SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 05-02-2020 09:58:29 (De tepels van Haags zijn dik.) ]Ook in moeilijke tijden.
En dat vind ie prachtig Hihihihhiquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
GibsonLesPaulachtentachtig
maakt alle merries in de buurt in 1 nacht drachtig!
Ow ik dacht machtig!quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dat vind ie pracht Hihihihhi
Ja prachtig alleen verstuurd te snel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht machtig!(Of prachtig dus.
)
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En de rest v/d baggeraars zijn wel online maar drukken hun snorTriest.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik werk vandaag tot 12:30. Gisteren ff eerder weg, vandaag wat langer. Wat een pech.
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandquote:
RUUUUSTAAAAGHquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
220m3 is ook wel tering veel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
🤡quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe lekker lang
[..]
Tis al goed
Ja dat dusquote:
Ai, als dat geen knokken wordtquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb @:Tot vanmorgen beledigd ben ik bang
Maar ik bedoelde het helemaal niet zo rotquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ai, als dat geen knokken wordt!!!
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dusBen gvd Auschwitz niet
Nee maar effe serieus
Heb amper mijn verwarming open staan, koken kan het niet zijn, en oude CV's jagen het gas er doorheen. Maar 's ff kijken wat ik kan doen. Vind eigelijk dat mijn verhuurder maar actie moet ondernemen, bedoel wtf laat je een ding uit '98 hangen
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220
Whut?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee meestal doen ze niks.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.
Pilatusquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En je hebt ook geen andere religieuze naam?
Dan moet je me geen vergiffenis schenken, maar me het water geven waarmee ik mijn handen in onschuld kan wassen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:02 schreef Fernweh het volgende:
Wie is ToT? Die zag ik hier posten, maar ik snap de titel niet.
Zo te zien is alles goed tussen jullie twee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo te zien is alles goed tussen jullie twee.
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.
Geerd neukt een peerd.
Puzzie is fuzzy
GibsonLesPaulachtentachtig maakt alle paarden in één nacht drachtig
Enz.
Ik zal het noteren, ik hoop dat er nooit een dag komt dat ik er een moet verzinnen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.
Geerd neukt een peerd.
Puzzie is fuzzy
GibsonLesPaulachtentachtig maakt alle paarden in één nacht drachtig
Enz.
Haha ach het is gewoon ff een klein geintje van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zal het noteren, ik hoop dat er nooit een dag komt dat ik er een moet verzinnen.
Op zich is het zo negatief nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach het is gewoon ff een klein geintje van de afgelopen dagen.
Ben een stukje wijzer geworden. Ga een afspraak inplannen met de energiewacht om mijn ketel uit te laten meten en te checken of ik geen zogenaamde sluipverbruik heb.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee meestal doen ze niks.
Heb gewoon geluk dat ze het voor al dit soort appartementen doen.
haags_kwartiertje propt in zijn hol een knaagdiertje!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat hebben ze met jouw naam uitgevreten?
Het is wel grappig en zorgt voor wat binding met elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op zich is het zo negatief nog niet.
Dat is toch ietsquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben een stukje wijzer geworden. Ga een afspraak inplannen met de energiewacht om mijn ketel uit te laten meten en te checken of ik geen zogenaamde sluipverbruik heb.
Moet die wel flink wat wortels eten de dag ervoor, anders heeft het beestje niks te knabbelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
haags_kwartiertje propt in zijn hol een knaagdiertje!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moet die wel flink wat wortels eten de dag ervoor, anders heeft het beestje niks te knabbelen.
Eerst de wortels en dan het knaagdiertje. Anders duw je het knaagdiertje aan als een kanonskogel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]True!
Of hij steekt die wortels gewoon ook in z'n hol!
Precies. Gemiddeld jaargebruik viel op zich nog wel mee. Zat net niet op 1400m3 op jaar basis. Cijfers nu zijn enigszins uit de lucht gegrepen of zo. Zomerperiode verbruik ik natuurlijk geen moer.quote:
Die ketels bezorgen mij koppijn, maandje geleden had ik nog een lekkage.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies. Gemiddeld jaargebruik viel op zich nog wel mee. Zat net niet op 1400m3 op jaar basis. Cijfers nu zijn enigszins uit de lucht gegrepen of zo. Zomerperiode verbruik ik natuurlijk geen moer.
Maar desalniettemin is mijn ketel verjaard en is er wel kans dater meer gas gebruikt wordt dan nodig is.
Ik was al vies over de zeikquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die ketels bezorgen mij koppijn, maandje geleden had ik nog een lekkage.
Over Kangoeroe's gesproken, die bosbranden daar hadden genoeg hitte om je huis voor de rest van je leven te verwarmen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was al vies over de zeikbetaal al kangoeroe veel aan die ongein.
Gezien hoe uitgerekt hij daar is, denk ik die capibara idd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Eerst de wortels en dan het knaagdiertje. Anders duw je het knaagdiertje aan als een kanonskogel.
Maar welk knaagdier eigenlijk? Een hamster, konijn of een capibara?
[ afbeelding ]
Voor een hamster kun je gewoon zo'n buis in je reet duwen dan gaat die vanzelf naar binnen.
[ afbeelding ]
Ik ga jouw asawa vertellen over die vieze praatjes van jequote:Op woensdag 5 februari 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoe uitgerekt hij daar is, denk ik die capibara idd!
Die loverboy met z'n sigaar in dat bad?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga jouw asawa vertellen over die vieze praatjes van je
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die loverboy met z'n sigaar in dat bad?
WAT?!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Que ? Waar heb jij het overquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die asawa van jou!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Que ? Waar heb jij het over
Ik heb het over een Asawa, Echtgenote in Tagalogquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
0:05
Die heette toch iets van Aswang iets dergelijks?
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
Oh nee, een aswang was een Filipijnse demoon!Maar zijn naam kwam wel aardig in de buurt.
Owwwwwww!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb het over een Asawa, Echtgenote in Tagalog
Die vreten ze juist opquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vreten ze juist opFilipijnen =/= China!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vreten ze juist opGa jij maar even eerst je roest uitslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pag Amping.Gelieve verwijderen
Zou toch maar eens laten testen hoeveel bloed je nog hebt. Het enige wat ik weet van de Filipijnen is dat er constant een haan op de achtergrond kraait ergens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]Correct, en nog heel veel meer bizarre wezens.
De oud-tante van mijn vrouw is ook herhaaldelijk beschuldigd van zo'n demoon te zijn, omdat alleenstaande oude vrouwtjes nu eenmaal eng zijn!
Makita ka bukasquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ga jij maar even eerst je roest uitslapen!
Pag Amping.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga effe de stad in, stukkie wandelen en een pilsie scoren.@:ToT gauw vrinden
Whaha, true!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou toch maar eens laten testen hoeveel bloed je nog hebt. Het enige wat ik weet van de Filipijnen is dat er constant een haan op de achtergrond kraait ergens.
In Thailand ook geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha, true!Ze zijn dol op die hanengevechten.
Ik weet dat die beesten daar overal op het platteland rondlopen, maar wist niet dat daar ook hanengevechten gehouden werden.quote:
Nou nou, poeh poeh, sjongejonge!quote:
Ik weet ook niet precies of die gevechten worden gehouden wel volgens mij met vissen. (opgezocht)quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet dat die beesten daar overal op het platteland rondlopen, maar wist niet dat daar ook hanengevechten gehouden werden.
[..]
Nou nou, poeh poeh, sjongejonge!
Ja ik heb zo'n kempvis gehad!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies of die gevechten worden gehouden wel volgens mij met vissen. (opgezocht)
De Siamese kempvis is goed geschikt als aquariumvis, omdat hij zich gemakkelijk aan zijn omgeving aanpast. Wel is het benodigd om waterplanten te hebben, omdat hij vaak de behoefte heeft om te schuilen. Maar iets dat onmogelijk is, is het houden van twee mannetjes in één aquarium. Ze zullen vechten totdat er één het leven laat. Het is een ware slachtpartij, die in Oost-Aziatische landen wordt uitgebuit bij speciale kempvissengevechten, waarbij men wedt welk mannetje zal gaan winnen. Vroeger liet men de vissen vechten totdat er een dood was. De gevechten zijn nog toegestaan, zij het wel met een kleine wijziging: de vissen mogen elkaar niet meer doodvechten. Dus zodra er een winnaar bekend is, moeten de vissen uit elkaar gehaald worden. Desondanks zal het voor de verliezende partij vaak te laat zijn.
Ik had ze ook, maar was een slecht idee. Had beter een koppeltje honinggoerami's kunnen houden. Verder had ik wat tetra's en corydora's.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n kempvis gehad!Mooie beesten!
Ik heb an alles gehad; driestipsgoerami's, axolotls, plectostomussen, een kleine blauwe haai (GÉÉN aanrader!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had ze ook, maar was een slecht idee. Had beter een koppeltje honinggoerami's kunnen houden. Verder had ik wat tetra's en corydora's.
Pantsermeervalletjes vind ik het leukst. Zo schattig hoe ze woelen door het zand. Maar jij bent dus wel een expert. Ik werd na een tijdje moe van het water verversen en de algen, steeds aquarium water in mijn mond.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb an alles gehad; driestipsgoerami's, axolotls, plectostomussen, een kleine blauwe haai (GÉÉN aanrader!), hoogvinbarbelen, kleine steurtjes, een meerval (die krengen kunnen kabaal maken!
), een Japanse vuurbuiksalamander, pantsermeervalletjes, en nog veel meer rare beesten.
Diequote:Op woensdag 5 februari 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
Ow Corydora's zijn dus pantsermeervallen!
Ik ben al vanaf 9 uur bezig geweest en tevens studentquote:
Oh dan mag hetquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9 uur bezig geweest en tevens student
Zoals men een flyer die op straat wordt uitgedeeld meeneemt om hem in de dichtstbijzijnde vuilbak te kwakken?quote:
Ja ik heb inmiddels ook niets meer. idd te veel gedoe.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pantsermeervalletjes vind ik het leukst. Zo schattig hoe ze woelen door het zand. Maar jij bent dus wel een expert. Ik werd na een tijdje moe van het water verversen en de algen, steeds aquarium water in mijn mond.
Sarcasme idd, maar ook een uiting van "Dom".quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Diezie hem heel veel is dat eentje voor ironie of zo?
Kan een mooie hobby zijn maar je moet er tijd, geld, geduld en zin in hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb inmiddels ook niets meer. idd te veel gedoe.
[..]
Sarcasme idd, maar ook een uiting van "Dom".
Zoiets jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zoals men een flyer die op straat wordt uitgedeeld meeneemt om hem in de dichtstbijzijnde vuilbak te kwakken?
Ik had er eentje van 300 liter en 2 van 250.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan een mooie hobby zijn maar je moet er tijd, geld, geduld en zin in hebben.
Thanks, weer wat nieuws geleerd.
Hoe groot was je aquarium? Moet een flinke bak zijn geweest of niet?
Hoax.quote:
Dat herinner ik mij nog wel ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax.
Ecte studenten doen juist niets anders dan bier zuipen op de soos en brallen!
Waar sliep je dan? Een hels karwei lijkt mij dat. Hoe lang heb je dat volgehouden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er eentje van 300 liter en 2 van 250.
Ecte? Je bedoelt eeuwige?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax.
Ecte studenten doen juist niets anders dan bier zuipen op de soos en brallen!
Haags Baasquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat herinner ik mij nog wel ja.
Ecte studenten studeren eeuwig in het college des levensquote:
Filosofie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ecte studenten studeren eeuwig in het college des levens
Haha, 2 aquariums stonden in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Ruimte zat hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waar sliep je dan? Een hels karwei lijkt mij dat. Hoe lang heb je dat volgehouden?
Ik werd gek van het filter in de slaapkamer. Daar had jij geen last van? Ook het licht werd ik overigens helemaal ontregeld van.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, 2 aquariums stonden in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Ruimte zat hoor!
Maar het was idd een hels karwei en toen was ik ook echt wel genezen van aquariums houden!
Kunnen we die op de volgende strandmeet meteen weer plat brandenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De strandtenten worden al opgebouwd
Nou nou nouquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen we die op de volgende strandmeet meteen weer plat branden
Mooi op tijdquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, we laten jouw favoriet tentje wel staan.quote:
Die pomp boeide me niet zo, zolang het maar een rustig monotoon geluid gaf. Als er ineens een rateltje kwam of zo, was het wel kut.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik werd gek van het filter in de slaapkamer. Daar had jij geen last van? Ook het licht werd ik overigens helemaal ontregeld van.
Zou het ook zo zat worden, met drie van die bakken. Vond het alleen lastig hoe ik de vissen weg moest doen, gelukkig wilde iemand ze overnemen.
Voor Corona-patiënten?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij een Mexicaans biertje, gratis een Corona-patiënt om mee naar huis te nemen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast schenken ja
Dus wat doe jij in je blootje? Wil jij je Tot-je laten zien? Die wil ik niet zien hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een Mexicaans biertje, gratis een Corona-patiënt om mee naar huis te nemen?
Zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een Mexicaans biertje, gratis een Corona-patiënt om mee naar huis te nemen?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus wat doe jij in je blootje? Wil jij je Tot-je laten zien? Die wil ik niet zien hoor
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een nies-boer-scheet laten, wat zou ik dat toch 's een keer graag hebben
Je hebt je kring/afsluitende spieren niet onder controle, rondje dokter doet wonderenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou je weet wel; ik moest ff niezen terwijl ik een boer liet, en ja, zoals je weet komt het één van het ander en zodoende stond ik dus op het eind in m'n blootje!
STOKVISquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je kring/afsluitende spieren niet onder controle, rondje dokter doet wonderen
Je kan dit ook op het toilet krijgen en dan in plaats van een damp dat je dralla er zo uit wordt geniestquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat is toch fucking hilarischquote:
Of nep niezen zodat mensen je scheet niet horenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Was ooit een topic over, jaren geleden. Inclusief tekeningen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voor mijn sterretje een rondje gaan doen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je kring/afsluitende spieren niet onder controle, rondje dokter doet wonderen
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan dit ook op het toilet krijgen en dan in plaats van een damp dat je dralla er zo uit wordt geniest![]()
![]()
![]()
Die zijn van mij te hard. Ik heb de kuch-excuus wel 's gebruikt. Dat heeft niet gewerkt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of nep niezen zodat mensen je scheet niet horen
"Wat stinkt jouw nies zeg!"quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of nep niezen zodat mensen je scheet niet horen
Godverquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef ToT het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Blijft goud!
Kan de arts er goed naar kijken (en roeren)quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mijn sterretje een rondje gaan doen?
Had mijn idee kunnen zijn. Nondejuquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs voor jou te ranzig
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan de arts er goed naar kijken (en roeren)![]()
![]()
![]()
Een Pim Fortuyntje?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had mijn idee kunnen zijn. NondejuIk broeden op een braakselpoeptaart
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
Er was trouwens ook een poeptopic dat bescherming van Yvonne genoot!Er werden allerlei foto's gepost van mensen die onder de poep zaten, en zij bescheurde zich van het lachen en dreigde sancties tegen modjes op te leggen die het topic zouden sluiten!
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
Er was trouwens ook een poeptopic dat bescherming van Yvonne genoot!Er werden allerlei foto's gepost van mensen die onder de poep zaten, en zij bescheurde zich van het lachen en dreigde sancties tegen modjes op te leggen die het topic zouden sluiten!
![]()
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu wil ik mezelf insmeren met peop en een foto posten
Neeeeeeequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu wil ik mezelf insmeren met peop en een foto posten
Heb je stront genoeg of moeten we even komen doneren?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze meme
[ afbeelding ]
Ik hoorde je hier al hard op denken @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog smeriger. Shots fired. I need to redeem myself.
En wat blijkt ?quote:
Liever niet hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal van jouw sterretje eens een rondje maken!
Heb zat voor een elftalquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je stront genoeg of moeten we even komen doneren?
Opa > 23 jarig miensje prikken. Godverdomme wat een heldquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef stokj het volgende:
@:gibsonlespaul88
Dacht dat die driedaagse conferentie waar ik was een werkbezoek van één dag bleek te zijn maar dat was niet zo.
Gelukkig bleef ik niet slapen, want er was zo een opa van 60 die de hele tijd zat aan te pappen met een meid van 23. Op de tweede dag kwamen we erachter dat ze in de sauna van het hotel aan elkaar hebben gezeten. Hij had geen zwembroek, zij kwam erbij zitten en toen ze zag dat zijn slurf groot werd moest ze daar wel gebruik van maken. Gelukkig was een van de managementassistenten zo slim geweest om geen kamer voor mij te boeken daar en ging ik met de dienstauto terug naar het paleis.
Het eten was ook om te huilen, moet je 2 km lopen omdat de conferentieleider niet in het hotel wilde eten. Zit je daar aan tafel waarbij het protocol is dat als de HoS niet meer wilt eten, niemand meer eet. Aangezien het al laat was dacht ik om het dessert te skippen. Echter had iemand het in zijn hoofd gehaald om toch een dessert te bestellen met als gevolg dat iedereen het moest doen toen de ober de dessertkaart in de handen drukte. En die conferentieleider maar lachen als Gert (van Samson & Gert, hij leek er ook veel op).
Op de tweede dag heb ik het diner maar overgeslagen. Liep toen al achter met de red boxes en de mail/dossiers. Op de laatste dag hebben we alles rond 17:00 uur afgesloten. Ben niet gebleven voor de borrel en gelijk de dienstauto ingegaan. Wil ik de dienstauto instappen, rent de assistente van de conferentieleider achter me aan: "mag ik uw telefoonnummer zodat ik u kan bereiken voor de vervolgconferentie". Als ze niet uit haar bek stonk had ik het misschien gegeven, in plaats daarvan maar het nummer van één van de managementassistenten gegeven.
De verloedering is halverwege![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat een half uur geleden een dralla te draaien dat de vorm had van '&'.
Mijn meest creatieve creatie blijft 'de krans': vier pijldralla's die op elkaar liggen maar wel elk een richting uit wijzen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Netjes netjes. Ik heb ooit eens een parmantige 9 gezet.
Haha plectostomussen zijn wel mooi en die prijs kan dik oplopen ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die pomp boeide me niet zo, zolang het maar een rustig monotoon geluid gaf. Als er ineens een rateltje kwam of zo, was het wel kut.
De lampen bleven 's nachts gewoon uit.
Ik heb de vissen aan de dierenwinkel verkocht. Toch nog behoorlijk wat voor de plectostomussen gekregen!Toen ik bij voorbaat het bedrag noemde wat ik er voor wilde hebben, verklaarden ze me voor gek; het was 2x zo veel als wat ze er normaal voor zouden geven. Toen zeiden ze dat ik ze maar eens mee moest nemen.
Eenmaal daar wisten ze niet HOE snel ze een graai in de kassa moesten doen om ze voor dat bedrag te kopen!
Die opa had het er nog over dat hij geen zwembroek had en dan maar naakt in de sauna ging zitten...Zelfs de jongelui gaan voor een oude slurf...vind je het gek dat die FOK!ers hier zeggen dat ze geen krikoe krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Opa > 23 jarig miensje prikken. Godverdomme wat een held![]()
Thanks for the heads up bro
Sta ik nog bovenaan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Die opa had het er nog over dat hij geen zwembroek had en dan maar naakt in de sauna ging zitten...Zelfs de jongelui gaan voor een oude slurf...vind je het gek dat die FOK!ers hier zeggen dat ze geen krikoe krijgen![]()
![]()
Je bent hier wel vrij actief, dat kwartiertje is aardig uitgelopen of niet?quote:
OSM...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je bent hier wel vrij actief, dat kwartiertje is aardig uitgelopen of niet?
Lolquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT studeert om varken te worden!
Beetje paga aanslingeren, meer niet. Damn. Tuk tuk en Trike Patrol doen het beter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Die opa had het er nog over dat hij geen zwembroek had en dan maar naakt in de sauna ging zitten...Zelfs de jongelui gaan voor een oude slurf...vind je het gek dat die FOK!ers hier zeggen dat ze geen krikoe krijgen![]()
![]()
Hij heeft een leuke pyjama aan, die heeft de vrouw uitgekozen? Of heb jij goeie smaak?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ergens wel jaloers. Ik zou lol trappen quasi als moeders van huis isquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En jij bent veel te Cindasexyquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mini-Tot is veel te schattig om varken te worden
Oh en Gibbetje is ook schattigquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En jij bent veel te Cindasexy
Da's gewoon een truitje. Geen idee hoe we er aan komen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke pyjama aan, die heeft de vrouw uitgekozen? Of heb jij goeie smaak?
Gevraagd, het is een tweedehandsje van vrienden uit Topicreeks: Radio 49quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke pyjama aan, die heeft de vrouw uitgekozen? Of heb jij goeie smaak?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ergens wel jaloers. Ik zou lol trappen quasi als moeders van huis isHele huis op de kop
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mini-Tot is veel te schattig om varken te worden
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon een truitje. Geen idee hoe we er aan komen!Ik zal het ff vragen!
Die vrienden hebben dan wel goeie smaak.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevraagd, het is een tweedehandsje van vrienden uit Topicreeks: Radio 49
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh en Gibbetje is ook schattig
Haha, ja de meeste van zijn kleertjes komen van hen vandaan!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Die vrienden hebben dan wel goeie smaak.
Pas op, straks wordt die nog een ladies man.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja de meeste van zijn kleertjes komen van hen vandaan!
Oh hij heeft al flink wat harten gestolen, zelfs van homo's en ladyboys in de Filipijnen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt die nog een ladies man.Of misschien is die dat al.
Wist niet dat transgenders daar ook al een ding was. Maar dat doet die goed dan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij heeft al flink wat harten gestolen, zelfs van homo's en ladyboys in de Filipijnen!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje paga aanslingeren, meer niet. Damn. Tuk tuk en Trike Patrol doen het beter.
( PH is wel goede source)
Jammer dat ik daar geen interesse in heb, anders wist ik nu waar ik de mosterd moest halen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ladyboys, shemales. Is wel een dingetje daar
Is dat je vrouw die hem vasthoudt? Je bent wel vrij open met je leven hier.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hartendief heeft het hart van zijn tante (die hem vasthoudt) al gestolen!
Nee is mini-ToT's tante.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar geen interesse in heb, anders wist ik nu waar ik de mosterd moest halen.
[..]
Is dat je vrouw die hem vasthoudt? Je bent wel vrij open met je leven hier.
Aha, de niffa's en niffo's van mini-ToT (en natuurlijk de aunty's en grand maman)quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hartendief heeft het hart van zijn tante (die hem vasthoudt) al gestolen!
Yupyup!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, de niffa's en niffo's van mini-ToT (en natuurlijk de aunty's en grand maman)
Slim.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is mini-ToT's tante.(Zus van mijn vrouw)
Een foto van mijn vrouw zou ik hier sowieso niet posten.
Naast hen staat de oud-tante van mijn vrouw en nog wat andere familieleden en buren.
Daar zijn de boomers heel anders dan hier. Wel jammer dat ze daar altijd veel last hebben van natuurgeweld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
De oud-tante weet overigens niet eens hoe oud ze is.
Vermoed wordt dat ze ergens midden - eind 80 is, maar ze kan nog steeds jerrycans en emmers met water dragen.En ze is stronteigenwijs!
Kan prima Engels praten, maar ze weigert het gewoon.
Kwam ik na een week of zo een keer achter!
Staat dat mensje maar een hele tijd bij je te glimlachen zonder een woord te zeggen als je met haar praat.
Met 80+ jaar denk ik dat je haar niet echt meer tot de boomer-generatie kunt rekenen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Daar zijn de boomers heel anders dan hier. Wel jammer dat ze daar altijd veel last hebben van natuurgeweld.
Op het randje, maar daar was er denk ik sowieso geen boomer generatie zoals hier. Ja dat is wel jammer dat het dan ook direct de armste treft. Laat de wind dan een beetje harder tegen onze bakstenen huizen suizen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Met 80+ jaar denk ik dat je haar niet echt meer tot de boomer-generatie kunt rekenen!
Maar idd ja @ natuurgeweld, dat heb je daar echt continu het hele jaar door.
Tja, met de opwarming van de aarde wordt de ellende juist daar alleen maar groter. Een paar jaar geleden hadden ze daar de sterkste orkaan ooit, en die van afgelopen december zat niet gek veel daar onder. Wetenschappers zeggen dat orkanen daar steeds vaker en vaker voor zullen gaan komen, en dat ze ook steeds krachtiger zullen gaan worden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op het randje, maar daar was er denk ik sowieso geen boomer generatie zoals hier. Ja dat is wel jammer dat het dan ook direct de armste treft. Laat de wind dan een beetje harder tegen onze bakstenen huizen suizen.
Ze zitten in een warm gebied met een hoop oceaan, dan krijg je dat soort ellende. De grote bobo's wereldwijd liggen er niet wakker van. Martin Luther King zou die nu zijn 'I have a dream,' veranderen in dat hij droomde dat het verleden tijd was met armoede? Ik hoop dat het ooit gedaan is. Maar voor de economie om te werken zoals die werkt zijn arme mensen nodig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, met de opwarming van de aarde wordt de ellende juist daar alleen maar groter. Een paar jaar geleden hadden ze daar de sterkste orkaan ooit, en die van afgelopen december zat niet gek veel daar onder. Wetenschappers zeggen dat orkanen daar steeds vaker en vaker voor zullen gaan komen, en dat ze ook steeds krachtiger zullen gaan worden.
True, true, maar in de Filipijnen is amper productie voor de rest van de wereld. De mentaliteit daar is daar niet helemaal geschikt voor, hoewel er wel meer internationale helpdesks opgericht worden. (Alleen jaagt Duterte die bedrijven ook weer keihard weg.)quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ze zitten in een warm gebied met een hoop oceaan, dan krijg je dat soort ellende. De grote bobo's wereldwijd liggen er niet wakker van. Martin Luther King zou die nu zijn 'I have a dream,' veranderen in dat hij droomde dat het verleden tijd was met armoede? Ik hoop dat het ooit gedaan is. Maar voor de economie om te werken zoals die werkt zijn arme mensen nodig.
Ergens denk ik dat dat misschien wel goed is. Dat ze zich meer met zichzelf bezig houden. Als ze zichzelf goed in leven kunnen houden en een beetje kunnen leven van het toerisme, dan is dat prima. Weet dan ook niet waarom Duterte ze wegjaagt, misschien heeft hij het wel bij het rechte eind. Als de rijke er de hotels gaan opkopen en industrialiseren wie weet wat er dan gebeurd? Ik zeg dit puur vanuit mijn armstoel, ik heb verder weinig verstand van de regio.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true, maar in de Filipijnen is amper productie voor de rest van de wereld. De mentaliteit daar is daar niet helemaal geschikt voor, hoewel er wel meer internationale helpdesks opgericht worden. (Alleen jaagt Duterte die bedrijven ook weer keihard weg.)
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Alleen zijn een aantal van hun huizen onlangs verwoest!(Zie sig)
Duterte had vooral een fittie met Obama over mensenrechten in het land. Hij had zoiets van: "Obama heeft kritiek op mij? Nou flikker dan maar keihard op met al die westerse bedrijven in mijn land! Ik heb jullie niet nodig!"quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat misschien wel goed is. Dat ze zich meer met zichzelf bezig houden. Als ze zichzelf goed in leven kunnen houden en een beetje kunnen leven van het toerisme, dan is dat prima. Weet dan ook niet waarom Duterte ze wegjaagt, misschien heeft hij het wel bij het rechte eind. Als de rijke er de hotels gaan opkopen en industrialiseren wie weet wat er dan gebeurd? Ik zeg dit puur vanuit mijn armstoel, ik heb verder weinig verstand van de regio.
Yupyup. En nu zit daar ook nog eens een vulkaan stevig giftige as te kotsen...quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De 'slechte' kanten van de natuur.
Jammer van Duterte dat hij de Chinezen dan ook niet buiten het land houdt. Chinezen kopen echter alles op, Amerika en ook Europa komen nog wel op de koffie bij die Oosterse grootmacht. Nu zitten ze even met een virusje, maar als ze weet beter zijn gaan ze vast weer hard.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Duterte had vooral een fittie met Obama over mensenrechten in het land. Hij had zoiets van: "Obama heeft kritiek op mij? Nou flikker dan maar keihard op met al die westerse bedrijven in mijn land! Ik heb jullie niet nodig!"
Maar wat opkopen betreft heb je wel een puntje, maar vanuit een andere hoek: China koopt echt ALLES op daar. Zo wilden mijn vrouw en ik tijdens onze afgelopen vakantie daar naar een eilandje toe gaan. Kon wel, maar de entree was tientallen euro's terwijl het vroeger altijd vrij toegankelijk was.
De reden? De nieuwe Chinese eigenaar van dat eiland wilde er aan verdienen.
Die chinezen worden daar echt geknuffeld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer van Duterte dat hij de Chinezen dan ook niet buiten het land houdt. Chinezen kopen echter alles op, Amerika en ook Europa komen nog wel op de koffie bij die Oosterse grootmacht. Nu zitten ze even met een virusje, maar als ze weet beter zijn gaan ze vast weer hard.
Dat met Obama had te maken met die hele war on drugs die Duterte deed toch? Ik weet niet hoe het met criminaliteit zit in de Filipijnen, nu hoor je nooit meer wat over Duterte in het nieuws. Of mag ik ook DU30 zeggen.
Oh lekker dan.... Andere landen zijn moeilijk te begrijpen zo zie je maar weer. Soms begrijp ik Nederland niet eens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die chinezen worden daar echt geknuffeld.
Die war on drugs daar? Duterte wéét dat chinezen daar de grootste producenten van de drugs zijn, maar hij paft alleen de tussenhandelaren en de gebruikers neer. De chinezen die in het land investeren zijn heilig voor hem.
Criminaliteit en corruptie is een way of life in de Filipijnen. Politie, onderwijzers, gouverneurs; allemaal zo corrupt als de tering.
Weet niet of ik erbij hoor, maar slaap lekker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trusten lieve dagbaggerschatjes
Tuurlijk hoor je erbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Weet niet of ik erbij hoor, maar slaap lekker.
Dankjewel en jij ook!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Slaap lekker in dat geval en hopelijk heb je goede dromen.
Goedemorgenquote:
Mogguhquote:
Alles goed vriendquote:
Meh. Ben Al vanaf vier wakker en ben nog moe maar val niet in slaapquote:Op donderdag 6 februari 2020 05:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah prima, wel lekker, met jou ook ?
Herkenbaar. Vannacht ook een paar keer wakker. Maar goed, sloot koffie der in en gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 05:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Ben Al vanaf vier wakker en ben nog moe maar val niet in slaap
Trein. Zit netquote:Op donderdag 6 februari 2020 05:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haags was wat traags vandaags. Treinoe of wagga vandaag naar U-tje ?
U2quote:Op donderdag 6 februari 2020 05:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ai, goede reis gozert. Werkse vandaag.
Hoort erbij hahaquote:Op donderdag 6 februari 2020 06:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme sinds 5 uur wakker omdat mini-ToT niet meer kan slapen!
Ja zo kun je het ook zien!quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaapt ie vanavond eerder
Thanks !quote:
Mini deed een brandmelder na ?quote:
Bijna dusquote:Op donderdag 6 februari 2020 06:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme sinds 5 uur wakker omdat mini-ToT niet meer kan slapen!
Mijne is de P van Pinterest. Vond dat al best knap om zo'n dralla het leven te geven.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Mijn meest creatieve creatie blijft 'de krans': vier pijldralla's die op elkaar liggen maar wel elk een richting uit wijzen.![]()
![]()
Wat een zonde!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup. En nu zit daar ook nog eens een vulkaan stevig giftige as te kotsen...
Keiharde neuksex met mevr tot?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:18 schreef ToT het volgende:
Ff terug het nest in gedoken, maar van slapen kwam weinig meer terecht!
Inderdaad, dat is een knappe vorm.quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijne is de P van Pinterest. Vond dat al best knap om zo'n dralla het leven te geven.
STOKVISquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een knappe vorm.
Als ik op werkbezoek ben in één van de ministeries dan praat je als mannen weleens onder elkaar. Toevallig was daar iemand die begon over dat als hij aan het plassen was er soms twee of drie stralen uit zijn slurf kwam die in verschillende hoeken de toiletpot in gaan.![]()
![]()
Echt wel!quote:
Helaas, de hele tijd geprobeerd mini-ToT te laten slapen.quote:
Blijf je nog een beetje wakker?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
Helaas, de hele tijd geprobeerd mini-ToT te laten slapen.
Hem neerleggen lukte steeds niet want hij werd steeds wakker. Uiteindelijk toch gelukt maar toen kon ik niet meer slapen, en toen hij weer wakker werd, wilde meneertje er ook écht weer uit.
Met wie heb je een date?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan het wachten op mijn afspraak
Ik begin langzaam maar zeker wakker te worden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijf je nog een beetje wakker?
Hoe is jouw leven eigenlijk met betrekking tot krikoe?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
Helaas, de hele tijd geprobeerd mini-ToT te laten slapen.
Hem neerleggen lukte steeds niet want hij werd steeds wakker. Uiteindelijk toch gelukt maar toen kon ik niet meer slapen, en toen hij weer wakker werd, wilde meneertje er ook écht weer uit.
En de kleine slaapt?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin langzaam maar zeker wakker te worden.
Ik kan nu pas aan de koffie beginnen, tot nu toe moest ik er echt niet aan denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |