quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Strani Humble Bundle heeft nu treinspellen in de aanbieding
Jij hebt amper een reputatiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zijn boze pogingen mijn reputatie te beschadigen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Podcast opgenomen, eigen feestje in een club in Amsterdam online, aftermovie event online, mails gedaan. Ik vind het tijd voor nog 1 aflevering Cheer op Netflix en bedjetoe. Is er nog iemand in een treinvaart door die serie heengegaan?
Uiteraard nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan zoveel postcounts kom? Kan nooit van deze SC zijn natuurlijk
Jij snapt ESF nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
[..]
Joh, die nummers zingen ze tijdens de liveshows toch gewoon weer, als je nou een nummer mist, zie je ze tegen die tijd wel weer.
Betrouwbare sitequote:
Zoals?quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Anja en ik hebben heel veel in gemeen
Oh okayquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betrouwbare siteZe verkopen regelmatig een bundel spellen of software. Een deel van de opbrengst gaat naar het goede doel. Je mag zelf bepalen wat je betaalt en hoeveel naar het goede doel, hoeveel naar de softwarebouwers en hoeveel naar Humble Bundle gaat
Multiplayer doen?quote:
Nou ja, dééls wel, maar soms zijn er wat gekkies die er ook een schepje bovenop doen. Nu een stel Italianenquote:
Omstandigheden? Wat heb je nu weer uitgevreten...quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gezien de omstandigheden een positieve zaak!
Jij in het hare? Bijzonderquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij zit in mijn hoofd en ik in het hare.
Volgens jou van alles maar in de realiteit niks!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omstandigheden? Wat heb je nu weer uitgevreten...
Alle letters van Anja zitten ook in mijn volledige naam, maar dan moet mijn tweede naam en mijn achternaam er wel bijquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
Overigens zitten alle letters van Anja ook in mijn voornaam. Ik bedoel maar.
Dm'gangsterquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens jou van alles maar in de realiteit niks!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
Dus als je bijvoorbeeld 12 dollar zou betalen, dan zou je dus al die add-ons ook krijgen @:Hawaii_Tim?
Wow, da's wel heel tofquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]12 dollar of meer en je krijgt alles
Zo kom ik nog wel eens aan dubbele spellen op Steam, of andere spellen waarvan ik geen idee heb hoe ik er precies aan ben gekomen
Meestal welquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel tofEn dit werkt dus met Steam? Koop je dan de key of zo?
Heel interessant! Train Simulator 2020 heb ik al dus ik zal morgen eens kijken hoe goed het draait op m'n huidige computer, en als dat een beetje wil dan is dit wel een leuke optie voor wat addon-routes. Nogmaals dank!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meestal welHier staan allemaal Steam-logo's bij. DRM-vrij komt ook wel eens voor, misschien ook wel een keer UPlay of zoiets maar dat is niet zo vaak
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, dééls wel, maar soms zijn er wat gekkies die er ook een schepje bovenop doen. Nu een stel Italianen
Zo te zien moeten we Steam-matties zijn voor dat kan. Dat wordt dan een andere keerquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:27 schreef I het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee ja. Moet nog wel uitvogelen hoe dat precies werkt.
Dit... ditquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:27 schreef I het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik begrijp het gewoon niet.
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien moeten we Steam-matties zijn voor dat kan. Dat wordt dan een andere keer
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit... dit![]()
Het niet snappen begrijp ik nog wel, maar het niet begrijpen, nee, dat snap ik niet!
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuwquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
[..]
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?
Hij is weer iets te melig, haha. Iets met Candlelight enzo. Ik durf zelf soms niet te geloven wat we uitspoken haha.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed bezig!Ben benieuwd naar de podcast!
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjesquote:
Hebben we een ketter?quote:
Ja, zet je zonnebril maar op.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
[..]
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?
En als er tijd overblijft dan doen ze iets over mishandelde vrouwen en veel huilen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjes
10% bestaat uit liedjes die niet echt deelnemen
10% bestaat uit het moeizaam aflopen van een veel te ingewikkelde trap
20% bestaat uit reclame
40% bestaat uit intervalacts en hosts die grappig proberen te doen
En toch is het zo'n beetje mijn favoriete NSF, gezien de kwaliteit van liedjes
En jij snapt én begrijpt het én houdt ervan!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuw
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is weer iets te melig, haha. Iets met Candlelight enzo. Ik durf zelf soms niet te geloven wat we uitspoken haha.
@I is hier ineens gestrand afgelopen jaar. Waarom begrijpen we nog steeds nietquote:
OH JA!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En als er tijd overblijft dan doen ze iets over mishandelde vrouwen en veel huilen.
Moeilijk gedoe noem ik het nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuw
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjes
10% bestaat uit liedjes die niet echt deelnemen
10% bestaat uit het moeizaam aflopen van een veel te ingewikkelde trap
20% bestaat uit reclame
40% bestaat uit intervalacts en hosts die grappig proberen te doen
En toch is het zo'n beetje mijn favoriete NSF, gezien de kwaliteit van liedjes
Krijgen we er subsidie voor? Zoniet, misschien eens checken bij de oppermods.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:I is hier ineens gestrand afgelopen jaar. Waarom begrijpen we nog steeds nietWe zijn blij dat hij er is en zouden niet zonder hem willen, maar soms hebben we wel eens zoiets van 'waarom hier?'
Eensch!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Niks mis met melig en Candlelight op zijn tijd
Je begint het al wat beter te begrijpen zie ik!quote:
Ik begrijp er ook niks van, maar ik kom hier ook niet meer weg.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:I is hier ineens gestrand afgelopen jaar. Waarom begrijpen we nog steeds nietWe zijn blij dat hij er is en zouden niet zonder hem willen, maar soms hebben we wel eens zoiets van 'waarom hier?'
Waar ben je dan? Je kan niet recht in de zon staren, want die is al onderquote:
Geld aftanken van @Iquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krijgen we er subsidie voor? Zoniet, misschien eens checken bij de oppermods.
Je hoeft ook echt niet voor alles tijd te makenquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geld aftanken van @:IWaarom hebben we daar niet eerder aan gedacht!
Ik heb in het verleden met liefde vrienden opzij gezet voor een Melfest finale, inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft ook echt niet voor alles tijd te makenMaar als je er op een avond achter komt dat er toevallig dan een nationale voorronde of finale is dan is het best leuk om mee te kijken en te posten
Ik heb het licht gezienquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Je kan niet recht in de zon staren, want die is al onder
We've got you under our spellquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:45 schreef I het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van, maar ik kom hier ook niet meer weg.
Ik ga een nieuwe carrière beginnen, thanks!quote:
OnlyFans is er niets bij!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe carrière beginnen, thanks!
Zo ver ben ik nog niet, maar ik vond het een paar jaar terug wel oprecht jammer dat mijn toneelclub een uitvoering had gepland tijdens de finale van het ESFquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden met liefde vrienden opzij gezet voor een Melfest finale, inderdaad.
Jij brengt het gewoon aardiger dan ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft ook echt niet voor alles tijd te makenMaar als je er op een avond achter komt dat er toevallig dan een nationale voorronde of finale is dan is het best leuk om mee te kijken en te posten
Tja, Melfest is heilig ofzo (andere voorrondes neem ik met liefde op hoor of kijk ik op Youtube al scrollend terug)quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, maar ik vond het een paar jaar terug wel oprecht jammer dat mijn toneelclub een uitvoering had gepland tijdens de finale van het ESF
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geld aftanken van @:IWaarom hebben we daar niet eerder aan gedacht!
quote:
Ho, wacht even.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe carrière beginnen, thanks!
Maar tegelijkertijd kijken er ook weer vrienden dáárnaquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden met liefde vrienden opzij gezet voor een Melfest finale, inderdaad.
Je hebt gelachen, da's instemming genoeg.quote:
Oh ik hoopte even dat je naar een oogverblindende post aan het staren wasquote:
Opzij gezet was meer van "Euh, ja ik kan na 22:00 uur pas. Dus zie je dan" dan echt gedumpt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd kijken er ook weer vrienden dáárna
Geen idee of ik dan kan, maar ik noteer het alvast wel!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mochten hier nog fans zijn trouwens van Britse popmuziek: ik plug even met liefde mijn feestje.
quote:
Kijk uit, dit kan ook een tegemoetkomende Verka zijn.quote:
Ik vind het lastig om tijdens het kijken ook te typen, maar dat gaat met ESF vast wel lukken omdat er zoveel gepraat wordt, en muziek ook wel gewoon te horen is als je er even niet naar kijkt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de planning van het repetitieweekend twee weken geleden nadrukkelijk gezegd dat de weekenden van 8 en 15 mei echt NIET KONDEN, absoluut niet, uitgesloten. Heb nog met armen zitten zwaaien om mijn woorden kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, maar ik vond het een paar jaar terug wel oprecht jammer dat mijn toneelclub een uitvoering had gepland tijdens de finale van het ESF
Komende zaterdag moet Melfest wel even wijken voor San Remo, anders kijk ik die voorronde ook altijd livequote:Op woensdag 5 februari 2020 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja, Melfest is heilig ofzo (andere voorrondes neem ik met liefde op hoor of kijk ik op Youtube al scrollend terug)
Op basis van wat ik vanavond zie kies ik denk ik toch voor Melfest. Als ik dan thuis ben, wat ik betwijfel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komende zaterdag moet Melfest wel even wijken voor San Remo, anders kijk ik die voorronde ook altijd live
You're in too deep! Je kan niet meer terug!quote:
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opzij gezet was meer van "Euh, ja ik kan na 22:00 uur pas. Dus zie je dan" dan echt gedumpt.
Tijdens de Noorse voorronde heb je tijd zat! Zoveel tijd dat het de afgelopen weken vrij aardig te doen was om tussendoor ook nog de Litouwse voorronde te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:57 schreef I het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om tijdens het kijken ook te typen, maar dat gaat met ESF vast wel lukken omdat er zoveel gepraat wordt, en muziek ook wel gewoon te horen is als je er even niet naar kijkt.
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:57 schreef I het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om tijdens het kijken ook te typen, maar dat gaat met ESF vast wel lukken omdat er zoveel gepraat wordt, en muziek ook wel gewoon te horen is als je er even niet naar kijkt.
San Remo is hier al 13 jaar echt vaste mik elk jaar, dat sla ik nooit overquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van wat ik vanavond zie kies ik denk ik toch voor Melfest. Als ik dan thuis ben, wat ik betwijfel.
Nou ja hoe dan ook, dan zit ik denk ik aan de koffie in m'n stamkroegquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
San Remo is hier al 13 jaar echt vaste mik elk jaar, dat sla ik nooit overMelfest vind ik de afgelopen jaren ook qua kwaliteit van de songs wat minder. Maar misschien is komende zaterdag wel anders.
Het zal ook wel weer niet hoor, rebelquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook, dan zit ik denk ik aan de koffie in m'n stamkroeg
Rebel with a cause!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer niet hoor, rebel
Is San Remo nog steeds bezig?quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenHet meetypen met wat je ziet is zodanig leuk (met de nummers erbij, de interval acts die eindeloos duren - zoals nu - en lekker met zijn allen humoristisch commentaar leveren is echt zo'n hoogtepunt van het jaar altijd
).
Tijdens het echte ESF kom ik hier dan weer niet in de live topics, want dan wil ik wel alles volgen.
quote:
quote:
Jaquote:
Excuse me? One does not ignore Obi Wan, especially ifquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste stukje kan je negeren, bovenste stukje is leuker vind ik.
Okay nou, dan hoef jij 'm niet te negerenquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? One does not ignore Obi Wan, especially ifEWAN
is playing him.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste stukje kan je negeren, bovenste stukje is leuker vind ik.
Trusten!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, de Italianen hebben mijn ziel ernstige schade toegebracht dus ik ga ook maar naar bed.
Truste allen!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens de Noorse voorronde heb je tijd zat! Zoveel tijd dat het de afgelopen weken vrij aardig te doen was om tussendoor ook nog de Litouwse voorronde te kijken
Ahja, nou, dat komt dan een beetje op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenHet meetypen met wat je ziet is zodanig leuk (met de nummers erbij, de interval acts die eindeloos duren - zoals nu - en lekker met zijn allen humoristisch commentaar leveren is echt zo'n hoogtepunt van het jaar altijd
).
Tijdens het echte ESF kom ik hier dan weer niet in de live topics, want dan wil ik wel alles volgen.
Omdat hij er niet was, of omdat wat hij had minder goed was?quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Raphael kwam helaas niet met een nieuwe Madness of Love
Dat laatste. Vond het ook niet vreselijk ofzo, maar had meer iets in de Madness of Love stijl gehooptquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat hij er niet was, of omdat wat hij had minder goed was?
Babystepsquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:47 schreef I het volgende:
Ahja, nou, dat komt dan een beetje op hetzelfde neer inderdaad.Maar ik vind het ESF zelf kunnen volgen al heel wat.
Trusten!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, de Italianen hebben mijn ziel ernstige schade toegebracht dus ik ga ook maar naar bed.
Truste allen!
Kan wel voor hem werken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat laatste. Vond het ook niet vreselijk ofzo, maar had meer iets in de Madness of Love stijl gehoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |