SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 05-02-2020 09:58:29 (De tepels van Haags zijn dik.) ]Ook in moeilijke tijden.
En dat vind ie prachtig Hihihihhiquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
GibsonLesPaulachtentachtig
maakt alle merries in de buurt in 1 nacht drachtig!
Ow ik dacht machtig!quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dat vind ie pracht Hihihihhi
Ja prachtig alleen verstuurd te snel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht machtig!(Of prachtig dus.
)
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En de rest v/d baggeraars zijn wel online maar drukken hun snorTriest.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik werk vandaag tot 12:30. Gisteren ff eerder weg, vandaag wat langer. Wat een pech.
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandquote:
RUUUUSTAAAAGHquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
220m3 is ook wel tering veel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
🤡quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe lekker lang
[..]
Tis al goed
Ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |