Correct.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:38 schreef ato het volgende:
SAN Remo onstond toch in 1955 en daaruit kwam het idee ESF?
1951 zelfs! Was inderdaad inspiratie voor het ESFquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:38 schreef ato het volgende:
SAN Remo onstond toch in 1955 en daaruit kwam het idee ESF?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Staying alive
Staying awake zul je bedoelen
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Wat is dat trouwens voor rare glitterzakdoek in z'n borstzak?
Die informatie had mijn adres inderdaad overgeslagen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.
Ik heb hier nog chocolademousse in de koelkastquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens knaag ik op chocoladekruidnoten. Voor wie closure wil
Fancy snotjesquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet weten dat de glitterzakdoek weer helemaal hip is.
Ho dovuto bussare perché la campana non funzionava.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze mimiek verwacht ik dat er elk moment een pratende hond zich mee kan gaan bemoeien
Bwaaaah, er klopt iemand op de deur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze mimiek verwacht ik dat er elk moment een pratende hond zich mee kan gaan bemoeien
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens knaag ik op chocoladekruidnoten. Voor wie closure wil
Een rare glitterzakdoek in z'n borstzakquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Wat is dat trouwens voor rare glitterzakdoek in z'n borstzak?
Hm.. nee dat is het niet volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een rare glitterzakdoek in z'n borstzak
In Rotterdam heb je het onder leiding van Andre van Duin. Ook niks mis mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Met een ESF in Maastricht hadden we zo’n orkest onder leiding van André Rieu kunnen hebben.
Ik zou zeggen; ga morgen het dorp weer in daarmee, in plaats van zonnebrandcremequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die informatie had mijn adres inderdaad overgeslagen.
De Heidezangers zijn toch nooit echt doorgebroken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je het onder leiding van Andre van Duin. Ook niks mis mee.
Vier nummers waarvan de beste twee verloren.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Het is bijna 22 uur en wat hebben we gehoord so far?
De vier newcomersquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Het is bijna 22 uur en wat hebben we gehoord so far?
Kan toch ook gewoon alletwee?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga morgen het dorp weer in daarmee, in plaats van zonnebrandcreme
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Misschien een kritische vraag, maar komen er nog liedjes?
Dat kun je ook proberen. Heb je gelijk iets mee om gemorste creme mee op te vegenquote:
Is wel een beetje Italiaanse humor volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Zouden Italianen dit soort stukjes wel geweldig vinden?
Een kritische vraagquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Misschien een kritische vraag, maar komen er nog liedjes?
Spaghetti is ook onnodig lang. Dus ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Win win! Alleen is het niet meer zo warm dus misschien vinden mensen het toch wel gekquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kun je ook proberen. Heb je gelijk iets mee om gemorste creme mee op te vegen
Blijkbaar wel, ik weet wel dat het grootste gros Italianen van ouwehoeren/pratenhouden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Blijkbaar niet:quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
twitter:F4basita twitterde op woensdag 05-02-2020 om 21:49:4521.49 ancora nessuna canzone in gara pervenuta #Sanremo20 reageer retweet
Nee, da's Spaans. Ik geloof dat het in het Italiaans iets als come se chiama zou zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |