben de Nathan Rutjes van de leraren Spaans
En de nummer laatst dus.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wat ze in 2004 hadden enzoMet Mississippi Miss en al die ellende waar gewoon zoveel tijd voor uit werd getrokken
oh shit thanks 4 the heads up, waar zijn we nu?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Em31 het volgende:
@:Moira Ik gok dat de nummer 7 deze keer niet om 11 uur begint.
We zijn nog niet begonnen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
oh shit thanks 4 the heads up, waar zijn we nu?
quote:
Nou ja, het is wel soortvan begónnenquote:
Maar serieus ook he. We kijken al bijna anderhalf uur en de eerste act die naar het ESF zou kunnen gaan moet nog op.quote:
Ja, dat liedje kan ik me niet meteen herinneren. Wel Somewhere By The River van die zangeres van een jaar eerder, dat was ergquote:
Nog geen wieldop.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Nou, daar zou ik ook geen tweedehands auto van kopen.
Een nieuwe ook nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Nou, daar zou ik ook geen tweedehands auto van kopen.
Alsof dit überhaupt kans maaktquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan flink knippen. Minuut of vijf eraf toch wel zeker.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
Deed met wel een beetje aan Guildo Horn denken toen hij het publiek in liep trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |