SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 05-02-2020 09:58:29 (De tepels van Haags zijn dik.) ]Ook in moeilijke tijden.
En dat vind ie prachtig Hihihihhiquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
GibsonLesPaulachtentachtig
maakt alle merries in de buurt in 1 nacht drachtig!
Ow ik dacht machtig!quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dat vind ie pracht Hihihihhi
Ja prachtig alleen verstuurd te snel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht machtig!(Of prachtig dus.
)
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En de rest v/d baggeraars zijn wel online maar drukken hun snorTriest.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik werk vandaag tot 12:30. Gisteren ff eerder weg, vandaag wat langer. Wat een pech.
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandquote:
RUUUUSTAAAAGHquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
220m3 is ook wel tering veel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
🤡quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe lekker lang
[..]
Tis al goed
Ja dat dusquote:
Ai, als dat geen knokken wordtquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb @:Tot vanmorgen beledigd ben ik bang
Maar ik bedoelde het helemaal niet zo rotquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ai, als dat geen knokken wordt!!!
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dusBen gvd Auschwitz niet
Nee maar effe serieus
Heb amper mijn verwarming open staan, koken kan het niet zijn, en oude CV's jagen het gas er doorheen. Maar 's ff kijken wat ik kan doen. Vind eigelijk dat mijn verhuurder maar actie moet ondernemen, bedoel wtf laat je een ding uit '98 hangen
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220
Whut?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb @:Tot vanmorgen beledigd ben ik bang
Nee meestal doen ze niks.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.
Pilatusquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En je hebt ook geen andere religieuze naam?
Dan moet je me geen vergiffenis schenken, maar me het water geven waarmee ik mijn handen in onschuld kan wassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |