SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Meerdere Republikeinse senatoren geven gewoon toe dat de Democraten hun zaak sterk hebben onderbouwd. Ze vinden hetgeen Trump heeft uitgespookt alleen niet dusdanig ernstig dat het afzetting rechtvaardigt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:41 schreef Chivaz het volgende: [..]
Nee sorry het is een grote faal gebleken. De dems hebben hun huiswerk niet gedaan, vervolgens hebben we een maand lang gehuil moeten aanhoren dat de senaat het vuile werk van de Democraten maar moesten doen. Vervolgens gebeurt het meest voorspelbare en dan wilt men het doodleuk gaan herhalen. Als blijkt dat Bolton niets bijzonders te melden heeft dan gaan de Democraten helemaal af als een gieter. Beter is het om een goed alternatief voor 2020 te bieden ipv te hopen dat er een reden is om de president af te zetten.
Zie bijboorbeeld het opiniestuk van Rob Portman op de site van de NYT.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dus je weet niet waarom de Democraten Bolton onder ede willen horen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:43 schreef formule het volgende:
[..]
De Republikeinen wilde Adam Schiff ook onder ede horenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Neequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je weet niet waarom de Democraten Bolton onder ede willen horen?![]()
Geen idee waar de stelligheid die je in deze reeks tentoonspreidt dan vandaan komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Trump dus. Of begrijp je de tweet niet?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:43 schreef henk38 het volgende:
[..]
Heel kinderachtig en het gedrag van iemand die niet tegen zijn verlies kan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2020 18:53:39 ]![]()
De kans dat het hart van Bernie het de komende vier jaar het begeeft is wel wat groter dan bij de doorsnee kandidaat. En dat moet dan een fysiek slopende baan gaan doen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ieders hart kan er ieder moment de brui aan geven, is dat je sterkste argument?
Laat Buttigieg eerst eens wat ideeën bedenken en daarna proberen mensen te overtuigen. Dit is de verkeerde volgorde. Waarom zou je willen stemmen op een lege huls? Je kunt bij Trump ook goed zien wat een geweldig het is om op een persoon te stemmen zonder goede ideeën daarvoor heb je geen andere presidentskandidaat nodig.
Ik begrijp ook echt totaal niet dat hij zijn eigen boodschap in de weg zit door per se zelf president te willen worden. Had hij een protege uitgezocht die met zijn visie zich kandidaat had gesteld dan was het wellicht nog kansrijk geweest. Maar een zieke oude man die ook nog eens erg naar links overhelt voor VS begrippen gaat het heel lastig hebben tegen Trump.
Buttigieg is ook niet alles. Maar heeft een gematigd profiel en is in ieder geval een frisse keuze. Meer een soort Mark Rutte, inderdaad weinig visie maar wel erg praktisch.![]()
Sowieso wel grappig dat die Trump-fanboys steeds bezig zijn met winnen of verliezen. Alsof het een voetbalwedstrijd is en de inhoud er niet toe doet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump dus. Of begrijp je de tweet niet?![]()
Deplorables are gonna deplorablequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso wel grappig dat die Trump-fanboys steeds bezig zijn met winnen of verliezen. Alsof het een voetbalwedstrijd is en de inhoud er niet toe doet.![]()
![]()
Roflmaoquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump dus. Of begrijp je de tweet niet?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
In dat licht is het wel interessant om te weten wie zijn VP word.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De kans dat het hart van Bernie het de komende vier jaar het begeeft is wel wat groter dan bij de doorsnee kandidaat. En dat moet dan een fysiek slopende baan gaan doen.
Ik begrijp ook echt totaal niet dat hij zijn eigen boodschap in de weg zit door per se zelf president te willen worden. Had hij een protege uitgezocht die met zijn visie zich kandidaat had gesteld dan was het wellicht nog kansrijk geweest. Maar een zieke oude man die ook nog eens erg naar links overhelt voor VS begrippen gaat het heel lastig hebben tegen Trump.
Buttigieg is ook niet alles. Maar heeft een gematigd profiel en is in ieder geval een frisse keuze. Meer een soort Mark Rutte, inderdaad weinig visie maar wel erg praktisch.![]()
In een verdeeld land waar de verhoudingen zo op scherp staan kun je niet anders.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso wel grappig dat die Trump-fanboys steeds bezig zijn met winnen of verliezen. Alsof het een voetbalwedstrijd is en de inhoud er niet toe doet.
Waarom je alleen “Trump-fanboys” daar van beticht is weer eens behoorlijk kort door de bocht.
Ik herinner me de jubelstemming toen Trump impeached was maar al te goed.![]()
Bernies protégé lijkt me AOC, maar die mag nog niet, ook niet als VP.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Tja degene die niet zo fan van hem zijn houden nou eenmaal niet van corrupte presidenten die landen chanteren voor persoonlijk belang.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In een verdeeld land waar de verhoudingen zo op scherp staan kun je niet anders.
Waarom je alleen “Trump-fanboys” daar van beticht is weer eens behoorlijk kort door de bocht.
Ik herinner me de jubelstemming toen Trump impeached was maar al te goed.![]()
Ik probeer het te begrijpenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee waar de stelligheid die je in deze reeks tentoonspreidt dan vandaan komt.![]()
![]()
Dat zou ook behoorlijk onverstandig zijn. De linkervleugel van de dems zullen tevreden zijn maar de gematigde kiezer heeft denk ik niet veel op voor zo’n figuur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:01 schreef speknek het volgende:
Bernies protégé lijkt me AOC, maar die mag nog niet, ook niet als VP.![]()
Dat is nog steeds niet bewezen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja degene die niet zo fan van hem zijn houden nou eenmaal niet van corrupte presidenten die landen chanteren voor persoonlijk belang.![]()
Man, man, man. Het 'juichen ' bij het impeachment had te maken met gerechtigheid, niets met winnen of verliezen. En nee, ik zie inderdaad geen 'never-trumpers' er een wedstrijd van maken op die manier. Sterker nog, die lopen hier al erg lang te vragen om te stoppen met het fanboyen ipv naar feiten te kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In een verdeeld land waar de verhoudingen zo op scherp staan kun je niet anders.
Ik herinner me de jubelstemming toen Trump impeached was maar al te goed.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
De sombere stemming dan toen bleek dat Mueller niet heeft kunnen bewijzen dat hij heeft samengespannen met de Russen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Man, man, man. Het 'juichen ' bij het impeachment had te maken met gerechtigheid, niets met winnen of verliezen. En nee, ik zie inderdaad geen 'never-trumpers' er een wedstrijd van maken op die manier. Sterker nog, die lopen hier al erg lang te vragen om te stoppen met het fanboyen ipv naar feiten te kijken.![]()
Ha. AOC wordt de nieuwe Obama. Ook de gematigde kiezer loopt met haar weg.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou ook behoorlijk onverstandig zijn. De linkervleugel van de dems zullen tevreden zijn maar de gematigde kiezer heeft denk ik niet veel op voor zo’n figuur.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hoe kun je nu aan de ene kant vinden dat er te weinig bewijs is, maar dan ook faliekant tegen getuigen zijn?quote:
JUIST omdat bepaalde figuren net doen alsof het allemaal niet waar is, had Bolton kunnen laten zien hoe het zat. Maar het is werkelijk absurd dat ook hier om gejuichd wordt als het dan tegen wordt gehouden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Of wat dacht je van het kavanaugh circus waar Avenatti bijna gezien werd als presidentskandidaat omdat hij iemand naar voren schoof die claimde dat Kavanaugh en zijn vrienden haar hadden verkracht?![]()
Ik snap werkelijk echt niet wie je voor de gek probeert te houden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De sombere stemming dan toen bleek dat Mueller niet heeft kunnen bewijzen dat hij heeft samengespannen met de Russen?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Als je Ulx niet meerekent wordt er werkelijk waar helemaal niemand blij van Avenatti.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:07 schreef Chivaz het volgende:
Of wat dacht je van het kavanaugh circus waar Avenatti bijna gezien werd als presidentskandidaat omdat hij iemand naar voren schoof die claimde dat Kavanaugh en zijn vrienden haar hadden verkracht?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk zichzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk echt niet wie je voor de gek probeert te houden.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |