SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 05-02-2020 09:58:29 (De tepels van Haags zijn dik.) ]Ook in moeilijke tijden.
En dat vind ie prachtig Hihihihhiquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
GibsonLesPaulachtentachtig
maakt alle merries in de buurt in 1 nacht drachtig!
Ow ik dacht machtig!quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dat vind ie pracht Hihihihhi
Ja prachtig alleen verstuurd te snel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht machtig!(Of prachtig dus.
)
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En de rest v/d baggeraars zijn wel online maar drukken hun snorTriest.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik werk vandaag tot 12:30. Gisteren ff eerder weg, vandaag wat langer. Wat een pech.
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandquote:
RUUUUSTAAAAGHquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
220m3 is ook wel tering veel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe tis al goed. Ik druk mijn snor straks ook effe. Moet achter Enexis aan etc. Volgens EnergieDirect verstook ik 220m3 gas per maandDAFUQ G. Kan helemaal niet. Maar ben er achter dat mijn ketel 22 jaar oud is, dus die moet maar 's vervangen worden.
[..]
RUUUUSTAAAAGH
🤡quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe lekker lang
[..]
Tis al goed
Ja dat dusquote:
Ai, als dat geen knokken wordtquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb @:Tot vanmorgen beledigd ben ik bang
Maar ik bedoelde het helemaal niet zo rotquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ai, als dat geen knokken wordt!!!
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dusBen gvd Auschwitz niet
Nee maar effe serieus
Heb amper mijn verwarming open staan, koken kan het niet zijn, en oude CV's jagen het gas er doorheen. Maar 's ff kijken wat ik kan doen. Vind eigelijk dat mijn verhuurder maar actie moet ondernemen, bedoel wtf laat je een ding uit '98 hangen
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zouden ze ook moeten. Hier gaan ze volgend jaar de ramen vervangen. Stook ook meer dan nodig daardoor. Maar geen 220
Whut?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee meestal doen ze niks.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoe welwillend ze zijn. Ik verwacht niet al te veel medewerking hunnerzijds.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan meldt ik me bij deze hier aan. Dat dodentopicspel gaat me te snel.
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry de deurbel ging en er stonden mensen voor mijn deur, dat gooit me altijd uit mijn doen.
Pilatusquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En je hebt ook geen andere religieuze naam?
Dan moet je me geen vergiffenis schenken, maar me het water geven waarmee ik mijn handen in onschuld kan wassen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:02 schreef Fernweh het volgende:
Wie is ToT? Die zag ik hier posten, maar ik snap de titel niet.
Zo te zien is alles goed tussen jullie twee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo te zien is alles goed tussen jullie twee.
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.
Geerd neukt een peerd.
Puzzie is fuzzy
GibsonLesPaulachtentachtig maakt alle paarden in één nacht drachtig
Enz.
Ik zal het noteren, ik hoop dat er nooit een dag komt dat ik er een moet verzinnen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we verzinnen hier allerlei Suckje & Wipje titels met elkaars namen.
Geerd neukt een peerd.
Puzzie is fuzzy
GibsonLesPaulachtentachtig maakt alle paarden in één nacht drachtig
Enz.
Haha ach het is gewoon ff een klein geintje van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zal het noteren, ik hoop dat er nooit een dag komt dat ik er een moet verzinnen.
Op zich is het zo negatief nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach het is gewoon ff een klein geintje van de afgelopen dagen.
Ben een stukje wijzer geworden. Ga een afspraak inplannen met de energiewacht om mijn ketel uit te laten meten en te checken of ik geen zogenaamde sluipverbruik heb.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee meestal doen ze niks.
Heb gewoon geluk dat ze het voor al dit soort appartementen doen.
haags_kwartiertje propt in zijn hol een knaagdiertje!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat hebben ze met jouw naam uitgevreten?
Het is wel grappig en zorgt voor wat binding met elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op zich is het zo negatief nog niet.
Dat is toch ietsquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben een stukje wijzer geworden. Ga een afspraak inplannen met de energiewacht om mijn ketel uit te laten meten en te checken of ik geen zogenaamde sluipverbruik heb.
Moet die wel flink wat wortels eten de dag ervoor, anders heeft het beestje niks te knabbelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
haags_kwartiertje propt in zijn hol een knaagdiertje!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moet die wel flink wat wortels eten de dag ervoor, anders heeft het beestje niks te knabbelen.
Eerst de wortels en dan het knaagdiertje. Anders duw je het knaagdiertje aan als een kanonskogel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]True!
Of hij steekt die wortels gewoon ook in z'n hol!
Precies. Gemiddeld jaargebruik viel op zich nog wel mee. Zat net niet op 1400m3 op jaar basis. Cijfers nu zijn enigszins uit de lucht gegrepen of zo. Zomerperiode verbruik ik natuurlijk geen moer.quote:
Die ketels bezorgen mij koppijn, maandje geleden had ik nog een lekkage.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies. Gemiddeld jaargebruik viel op zich nog wel mee. Zat net niet op 1400m3 op jaar basis. Cijfers nu zijn enigszins uit de lucht gegrepen of zo. Zomerperiode verbruik ik natuurlijk geen moer.
Maar desalniettemin is mijn ketel verjaard en is er wel kans dater meer gas gebruikt wordt dan nodig is.
Ik was al vies over de zeikquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die ketels bezorgen mij koppijn, maandje geleden had ik nog een lekkage.
Over Kangoeroe's gesproken, die bosbranden daar hadden genoeg hitte om je huis voor de rest van je leven te verwarmen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was al vies over de zeikbetaal al kangoeroe veel aan die ongein.
Gezien hoe uitgerekt hij daar is, denk ik die capibara idd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Eerst de wortels en dan het knaagdiertje. Anders duw je het knaagdiertje aan als een kanonskogel.
Maar welk knaagdier eigenlijk? Een hamster, konijn of een capibara?
[ afbeelding ]
Voor een hamster kun je gewoon zo'n buis in je reet duwen dan gaat die vanzelf naar binnen.
[ afbeelding ]
Ik ga jouw asawa vertellen over die vieze praatjes van jequote:Op woensdag 5 februari 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoe uitgerekt hij daar is, denk ik die capibara idd!
Die loverboy met z'n sigaar in dat bad?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga jouw asawa vertellen over die vieze praatjes van je
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die loverboy met z'n sigaar in dat bad?
WAT?!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Que ? Waar heb jij het overquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die asawa van jou!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Que ? Waar heb jij het over
Ik heb het over een Asawa, Echtgenote in Tagalogquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
0:05
Die heette toch iets van Aswang iets dergelijks?
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
Oh nee, een aswang was een Filipijnse demoon!Maar zijn naam kwam wel aardig in de buurt.
Owwwwwww!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb het over een Asawa, Echtgenote in Tagalog
Die vreten ze juist opquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook niet bang voor zo'n vleerhond achtige demoon die je bloed drinkt?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vreten ze juist opFilipijnen =/= China!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vreten ze juist opGa jij maar even eerst je roest uitslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pag Amping.Gelieve verwijderen
Zou toch maar eens laten testen hoeveel bloed je nog hebt. Het enige wat ik weet van de Filipijnen is dat er constant een haan op de achtergrond kraait ergens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]Correct, en nog heel veel meer bizarre wezens.
De oud-tante van mijn vrouw is ook herhaaldelijk beschuldigd van zo'n demoon te zijn, omdat alleenstaande oude vrouwtjes nu eenmaal eng zijn!
Makita ka bukasquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ga jij maar even eerst je roest uitslapen!
Pag Amping.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga effe de stad in, stukkie wandelen en een pilsie scoren.@:ToT gauw vrinden
Whaha, true!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou toch maar eens laten testen hoeveel bloed je nog hebt. Het enige wat ik weet van de Filipijnen is dat er constant een haan op de achtergrond kraait ergens.
In Thailand ook geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha, true!Ze zijn dol op die hanengevechten.
Ik weet dat die beesten daar overal op het platteland rondlopen, maar wist niet dat daar ook hanengevechten gehouden werden.quote:
Nou nou, poeh poeh, sjongejonge!quote:
Ik weet ook niet precies of die gevechten worden gehouden wel volgens mij met vissen. (opgezocht)quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet dat die beesten daar overal op het platteland rondlopen, maar wist niet dat daar ook hanengevechten gehouden werden.
[..]
Nou nou, poeh poeh, sjongejonge!
Ja ik heb zo'n kempvis gehad!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies of die gevechten worden gehouden wel volgens mij met vissen. (opgezocht)
De Siamese kempvis is goed geschikt als aquariumvis, omdat hij zich gemakkelijk aan zijn omgeving aanpast. Wel is het benodigd om waterplanten te hebben, omdat hij vaak de behoefte heeft om te schuilen. Maar iets dat onmogelijk is, is het houden van twee mannetjes in één aquarium. Ze zullen vechten totdat er één het leven laat. Het is een ware slachtpartij, die in Oost-Aziatische landen wordt uitgebuit bij speciale kempvissengevechten, waarbij men wedt welk mannetje zal gaan winnen. Vroeger liet men de vissen vechten totdat er een dood was. De gevechten zijn nog toegestaan, zij het wel met een kleine wijziging: de vissen mogen elkaar niet meer doodvechten. Dus zodra er een winnaar bekend is, moeten de vissen uit elkaar gehaald worden. Desondanks zal het voor de verliezende partij vaak te laat zijn.
Ik had ze ook, maar was een slecht idee. Had beter een koppeltje honinggoerami's kunnen houden. Verder had ik wat tetra's en corydora's.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n kempvis gehad!Mooie beesten!
Ik heb an alles gehad; driestipsgoerami's, axolotls, plectostomussen, een kleine blauwe haai (GÉÉN aanrader!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had ze ook, maar was een slecht idee. Had beter een koppeltje honinggoerami's kunnen houden. Verder had ik wat tetra's en corydora's.
Pantsermeervalletjes vind ik het leukst. Zo schattig hoe ze woelen door het zand. Maar jij bent dus wel een expert. Ik werd na een tijdje moe van het water verversen en de algen, steeds aquarium water in mijn mond.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb an alles gehad; driestipsgoerami's, axolotls, plectostomussen, een kleine blauwe haai (GÉÉN aanrader!), hoogvinbarbelen, kleine steurtjes, een meerval (die krengen kunnen kabaal maken!
), een Japanse vuurbuiksalamander, pantsermeervalletjes, en nog veel meer rare beesten.
Diequote:Op woensdag 5 februari 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
Ow Corydora's zijn dus pantsermeervallen!
Ik ben al vanaf 9 uur bezig geweest en tevens studentquote:
Oh dan mag hetquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9 uur bezig geweest en tevens student
Zoals men een flyer die op straat wordt uitgedeeld meeneemt om hem in de dichtstbijzijnde vuilbak te kwakken?quote:
Ja ik heb inmiddels ook niets meer. idd te veel gedoe.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pantsermeervalletjes vind ik het leukst. Zo schattig hoe ze woelen door het zand. Maar jij bent dus wel een expert. Ik werd na een tijdje moe van het water verversen en de algen, steeds aquarium water in mijn mond.
Sarcasme idd, maar ook een uiting van "Dom".quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Diezie hem heel veel is dat eentje voor ironie of zo?
Kan een mooie hobby zijn maar je moet er tijd, geld, geduld en zin in hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb inmiddels ook niets meer. idd te veel gedoe.
[..]
Sarcasme idd, maar ook een uiting van "Dom".
Zoiets jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zoals men een flyer die op straat wordt uitgedeeld meeneemt om hem in de dichtstbijzijnde vuilbak te kwakken?
Ik had er eentje van 300 liter en 2 van 250.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan een mooie hobby zijn maar je moet er tijd, geld, geduld en zin in hebben.
Thanks, weer wat nieuws geleerd.
Hoe groot was je aquarium? Moet een flinke bak zijn geweest of niet?
Hoax.quote:
Dat herinner ik mij nog wel ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax.
Ecte studenten doen juist niets anders dan bier zuipen op de soos en brallen!
Waar sliep je dan? Een hels karwei lijkt mij dat. Hoe lang heb je dat volgehouden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er eentje van 300 liter en 2 van 250.
Ecte? Je bedoelt eeuwige?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax.
Ecte studenten doen juist niets anders dan bier zuipen op de soos en brallen!
Haags Baasquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat herinner ik mij nog wel ja.
Ecte studenten studeren eeuwig in het college des levensquote:
Filosofie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ecte studenten studeren eeuwig in het college des levens
Haha, 2 aquariums stonden in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Ruimte zat hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waar sliep je dan? Een hels karwei lijkt mij dat. Hoe lang heb je dat volgehouden?
Ik werd gek van het filter in de slaapkamer. Daar had jij geen last van? Ook het licht werd ik overigens helemaal ontregeld van.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, 2 aquariums stonden in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Ruimte zat hoor!
Maar het was idd een hels karwei en toen was ik ook echt wel genezen van aquariums houden!
Kunnen we die op de volgende strandmeet meteen weer plat brandenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De strandtenten worden al opgebouwd
Nou nou nouquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen we die op de volgende strandmeet meteen weer plat branden
Mooi op tijdquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De strandtenten worden al opgebouwd
Oké, we laten jouw favoriet tentje wel staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |